Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 you will stay with me from now on //Hope// +18

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime24/8/2015, 22:14

S: slave delen af det sorte marked
T: 14.00
O: alle folk med deres forskellige slaver at sælge og kunder.
V: sol rigt
P: en sort dragt med sine vinger foldet over hans bryst som en kappe.

Carter var begyndt at kede sig over dette trivielle marked, han var kommet her for at finde en ny personlig slave men der var ikke nogen kvinder der fangede hans opmærksomhed endnu. Carter havde fem mænd med sig alle klædt i en eller anden form for lilla og en der holdt en paraply over Carters hoved så han ikke blev direkte ramt af solens stråler, han havde en kuffert ved hans side. Han gik i et raskt tempo hans øjne altid overvågende for gode slaver.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime24/8/2015, 22:21

Hun sukkede højlydt, prøvede at erindre hvordan hun var endt her, hendes hvide jeans var plettet, og hendes hvide t-shirt lettere gennemsigtig, af vand. Solen var varm og hun prøvede at regne ud hvordan, hun lige skulle slippe væk fra dette helveds land, hun prisede sig lykkelig over hun i det mindste havde husket at tage en god bh på. Hope spejdede ud over menneske mængden, og rystede svagt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime24/8/2015, 22:51

der var et sted der endelig fangede hans opmærksomhed en meget smuk pige der var plasket til i vand, og det så ikke ud til mange andre bød på hende. Dette kunne også ses på ejeren der mere fokuserede på de andre piger. Carter der i mod var en mand der kendte et godt køb når han så det, denne pige var meget normal "jeg giver 700 på den kvinde med den våde t-shirt" han smilede til pigen med et roligt smil. Handleren tog ham op på det og så rundt, da der ikke så ud til at være andre købere sukkede han og nikkede til Carter "hun er din" han var ikke tilfreds med det salg men der var ikke andre. Lidt skuffende entlig, men han klagede ikke, han fik pigen i en kæde og så på hende "og hvad er dit navn så" han smilede til hende roligt og charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime24/8/2015, 22:57

På trods af hendes godhed skulede hun til manden der bød på hende, hun fnyste da handlen gik igennem, og da kæderne blev givet til manden, lagde hun hovedet opgivende tilbage. Han snakkede til hende og hun mødte hans meget charmerende smil, hun svarede lavmeldt "Hope". Kunne hun ikke bare få en mindre gennemsigtig trøje på. Dårlig dag at gå i hvid. Hun blev lidt forlegen over hvad det egentlig var hun tænkte på, og kiggede stift forbi manden der lige havde købt hende.
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime24/8/2015, 23:05

med et knips med fingrene fik han en kappe i sort fra en af sine mænd "meget vel Hope, lad mig først gøre det klart, du kommer til at være min egen personlige slave, du vil gøre som jeg siger, og ikke noget andet, forstået?" han smilede stadig og lagde kappen om hende, mere for at være venlig "jeg vil gerne stole på at du følger med mig ikke sandt? jeg ville nødig straffe dig, og det er oprigtigt, mine personlige slaver bliver ikke straffet som andre slaver, for mig er du speciel" han smilede til hende og begyndte at gå lidt "husk at følge med Hope" han smilede til hende og trak kun let i kæden.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime25/8/2015, 06:47

Hun var efterhånden godt irretret, og havde lyst til at råbe, ikke nok med hun ikke vidste, hvordan hun var endt her, hun var også blevet købt som en genstand, og nu! Og nu stod han lige der og snakkede til hende som hun var ingenting. Hun skulede endnu mere til manden, hun nikkede som svar tænkte at der var nogen grund til at skabe et stort problem. Da han trak i kæden klemte hun øjnene i, hun tog en dyb vejrtrækning, men fulgte med, den sorte kappe gjorde det ikke mere behageligt i varmen.
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime25/8/2015, 22:39

de gik ikke langt før de kom til deres køretøj der skulle transportere dem til hans hjem. Det var en stor limosine der var pansret til at være en kæmpe armeret køretøj. Der blev åbnet en dør og Carter trak Hope ind efter sig, døren blev smækket og mændene forsvandt væk "lad mig gøre det her helt klart for dig så du forstår din situation, jeg er din herre, hver gang jeg siger du skal gøre noget svare du "ja herre" hvis ikke bliver du straffet, er det forstået" han så på hende med et hårdt blik, han skulle nok piske en god slave i form af hende her, hun så ud til at forstå sin situation.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime25/8/2015, 22:44

Hun satte sig modvilligt ind og var virkelig træt af det hele. Da han kiggede på hende kiggede hun små flabet tilbage og sagde med en sarkastisk stemme "ja herre" hun vrængede af det sidste. Hun kiggede mere studerende på ham, og besluttede sig for at for ham her ville det være klogt at holde vingerne gemt, de var store og hun havde før brugt dem, men ham her var med sikkerhed en der ville udnytte det.
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime26/8/2015, 16:04

Carter så på hende med skarpe øjne som han så ind i hendes, de røde øjne var smalle mens han studerede hende, han fandt en strøm pistol frem og holdt den mod hende "bevis det for mig så. Smid det afskyelige tøj" han havde fanget kappen som de var kommet ind "hvis ikke bliver du skudt med den her som sender 5.000 volt gennem din krop, og tro mig det er nok til du kommer til at have ondt i noget tid" han så på hende med et iskoldt blik, den første uge af en slaves træning var den mest hårde for slaven sagde man normalt, hun skulle have sin tidligere grænser nedbrudt en efter en, og han stod klar med en hammer til den første.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime26/8/2015, 16:12

Hun fnyste, hvad havde han lige gang, men besluttede sig for at køre en anden stil end den næsvise, hun snakkede med en lav uskyldig og små intimedernde stemme "vise dig hvad?" hun studerede våbnet han havde i hænderne, hun kendte det perfekte greb til at få den ud af hånden på ham, men hun tvivlede på hun havde en chance. Hun lænede sig svagt fremad. "Okay jeg gør, hvad du siger, men kun hvis du fjerner den der" hun pegede svagt på hans våben. Og håbede at han ville pakke den væk, hun havde aldrig brudt sig om de ting, hun rettede sig op igen og træk vejret dybt ind, hendes i forvejen fyldige bryster kom til at virke større af det, og normalt var det et træk der kunne få hvilken som helst af det mandlige køn til at lytte til hendes ord.
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime26/8/2015, 21:19

våbnet var mere en demonstration af hans magt, han smed den til side og satte sine hænder på sine knæ i en ventende position "så er det sket, kom så i gang" han havde ikke brug for det lille legetøj, hvis han ville kunne han koge hende med et knips af hans fingre, men han var ikke så barbarisk som hans halv bror. Han så stadig roligt på hende og ventede på hendes reaktion. Han foldede sine vinger væk for at vise hans sorte jakkesæt under det.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime27/8/2015, 18:18

Hun sukkede af situationen, hun magtede i det hele taget ikke flere fyre der var nogen seriøse røvhuller, hun havde været så vant til det, havde det ikke en ende, var der ikke en eneste der ikke var et fucking klamt svin? Tydeligvis hun fik altid vist det modsatte end du hun håbede på. Hun raslede med kæderne, for at indikere at det ligesom var svært at gøre noget som helst med dem på. Hun gad virkelig ikke bruge et ord mere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime31/8/2015, 22:21

han så på hende roligt med et blik der mere eller mindre viste kedsomhed som han fjernede hendes lænker, hun så virkelig ud til at hade ham, det var forståeligt, han havde trods alt købt hende og bedt hende om at tage tøjet af. Da hun var fri var han rolig som han bevægede sig hen og fandt en meget smuk rød kjole frem "jeg tror du vil være bedre klædt i den her" han smilede til hende roligt "trode du jeg var en eller anden pervers incubus der ikke tænker på andet end sex" han grinte lidt, han var en fan af at give sine slaver gaver så de passede mere ind.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime31/8/2015, 22:34

Hun skævede til den røde kjole, rød havde aldrig været "hendes" farve, hun var mere til kongeblå, det var typisk rød der klædte brunetter, hun trak lidt på mundvigeme, løsnede lidt op, måske var han ikke helt så slem, men hun havde stadig sine forbehold. "Du er en mand, og i tænker typisk kun på sex" Hun løftede det ene bryn og pillede ved sin tragus, hun var pircede flere gange i øret, tre huller i hver øreflip, og en tragus i det venstre øre, mens der i det andet var lavet en helix. "Desuden klæder rød brunetter bedre end blondiner" hun kiggede opgivende ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime31/8/2015, 22:52

han så på hende med et smil "hvis der er en farve du bedre kan lide så sig til, jeg kan skaffe dig dem meget hurtigt, men for nu ville det være mig en ære hvis du gik med den kjole" han smilede til hende, denne kvinde så ud til at løsne op over for ham når han ikke kommanderede med hende, hun havde brug for en anden slags træning "det er meget sandt at jeg er tiltrukket af dig men, jeg er ikke den slags mand der bare tager en uskyldig pige som slave, og tvinger hende til sex" han så på hende med hans rubin røde øjne, det var delvist sandt.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime31/8/2015, 22:59

"Fint" svarede hun roligt, Hope rejste sig og tog kjolen, hun lagde den på sædet og smed blusen trak kjolen over og knappede bukserne op og smed dem også, det hele var gået ganske hurtigt, hun var ikke flov over sin krop, hun havde flere gange fået advide at hun ejede 'drømmekroppen' hvad end det så betød. Hun vendte sig om mod ham. "Sådan?" Hun trak sit krøllede hår om foran barmen så det hvilede over hendes bryster, det gik hende til lige under brystet, bevidst om at når hendes hår blev sat sådan fremhævede det hendes fyldige barm. Hun kiggede på ham men et undrende blik, hvorfor havde han sådan skiftet karakter?
Tilbage til toppen Go down
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.
Carter


Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Bosted : ghost town
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Join date : 28/06/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime7/9/2015, 23:19

Carter smilede bare til hende "jeg beklager min meget hårde start, men jeg bliver nød til at holde en facade over for kødhovederne der arbejder for mig, i virkeligheden er jeg nok en af de sidste rigtige gentlemen" han så på hende roligt og smilede til hende "du ser vidunderlig ud i kjolen" han så ned af hende, hun var meget smuk, et godt køb. Han havde mange planer for hende "som jeg har sagt før vil du være min personlige tjener, dette betyder at du bliver nød til at gøre hvad jeg siger uden at tøve, hvis ikke flår mine mænd dig uden at tænke" han sukkede dybt "de er som vilde dyr" han smilede til hende for at virke forsikrende "men bare rolig, jeg skal prøve ikke at lade noget ske med dig" lige nu var det bedre at gøre hende en ven end en slave, det kunne der stadig arbejdes på senere.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime8/9/2015, 07:09

"Måske har kødhovederne bare ikke nogen hjerne selv" Mumlede hun for sig selv. Hun kiggede op på ham og gav ham et mildt smil. "Jeg forstår" Hun sukkede og satte sig, var de ikke snart fremme, hun var begyndt at blive urolig af denne køretur, Hope gabte svagt og strakte sig, hun savnede allerede at kunne strejfe omkring og hjælpe folk som hun var vant til. Hun lagde hovedet tilbage og trak vejret dybt for at få rå på hendes nerver. "Er der mere jeg bør vide, om dine halvhjerner?" Hun undrede sig stadig over hans skiftende karakter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





you will stay with me from now on //Hope// +18 Empty
IndlægEmne: Sv: you will stay with me from now on //Hope// +18   you will stay with me from now on //Hope// +18 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
you will stay with me from now on //Hope// +18
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hope is not a part of our world, little angel ( Hope ).
» Så er jeg her igen (xxx) - Hope
» Do I dare to hope? (poem)
» A heavenly friendship(Hope)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami-
Gå til: