Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 14:25

Eftermiddag
the forbidden forest
fredelige omgivelser
dejlig sommernat

Hinata elskede at være i the forbidden forest, da denne skovs karakteristiske lilla farve, havde nemmere ved at gemme hendes blå hudfarve, i modsætning til så mange andre skove, der var grønne og hvor man derfor nemmere kunne se hende. Der var selvfølgelig også blackwood, som var et nemmere gemmested for hende, men hun foretrak helt klart the forbidden forest, fordi den havde en lysere kontrast, og derfor kunne oppe humøret lidt.
Hun havde sågar bygget sin egen hytte i skoven, af noget træ der kom fra selv samme skov, så den var svær at se. Dog var hytten et stykke bag hende lige nu, da Hinata var gået ud i skoven, for at hygge sig lidt, og studere skovens vilde insekter. Hun havde kun sin bh/top der var dekoreret med skelet hænder, der skulle forestille at holde barmen oppe, og hendes sorte bukser på, da hun ikke regnede med at se andre herude, så hvis nogen så hende lige nu, ville de nemt kunne se den blå hud, og de dekorative sølv punkter rundt omkring på huden.

Som hun sad der på skovbunden, og så på en muteret udviklet mariehøne, kravlede 2 spøjse insekter op af hendes ryg, videre hen over skulderen, og op på toppen af hendes hoved. De 2 dyr, lignede egern med edderkopper kroppe, og det var egentlig lige hvad de var, for disse insekter hed spider squirrels, og var en yderst giftig art insekter. Hinata havde selv fundet nogle eksemplarer af disse muterede insekter, og optrænede dem til at leve sammen med hende, som var hun deres ejer, og specielt de 2 der kravlede rundt på hende, var de første hun havde fanget, så de var meget mere vant til hende. De kravlede let ned på hendes skulder igen,og forsvandt ud af syne da de havde kravlet ned af hendes bryst og mave, for at gemme sig i en revne i hendes bukser.
Hinata der virkede upåvirket af de pelsede, og giftige insekter, fortsatte blot sin studeringer, lige indtil hun hørte noget komme nærmere. De elver agtige ører blev spidset, og flyttede sig rundt på en måde, som intet andet menneskelignende væsen, kunne gøre med sine ører. Hun rejste sig lydløst op, og kravlede op i et træ, velvidende at hendes edderkopper egern, allerede havde gjort sig klar til, hvis hun skulle flytte på sig. Da hun var kommet op i træet, og gemt sig så godt så muligt, spejdede hun udover området, med de store gule øjne, for at se om der kom nogen.


Sidst rettet af Hinata 8/3/2015, 17:57, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 14:27

//glemte det helt sweety, her er insektet jeg snakkede om =)
https://newworld.danskforum.net/t1015-muteret-insekter
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 16:56

Påklædning tøj, derudover har hun et par store støvler på

Normalt var det ikke just fordi skovområderne var der hvor hun befandt sig mest...faktisk ville hendes venner og nærmest ganske enkelt sige, at hun aldrig ville bevæge sig derud. Hun havde altid været en der hang mere ud i byen, dog efter 3. verdens krig...så havde byerne ikke været de bedste steder. Så nu agerede hun blot som en nomade, indtil hun havde fundet det helt rigtige sted. Indtil videre havde alt været kedeligt, og hun havde aldrig rigtig kunne finde lige netop det sted som bare sagde klik. Da hun så samtidig også var en blodsugende vampyr, så skulle der jo også være en konstant mulighed for at få blod og næring...så igen det gjorde jo også at de steder hun dragede imod, bare skulle have mennesker.
Hun rystede tankerne væk og fortsatte derved også længere ind i skoven. Hun skulle netop til at træde hen imod en lysning, da lugten af noget fremmed nåede hende. Hun rynkede brynet og de skarpe blå grønne øjne søgte straks op imod træerne. Når man havde levet så længe som hun havde...så lærte man hurtigt, hvor man skulle lede og kigge efter overraskelsesangreb. Derudover kom den fremmede lugt også op fra en af træerne "kom frem min kære...jeg har allerede fået færten af dig" lød det melodisk fra hende. Givet hun var en vampyr, så var hendes skønhed fordoblet i den grad og hendes stemme gav en sød melodi fra sig hver evig eneste gang hun åbnede munden. Hun hævede øjenbrynet og lagde armene over kors, alt i mens der kom et drillende blik op i hendes øjne. De naturligt rosa læber løftede sig i et skævt smil, alt i mens hun ventede på at den fremmede ville komme frem.
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 17:23

Selvfølgelig var det en vampyr. Hinatas insekter kunne kende forskel på racerne, og de fortalte hende det på deres egen måde, så hun var forberedt på hvad hun havde med at gøre. Vampyren havde opdaget hende, så hun måtte sikre sig at hun var forberedt på, hvis vampyren var sulten. Før Hinata hoppede ned fra træet, dækkede hendes insekter hele hendes krop, imens resten delte sig i 2 grupper der formede sig så de lignede 2 andre væsner, den ene af dem på højde med Hinata, og den anden på højde med Angel. Da Hinata hoppede ned fra træet, gjorde insekterne det samme, og de landede så den laveste stod forest, og Hinata stod bagerst sammen med den anden, der var på højde med hende. Den laveste af insekt menneske skikkelserne gik hen til Angel, og så ud til at se hende an, og fordi insekterne levede af Hinatas chakra, og levede indeni hendes krop, var det svært at skelne dem fra hinanden, og sanse hvem af dem der var den rigtige Hinata, fordi de lugtede af hende og udsendte hendes chakra signatur.

"Er du jæger, slave anskaffer eller på nogen måde fjendtlig?" spurgte de alle 3 i kor med hinanden. Stemmerne var alle ens, og havde en slags buzzene lyd, da insekterne brugte samme teknik til at efterligne lyde, som papegøjer gjorde, for at få det til at lyde som om, at de alle 3 kunne være rigtige menneskelignende væsner. Hinata gjorde det her, fordi hun var bange, hun havde før mødt væsner, der ville fange hende og sælge hende til højest bydende, og selvom hun var god til at kæmpe, kunne en vampyr som Angel godt overvinde hende, hvis hun var stærk.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 17:34

Hun rullede med øjnene over spørgsmålet og for den sags skyld også den måde de tre sagde det i kor på. Hun gik imod den skikkelse som var gået imod hende, dog uden at vise den mindste smule frygt. Hun havde lært igennem hård erfaring, at det at vise frygt...ja det var sgu en dum ting. Hun lagde hovedet på skrå og det blonde hår flyttede på sig i takt med bevægelsen. Hun vidste hun var smuk, det lå til hendes race og man kunne da sige hun var perfekt skabt. Kvinden eller kvinderne foran hende, bar nu også en skønhed i sig. Det var tydeligt denne kvinde var en jæger og hun var vant til at skulle kunne forsvarer sig selv. Hun gik som et rodvdyr imellem de tre skikkelser, alt i mens de grøn/blå øjne betragtede hver og en af dem "det ligger til min race at være en jæger, men nej jeg går ikke ind for slaver eller for den sags skyld er ude på noget fjendtligt" hun bed sig i læben og lagde hovedet på skrå "jeg er blot ude fordi jeg ønskede at gå lidt rundt...jeg er en nomade, så det er blot naturligt for mig at går rundt hele tiden" sagde hun og trak på skulderne. Hun lod sine kolde fingre glide hen over huden på en af de tre skikkelser.
Efter dette trak hun sig væk og gik igen hen til den plads hvor hun oprindeligt havde stået "men jeg ser dette er dit territorium...og jeg er vel ikke velkommen" de normalt forførende øjne betragtede hende med en stor observation gemt i sig. Det var tydeligt, at hun var klar på hvad som helst fra denne kvinde. Nok havde hun ingen intentioner om at angribe kvinden, men hvis den blå gigant gjorde noget forsøg...så ville hun nu ikke være ræd for det. Hun bed sig i læben og lod hånden glide igennem håret, hvorpå hun trådte et skridt tilbage

//evt. kig under min profil, for beskrivelsen af hvordan hun ser ud, ar, pierciner og tatoveringer
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 18:01

"Hvis du ikke er fjendtlig, bør jeg vel heller ikke være det!" sagde Hinata, der stod bagerst til højre, før hun lavede en klikkende lyd med kæben, som var en ordre til hendes insekter om, at de skulle vende tilbage til hende. Det betød jo så også, at de 2 væsner lavede af insekter blev opløst til sværme, der fløj hen til Hinata, og dækkede hendes krop, sammen med de andre der allerede var på hende, og på rimelig kort tid forsvandt insekterne, ved at kravle ind i hendes næse, ører og de sirlige punkter på hendes krop, der lyste svagt i nattens mørke. Nu hvor hun ikke var dækket af insekter længere, kunne Angel bedre se hendes ansigt og overkrop, der kun var dækket af en bh, så det burde være svært at overse den bløde blå hud, den slanke krop, og de feminine træk ved hendes krop.

"Jeg ejer ikke andet end min hytte, her i skoven, så man kan ikke lige frem kalde det her mit territorium!" sagde hun lidt forsigtigt, og trådte et par skridt tilbage, for at skabe lidt afstand mellem hende og Angel. Hun virkede til at være bange for, hvad Angel kunne tænke om hende, som om hun havde en ret dårlig selvtillid, og havde levet mange år, under andre væsners fordømmende blikke, og nogle væsners lyst til at fange hende, og gøre hende til en slave. Hun foldede let sin hale ud, der før havde været rundt om livet på hende, så det umiddelbart havde lignet et bælte, og lod den vifte lidt bag hende "Jeg blev bare bange for at du måske var en jæger, der ville fange mig! Dem har jeg oplevet nogle stykker af her på det sidste, og det er på grund af dem, at jeg gemmer mig herude i lidt tid, så jeg kan få lidt fred! Men jeg skal ikke forstyrre dig mere, du kan bare nomade videre!" hun vidste ikke hvad nomade betød, så hun troede det var noget man gik og lavede i en skov, siden Angel var i en skov og gik rundt i den.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 19:01

Hun skulle netop til at vende sig om, dog da kvinden udtalte ordende blev hun stående hvor hun var. Normalle folk ville man nok ikke finde synet af alle disse insekter der sværmede omkring kvinden klamt, specielt da de også kravlede ind i hende...dog var dette for Angel ikke just det værste hun havde set, så hun fortrak ikke en mine. Derimod så hun nysgerrigt til, som delle af kvinden igen blev synlige og man kunne nu for alvor se kvindens skønhed. Dog blev hun taget tilbage ved hvor høj kvinden egentlig var. Selv var hun normalt 1,75, men denne kvinde var langt over 2 meter høj hvilket i den grad var et fremmed syn. Hun lagde hovedet på skrå og trådte selv et skridt frem imod kvinden "det er vel dit territorium...ligeså snart du sætter dit hjem der er det dit territorium" pointerede hun med et lettere drillende smil. Hun var klogere end hvad man skulle tro om hende, de fleste ville antage hende for en dum tøs...men det ville så også være deres fejl
Angels observerende blik opfangede stort set alt, så da tøsen bevægede på en hale, var hendes blik hurtigt skudt hen imod det. Hun klukkede og rystede på hovedet "det er da klart de vil fange dig...det er jo ikke hverdag man ser sådan en skønhed og da jeg alligevel intet har at lave, så tror jeg vil blive hængende lidt tid" hun gik hen imod den anden kvinde og i takt med hun gjorde det blev hendes krop større og til sidst var hun på samme højde med kvinden overfor hende. Evnen til at kunne gøre sin krop så høj eller lav som hun ønskede havde da sine fordelle kunne man sige. Som dette tilfælde, hvor hun nu kunne stå ansigt til ansigt med denne blå skønhed. Hun gik direkte hen til kvinden og lod blikket bevidst glide ned over hendes krop "may may...what a beauty we got here" sagde hun og slikkede sig om munden. Hun mente da helt klart ud fra hendes udseende, for denne kvinde var da i den grad noget af det smukkeste hun havde set "navnet er Angel" hun rakte hånden frem imod hende, samtidig med at hendes markerede øjenbryn hævede sig
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 19:48

"Jeg ejer kun mit hus, jeg vil ikke eje området omkring det, når nu det tilhøre de kære dyr, der lever her i skoven!" sagde hun stille, og løftede fingeren så et lille mystisk sommerfugle lignende dyr, kunne lande på hendes finger, og straks efterlignede hendes hudfarve, for at tilpasse sig omgivelserne, og camouflere sig på den måde. Hinata smilede lidt af det lille væsen, og betragtede den da den lettede igen og fløj væk, hendes blik blev dog straks rettet mod Angel igen, da Hinata hørte ordet fange, og hun sagde at Hinata var en skønhed, og at hun ville blive her lidt endnu. Dette fik hende til at træde lidt mere tilbage, da hun fik følelsen af at Angel måske, godt kunne finde på at prøve at fange hende.
Hun gik hurtigt nogle skridt tilbage, for at skabe afstand mellem hende og Angel, og hvæssede lidt af hende, efter hun var kommet tæt på, samtidig med hun var vokset op i Hinatas størrelse, og derefter havde kigget på hende og sagt hvilken skønhed hun havde foran sig. Hinata troede, hun overvejede at sætte tænderne i hendes hals, og spise af hende, siden hun havde slikket sig om munden, efter hun havde talt, og efter hun havde hvæsset, kom de 2 spidersquirrels op fra hendes bukser, kravlede op af hendes krop, og stoppede på Hinatas skuldre med front mod Angel, så de kunne angribe, hvis Angel prøvede at sætte tænderne i hende.

"Mit navn er..... Hinata!" sagde hun bange, og så studerende på Angel med de smukke gule øjne "Det her er Squik og Squak! 2 af mine kælde edderkopper egern, som er glad for at komme med mig ud i naturen! De er så giftige, at et bid kan slå et hvert væsen ihjel på omkring 10 minutter, og de er hurtige og adrætte!" hun løftede hænderne op til edderegerne, så de kunne kravle op på hendes håndflader, og hun kunne holde dem lidt frem, mens hun nussede dem over ryggen på deres bagparti, så de slappede mere af og ikke virkede så angrebs aggressive.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 22:03

Hun lagde hovedet på skrå, men trak alligevel på skulderne "det har du vel ret i, hvis man ser sådan på det" medgjorde hun med et lille smil, der for en engang skyld ikke var flirtende eller for den sags skyld forførende. De grøn/blå øjne landede hurtigt på sommerfuglen og et sandfærdigt smil formede sig på hendes læber "den slags dyr plejede der også at være tilbage fra dengang jeg var menneske" sagde hun et sekund og så helt drømmende ud. Hendes øjne var rettet direkte imod sommerfuglen og kort fløj minderne fra hendes menneskelige tid forbi hende. Hun havde som barn elsket sommerfugle, hun elskede at løbe og lege omkring dem og de havde i den grad haft mange af dem der hvor hun boede. Da dyret igen fløj og kvinden med et trådte tilbage, holde hun hænderne op "hej jeg gør dig ingenting...jeg forsøgte blot at komplimenterer dig" hun sendte et lille smil. Som regel lagde hun sin personlighed ind ud fra hvem hun var sammen med og denne kvinde her var ikke just vant til den slags ting...så nu forsøgte hun sig blidere an. Hun rullede med øjnene over hendes hvæsen og hævede blot øjenbrynet over de to insekter der kom frem "hvis jeg havde haft lyst til at spise dig...så havde jeg nok allerede gjort det...trust me jeg har allerede mættet mig selv" igen holde hun hænderne op, før hun lagde dem ned i sin lomme. Hun nikkede dog da hun præsenterede dsig selv "mig en fornøjelse Hinata" sagde hun blidt, før hun hævede øjenbrynet og lagde hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime7/3/2015, 22:48

Hinata lagde forsigtigt hovedet på skrå, da Angel nævnte at sommerfugle også var der, dengang hun var menneske, hvorefter hun fik et drømmende udtryk i hendes ansigt. Nu hvor Hinata havde haft lidt tid, til lige som at se hende an, begyndte en tanke lige så stille at ramme hende, en tanke der lød på at Angel måske ikke var så farlig, som hun først havde antaget det. Hun havde tilpasset sig Hinatas højde, hun så ikke på Hinata som alle andre, der så på hende som en slave vare eller en freak, og da hun sagde at hun prøvede, at komplimenterer Hinata for hendes udseende, og ikke komplimenterer hende som en madvare, blev tanken lige som mere solid i det. Hun gemte let Squik og Squak væk, ved at putte dem om i nakken lige under hendes hårgrænse, så man ikke kunne se dem mere, før hun så Angel i øjnene, og forsigtigt lagde en hånd mod hendes kind, nærmest som om hun prøvede at verificere, om hvorvidt det her var en underlig drøm, eller om Angel virkelig var her. Hinatas hud var så blød, at man skulle tro hun var svøbt i en blanding mellem fløjl og silke, hun var helt sikkert varmblodet, men ikke så det var voldsomt, for hendes hånd var behageligt varm.

"Undskyld hvis jeg har fornærmet dig på nogen måde!" sagde hun forsigtigt, og tog hånden til sig igen, da hun lige som blev enig med sig selv om, at Angel var virkelig nok, og at det nok ville være ubehøvlet, bare at stå og rave hende i ansigtet "Jeg har ikke mødt nogen der har været sød mod mig, siden min mor og far døde, jeg har kun mødt væsner der foragtede mig, eller ville gøre mig til en slave eller en udstilling! Så jeg er ikke så god til at møde søde væsner!" hun pillede lidt ved noget af sit hår, fordi hun var en blanding af lidt nervøs, lidt genert og måske også lidt uvant, fordi det her var nyt for hende. Hun havde i sin barndom aldrig haft venner, fordi hun var så anderledes af udseendet, og siden hendes plejeforældre bortgang, havde hun ikke snakket med en eneste, som var sød mod hende, det havde alle sammen været forholdsvis væmmelige typer.

"Øhm..... Vil du med hjem til mig, og snakke lidt eller noget? Eller have noget, hvis jeg har noget du kan lide at spise?" spurgte hun lidt genert, og prøvede lige så stille at tage Angels hånd i sin, lidt som om hun prøvede at skabe fysisk kontakt med hende, i forsøget på at skabe venskabelige bånd mellem dem på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 09:18

Hun så undersøgende på Hinata da hun med et gemte sine små insekter væk igen, dog var det først da en blød varm hånd blev lagt imod hendes kind at hun stivnede. efter få sekunder, fik hun dog et smil på læberne, hvorpå hun lagde sin hånd ovenpå Hinatas. I forhold til den anden kvindes, så ville hendes hud føles helt kold og hård...det uheldige ved at være en vampyr var også, at man ingen kropsvarme havde. Hun ville derfor føles koldere end is og nok også utrolig hård at røre ved. Hun sendte Hinata et strålende smil og rystede på hovedet "bare rolig, det har du ikke" hun fjernede sin egen hånd fra den anden kvindes, da hun kunne fornemme hun ville fjerne den. Hun hævede øjenbrynet over hendes næste ord og lagde armene over kors "virkelig? Så må jeg da sige det er idioter for du er nok noget af det smukkeste jeg længe har haft set" sagde hun og lagde selv sin egen hånd imod Hinatas kind. Hun strøg blidt den anden kvinde ned over kinden med sin tommelfinger, hvorpå hun sendte hende et blidt smil "jeg forstår virkelig ikke folk der gør den slags ting, men husk dog dette: ligegyldigt hvad alle andre mener, hvad alle andre siger...så er du ikke hæslig eller en freak, du er smuk" sagde hun fast og fastholde samtidig den andens blik med sit eget.
Hun lod sin hånd falde ned langs siden, som de sidste ord blev sagt. Da Hinata med et greb hendes hånd i sin egen og udtalte de fine ord, kunne hun ikke lade hver med at smile. Hun gav blidt den varme hånd et klem og nikkede "jo det vil jeg nu gerne, jeg spiser nok ikke noget...men du er nok det bedste selvskab jeg har haft i flere måneder" sagde hun med et skuldertræk, hvorpå hun strøg sin tommelfinger hen over den andens knoer, som for at gøre noget sødt. Det havde godt nok været længe siden hun havde gjort søde ting, men om ikke andet var det faktisk også en fin forandring...det var noget andet, men alligevel noget hun godt kunne vænne sig til. Hun slog ud med den frie hånd og så afventende på Hinata "jamen du føre an" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 12:16

Hinata syntes ikke Angel føltes hård, hendes krop var godt nok kølig, men den var også blød at røre ved, og det kunne Hinata godt lide, så da hun mærkede Angels hånd på sin, nussede Hinata blidt hendes kind, og smilede forsigtigt. Hun var glad for, at Angel ikke var blevet fornærmet over, den måde Hinata havde reageret på, og da hun hørte Angel kalde hende for noget af det smukkeste, som hun havde set, begyndte hun at rødme, og gemme sig lidt mod den hånd, som Angel lagde mod Hinatas kind, mens hun lukkede øjnene lidt, da Hinata havde savnet kærlig nærkontakt. Hun havde ikke prøvet at rødme i lang tid, og da aldrig foran en som ikke var hendes forældre, så det føltes rart et eller andet sted, at møde en der var sød nok ved hende til, at kunne få hende til at rødme igen.
"Du er virkelig sød ved mig!" sagde hun med en antydning af nydelse i stemmen, fordi det var rart at have nærkontakt med et andet væsen igen. Hun åbnede øjnene igen, da hun ikke kumme mærke Angels hånd mod sin kind, og hun virkede lidt gladere, da Angel gerne ville komme med hende hjem til hende, og hygge lidt "Jeg bor lige herover, så det er ikke så langt væk!"

Hinata begyndte at vise vej uden at slippe Angels hånd, mest fordi hun ikke havde lyst, for hvad hvis nu Hinata gav slip på hende, og Angel så bare forsvandt? Hinata savnede selskab fra nogen, der bare ville være sød og sådan venner agtig overfor hende, så hun ville ikke have, at Angel pludselig viste sig at være en fantasi, eller skred fordi hun ikke havde lyst til at snakke med Hinata mere. De kom hurtigt frem til Hinatas hytte, da den ikke lå mere end et par 100 meter, fra der hvor de havde mødtes, og Hinatas hjemmelavede hytte, var et nydeligt sted.
Hytten havde et lille køkken, en hoved stue og et side rum, der førte videre til henholdsvis Hinatas soveværelse, et fint toilet og et rum til hendes spider squirrels, der var vel møbleret, med møbler der passede til en i Hinatas højde, og der så faktisk hjemligt og hyggeligt ud. Udenfor var der en fin bålplads, og hele huset var bygget ind så det sympatiserede med den omgivende natur, og havde den samme farve, fordi det var bygget af træ fra den her skov af. Hinata tog Angel med indenfor, og smilede forsigtigt mens hun slap Angels hånd, så hun kunne finde Squik og Squak i hendes hår, sætte dem på gulvet, og se dem gå hen til et lille selv lavede hul, ind til deres rum.

"Jeg går lige ind og skifter til mit hjemme tøj, så slap du bare af imens, jeg kommer lige om lidt!" sagde hun og smilede lidt, før hun gik ind i soveværelset, og skiftede til det tøj hun plejede at bruge når hun var hjemme. Da hun kom ud til Angel igen, var Hinata iført en sort bh lignende top, med hvide dødningehoveder på, som havde et komisk smil, samt et par lårkorte og stramme shorts, der så ud til at være behagelige at have på. Det var nemt at se hvorfor Hinata brugte det her som hjemme tøj, for det var ret blottende da man kunne se meget af hendes krop, og det sad som malet på hende, så man ikke var i tvivl om at hun var en kvinde med former, men stoffet var blødt og behageligt, så Hinata nød at gå i det "Det tog mig lidt tid at bygge huset, og fine møbler der passede til min krops størrelse, men jeg synes nu det blev et godt resultat! Vil du se mit soveværelse og mit insekt rum?" hun smilede lidt til Angel, mens hun havde et spørgende udtryk i de fine gule øjne, da hun gerne ville imponere Angel lidt. Angel var trods alt den første mulige ven Hinata nogensinde havde mødt, så Hinata ville rigtig gerne prøve at gøre, så Angel godt kunne lide hende, og gerne ville være ven med Hinata, og måske lidt mere?
Hinata var trossalt jomfru, men på trods af det, havde Hinata allerede fået nogle ideer om, hvad hun godt kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 13:36

Hun klukkede blidt over den måde, som Hinata begravede sit ansigt eller rettere gemte sit ansigt ind imod hendes hånd. Den skønne rosa farve der bredte sig på hendes kinder, fik også blot Angel til at smile blidere. Det var helt ufattelig som Hinatas skønhed blot voksede i takt, med at hun rødmede. En simpel rødmen kunne gøre så meget og hos denne blå kvinde...ja så gjorde det faktisk en hel del ting. Den allerede smukke uskyldige Hintana, fik blot en hel del mere skønhed og uskyld over sig ved denne gerning. Samtidig med at hun så også lukkede øjnene, som om det at Angel rørte ved hende skabte hende nydelse...det gav hende også en underlig følelse i brystet. Hun kunne virkelig ikke forklare hvorfor eller hvordan, men det faktum at Hintana fandt nydelse i hendes berøringer...det gav hende lysten til at gøre det mere. Hun klukkede igen blidt og sendte den anden kvinde et stort smil "hvorfor skulle jeg dog ikke det? Du har ikke gjort noget for at fortjene andet end sødme og derudover kan jeg godt lide at se dig rødme" hun blinkede med det ene øje.
Hun havde skam intet imod, at Hinata stadigvæk ville holde hende i hånden, for hendes skyld ingen alarm...faktisk var det nu ganske hyggeligt, sådan at gå hånd i hånd igennem skoven. Hun havde aldrig direkte haft noget imod fysisk kontakt til andre...så dette var nu ganske hyggeligt. Dog da først Hinata gav slip på hendes hånd, valgte hun derpå at betragte de forskellige ting der var i den lille hyggelige hytte. Hun nikkede blot hen imod den anden kvinde, da hun meddelte hun ville skifte tøj til noget andet. Da Hinata endelig kom tilbage, vendte hun sig straks imod hende og lagde stille hovedet på skrå "mhh jeg må sige, jeg kan godt lide dette tøj på dig" hun gik hen imod hende og lod blikket glide ned over hende og man kunne tydeligt se i de grøn/blå øjne, at hun nød synet af hvad hun så. Hun så igen rundt ved Hinatas ord og grinede blidt "her er nu smukt, man kan se t du er god til det du laver!" pointerede hun med et skævt smil. Hun hævede dog øjenbrynet ved hendes spørgsmål, hvorpå hun drillende lagde begge sine hænder på hver af hendes hofter og trak den slanke kvinde imod sig. Hun bøjede sig ind imod hendes øre og lod sine kolde læber ramme imod hendes varme hud omkring hendes øre "så du vil gerne vise mig dit soveværelse" hviskede hun og hendes kolde ånde ville derfor ramme imod Hinatas hud. Da hun var vampyr, havde en en helt naturligt duft af kanel og noget krydret omkring sig. denne duft var for at tiltrække folk til hende, og nu hvor de stod så tæt ville den anden kvinde helt sikkert kunne lugte denne duft. Hun gav hende et drillende kys på kinden, før hun strøg hende op langs ribbenene og igen gav slip på hende "men jo det vil jeg da gerne" hun sendte den anden kvinde et strålende smil, og gjorde igen an for at Hinata blot kunne vise vej
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 14:24

"Mange tak, jeg hjalp min far meget med at arbejde på huse, og han lærte mig meget om overlevelse, fra da jeg blev 12! Han var rigtig sød, og lærte mig mange nyttige ting!" sagde hun tænkende, og virkede glad ved tanken om sine forældre. Hendes kinder var stadig let røde, og hun virkede lidt genert, fordi Angel havde givet hende 2 komplimenter, der omhandlede at Angel kunne lide når Hinata rødmede, og at hun godt kunne lide det tøj, Hinata havde på når hun var hjemme og slappede af. Alle de søde komplimanter, var helt nyt for Hinata, og hun kunne ikke lade være med at se lidt genert ned, og lege lidt med hendes hale fordi det gjorde hende så genert.

Hinata havde ikke helt tænkt over, at der kunne være noget seksuelt tilbud i, at hun gerne ville vise Angel sit soveværelse, men da Angel trådte tættere på hende, og lagde hænderne på hendes hofter, der blussede den rosa farve op i de blå kinder igen. Hinata havde aldrig prøvet, at nogen kom tæt på hende på den måde, og rørte så blidt ved hendes krop, det hele var en ny oplevelse for hende, lige fra hendes krops dufte, til følelsen af Angels krop, så tæt på hendes egen, mens hun hviskede til Hinatas øre, der bevægede sig på en lidt spøjs måde, som respons på lyd så tæt på, da hendes art havde en anderledes muskulatur i ørene, end de fleste andre menneske lignende racer. Hun blev lettere blød i knæene, da Angel kyssede hende på kinden, og af ren dyrisk instinkt skulle Hinata til at lægge armene om Angel, da hun mærkede Angels strøg op af hendes ribben, men hun nåede ikke så langt, før Angel sagde at Hinata godt kunne vise vej til soveværelset. Med en dyb rosa rødmene farve i de blå kinder, tog Hinata Angels hånd i sin, flettede forsigtigt fingre med hende, hvilket var et tegn på at Hinata var ret glad for Angel, og let tog Hinata hende med sig ind på det rummelige værelse. Der var mørklægnings gardiner for vinduerne, så intet sollys kunne trænge ind, når der var trukket for, sengen var en stor dobbeltseng med plads til en som Hinata, og der var nydeligt og pænt derinde.

"Jeg tænkte lidt på, om du havde lyst til at blive her dagen over, det er trossalt sommer, så solen står snart op, og jeg vil ikke have... At.... At du brænder dig.... Ude i det slemme solskind!" sagde hun meget genert, mens hun forsigtigt trådte nærmere, og med en uskyldig sjæls usikkerhed, lagde hun forsigtigt armene om Angels nakke, og prøvede sig stille frem, hun startede med at løfte Angels hoved ved blidt at glide næsen op af hendes hals, så hun kunne tage et dybt sniff af Angels duft, hvorefter Hinata forsigtigt plantede blide små kys, mod Angels strakte hals "Jeg vil meget gerne have selskab, men hvad jeg ikke vil have er, at min nye smukke veninde kommer til skade!" sagde hun blidt mellem de små kys "Vi kunne holde en pige dag sammen! Du kunne lære mig, hvordan man laver frække ting, og jeg har en dejlig seng, og et solskins frit værelse!"
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 14:39

Hun smilede helt blidt til Hinata, da hun begyndte at fortælle omkring sin far "mhh jeg havde også engang en far...men han døde for mange mange år siden" sagde hun stille og med et skuldertræk. Hun havde lært at leve med at det ikke var alle der levede evigt og det havde han åbenbart ikke gjort. Det var et næsten sødt tænkende udtryk der kom op i den anden kvindes ansigt, den måde hun virkede helt lykkelig ved tanken om sin familie. Så modsat Angel selv, så måtte Hinata havde haft noget af et godt forhold til sin familie. Selv havde hun som menneske haft et lettere svært forhold til dem og de havde været skyld i at hun som ung, havde forsøgt selvmord. Derudover havde hendes ældrebror også være en psykopat der over flere omgange havde voldtaget hende og endda var skyld i det store år hun havde på ryggen. Heldigt for hende selv og uheldigt for ham, havde hun været den sidste ting han så inden han døde. Hun havde nemlig efter sin forvandling til vampyr koldblodigt slået ham ihjel.
Hun klukkede og gav blidt Hinatas hånd et klem, hvorpå hun fulgte med hende ind i imod soveværelset. Hun fløjtede beundrende og så rundt "det er pænere end det sted jeg bor ved lige nu" hun havde fundet en form for efterladt hule hvor hun havde alt sit tøj liggende. Selvfølgelig ejede hun ikke meget tøj, men blot lidt. Hun blinkede med øjnene da den anden kvinde begyndte at snakke igen, det var dog hendes gerning der fik de markerede øjenbryn til at flytte sig op fra deres normale plads. Hun lagde per automatik sine arme omkring Hinatas liv "mhh am i your special friend" spurgte hun drillende og lod sin hals blotte for de blide kys. Hun bed sig i læben og sukkede nydende "mhh smuk ligefrem...synes du jeg er smuk?" spurgte hun og skubbede blidt den anden kvinde ned imod sengen, hvorpå hun satte sig på hendes liv. Hun bøjede sig ned og trykkede sine læber direkte imod Hinatas. Efter lidt tid fjernede hun dog sine læber, for så at lade dem glide ned over hendes kind, ned imod hendes hals og ned imellem hendes bryster
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 15:26

"Det håber du vil være... Altså min specielle ven!" sagde hun blidt, mens hun godt kunne lide følelsen, af Angels arme om hendes krop. Hinata puttede sig lidt ind til Angel, mens hun stod og kyssede videre, på hendes hals "Ja jeg synes du er smuk! Og du er sikkert endnu smukkere, inden under det tøj du har på!" hun lod sig skubbe hen til sengen, og lagge sig ned. Et genert smil kom på hendes læber, da Angel satte sig over hende, og bøjede sig ned mod hende, Hinatas smil blev dog hurtigt erstattet, af det kys som Angel gav Hinata, og hun gengældte det så godt Hinata nu var i stand til. Det hele var stadig ret nyt for hende, og Angel kunne sikkert godt mærke det på Hinata. Hun strøg forsigtigt Angel ned af ryggen, og fandt vej ind under hendes tøj, så Hinata kunne føle Angels bløde og kølige hud, mod hendes egne varme hænder. Hinatas åndedrag blev tungere, i takt med at Angel kyssede sig vej ned mellem hendes bryster, og hun syntes det var dejligt, at føle denne nye følelse i hendes krop.

Hinata kunne godt mærke noget, der føltes som et ar henover Angels ryg, men hun var ligeglad, hun syntes alligevel Angel var smuk, så Hinata tog sig ikke af det, hun var mere koncentreret omkring, at snige Angels trøje op af i forsøget på at få den af hende. Imens brugte Hinata sin hale, der strøg blidt op af Angels inderlår, til hale spidsen stødte mod hendes underliv. Hinata strøg blidt sin hale spids mod Angels underliv, selvom det var ude på hendes bukser, og hun ville helt klart gerne tage skridtet videre med Angel.
"Jeg er stadig ny til det her, så du må hellere lære mig hvordan man gør!" sagde Hinata lidt genert.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 15:44

Hun smilede og nikkede "mhh jeg vil altid være din specielle ven" sagde hun blidt, som regel var Angel en utrolig sex glad kvinde...hun elskede sex og man kunne næsten sige at hun ikke kunne få nok af det. Dog i selvskab af en kvinde, så var den normalt sex glade vampyr langt blidere, end hvad hun ville være i selvskab af en mand. Man kunne derfor sige, at på trods  af hun var biseksuel, så havde hun en støre tiltrækning...følelsesmæssigt til det kvindelige køn, hvor til det mandelig var det udelukkende ud fra hendes lyster. Hun klukkede og sukkede blidt "oh love i shall take of my clothes in a second" sagde hun, som skulle det berolige den anden kvinde. Nok var det mere for at sige, at hun skam nok skulle se mere hud i sigte.
Følelsen af Hinatas hænder på sin krop, men samtidig også hendes hale. Det var underligt, for de fleste ville ikke just sige det var behageligt at have en hale strygende hen over sin hud, men det kunne hun så selv sige det var. Hun fik hurtigt fat i den blå hale, hvorpå hun gav den et blidt kys "bare rolig, jeg skal nok lære dig hvordan man gør" hviskede hun og rejste sig op fra sengen, hun smed sine sko og fik trukket bukserne af. Hendes bluse var kort, så den stoppede lige over maven og inden under havde hun slet ikke ingenting. Hun var ikke typen der gik rundt i bh, så da hun smed blusen, stod hun kun iført et par trusser. Hun åbnede langsomt Hinatas shorts, hvorpå hun kyssede hende fra maven og ned imod hendes trusser "du er så helt utrolig smuk!" hviskede hun og slikkede hende ned i navlen. Hun nappede hende omkring hendes hofteben og kyssede derpå det fine stof der nu engang var hendes trusser "du siger endelig til hvis jeg skal stoppe" de grøn/blå øjne søgte op imod Hinatas ansigt

//hvis du tør se hvordan hun ser ud uden sit tøj på billede
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 17:26

Hinata smilede rødmende over, at Angel nu var hendes specielle ven, og at hun nok skulle lære Hinata, hvordan man krøllede lagner med en anden kvinde. Da Angel rejste sig, for at begynde og smide tøjet, lagde Hinata sig til rette for bedre at kunne se på, og det virkede som om, at Hinata godt kunne lide hvad hun så.
"Hvor er du bare smuk, min søde elskerinder!" sagde hun meget genert, mens hendes kinder blussede helt op, fordi hun kaldte Angel for sin søde elskerinder. Hinatas øjne fulgte nøje med i, hvad Angel nu gik i gang med, og hun var ikke langsom til at begynde at nyde, de blide kys mod hendes varme maveskind, hendes skikken i hendes navle, og den dejlige nappen omkring hendes hofteben. Hinatas åndedrag blev tungt igen og samtidig uroligt, fordi hun kunne mærke at hun blev opstemt, og hun blev også lidt uroligt omkring hofterne, fordi hendes krop gerne ville have mere.

"Du må ikke stoppe, det er så dejligt søde!" sagde hun nydende, og strøg en hånd gennem Angels hår, mens hun virkelig var blevet opstemt. En tanke slog hende, og fik hende til at bøje knæende så hun kunne sætte sig op på dem "Det vist også min tur, til at smide tøjet!" tilføjede hun med et genert smil, mens hun tog sin top af og smed den ved siden af Angels tøj, trak trusserne og bukserne ned til knæende, og lagde sig på ryggen igen, så hun kunne trække bukser og trusser helt af, og sende dem samme vej som toppen. Hun var selvfølgelig meget genert lige nu, da Angel var den første til at se Hinata nøgen, og selvom Angel sagde hun var smuk, var det stadig den uskyldsrene generthed, der farvede de blå kinder med en rosa farve, fordi Hinata nu lå helt blottet for Angels lyster og øjne.
Hinata havde ingen naturlig vækst, andre steder end på hovedet, og siden Angel allerede havde gjort Hinata ret liderlig, med den måde Angel havde behandlet hende, så glinsende Hinatas underliv let af safter, da hun lagge sig med Angel mellem benene, og hendes mørkeblå brystvorter var blevet stive. Hinata så på Angel med de kærlige gule øjne, og man kunne se på Hinata, at hun var meget spændt på hvad Angel ville lære hende, og gøre ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 17:53

Hun hævede øjenbrynet over hendes ord "er jeg din elskerinde nu? vil du gerne have jeg er din elskerinde?" spurgte hun drillende. Hun havde skam haft rækkevis af elskere og elskerinder før, sågar flere på en gang. Man kunne sige grundet alt der der var sket igennem hendes barndom, så havde hun aldrig lært at elske og kunne faktisk derfor ikke finde ud af det. Med andre ord, var hun ikke en der holde sig udelukkende til en person. Hun klukkede over hendes ord "bare rolig lover jeg stopper ikke før du er kommet" hviskede hun kælent. Hun spandt næsten da Hinata strøg sine fingre igennem hendes hår. Hun havde virkelig en svaghed for hårnussen, det var virkelig den ting hun elskede allermest, ud over sex og blod. Da Hinata med et bevægede på sig, satte hun sig op og så forvirret på den anden kvinde, dog gav hendes ord mere mening og hun smilede forventningsfyldt som hun ventede på at tøjet skulle forsvinde. Hun lod blikket glide ned over Hinatas nøgne krop og stønnede helt af nydelse "hvor er du dog smuk, helt våd og klar for mig" hviskede hun kælent. Hun bøjede sig ned og trykkede sine læber direkte imod den anden kvindes "mhh I wonder if you tast just as sweet as i think you do" sagde hun imod Hinatas læber, hvorpå hun lod sine to fingre glide op i den andens vagina åbning. Hun kørte sin finger ind og ud et par gange, før hun til sidst trak den helt ud og derpå suttede på de to fingre. Hun sukkede og lukkede øjnene i nydelse "du smager jo vidunderligt" hun lagde hovedet på skrå og de normalt grøn/blå øjne lyste helt op i rendyrket nydelse. Hun bøjede sig igen ned imod hendes mave og kyssede sig vej hele vejen fra maven og op til hendes bryst, hvor hun begyndte at sutte på hendes ene brystvorte og derpå det andet

//måske skulle du sætte nogle XXX op i titlen my dear
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 18:27

"Ja jeg vil gerne have, du bliver min elskerinder skat, men lad det være vores lille hemmelighed, uden for sengen er du min specielle og dejlige veninde!" sagde hun med en drilagtige lille smilen, og et blink med øjet. Hinata ville gerne være sammen med Angel, og siden hun var sådan en dejlig pige, der ville lære Hinata om sex, ville denne deres første tur i lagnerne, helt sikkert ikke blive deres sidste, for Hinata kunne indtil videre godt lide, at være intim med Angel. Hun havde en smuk krop, og Angel behandlede Hinata så blidt og sensuelt, at Hinata helt klart gerne ville have mere af samme skuffe.
Hinata smilede genert over Angels løfte om, at hun ikke ville stoppe før Hinata fik sin første orgasme, og hun glædet sig allerede, til at prøve hvordan det var at komme, under den dejlige behandling, af en lækker sex partner som Angel. Hinata blev genert rød i kinderne igen, da Angel sagde at Hinata var lækker og helt klar og våd til Angel, hun smilede dog mod Angels læber, da det var så dejligt at mærke den bløde og kølige krop, mod hendes egen blå og varme hud. Hun kyssede villigt igen, og nussede hendes hår da Hinata havde lagt mærke til, at Angel nød at blive nusset i håret, men så snart Hinata mærkede de 2 kølige fingre oppe i sig, kildede det op gennem hele hendes krop, og fik hende til at stønne nydende, mod Angels læber, mens hun holdt sig tæt ind mod Angel, og spredte benene mere for hende, fordi hun syntes det var så dejligt, at hendes krop ville have mere, af Angels dejlige behandling.

Nu var Hinata blevet godt våd, så Angels fingre var sikkert blevet smurt godt ind i safter, hun kom med et sidste nydende suk, da Angel trak fingrene ud igen, og hun kyssede Angel en gang til, efter hun sagde at Hinata smagte godt. Hinata var mindst lige så liderlig som Angel, og hendes krop var blevet ekstra sensitiv overfor berøringer, så de kølige kys, var som at blive kysset af små engle, og Hinata kunne ikke lade være med at nusse en hånd gennem Angels hår, stoppe hånden i hendes nakke, og nusse hende blidt, mens Hinata små stønnede af nydelse, over Angels sutten på hendes bryster.
Hinata kunne se på Angels kropsstilling, at hun lige nu lå helt perfekt i stilling til, at Hinata kunne snige sin hale ind mellem Angels ben, så mens Hinata nød at blive forkældet, og blev mere og mere trængende efter noget underlivs action, sneg hun halen ind mellem Angels lår, skubbede blidt hendes trusser til side, så Angels underliv blev blottet, og forsigtigt strøg hun Angels skamlæber og klit, for at gøre hende mere våd, så hun til sidst kunne stikke den varme hale op i Angels kølige underliv, da Hinata gerne ville gengælde nydelsen.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 18:52

Hun smilede bredt og kyssede Hinata "mhh min egen lille elskerinde" hviskede hun kælent. Nu hvor de var i denne stilling, så kunne man virkelig se at Angel var i sit et. Hun var en kvinde der nød sig af sex og med flere år på bagen, så kunne man da i den grad se at hun da havde sin erfaring omkring det. Hun havde haft sex med så mange, at hun efterhånden havde mistet det nøjagtige tal på hvor mange det i virkeligheden var...men mange havde der da været! Dog havde dette været hendes første omgang med en jomfru, normalt holde hun sig væk fra den slags netop fordi de var så uerfarene...men hun kunne mærke på sig selv, hvordan hun faktisk ikke havde noget imod at være sammen med Hinata på denne måde. Ganske vidst var hun ikke følelsesmæssigt stabil nok til at forhold, men man vidste jo aldrig hvor skæbnen førte en hen. Hun smilede bredt over den anden kvindes reaktion på det hun gjorde. De mange støn og den måde hendes krop vred sig på, var nok til at få hende til at ville fortsætte.
Hun skulle netop til at fortsætte kyssende ned over hendes mave og ned imod hendes underliv, da hun kunne føle den bløde hale glide op af sit lår. Hun sukkede og fik hurtigt revet sine trusser af. Lige det øjeblik var hun mere end ligeglad med om de var gået i stykke...hun var liderlig og ville nu bare gerne være sammen med denne kvinde. Hun stønnede ved den følelse der blomstrede i hende og hun hvilede derpå sin pande imod Hinatas mave, alt i mens hun stønnede af rendyrket nydelse. Det blev så ikke bedre af at den andens kvindes hale både var stor og tyk, så den fungerede jo nærmest som en alternativ dildo eller penis. Hun gispede, men fik på en eller anden måde stukket sine to fingre op i Hinatas indre, hvorpå hun gentog bevægelsen med at gøre dem ind og ud. Hun gjorde dette om og om igen, alt i mens hun selv roterede sine hofter for at føle den nydelse der kom ud af hvad den anden kvinde havde at tilbyde

//hej darling, du er kommet på min profil!!
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime8/3/2015, 20:10

Hinata smilede opstemt, ved lyden af Angels stemme, der kaldte hende Angels elskerinder, hun kunne godt lide lyden af det, når det passerede over Angels dejlige læber. Hun kunne mærke på Angel, at Hinatas stønnen og vriden gjorde Angel mere hoocked på, at have fræk sex med Hinata, og hun elskede hende for det, for Hinata nød virkelig sin første gang, med denne erfarne og sexede nymfoman.
Da Angel selv rev sine trusser af, for at gøre plads til Hinatas hale, blev hun mere sikker i sin sag om, at Angel skulle føle Hinatas hale, oppe i sit underliv, så hun strøg kærligt Angels hår, mens Angel hvilede sin pande mod Hinatas mave, og i en blid bevægelse, spredte spidsen af halen Angels skamlæber, på vejen ind i hendes fugtige indre, og fortsatte ind i hende til spidsen af halen, var kommet rimelig langt indenfor. Hinata kunne mærke, at Angels underliv tog godt imod hendes hale, selvom halen var forholdsvis tyk, så Hinata begyndte blidt at køre halen frem og tilbage i Angel, da hun virkede til at få meget nydelse ud af det.

I det Angel plantede 2 fingre i Hinatas underliv, kunne Hinata mærke hvordan de kølige fingre bare gled lige ind, i hendes mørke og vel digtede underliv, og straks begyndte Hinata at stønne af nydelse, over den kildrende følelse det gav, at blive fingerkneppet af en kvinde, med lav kropstemperatur. Hinata kunne ikke styre sig, så hun stønnede højlydt af nydelse, fordi Angel havde gjort hende så våd, mens hendes underliv der aldrig før havde fået noget indenfor, strammede om Angels fingre, og gladeligt tog imod dem, hver gang hun bevægede dem ind af.
Dog stoppede Hinata ikke, med at hale kneppe Angels underliv, da følelsen af hendes kølige og dryppende fugtige underliv, føltes fantastisk omkring Hinatas hale. Og hvis Angel gerne ville, så var Hinatas hale lang nok til, at Angel kunne slikke Hinatas fisse mens Hinata, fortsat kunne kneppe Angel med hendes hale.
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder.
Nybegynder.
Carmilla


Race : Vampire
Navn. : Carmilla
Alder : Body : 20-23 | Mind : Unknown
Evner/Classes. : Enhanced body skills (Speed, strenght, healing)
Bosted : Almost everywhere
Tilhørende klan. : Narh
Partner. : Single
Slaver. : Not really
Antal indlæg : 64
Reputation : 0
Join date : 06/03/15

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime14/3/2015, 13:14

Hun stønnede og gispede af rendyrket nydelse. Nok var det en hale, men den fungerede skam ligeså godt som en penis eller andet ligende havde gjort. Den måde den bevægede sig på, fik hende blot til at stønnehøjere end før. Det havde måske været noget tid siden, hun sidst havde været sammen med en kvinde, men dette var i den grad dejligt og hun kunne slet ikke på nogle måder brokke sig over den nydelse hun følte ligenu.
I takt med at hun selv gav nydelse til Hinata, og selv modtog nydelse, fik hun kontrol nok over sig selv til at kysse den anden kvinde ned over hendes mave også ned imod hendes underliv. Hun greb fat om hendes ben og fik dem over hendes egne skuldre, alt i mens hun lod sin tunge glide op over hendes klitoris. Velvidende om hvor mange nerver der egentlig var i det pågælende område, valgte hun at lade sin tunge lege med den, alt i mens hendes fingre gled ind og ud af hendes skede. Hun lod en ekstra finger komme ind, således der var tre fingre oppe i hende. Hun havde altid elsket selvskabet af en kvinde, så derfor vidste hun da i den grad hvordan det hele skulle fungere.

//sorry hvis det er for kort :)
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime14/3/2015, 16:56

Hinata stønnede i takt med Angel, og bevægede sin hale ind og ud af Angels underliv, i samme hastighed som Hinata kunne mærke Angels fingre, i hendes eget underliv. Hun var vild med den dejlige følelse, af Angels krop mod hendes egen, og hendes fugtige underliv, der gladeligt tog imod Hinatas hale, lyden af Angels nydende stønnen over det, som Hinata gjorde ved hende, for ikke at glemme hvor dejligt det var, at blive behandlet af en sexuelt erfaren kvinde.
Hinata kunne mærke, at Angel begyndte at bevæge sig ned mod hendes underliv, og alene spændingen der lå i, hvad Angel mon nu ville gøre ved hendes krop, virkede opstemmende på Hinata. Hun gav ingen modstand, men fulgte bare Angels flytten på Hinatas ben, hun spredte spændt benene lidt mere i takt med, at Angels ansigt kom tættere på Hinatas skede, og da Angels tunge gled over Hinatas klitoris, kom der et langt og nydende støn fra hende, mens hendes krop nærmest vred sig af nydelse over, denne herlige nye følelse. Hinata begyndte at stønne mere højlydt og ukontrollabelt, da en tredje finger kom op i hende, sammen med Angels 2 første fingre, samtidig med at Angel kældede for hendes klit med tungen, og man kunne nærmest se hvordan Hinata bevægede sin krop imod Angels tunge og fingre, fordi hendes krop bare ville have mere, af denne dejlige behandling.

Som en ren impulsiv respons, på Angels fantastiske behandling, begyndte Hinata at bevæge sin hale, i længere og hårdere bevægelser, så Angel nok ville mærke det som at hun blev kneppet, af en rimeligt lang og tyk dildo, i et ret heftigt tempo. Hinata vidste ikke helt, om det var tilfredsstillende at blive behandlet sådan, da hun ikke havde prøvet at få noget op i sig, før Angel stak sine fingre i Hinata, men Hinata vile prøve at tilpasse det hun gjorde ved Angel, ud fra hvordan Angel stønnene og responsede på det.
Efter noget tid under Angels behandling, begyndte Hinata at vise tegn på, at der var en orgasme på vej, hun stønnede i længere drag, hendes underliv begyndte at spænde om Angels fingre, på grund af de kommende orgasme spændinger, og Hinatas krop vred sig meget, under den ophidsende oplevelse, der opbyggede sig i hendes krop "Åhh skat bliv ved! Bliv ved! Det er så dejligt lige der!" stønnede hun tiggende af liderlighed, mens hun strøg en hånd gennem Angels hår, og vred sit underliv imod Angels tunge og fingre, fordi orgasmen var så tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime14/3/2015, 16:57

//jeg synes det er helt fint smukke =)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Empty
IndlægEmne: Sv: hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)   hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hende den blå og hende vampyren(Angel og Hinata)(bedre egnet for 18+)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» we meet again //angel//
» Og så var det bag træet og...(Hinata)
» What do you want?(Delilah/Hinata) 18+
» old friends in new times(Angel)
» Ladies in the woods(Phoenix/Hinata)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The South Lands :: South Lands (Emnerne) :: Jungles :: Forbidden forest-
Gå til: