Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Vampire: The Masquerade Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Vampire: The Masquerade Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Vampire: The Masquerade

Go down 
ForfatterBesked
Mikkel Gravø
Gæst




Vampire: The Masquerade Empty
IndlægEmne: Vampire: The Masquerade   Vampire: The Masquerade Icon_minitime15/8/2015, 17:55

Vampire: The Masquerade JLeWiDa

Danmark, 2015. Uddrag af et brev fra Mikkel Gravø til alle Sabbat byer i Europa.

For hundrede år siden drev de os ud af København. Før den tid var Danmark vores, og vores lov var ret – men det er længe siden nu. Jylland er stadig vores, Aarhus er blevet vores nye højsæde, men vi er nødt til at tage Fyn, før vores drøm om at tage København og Danmark kan blive en realitet. Derfor skriver jeg dette brev til jer, til alle de tro Sabbat derude – kom til os. Slå jer sammen med os. Hjælp os med at tage vores retmæssige land tilbage fra de Camarilla svin, der har taget det fra os!  

Mikkel Gravø  
Biskoppen af Aarhus  



Danmark, 1957. Uddrag af en tale holdt af Erik Kongsgaard til Camarillaen.

"Efter 50 år, kan vi endelig nyde frugten af vores arbejde – København er vores! […] På denne dag, vil jeg gerne byde jer velkommen. Velkommen til de der var med til at tage byen, velkommen til de nyankomne, velkommen til de nyeligt favnede og velkommen til de ældre – velkommen til jeres nye hjem. Inden længe vil vores hær være stor og stærk nok, til indtoget på Fyn og derefter resten af Danmark. Dette løfte giver jeg til jer i dag, at under mit styre som Prins af Danmark, vil jeg, Erik Kongsgaard, tage Danmark for Camarillaen."


Vampire: The Masquerade online rollespilssiden udspilles i nutidens Danmark, hvor Camarillaen for hundrede år siden slog Sabbatten tilbage og indtog København. Sårede, trak Sabbatten sig tilbage til Jylland for at slikke dets sår og samle kræfter – men tabet af København, deres højsæde, ligger dem stadig lige under huden, selv nu hundrede år senere. Selvom der nu er våbenhvile og vandoverfladen udadtil er rolig, ligger konflikten lige under overfladen, klar til at boble op igen ved den mindste forstyrrelse. Slå dig til os, vælg en side, og vær med til at afgøre hvem der sejrer – og hvem der taber.

Join us!
Tilbage til toppen Go down
Mikkel Gravø
Gæst




Vampire: The Masquerade Empty
IndlægEmne: Link virkede ikke   Vampire: The Masquerade Icon_minitime15/8/2015, 17:56

Tilbage til toppen Go down
 
Vampire: The Masquerade
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» what do you want me, vampire? ( Danika )
» A welcome party to a new vampire \\Edward\\
» A vampire girl? nothing can surprise me anymore ( Eris )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Reklamehjørnet-
Gå til: