Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Her er et af mine digte 3/4/2015, 14:05
Fru Hansen! Jeg er lidt sur på dig. Der ligger en enorm helleflynder ude i min baghave og femtenhundrede kvindelige afrikanere er ved at tæske to af mine kærester med forskellige eksotiske køkkenredskaber, så som sushi-knive og pastamaskiner, der er malet lilla, ved hjælp af tudseblod. Jeg har forsøgt at ringe til min faster, fordi hun driver et blandet bordel og flyttefirma, men hun har solgt sin telefon til en mexicaner og købt et bonbon stribet hørerør. Hvem skal jeg nu bruge som rørtang i morgen når alle mine sønner skal sælges som yver-tatovører?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Her er et af mine digte 3/4/2015, 15:30
Jeg er generelt ikke så meget for digte men når rim og poesi går op i en så smuk enhed- så må man jo bare bøje sig XD
Tak for dét indslag , Evan - og velkommen tilbage XD