Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 you are mine now and forever //sasha//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime13/9/2014, 23:05

S: new miami
T: 19.00
O: få mennesker der stadig går på gaderne
V: overskyet
P: et hvidt jakkesæt med en sort skjorte inden under og et rødt slips

Jack nød at gå i new miami, han så på de folk der var ham underlegene, mange stod i gæld til ham på forskellige måder. han gik med en kuffert der raslede med tortur redskaber som han skulle til at bruges igen. han havde to mænd der gik lidt bag ham. han smilede lidt da han gik ind af døren til det lille hus hvor en mand sad i en læne stol "hr. Jackson, de skylder penge fra den gang de bad om penge til at betale for en tandlæge" de to mænd gik ind bag ham og holdt manden nede mens Jack trak en tang frem og åbnede hr. Jacksons mund og så lidt rund i den "oh min kære ven du har ikke børstet tænder i dag, men bare rolig jeg skal nok klare den" han tog tangen og rev en af hans tænder ud med roden. blod sprøjtede fra munden på ham og jack trådte lidt tilbage og gav hans tang til en af hans mænd "bliv ved med at plukke indtil han kun har fortænderne tilbage" han rettede på sit jakke sæt og gik ud af døren igen og ned af gaden. han tog en cigar frem fra hans jakke lomme sammen med en zippo lighter som han tændte cigaren op med. han tog et ordenligt sug mens han fortsatte ned af gaden og pustede en stor røg sky ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime13/9/2014, 23:40

Det var lidt ud på aftenen. Sasha gik stille gennem gaderne i sine helt egne tanker og lagde som sådan ikke mærke til hvad der skete rundt om hende. Hun mærkede et bump og standsede brat op og så på det hun var gået ind i. En lygtepæl midt på vejen. Hun rystede på hovedet. Hun måtte se hvor hun gik i stedet for bare at gå rundt på må og få som hun gjorde. Hun gik stille videre på vej hjem af. Hun lod dog stadig ikke mærke til alle folk, men hun lagde mærke til nok for ikke at gå ind i andet eller andre for den sags skyld. Hun havde en sort t-shirt og et par shorts selvom det ikke var alt for varmt i vejret men det generede ikke Sasha det mindste da varulve havde en smule svære ved at fryse end mennesker havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime15/9/2014, 23:10

jack så op i det samme en pige, på ikke mere end 18 år, gik lige ind i en lygte pæl. hans læber krusede i et smil. han gik lidt bag efter hende og ventede på at hun ville dreje ned af en side gade. hans øjne gik fra den ene side til den anden, hans kniv lå i lommen af hans inderjakke. da hun endeligt gik ned af en gade gik jack efter. de to mænd som havde været med jack var nu færdige med deres arbejde og spærrede den ene ende af gaden af.
jack tog et falskt skilt frem "frøken ville de venligst dreje her jeg har et par spørgsmål til dem" hans stemme virkede fast men venlig, i det hun gik ind af den lille gyde tog jack skiltet væk igen og nikkede til de to som kom tættere på og blokerede den gyde de nu stod i. hans venlige stemme forsvandt i et lille grin "ah, hvor er det bare for nemt" han trådte et skridt frem og forsvandt i en rød røg sky, han dukkede op lige bag hende og tvang hende op af vægen "i kvinder lære aldrig at tjekke ordenligt efter på ID" han trak sin kniv og holdt den op til hendes strube så hun kunne se den som en advarsel "her er hvad der sker sveske" hans kniv kørte langsomt over hendes trøje og flåede stoffet som det kom forbi "du fletter næbet og jeg lader dig slippe med en mindre omgang" han lod kniven køre langs hendes bukse ben og skar det i stykker.
han flåede det af hende og lod hende nu stå i sit undertøj. han smilede bare mens han tog med en fri hånd nu og flåede hendes trudser ned og da hun prøvede at skrige stoppede dem i munden på hende "hvilken del af flet næbet forstod du ikke" hans stemme var som en hvislen i natten. han bukkede hende forover og lod sin hånd køre hen over hendes skamlæber før han trak sine bukser ned. han var brutal og tog fat i hendes hår hvorefter han stødte hårdt mod hendes livmoder indgang "oh yesss, varulve er de bedste" han satte tempoet op og til sidst kom han i hende dybt. han lod hende falde til knæ og spytte sine egne trudser ud før han fik afleveret en pistol i den ene hånd og lagde den mod hendes tinding "sut. den. af. du er min nu, du gør hvad jeg siger" han grinede bare lavmælt mens hun halv hulkende suttede på hans lem. der gik omkring 5 minutter før han nåede sit briste punkt og fyldte hele hendes mund med hans sæd "oh yeah hun er god nok" han trak sine bukser op og gik ud af gyden "få hende fragtet til cellen, jeg skal bruge lidt mere tid med hende "hans øjne var onde som en pytons og hans smil var som et fra et rædsels kabinet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime16/9/2014, 21:43

Hun fortsatte en smule længere frem af inden hun drejede ned af en lidt mindre vej som førte mere direkte hjem til hende. Hun standsede op ud for en gyde da hun hørte en mandlig stemme. Hun vendte sig om mod gyden og så mod manden som stod der inde. Hvorfor stod han inde i en gyde mon? Hun så på skiltet som han holdte frem mod hende, men læse ikke så grundigt på hvad der stod på det. Om han kunne spørge hende om noget? øm jo da, men hvorfor kunne han ikke bare stille hende de spørgsmål her? Hun trak mentalt på skulderne. Det var vel også lige meget ikke? Hun var ikke helt sikker på det men fulgte dog med ind i gyden. Hun fornemmede nogle bag hende, og da hun så sig tilbage, stod der to mænd og blokerede vejen. Hun så over på Jack med store øjne, som kun blev støre da han forsvandt i en rød røgsky. Hun så sig om og fik øje på ham bag ved sig samtidig med han tvang hende op af muren. Hun kunne høre sit eget blod i sine blodåre og sit eget hjerteslag da han holdt kniven op mod hendes hals. Hun sank en klump som nærmest sad fast i hendes hals. Hvad mon han vil med hende? Hun var for bange til at spørge om det. Hendes blik holdt sig på hans kniv da han skar hendes tøj i stykker. Hun havde nu ikke andet på end sit undertøj. Hun prøvede så vidt muligt at kække sig til ved hjælp af sine arme, men det hjalp ikke så meget.

Hun forstod hvad han sagde til hende. Hun måtte ikke råbe eller skrige, og hun var også bange for hvad der ville ske hvis hun gjorde en af de ting. Han ville sikkert dræbe hende, og hun vil helst ikke dø. Hun så meget forskræmt på ham da han rev hendes trusser af hende og hun prøvede så vidt muligt ikke at sige noget men et piv undslap hende alligevel. Det var åbenbart nok til at Jack synes at hun var ved at skrige. Hun fik tåre i øjnene og prøvede så vidt muligt at trække vejret gennem næsen men det var nemmere sagt end gjort. Hun havde ikke sagt et eneste ord til Jack. Hun stod med ryggen til ham, og kunne ikke rigtig gøre noget for at slippe væk her fra. Hun mærkede hans hånd mod sine skamlæber. Hun lukkede hårdt øjnene i og ønskede sig langt væk her fra. Hun mærkede hans lem mod sin indgang og han var ikke ligefrem blid mod hende. Det gjorde ondt af helved til men hun kunne ikke ligefrem gøre modstand. Hun vidste at han var meget stærkere end hun selv var. Tårerne trillede ned af hendes kinder, lydløst da hun ikke turde lave nogle lyd. Hun mærkede tydeligt at han kom inde i hende. Det var ikke en speciel behagelig følelse. Endelig trak han sig ud af hende og hun håbede på at han var færdig med hende nu og ville lade hende gå.

Trusserne spyttede hun hurtigt ud af munden. Endelig kunne hun trække vejret ordentlig igen. Noget koldt og metalisk blev stukket ind i siden på hendes hoved, og det kunne næsten kun være en ting, en pistol. Hun så op på Jack som rigtig nok stod med en pistol lige mod hendes tænding. Hun kunne ikke slippe med kun det her, men hun havde egentlig heller ikke regnet med det, men havde håbet. Hun så usikkert på hans pik som han ville ha hun skulle sutte. Tårerne løb stadig ned af hendes kinder men uden nogle form for lyd. hun tog tøvende hans pik i munden og begyndte at sutte den som hun havde fået besked på da hun ligesom ikke rigtig turde gøre andet. Hun havde det som om hun skulle brække sig lige nu, men holdt det nede af frygt for han vil gøre noget mod hende.
Hun forsatte og efter 5 minutter kom han i hendes mund. Det gjorde blot hendes træng til at knække sig støre. Hun tvang sig til at sluge hans sæd, selvom det ikke smagte godt overhovedet. Hun så på ham da han trak sine bukser på og var på vej ud af gyden. Kunne hun endelig få lov til at gå? Hun så sig om efter en mulig flugtvej, men hans næste ord tog håbet fra hende. Han ville ha hende fragtet til en celle? Hun knurrede vredt af hans mænd som kom over mod hende, og prøvede at bide ud efter dem. Hun tænkte ikke mere lige nu, for hun ville bare gerne væk der fra i en fart. Hun fik sat tænderne i den ene af de to mænd og bed til alt hvad hun kunne. "Av for heleved din lille bitch" sagde han og gav hende en lussing så hun faldt ned på jorden. Hun knurrede igen af dem, men ikke lige så kraftigt som før denne gang, da slaget havde været meget hårdt. Det begyndte at sortne for Sashas øjne og hun kunne ikke helt holde sig ved bevidstheden. Hun peb kort inden hun gik helt i sort.

Da hun igen vågnede op var hun i en fangekælderagtig celle. Hun lå på gulvet så hun havde ondt i ryggen og hun havde en knaldende hovedpine. Hun kunne intet huske af hvad der var sket. Hvor var hun og hvordan var hun havnet her? Hun satte sig stille op og tog sig til sit hoved da det beklagede sig over det. Hun så sig rundt men fik intet ud af det. Her lugtede heller ikke alt for godt, men hun kunne ikke identificere lugten af hvad det var. Hun sukkede stille. Det var frustrerende for hende ikke at kunne huske noget. Og det var ikke kun hvad der var sket den dag hun blev voldtaget, men intet kunne hun huske. Det var ikke hjernerystelse hun havde, men dette kunne ske for alle som blev udsat for noget slemt. Hjernen prøvede at glemme det, og kunne nogle gange godt glemme alt, men det var ikke permanent. Hun vil lige så stille kunne huske alt igen på nær overgrebet med mindre nogle mindede hende om det på en måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime16/10/2014, 01:13

Jack sad i sin lille stue med et glas vin og så ud over landskabet "sikke en udsigt" han smilede før han gik hen til sin bar og bundede sit glas. han hostede lidt og der kom noget blod med op i hans lomme tørklæde "forbandet, jeg vidste det var en dum ide at lave en pagt med de fandens gespænster. han smilede til sig før han gik ind gennem en dør ud til en gang da en mand kom gående "herre, hun er vågen" et ondt smil spillede over hans læber og han gik hen til en elevator og trykkede på den nederste knap. kælderen.

han gik hen af en lang gang der var dækket i brosten. han smilede vidre da han så hende vride sig inde bag tremmerne. han slikkede sig om munden før han åbnede døren roligt. da han gik tættere på så han med et smil hendes fortvivelse. han gik hen til hende og holdt hendes ansigt "hej. her er reglerne. jeg knalder dig til du bære mit barn og jeg dræber dig ikke. prøv at flygte, vi skyder dig i knæet. prøver at skade mig mens jeg giver en omgang og jeg pisker dig 30 gange. har vi forstået hinanden" han så på hende med et ondt blik i øjet der ikke passede til det smil han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime16/10/2014, 16:16

Hun kunne høre at der kom en person gående uden for cellen og så over mod fodtrinene hvor hun fik øje på en mand. Hun kendte ham ikke, eller gjorde hun? Hun var ikke sikker da et minde fra dagen dukkede op. Han havde voldtaget hende. Hun så ham direkte i øjnene da han holdte hende om ansigtet og hun lyttede efter det han sagde til hende. Hun nikkede da han havde sagt det hele. "Jeg har forstået det" sagde hun med en let trist stemme. "Jeg lader dig gøre mig gravid uden at gøre modstand på nogle måde." sagde hun for at bevise at hun havde forstået reglerne. Hun var godt klar over at han var stærkere end hende, så hun havde næsten på forhånd opgivet at gøre modstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime16/10/2014, 22:32

han smilede til hende da hun sagde hun forstod "godt så" han fandt en nøgle frem og låste hendes håndjern op. han tog et fast tag om hendes arm "jeg havde troet du var lidt svære at knække. men siden det var så nemt så lad mig gå i gang og over føre dig til dit midlertidige hjem" han åbnede døren til et lille værelse med en stor seng. han førte hende hen til den og fik hende til at sidde på knæ mens han tog tøjet af "lad os starte som vi sluttede sidst" han så ned af sig selv "start sucking" han smilede venligt men hans lod en hånd hvile på hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 10:10

Hun så direkte på ham da han fandt en nøgle frem. Hun havde ikke helt opfattet at hun havde håndjern på, det havde hendes hjerne ikke rigtig opfanget. Hun gned sig stille på sine håndled da de var blevet fjernet. Det var faktisk rart ikke at have dem på mere. Da han tog hende hårdt om armen havde hun lyst til at klynke, men bed sig i stedet i læben. Han skulle ikke vide at det gjorde ondt på hende, for hvem vidste om han så kunne finde på et eller andet? Hun var ikke sikker. Hun nikkede dog til det han sagde. Hun ville skam gerne gøre modstand, men var ikke helt modig nok til det. Hun fulgte med ham ind på værelset som han havde åbnet en dør ind til. Hun lod ham føre hende over til sengen og få hende ned på knæ, hvor hun forsigtigt så op på ham med et bid i læben af nervøsitet. Hun sank en gang, og så op på hans ansigt. Hun havde stadig ikke lyst, men hvad kunne hun gøre? Hun tog den i munden og begyndte på det han havde bedt hende om. Hun overvejede bare at bide til, men det turde hun heller ikke gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 12:07

hans hånd på hendes hoved begyndte at overtage kontrollen mens han var i gang med at sutte ham af. han smilede ned på hende før han tog fat i hendes baghovede og gav fuldt kræft på. det føltes 5 minutter da han fyldte hendes mund med sæd. han smilede til hende og lagde hende ned på sengen. han fjernede hendes tøj før han begyndte at slikke hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 13:14

Hun kunne mærke hans hænder på sit hoved, hun lukkede øjnene i afmagt og lod ham tage kontrollen. Hun ville bare ikke lade ham se hendes afmagt, og da hun mærkede hans blik på hende, så hun ham direkte ind i øjnene. Hun var ikke helt sikker på hvor længe der var gået før hun kunne mærke han kom, og hun prøvede så godt som at sluge det så hun ikke ville blive kvalt i det. Hun bed sig i læben da han fik hende ned at ligge i sengen, og sukkede lavt. Ikke af nydelse men frustration over ikke at vide hvad han mon kunne finde på. Da hun kunne mærke at han slikkede hende gik en kuldegysning gennem hendes krop selvom hun ikke vil have det til at ske. Hun var ikke tilfreds med hvad hendes krop gjorde. Den var for nem at gøre liderlig, og hun var meget snart en hel del våd mellem benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 14:17

han lod en finger glide mellem hendes ben og mærkede hvor våd hun var. han smilede til hende og slikkede sine fingre af. han smilede til hende og spredte hendes ben igen. han tog sit lem der stadigt var hårdt fra før. han tog fat i hendes hofter og lod sit lem glide ind i hendes underliv. han tog fat i hende og lod sine hænder glide hen over hendes krop. han nød at hun var så nem at gøre liderlig. han havde en plan til senere men det måtte vente. han fortsatte med at støde ind i hende, han tog fat om hendes bryster og klemte dem. han blev ved med at støde inde i hende indtil der var gået et kvarter og kan fyldte hende med sæd. han vendte hende om så hun lå med røven i vejret. han spredte hendes baller og lod en lillefinger glide ind i hendes røvhul.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 16:33

Hun så op på ham og sukkede af sig selv. Hvorfor blev hun så let liderlig? Hun var irriteret på sig selv over det. Hun vil på en måde gerne bare overgive sig til følelsen, men hendes hjerne sagde at hun ikke skulle og det var den hun hørte mest på lige nu. Det var ulovligt det som han gjorde mod hende jo.

Hun mærkede hans lem mod sin åbning og spændte i alle musklerne. Hun var vant til at det vil gøre ondt, for så mange gange havde hun heller ikke haft sex før så det ikke gjorde ondt på hende, men den smerte forsvandt hurtigt igen da han førte sit lem helt ind i hende. Hun bed sig hårdt i læben for ikke at sige en lyd. Hun lå så stille som hun kunne under ham ind til han efter meget lang tid kom i hende. Hun lod ham vende hende om og hun mærkede hans finger som gled ind i hendes røv. Det gjorde ondt da ingen havde gjort det for og et gisp af smerte forlod hendes læber. Hvad ville han mon nu?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 17:44

han smilede og lod sin finger glide ud igen. han tog sine fingre og lod to glide ind i hendes røvhul. han smilede før han kørte dem lidt frem og tilbage før han tog sine fingre ud igen, hvad han havde gjort var at udvide hendes røvhul før han tog sit lem og proppede ind med lidt kraft. han løftede hende op og begyndte at støde ind i hende mens hans fingre nulrede hendes bryst vorter. han kyssede hendes hals og fortsatte op på hendes øre. han blev ved med at køre på igen og igen indtil han til sidst kom i hende. der var en udflåd af sæd fra hende da han så på hende og trak sine bukser op "det skulle være nok for nu" han gik uden for døren og låste den, han så på butleren der stod udenfor "giv fruen den gode menu, og giv den lidt mere krydderi" han smilede og gik op af trapperne, så snart hun tog noget af hans mad, ville der være et stærkt stof der gjorde hende utrolig sex lysten. indtil da ville Jack hvile sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 18:55

Det var rart da han tog sin finger ud af hendes røv, men da han i stedet puttede to fingre der ind, så gjorde det meget mere ondt. Hun bed sig i læben for ikke at jamre. Det var ikke en behagelig følelse overhovedet, og hun fik kun mere ondt nu længere han gjorde det. Hun fattede ikke rigtig bøsser at de kunne lide det. Hun gispede da han puttede sit lem ind i hendes røv. Hendes øjne lukkede kraftigt i og hun prøvede at tænke på noget andet så smerten forsvandt. Han var voldsom i hende, og det var hun ikke vant til at folk var.

Endelig kom han og trak sig ud fra hende. Hun slap et lettet suk fra sig over at han var færdig. Hun ville ikke kunne side ned i flere dage nu jo. Hendes blik fulgte ham da han gik ud af værelset, og hun hørte at han låste døren. Hm så vil hun ikke bare kunne gå ud af det her værelse. Hun smed sig opgivende ned i sengen med armene ud til siderne og stirrede lige op i loftet, og hun reagerede ikke rigtig da døren noget tid senere gik op. Ikke før en person prikkede til hende. Hun så lettere ligegyldigt på personen og så så på den mad han havde med sig. Hun var sulten og hendes mave understregede det også ved at knurre. Hun satte sig op, så godt hun nu en gang kunne, og spiste en mundfuld af maden. Det smagte virkelig godt, så hun spiste noget mere, og snart havde hun spist det hele. Hun slikkede sig om munden og gav tallerkenen tilbage til manden som var kommet med den. Han nikkede til hende med et tilfreds smil og hun var ikke sikker på hvad det skyldes? Burde hun ikke havde spist det mad han var kommet med? et suk undslap hendes læber og hun lagde sig ned i sengen igen, men hun kunne mærke en underlig følelse i kroppen. Hvad den skyldes viste hun ikke men hun havde en træng til noget som hun ikke helt kunne sætte finger på? eller kunne hun? Hun havde en svag anelse om hvad hun havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 19:32

Jack smilede lidt da han sad i sit ryge rum med et glas rødvin. han ventede, en time var alt det tog så var hun under hans kontrol. det kunne være at stoffet bevægede sig langsomt men det var endnu langsommere at forlade kroppen igen. et design af Jack selv. han så på sit ur og ventede et kvarter før han gik ned til hende og så ind af hendes vindue. et kvarter mere og hun var ved fuld effekt. han ventede og så hende langsomt blive mere og mere liderlig indtil hun tilsidst var nået top nivauet. han gik ind til hende og gik hen til hende og lagde sine hænder på hendes ansigt og gav hende et kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 20:07

Hun anede ikke hvad hun skulle gære af sig selv. Hun satte sig op, men lagde sig ned i sengen igen da det gjorde for ondt at side op. Hun kunne mærke at hun så småt var begyndt at blive liderlig, og hun anede ikke helt grunden, eller hun havde en vag tanke. Der kunne have været noget i det, men hun var ikke sikker på det. Hun pev en enkelt gang. Hun havde aldrig været så liderlig som hun var lige nu, og hun anede ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Det var jo helt forfærdeligt. Der var gået ca en time siden hun havde spist maden da dæmonen kom ind af døren til hendes værelse. Hun så over på ham som han kom over til hende, og hele hendes krop rystede nærmest af begær da han kyssede hende. Hun kyssede uden tøven med og lagde automatisk armene om ham og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 20:38

han tog sit tøj af og begyndte at massere hendes bryster. han kyssede hende dybt og lod sin tunge glide ned i hendes mund og han smilede til hende og flåede det sidste tøj hun havde af hende uden protester fra hende. hun lå nøgen på sengen og han begyndte at sutte på hendes bryst. slikkede på den og omkring den mens hans hånd var i gang med at lege med hendes underliv. han smilede til hende og lod sin dæmon tunge lege med hendes bryster. han smilede og lod sot lem glide mod hendes skælvende underliv "sig mig hvad du vil have" han smilede til hende frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 21:31

Et suk undslap hendes læber og hun kunne slet ikke styre sine følelser lige nu. Det var en meget mærkelig følelse at ha det sådan. Hun besvarede hans kys og lod blidt men ivrigt sin tunge lege med hans. Hun sagde intet til at han tog hendes tøj af hende. Hun så på ham da han suttede hendes bryst og hele hendes krop rystede af nydelse mens han også legede med hendes underliv. Da han lod sit lem glide mod hendes underliv rystede hendes krop mere af begær end før og hun kunne slet ikke tænke klart lige nu. Hun fulde blot sin krops lyster. Hun vidste hvad hun ville have. "jeg vil mærke dig i mig* sagde hun med en svag stemme og så bedende på ham. Hvis hun havde været mere ved sine fulde fem havde hun ikke bedt ham om det, men nu var hun det jo heller ikke rigtig jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 21:56

han satte hende op på alle fire før han skubbede sit lem ind i hende med et brutalt stub "kom sig hvor godt det føles" han begyndte at støde hårdt inden i hende "síg hvad der føltes godt" han blev ved med at støde mens han masserede hendes bryster og hans fingre nulrende omkring hendes bryst vorter. han kyssede hendes hals mens han blev ved med at støde "sig hvor stor en luder du er, at du vil gøre alt for min pik" han smilede han elskede at høre piger under indflydelse af hans stoffer. han lod sin finger glide ned og begyndte at gnubbe hendes klit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 22:18

Hun lod ham sætte hende op på alle fire uden at hun sagde noget til det. Hun var for påvirket af hans stof til at kunne tænke. Hun stønnede svagt selvom han var brutal. Det føltes dejligt alligevel og hun stønnede af nydelse. "Det føles fantastisk." sagde hun og stønnede igen og lukkede øjnene i. "Jeg vil gøre lige hvad du sire, bare du ikke stopper med det her." sagde hun og lige nu mente hun skam hvad hun sagde, og hendes vejrtrækning blev mere uregelmæssig i det. Hun blev mere liderlig hvis det var muligt, og hun vred sig næsten af nydelse lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime20/10/2014, 22:50

han smilede og skød hende fuld af sin sæd og fyldte hende helt op og han lagde sig ned "hop op og begynd at rid " han smilede let og fik hende oven på hans lem og pressede hende ned. han fik hende til at ride hans lem. han fortsatte og fortsatte med at lade hende ride ham, skiftende fra at hive hende dyber ned over ham, tage fat i hendes hofter og skubbe op med sig selv eller massere hendes bryster og sutte på dem. han fyldte hende igen og igen. han fik hende til at sutte hans lem og han sprøjtede hendes ansigt fuld af sæd. han fik hende til at sprede hendes røv åben og han stødte ind i hende der også. en hel dag gik med ham der knaldede hende på flere måder end man kunne tælle. da de ramte aftnen på den næste dag gav han hende en portion mere af hans stof "nu venter du som en god pige og så henter jeg noget legetøj" han gav hende et kys på hoved bunden, det eneste sted der ikke var noget sæd på hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime21/10/2014, 12:07

Sasha sukkede da han kom i hende. Hun så på ham da han lagde sig ned, og hun smilede stille til ham. Hun satte sig på ham, og begyndte at ride ham som han lige havde bedt hende om. Hun stønnede når han kom i hende og hun nød det som han gjorde ved hende, men det var nok kun hans stof som var skyld i det. Hun gjorde det som han bede hende om uden at tænke over det. Hun suttede hans lem som han bede hende om og lod ham gøre det i hendes tøv også. Hun sagde intet til at han kom over det hele på hende.

De blev ved til næste aften og hun spiste igen hans stof uden at vide at det var det som gjorde det her mod hende. Hun nikkede da han sagde at hun skulle vente på ham. Hun smed sig ned i sengen da han gik og sukkede tungt. Hun lukkede stille øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime21/10/2014, 16:13

han gik lidt ned af en gang til et skab hvor han tog en stor kuffert. han tog den ud og åbnede den, den var fyldt med sex legetøj og et enkelt rulle med special reb. han tog en cigaret og røg den på vej tilbage med kufferten. det var en god måde for ham at slappe af på inden han fortsatte ned mod cellen igen.
der var gået omkring en time fra hun havde fået maden igen. han skoddede cigaretten og gik ind på hendes værelse igen "jeg har lidt lege tøj med til dig" han tog kufferten op og åbnede den og fandt forskellige ting frem. han tog fat i en vibrator fra hans kuffert og stak den op i hende og tændte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime21/10/2014, 18:02

Hun prøvede at falde en smule til ro efter at ha været på så længe. Hun følte sig en smule træt, men stadig en hel del liderlig. Hun lå og tænkte lidt. Hvad havde hun egentlig gang i lige nu? Lade en eller anden person som hun ingen gang kendte navnet på gøre hende gravid? Hun sukkede hårdt af sig selv, men kunne ikke styre at hun igen var ved at blive meget liderlig. Hun pev stille af frustration over det. Hun kunne intet gøre ved det udover at lade sig overvælde af det.
Hun åbnede øjnene og så på ham da han kom ind til hende igen. Hun smilede forførende til ham og satte sig op og nikkede svagt til det han sagde. "Okay" hun lod ham stikke vibratoren han fandt frem, op i hende og tænde den. Hun smilede stadig forførende til ham, og tog fat i hans arm for at hive ham ned til sig. Hun lagde armene om hans hals og kyssede ham inderligt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime22/10/2014, 00:26

han så på hende da hun kyssede ham. han smilede til hende og så på hende, han kyssede hende igen mens han satte vibratoren på sin maksimum indstilling. han smilede og tog fat i den og rodede rundt inden i hende med den før han lod den sidde. han kyssede hende dybt og lod sin tunge vikle sig om hendes. han fandt mere frem. nogle anal kugler som han skubbede op, en efter en, hver med et støn af nydelse. han havde brugt rebet til at holde hende i en position hvor hendes arme var over hendes hoved og en gag der hold hendes mund åben. hun blev holdt i højde med hans lem og han brugte muligheden tit til at bruge hendes mund.og kom i den hver gang.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





you are mine now and forever //sasha// Empty
IndlægEmne: Sv: you are mine now and forever //sasha//   you are mine now and forever //sasha// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
you are mine now and forever //sasha//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» lev som en ulv (Sasha)
» for the grater good //Sasha
» a special training //Sasha// (18+)
» Thats mine not yours //Millicent//
» Her er et af mine digte

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: