Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
En helt ny side Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
En helt ny side Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 En helt ny side

Go down 
ForfatterBesked
Erica
Nybegynder.
Nybegynder.
Erica


Race : Varulv
Navn. : Erica Black
Alder : 23 år.
Evner/Classes. : Ikk opdaget endnu
Bosted : Over alt dog mest i Las Vegas da hun har et job der
Partner. : N/A
Slaver. : N/A
Antal indlæg : 69
Reputation : 0
Join date : 30/09/14

En helt ny side Empty
IndlægEmne: En helt ny side   En helt ny side Icon_minitime20/2/2015, 10:40

Hej alle

Jeg er begyndt på at lave en ny side. Den foregår i vores verden, men alligevel er verden anderledes. Da ungdommen pludselig gik imod alle regler, og begyndte at lave terre på mange af byens monumenter, er der kommet strengere regler til. Man fik indført dødsstraffen igen, og lavede man kriminelle ting, alt efter hvor slemme de var, kunne man blive straffet med døden. Dette er dog fortid nu, da man ikke mere giver dødstaf mere. En læge har fundet ud af, hvordan man sletter alt i menneskers hjerne, så man på en måde kan begynde helt forfra, og får en ny chance. Der er dog en grænse for hvor gammel man max må være. Er man over 16 år når man bliver fanget, så bliver man ikke slettet, men ender med at dø.

Jeg mangler dog lidt på siden endnu, så hvis nogle har nogle ideer, så kom endelig med dem. Det kunne også være en ide til, hvad i syntes siden skulle hede, da jeg egentlig ikke er tilfreds med det navn jeg har givet den, men kan ikke finde på et navn til siden. Derudover søger jeg også en som måske gad at være medadmin og hjælpe til med siden.
Tilbage til toppen Go down
 
En helt ny side
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emnesøgning! (Helt sommer-frisk!)
» her gik jeg og troede at det helt normalt at gå rundt med en ulv inde i sit hoved (Eik)
» Ikke helt den reunion man kunne ønske (Vincent)
» Godt nyt og længe side - Adriana
» [Afsluttet]so you need me, to be you're dark secret side? why not ( Nochi )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Reklamehjørnet-
Gå til: