Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 15:45
MMm eftersom at jeg i sidste weekend mødte min bedste URL ven, en amerikaner der kom til Danmark. :) Så må jeg nok også sige [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] :3
Din første karakter til din første RPG side? (På The lost world/Deploratis, Vanillia)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 16:09
Sikke de i to er !!! Er det aftalt spil xD Et væddemål ? :P
Camille St. Clair , halvt fe halv menneske. Samme sted som medusa og Auriel :)
Din mest afholdte karakter ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 16:33
Den er faktisk voldsom svær for mig personligt, da jeg har virkeligt mange karakterer, som jeg holder virkeligt af. ^^ og tilfredssstiler mine RPG "lyster". Medusa er jeg blevet overraskende glad for pga hendes meget komplekse og alligevel simple sind og filosofi. Vladimir... Uuhh ja han er en dejlig havenisse at spille med :P Fordi den mange meter tykke mur indeholder en "blød" overraskelse i sig. :P Crasie var den første, som jeg virkeligt spillede med og holder især pga hendes mange muligheder der er i hendes personlighed og "evner". Vanillia, hun var den førstefødte af mine karakterer, men blev først udviklet ordenligt på denne side :) tilgengæld er jeg blevet rets så tilfreds med hende! :) Valetta, min Santuine, hun var forfriskende at spille med, da hun modsat alle de andre ej havde mytisk, tung fortid eller var ond af sind, men lige til på en god måde. :P
Hvad er det vigtigste for dig, når du laver en karakter?(Mmmm der skal helt klart helst være komplicitet i, jeg er ikke meget for at spille monotone og forudsigelige karakterer, som er statiske og ej udvikler sig igennem spillene. Derved elsker jeg også at spille med "halvfærdige" karakterer, som jeg derefter udvikler og modner igennem spil med andre :) )
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 16:40
Det vigtiste er hvordan min karakter opføre sig og hvordan han/hun tænker. Alt dette skal være helt klart før man overhovedet kommer igang med at spille. Det kan ikke bare opstå.
Hvad slags karakterer er de værste?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 16:50
OP karakterer som udelukkende prøver at etablere overlegenhed i emner. Personligt kan jeg meget bedre lide at spille med karakterer som kan vise deres svage sider også - det gør dem langt mere runde !
Hvad er det bedste emne, du kan huske at have haft ?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 17:49
Det var nok tilbage i Aterswell engang. Min handel med en hvis Hadrian, var en fantastisk serie af emner.
Hvad vil din karakter med sit liv.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 19:36
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] nu er jeg måske striks, mens husk at reglen i denne her spørgsmålleg er, at man også besvare sit eget spørgsmål ^^ ellers hvis i ikke gider det, så er i velkommen til at lege videre i den originale spørgsmålsleg ^^
Det hun vil det er at leve sit liv til fulde! hvilket involverer at tage sig godt af sin klan og rollinger og sammen med dem og alene begå diverse kriminaliteter osv, gerne dem der virker til at være umulige at kunne udføre. :P
Hvornår startede du med at emne? (Jeg kan ikke huske det, men vi er nok snart oppe på de 7-8år siden I guess, [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] har sikkert styr på det, da jeg startede kort før hende XD)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 20:51
Det er helt fint med en reminder, vi har hvad...tre fire spørgsmåls lege , så der rodes lidt rundt XD
Er der virkelig gået så lang tid, jeg plejer at sige gode fem år....vi spørger [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]...han startede samtidig, og [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] gjorde det næsten i samme moment ( med os ) . Mit første emne var med medusas Crasie...og det næste med Auriels Tristan. Zolner emnede jeg første gang med da han var Samuel.... Gosh...meget er sket siden da.
Kan du blive sentimental og hvad kan typisk gøre dig det ? ( ja - det blev jeg sørme lige nu,med det trip ned af memory Lane)
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 21:29
Nu har jeg endnu ikke så mange år på bagen, men jeg blev det for eksempel i aften, hvor jeg sidder med min gym klasse til det sidste klasse-halløj, sådan privat, før det går galt med eksamner og studenterfester.
Høre du tit dårlige pop-sange og hvilke? (Ja, alt for tit og det er efterhånden en lang liste xD )
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 21:36
Jeg elsker pop XD
Hmmm det der køre lige nu er Wild Smit med Det ik sket og Barbera Moleko med Lykkelig. Men jeg har en playliste så lange som empire state bygning .....inficeret med James braun ( tror jeg ) og så vinder sangen med Emilie Esther XD
Din profil sang elsker jeg faktisk, og den jeg har givet Augustus .
Nå men .... Er du et ordens menneske ? ( nej o.o jeg kan godt rode en lille bitte meget smule *
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 21:43
Generelt vil jeg sige ja. Control freak. Yup. Rod er dog ikke en sjældenhed, slet ikke hvis du spørger min mor. Jeg vil dog kalde det for organiseret rod ... sådan ... nogle lunde!
Hvem er din yndlings pop-kunstner? (Ehh ... Lana Del Rey?)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 21:49
Jeg er meget mikset på et område XD mit værelse bevidner det modsatte og mange ting i mit liv også. Men alligevel er jeg virkeligt ordensmenneske eller rettere sagt kontrolfreak af så mange andre ting, at det kan være rigtigt slemt, især når jeg træder i en lederrolle, så har jeg en tendens til at "slynge meget ed pisken" for at få alt i orden og have styr på alt. :P
Bruger du musik til inspiration når du emner? (ja, det er langt fra altid, men flere gange når jeg ikke altid føler, at jeg er in the mood af emnets stemning eller bare føler for det, så vælger jeg oftest musik der passer. Men faktisk er det tit omvendt, at jeg hører musikken først og så er jeg inspireret til at skrive. :P)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 21:59
Jeg får nogle gange, nogle rigtige gode ideer til dele af emne svar, når jeg går og lytter til musik, men jeg bliver ikke desideret set inspireret af musikken (:
Hvad kan du godt lide at slappe af med?(En god film og lidt sødt til sidebenet)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 22:01
Musik ...jeg lytter til det musik jeg Er I humør til, bruger det meget sjældent til at fremavle et humør - men godt ved at det kan. Jeg fortrækker at have ro ( hvilke dog er svært at efterleve ) og bare skrive hvad der lige falder mig ind, i et emne( her går det bedre ) . Derfor bruger jeg ikke dage til mine indlæg, og der er ofte fejl mange , da jeg er hurtig til at trykke afsend. Ikke for at sløse, men begynder jeg først at rette min egen skrive måde , så opgøre det aldrig XD
Hvad synes du om kongefamilien ? ( ville gerne afskaffe monarkiet faktisk )
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 22:04
Jeg har ikke rigtig nogen mening om vores kongehus, de har ikke rigtig nogen funktion ifølge min mening, andet end at se godt ud, ud ad til i verdenens øjne, selvom vores prinser godt kan virke til at fucke lidt i det, bare en gang imellem XD
Hvad kan du godt lide at slappe af med?(En god film og lidt sødt til sidebenet)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 22:14
En sengeplads Og Juventus vs real Madrid ? XD
skal du noget i morgen ?( ja op kl 5 på job )
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 13/5/2015, 22:48
Ja jeg skal fise husleje af XD
Hvad skal du i weekenden? (Fise mere husleje af XD)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 14/5/2015, 08:25
Studier.... Studier... og ja i gættede det, studier XD
Hvad er det sjoveste, som du har haft lavet inden for den nærmeste måneds tid? (Mødtes med min amerikanske URL ven i København og viste ham københavn rundt, tivoli osv :P)
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 14/5/2015, 12:56
Jeg fik mine arve penge fra min farmor :O
Hvad er dine 3 yndlingsserier?(Supernatural, Castle og Lie to me)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 14/5/2015, 13:45
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] så du er pludseligt blevet rig?? XD Jamen dog, så må jeg besøge dig, så du kan give mig alt den kage, som du skylder mig med dine arvepenge :P
Den er umulig at svare på! Men uden at jeg tænker mig særligt meget om og bare vælger straks, så må det være The house of cards, breaking bad og South Park. :P
Ynglings anime eller tegnefilm, hvis du ikke ser anime? (Monster, Steins gate og Baccano! i den rækkefølge :P)
Aaron First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 14/5/2015, 22:26
Har kun set Death Note, som faktisk også var ganske interessant!
Kan du lide at skrive i hånden?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 14/5/2015, 22:33
Ja .
Ville du skrive et brev i hånden til en kærste ? Eller en mail ? :)
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 14/5/2015, 23:04
Dusamus du har masser af kage, bare kig ned af dig selv XD Og hvis du ikke er tilfreds med mængden af din kage filosofi kage, så bør du nok genoverveje et par ting, for så betyder det at du har mindreværds komplekser, der runder omkring dine kager XD
Jeg er ikke lige den type, der skriver den slags kærligheds erklæringer, jeg har gjort det en enkelt gang, men det blev bare mærkeligt og akavet på en eller anden måde XD
Millimus og Aaron, i skal huske at svare på de spørgsmål i stiller, det er en af reglerne i lige præcis denne leg XD
Hvad tænker du på når du høre navnet Leif? XD (Jeg tænker på noget jeg har hørt meget i "Det alt for store Linda P show", så når jeg høre navnet Leif, tænker jeg straks "La laaa la la la" XD)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 15/5/2015, 13:54
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] godt at du minder dem om det XD da åbenbart har de begge lige glemt det igen! XD
At Leif minder om Life og derved minder om mit navn XD
er du typen der har en tendens til at blive melankolsk?(Ja, det sker :) Men det er oftest i sådan en mere mildere grad, og alligevel på en eller anden behagelig måde. Svært at forklare ^^ )
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg version 2. XD 15/5/2015, 15:14
Jeg har vist større tildens til demens end til melankoli , i den her tråd xD
Nej melankoli er en svær grad af depression og jeg er ikke depressiv. However - jeg kan blive voldsomt fortvivlet og græde mine øje ud, hvis jeg føler folk såre mig , uden jeg helt forstår hvorfor. Så ... Nok om det.
En melodi der gør dig glad ? ( i hvert fald ikke kvinde min med gasolin , den gør mir trist ! Men ... Hmmm .... Lige nu er dear future husband et danse hit , og jeg KAN ikke være sur når jeg danser ! ) xD