Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 08:30
Noget toastbrød :P Vi havde intet mælk til min havergryn!....
Hvilken computer har du? (En HP og en selvbygget stationær)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 08:55
hm... den jeg sidder på nu, er en Transformer book fra windos ^^
hvor høj er du? (178 - Højere end Nochi xD)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 09:31
...... Jeg er faktisk også 178!!!! Så næsten højere end dig din dims!!!
Hvor sej er du? (ret sej, hvis jeg selv skal sige det!)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 09:34
(Du bare lille xD)
jeg er mega meget sej! :D
Hvorfor er nochi så lille ;) (Fordi han er en dværg i forklædning xD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 09:49
Fordi jeg har korte ben!! Dumme!!
Hvorfor er Phoenix så dum!
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 10:31
Hun er bare misforstået ! XD
HVEM har taget de ti cm , jeg mangler for at være 1,78?!
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 10:50
Jeg er helt sikker på, at det er dig selv, som selv har gnavet de 10 cm af :P og wow så er du kun 5 cm højere end mig IRL XD
Baseret på din sindstilstand lige nu, hvilken evne/egenskab ville du gerne have lige nu?(Enten kunne spotte the person of my life, eller kunne læse alle mine lektier og studier på 1/10 af tiden :D )
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 11:40
At kunne bremse tiden lidt, imens jeg selv kunne bevæge mig. Det ville give ekstra tid, til at lave al det jeg rigtig gerne ville + det ville give mig det space til liiiige at trække vejret- og ikke handle/tænke/føle så impulsivt. Så kunne man tænde på 'sæt i gang 'knappen på tiden, når man igen var klar !
Lad og bare tage det samme spørgsmål igen...
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 14:44
Jeg ville nok vælge evnen, til at materialisere mine tanker efter eget behag, selv hvis det trodser alle naturens love, eller også skal det være evnen til at være god, til alt hvad jeg går i gang med, for så ville jeg aldrig mangle et job, hvis jeg havde en af de 2 evner XD
Bygget på hvad vi kan nu til dags, ville du så tage imod tilbudet, hvis nogen tilbød dig at rejse til mars? :b (jeg ville nok overveje det, da det ville være en fed oplevelse, og hvis jeg kom levende tilbage, ville jeg være sygt populær)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 15:03
Nej tak - det er FOR meget adventure efter min smag. Desuden ....Jeg HAR set Alien! XD
Ville du udstille dig selv ved at deltage i et eller andet reality program , og i så fald hvilke ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 15:32
Nej aldrig, jeg er måske gakkede, men jeg er ikke en idiot XD
Hvis du fik chancen, ville du så blive en model?(nej tak, der er ikke nogen der kan holde til at se mig, gå model gang ned af catwalk XD)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 15:52
Nej ellers tak - det må være et forfærdeligt liv. Jeg går efter lidt mere dybde i et job xD bemærk den er rettet mod jobbets karakter , ikke mod modellerne xD
Hvad med at være besøgsven for en ensom gammel på et plejehjem. ?( hvis jeg ikke arbejde med dem så JOV faktisk )
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 16:18
Jeg ville øønske, at jeg kunne, men studier tager for meget tid ^^
Har du nogensinde gjort frivilligt arbejde og hvad?(politisk, spejderrelateret og indsamlingsrelateret arbejde :) )
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 16:40
Nej overhovedet ikke, har gjort arbejde for familien, hvis det tæller. Men eller ikke! Så skal de betale ;)
Har du nogensinde besvimet? (ja, drak intet en hel dag og besvimede. Det var et uheld! :P )
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 17:30
ja! mig og en ven legede og brydtes lidt for voldsomt :P Pludseligt var jeg væk XD men intet skete :P
Hvor lang tid har du af transport til og fra det arbejde/skole, som du end går til? (ca 2 timer og 35 minutter samlet set :) )
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 20:55
Hmmmm en 1 1/2 time so and so :)
Er uniformer sexet ? ( det kommer sandelig an på hvem der er i dem ) XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 5/3/2015, 21:16
Ja selvfølgelig altid afhængigt af vedkommende og der mener jeg ikke kun udseende, faktisk mest deres udstråling, kan de personligt bære det :)
Din yngslingsdessert med frugt som key indhold? :)
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/3/2015, 20:02
Medusa skat, du skal huske at svare på det spørgsmål du stiller :b
Frugtsalat det smager lækker mums godt :b
Hvem er de 3 personer du kender her på siden, irl eller kun gennem siden her, som du synes er mest herlige :b (Medusa, Payne og Millimus)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/3/2015, 21:10
Altså @Agentum og jeg har jo noget kørende, som alle ved * pokerface*
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] har min respekt da hun holder Eik i ørene xD
Og så er jeg nød til at fremhæve Augustus som er død - men jeg tror hun kommer tilbage !
Eller .... Var det ikke sådan ment ? XD
En URL kæreste eller flere ? ( en enkelt tak ) xD
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 7/3/2015, 21:28
Millimus hvis det er, så kan Dust vække Augustus til live :D
Altså jeg håber Vanillia vil være min URL kæreste :b og så er Millimus min fantasi URL kæreste XD
Yndlings emne type?(jeg vil sige det står lige, mellem emner der har mening i sig, såsom at de føre til noget vigtigt, eller indeholder vigtige ting, for de deltagende karakterer, og frække emner der indeholder lidt udfordring i sig, såsom at karakterende ikke bare ser hinanden og så knalder, men at de også giver lidt opspil til selve sexen, eller at der sker noget spændene indimellem, så det ikke kun er knald pause, knald pause)
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/3/2015, 13:08
jeg kan lide emner som har action (det må i tage som i vil) men når action er i gang, fortrækker jeg korte indlæg.
er der emnetyper du bare ikke gider (ja de emner hvor min emne partner forventer at jeg skriver en halv roman, især når det er overflødigt)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/3/2015, 15:03
Random sex emner er SÅ kedeligt , spørger man mig. Jeg fortrækker sådan set at lege irl på den front. MEN ....UNDTAGELSEN ER hvis min karakter har et bånd af seriøs art til modparten, OG hvis jeg har det til personen bag skærmen- så har det en betydning for mig på nogle psykiske niveauer- ellers er det komplet intetsigende for mig.
Sætter du ofte folk i bås ? ( jeg forsøger at lade vær, men jeg ved godt jeg nogle gange falder i vandet og her er det så mine ELSKEDE lige prikker mig på skulderen, og selv om det er enormt irriterende så sker det de / han har ret ;) )
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/3/2015, 16:17
Jeg foretrækker ikke at sætte folk i bås, jeg plejer at bedømme folk løbende, ud fra de ting de gør og siger, så hvis jeg selv skal sige det, er det tætteste jeg kommer på at sætte nogen i bås, det er når jeg vil kalde dem en ven eller sortere dem fra (:
Er der nogle karakter typer, som du ikke kan lide at emne med?(personligt synes det er folk, som skriver indlæg der ikke rigtig leder nogen vegne, det kan sammenlignes lidt med at snakke med nogen, som gerne vil snakke med dig, men nærmest kun siger ja, nej og giver en ret i hvad man siger. Og så irritere det mig, at skrive med folk der skriver deres karakter, som værende en der nærmest aldrig høre efter, og bliver ved med at køre i ring, så emnet kan ende med at have 20 indlæg, hvor det handler om præcis det samme om og om igen (: )
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/3/2015, 20:41
Ikke kan lide er så meget sagt, men jeg sender altid en høflig pm , hvis de styrer min karakter for meget , uden det er aftalt. Og hvis de gør det omkring sex 'så nakker jeg dem ' ( med en meget tydelig irettesættelse) Blodig tortur og misrøgt vil jeg ikke lade min karakter gennemgå , så skal der være MEGET særlige omstændigheder og det ville ikke blive noget med at få et træ op 'i to'eren' eller pille hendes øjne ud !!!
Har du grænser i dine emner, hvad din karakter skal opleve ?( ja, det har jeg nok lige givet et eksempel på ) XD
Holly Nybegynder.
Race : bloddæmon Navn. : Holly Grant Alder : 15 Evner/Classes. : sjælesmed (forklaret i profil) Bosted : hun bor i en lastbil, som indeholder huns værksted Antal indlæg : 32 Reputation : 0 Join date : 27/01/15
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 9/3/2015, 20:43
ja jeg har en grænse og den er voldtægt
hvor mange mennesker stoler du på (der er 6 mennesker jeg stoler på)