Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 23/1/2013, 18:41
*Løber rundt i ring da jeg opdager tilstedeværelsen af en admin*
ÅÅÅÅÅHHHHHH NNNNNNEEEEEEEJJJJJJ
Endnu en gang er jeg med til at overspamme selvom jeg godt ved jeg ikke må x)
Men what the heck i like spamming i kontrollerede mængder XD
SPAMME SPAMME SPAMME SP**ME.... ups :p
Gæst Gæst
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 23/1/2013, 19:37
General Zolner skrev:
Ja Milli xD
... men det kommer aldrig til at ske!
Nu plejer jeg ikke løbe væk fra en dare, men lige denne gang har du måske nok ret general Zolner :)
Jeg er IKKE giftemateriale XD
Så med mindre jeg skal tvinge generalen ind i helligægtestand , så bliver den svær. Meeeeen jeg har et lille plot imput til Vladimir....sender den senere XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 10:24
... NU! *puster sig op*
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 10:27
Please lav et emne, hvor i forsætter jeres samtale i the corner of speech! :) I har jo allerede fået fucked emnet meget op med jeres spammeri :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 10:49
Nu ... Hvad ? * ser på General Zolner * Psst.. Du må nok hellere svare i corner Of speech ,like the lady want :)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 11:07
ja gerne helst nu i hvert fald :) Men i har sku næsten ødelagt emnet anyway, så det er jo næsten lige meget :P
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 11:35
jeg har et spørgsmål angående forsidebilledet ;) hvorfor har de halsbånd på? :)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 12:23
De har sådan set intet med verden af gøre, men som der tidligere kom i dette emne, der var en, som lavede en lige så flot analyse af billedet :) Hvilket nu er desværre druknet i spammeriet :)
men man kan sige, at det stadigvæk er relevant til verden, da folkene i verden er endnu ikke frie fra katastrofen fra krigen, og derfor er de stadigvæk "fanget" evt mange må jo gøre noget, som de ikke vil for overlevelsens skyld :) Da denne verden er jo barsk.
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 12:29
okay :) så forstår jeg det bedre ;)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 12:34
Goodie :) Du kan altid spørge til enhver tid evt har du et faceclaim på dit billede? Altså ved du hvilken karakter dit billede viser? :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 15:18
Medusa skrev:
De har sådan set intet med verden af gøre, men som der tidligere kom i dette emne, der var en, som lavede en lige så flot analyse af billedet :) Hvilket nu er desværre druknet i spammeriet :)
men man kan sige, at det stadigvæk er relevant til verden, da folkene i verden er endnu ikke frie fra katastrofen fra krigen, og derfor er de stadigvæk "fanget" evt mange må jo gøre noget, som de ikke vil for overlevelsens skyld :) Da denne verden er jo barsk.
Det var mig mig mig! :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 15:28
Shh general badudski ingen spam x)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 16:05
nej det der må han gerne skrive, da det er relevant til den fine analyse, som han har haft lavet :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 16:06
Mmmm! :D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 16:10
skal lige tilføje. At denne analyse omhandler om billedet, hvilket så gør, at den er relevant :D BASTA med kødsovs:D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 16:35
Nnnæææææ det gør jeg :D Ejjjj se nu, dit indlæg er væk! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 16:38
Der er mænd på det billed dér....det vi taler om, og jeg analyserer nu at mænd....som hmmmm General Zolner ( tilfældigvis også er) slet ikke kan tåle al den ros ! Det skinner meget tydeligt igennem på billedet, iform af de store....armbevægelser man næsten kan se.
Så for fremtiden, bør vi minimerer ros til general Zolner....og mænd i al mindelighed. Tænk....at man kan få SÅ meget ud af et billed.:)
( undskyld.....kunne ikke lade være....det var en....tvangshandling ( mon de køber den?) - og dem kan man ikke gøre for xD)
Dust First Class.
Emne: Sv: FINAL VOTE!! Om forside billede:D 24/1/2013, 16:39
Fornærmet!
Vil have en undskyldning og hvis du sletter beskeden her tager jeg det som at du ikke vil skrive med mig mere x)