Race : Varulv Navn. : Erica Black Alder : 23 år. Evner/Classes. : Ikk opdaget endnu Bosted : Over alt dog mest i Las Vegas da hun har et job der Partner. : N/A Slaver. : N/A Antal indlæg : 69 Reputation : 0 Join date : 30/09/14
Emne: En helt ny side 20/2/2015, 10:40
Hej alle
Jeg er begyndt på at lave en ny side. Den foregår i vores verden, men alligevel er verden anderledes. Da ungdommen pludselig gik imod alle regler, og begyndte at lave terre på mange af byens monumenter, er der kommet strengere regler til. Man fik indført dødsstraffen igen, og lavede man kriminelle ting, alt efter hvor slemme de var, kunne man blive straffet med døden. Dette er dog fortid nu, da man ikke mere giver dødstaf mere. En læge har fundet ud af, hvordan man sletter alt i menneskers hjerne, så man på en måde kan begynde helt forfra, og får en ny chance. Der er dog en grænse for hvor gammel man max må være. Er man over 16 år når man bliver fanget, så bliver man ikke slettet, men ender med at dø.
Jeg mangler dog lidt på siden endnu, så hvis nogle har nogle ideer, så kom endelig med dem. Det kunne også være en ide til, hvad i syntes siden skulle hede, da jeg egentlig ikke er tilfreds med det navn jeg har givet den, men kan ikke finde på et navn til siden. Derudover søger jeg også en som måske gad at være medadmin og hjælpe til med siden.