Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Så er jeg her igen (xxx) - Hope

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime7/3/2016, 19:30

Tid: 19:00
Sted:Racemania: The black market.
Vejr: varm ellers lette mørke
Omgivelser: en masse boder og menneske/væsener

Vincent var ankommet til by tidlig på aften, så set for nogle få timer side, han havde ikke rigtig noget formål for at være her udover at få hvile sig lidt end han skal videre, han havde fået sig et sted at overnatten hvor han også havde efterladt sine tinge og våben, så han kun havde sine knive på sig som var skjule rundt omkring på ham, han var på vej mod det sorte marked for af ser om der skulle være noget, selvom han ikke mangle noget men det kun jo være, han stoppe kort op i indgang til det og kiggede kort rundt, hans 190cm i højde gjort at han kiggede over en god del af dem som var på marked.

Han begynde kort efter at gå ind på marked, ind mellem de mange som var her på marked, han gik i et rolig tempo så han kun når at få kiggede på de mange forskellig ting som her er, han vidste at længe frem var der en åben plads, hvor der bliver salg slaver som ikke var noget for ham og dem der sælger dem vil normal også ha overpris for dem, han skulle nok over og ser en omgang for af ser om hvem de uheldig var, man det var lidt vej der over i nu, han stoppe op ved en bod som sælge alkohol, der var nogen spænde ting i mellem man alt for dybt til han vil købe noget af det.

Hans runstning http://static2.gamespot.com/uploads/original/1197/11970954/2528999-acp_recon_1400057105.jpg


Sidst rettet af Vincent 14/10/2018, 01:20, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime7/3/2016, 20:32

Hopes lange blonde hår hang løst, en lysegrå løs top blottede svagt hendes mave, hun sørgede for at tjekke at hendes øreringe stadig sad i øret. Hope gik i sin egen verden, mens hun snoede sig rundt omkring folket på market. Hun havde ikke lyst til at være der, men hun var blevet nysgerrig og følte at hun måske ville kunne bruges til noget nyttigt herinde, på et eller andet tidspunkt. Hope stødte ind i en høj dyster mand, og stirrede hurtigt ned i jorden, hun undskyldte og bakkede bag ud, med et resultat i at hun stødte ind i en ny mand. Hun var endt lige ved en bod der solgte Alokohol, og manden hun denne gang var stødt ind var utrolig høj, og med hendes lille højde blev det ikke bedre.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime7/3/2016, 20:49

Han havde stå og snakke frem og tilbage med sælge, for at prøve at få ham ned i pris men indtil videre gik det ikke, han havde lige ladt en flaske fra sig som han var glad for at han havde, da en eller andre gik ind i ham, han gik lidt til side for ikke af falde, han havde sikker tabe flaske hvis han stadig havde haft den i hånd og så var han nød til af betale for den uden han vil kom til at smager den, han kiggede ned på person for af ser hvem det var som var gået ind i ham, det viser sig at være en kvinde, en ikke særlig høj en, han mærke hurtigt efter om han stadig havde alle sine tinge, som det viser sig af han har som han enlig også regne med at han havde.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime7/3/2016, 21:42

Hun kiggede lettere fornærmet på manden hun lige var stødt ind i da han tjekkede. Hope vidste at når hendes vinger var gemt væk lignede hun et almindeligt menneske, men dog et meget kønt et. Hope tog pegede på en af flaskerne og lagde pengene frem. "Det må du virkelig undskylde!" sagde hun til den yderst høje herre. Hope tog imod flasken. "Men jeg er ikke en tyv, tvært imod" Hun blinkede hurtigt til ham, og ventede på nogen ord, ellers ville hun finde et sted at slå sig ned inden natten.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime8/3/2016, 17:11

Han kun godt ser på kvinde som var gået ind i ham ikke var særlig glad for at han tror at hun er en tyv, hun behøver ikke at være det men en som er med i at sjæle, da hun så set bare skal tager folk opmærksomhed mens en andre sjæle det de vil have, "det gør ikke noget og det kan jeg ser at du ikke er" sagde han og kiggede kort ned på hende, han overvej at smiler man lod være da hun alligevel ikke kan ser det på grund af hans mask, han lukke kort sine øjne end han række sit blik på sælge med alkohol, han overvej det kort og tog så nogen penge frem, hvor han gad sælge dem og tog en flaske, han havde godt set af kvinde også havde købet en flaske.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime9/3/2016, 15:51

Hun gav ham et smil da han også købte en flaske, hun rejste sin flaske og kiggede ham ind i øjnene "skål?" spurgte hun spørgende. Hope hadede at drikke selv, men hun var heller ikke altid lige glad for at være blandt for mange, og alkohol for hende var behageligt, på trods af at hun var en engel. En tot af Hopes lyse hår strøg ned i panden, mens resten svagt blundede ned over hendes barm, hun havde godt bemærket det blik hun tidligere havde fået af ham, hun rakte hånden frem "Hope forresten" og ventede på han reagerede.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime9/3/2016, 18:23

Han kiggede kort på hende da hun løfte sin flaske og sagde derefter skål, han løfte sin flaske og slog den svagt mod hendes flaske, så der ikke sker noget med dem, "skåle ikke her men gerne et andet sted" sagde han og kiggede ned på hende, han rakte sin hånd frem og gav hende et fat håndtryk men uden af masse hendes hånd, han tog hånd til side efter han havde give hende hånd, "navnet er Vincent" sagde han og kiggede kort rundt, der var stadig mange på marked som der nok vil være døgn rundt.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime9/3/2016, 21:55

Hun tog flasken ind til sig. "Vis vej" sagde hun, og ville efterhånden gerne væk fra markedet, da det gav hende kuldegysninger med nogen af de skumle typer der gloede lidt for meget, og det var bestemt ikke hendes ansigt de havde øjnene på, Hope trak lidt op i trøjen, og bed i sig at det resulterede i at maven blev blottet en lille smule mere og at man svagt kunne skimte hendes navlepiercing. Hun kiggede lidt rundt og vendte blikket tilbage mod Vincent.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime10/3/2016, 18:08

Han nikke kort til det hun sagde og tog sig ikke af at hun ikke havde det godt med at være her, da hun nok var gået her ind af sig selv, han begynde kort efter af gå i et rolig tempo så hun kun følge med ham, da han regne med at han gå hurtigere end hun gør, han gik ud fra det sorte marked og drej kort efter væk fra hovedvej, hvis man kun kalder den for det, hvor han følge hende ned af nogen små vej end han stoppe op ved et lille hus, hvor han finde en nøgle frem og låser dør op og gik derefter ind, de kom ind i stue som ikke var særlig stor men havde de mest nødvendig, han lukke dør efter hende og gik der efter over og sat sig på en lænestol, som var den eneste lænestol, udover den var der en sofa og et bordet til.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime10/3/2016, 19:53

Hun fulgte efter ham, uden helt at tænke videre over det. Hope gik ind i stuen og kiggede sig omkring, det var ikke noget vildt eller ekstravagant over det, bare ganske simpelt med det der egentlig bare skal være i en stue. Hope gik over i sofaen og satte sig til rette. Hun undersøgte flaske, uden helt at være klar over, hvad det præcist var hun havde fået fat i.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime10/3/2016, 19:59

Han kiggede kort over på hende da hun sat sig i sofa, han stille sin flaske fra sig på bordet og tog fat om sin maske/hjelm, hvor han tog den af og lad den på bordet, han behold hætte over hoved så det ikke var lige så nem at ser hans ansigt, Maske/hjelm var lavet af noget speciel stof som var tyk i det og stærk samtid, efter han havde lagt den fra sig tog han flaske om flaske og åben den, hvorefter han række sit blik over på hende, "jamen skål" sagde han rolig og tor en tår af flaske, han læner sig rolig tilbage i lænestol og lukke kort sine øjne end han åben dem og kiggede kort rundt.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime10/3/2016, 21:13

Hope hævede sin flaske og nikkede mens hun sagde "skål" hun tog en slurk. Hope kiggede på masken som han lige havde smidt, hun var lettere forvirret over hvorfor han havde sådan en på. Hope følte stilheden der bredte sig og valgte at tage endnu en slurk af sprutten. "Er det her du bor?" spurgte hun en smule forsigtigt, hun havde stadig ikke helt fundet ud af han var venligsindet eller om han var en joker.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime11/3/2016, 18:10

Han tog også en tår mere af sin flaske da hun drak noget mere af sin ejer, han kun godt ser på hende at hun ikke var helt tyde ved ham i nu, som han også godt kun forstå, da hun så set kun kender hans navn og havde ikke set ham rigtig i nu, medmindre hun kun ser i mørke, vil hun kun ser at han har brunt hår og brune øjne, meget mere vil hun ikke kun ser da han jo stadig har resten af sin rustning på, "nej jeg bor her ikke, har lejet det for natten over, end jeg rejse videre" sagde han og kiggede kort over på hende end han tog en tår mere af sin flaske.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime12/3/2016, 18:26

Hun nikkede. Han virkede ikke ligefrem voldsomt snakkesaglig, og at han stadig bar sin udrustning forvirrede hende, da hun ikke kunne se hans ansigt ordentligt. Hun gav et svagt suk fra sig. Hope tog en hånd gennem sit hår, og fik fingrene til at glide gennem krøllerne, det endte med at det hang ligesom det havde gjort før. Hun tog igen en slurk af sin flaske og håbede på der snart kunne ske noget mere, da hun var lettere forvirret over, og ikke var den bedste type til denne slags stilhed.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime12/3/2016, 19:30

Han havde ikke noget imod stilhed, det var en del af hans arbejde at være stille, derfor havde han det godt med det, han tog en tår mere af flaske og kiggede derefter over på hende, da han kun høre hun kom med et suk, hvis hun havde et problem var hun fri til at gå, han havde så set kun tager hende med da hun havde tilbudt at drikke med ham, mere var der enlig ikke i det, han tog en tår mere og lukke kort sine øjne, efter lidt tid kun man høre nogle oven på, der var en etage mere på bygning men ikke til det her lejemål, kort efter det kom et et svagt bump som noget bliver smidt eller smid sig i noget.

Han havde en god ide til hvad det kun være, da det lyd som to person og bump var nok fra seng da en af dem havde smidt sig i den, så var det bare om der bliv stil eller om de skylle hygge sig første, han tog en tår mere af flaske og række blikke over på hende, "når hvad laver du så her i by" spurgte han og kiggede på hende og tog en tår mere af flaske og afventer derefter et svar fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime12/3/2016, 20:03

Hope drak godt igennem mens stilheden var der, hun hørte godt bumpede og satsede på hun ikke skulle høre mere deroppe fra, hun havde haft flere oplevelser med at vågne op om natten af de lyde. Hun kiggede over på ham da han spurgte hende om hvad hun lavede her i byen. Hun tænkte sig om og svarede. "Jeg hjælper folk der er i problemer, og som har brug for hjælp". Hun prøvede at kigge bedre efter og skimtede et par brune øjne, men det var også det hun kunne se. "Du ved når folk kommer ud for et uheld er det min pligt at hjælpe dem, så godt jeg kan" Hun tog endnu en stor tår fra sin flaske. "Hvad med dig, siden du dækker dit ansigt så godt væk?" En ny stor tår blev hældt i munden på hende, hun vidste at hun burde stille flasken, for med for meget alkohol blev hun typisk lidt for kærlig.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime12/3/2016, 20:31

Han lytte til det hun havde at fortælle, med hvad hun laver her i by, "så må du næste være en medichealer" sagde han og kiggede over på hende, han kun godt ser at hun gik til den med at få tøm flaske, han havde nok kun drukket en 1/4 af sin flaske, selvom han nok godt kun drikke hele flaske ud af bliv fuld, men kun begynde at høre svagt lyd fra oven på, så skulle de hygge sig end de gik til rolig, han tog en tår mere af sin flaske og kiggede kort ud af et vindue, for af ser ud på gade, den var tom lige nu som nok havde noget med at gør at det var blevet mørke og det var en by fyldet med bander.

Han række sine øjne over på hende da hun spurgte ham om noget, "jeg er her i by for at få noget af spise og få hvile lidt ud end jeg rejse videre, grunde til at jeg gå dække så her, er en hvis fordel ind for mit fag" sagde han og smiler svagt end han tog en tår mere af flaske, lyde var blevet høre fra dem oven på, det var tydelig at høre nu at de havde sex da man kun høre en støn som han vil gæt på var en kvinde på den lyse stem.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime12/3/2016, 20:54

"Okaaay" Hun var lettere distraheret over lydende der kom over dem. Det var ikke til at være i tvivl om hvad de lavede. Hun lod et lettere smil komme frem på læben, da hun kom i tanke om noget, men fejede hurtigt tanken væk igen. "Men ja jeg er medichealer, det ligger svagt til min natur" Hun rettede blikket mod ham og kiggede endnu en gang studerende på ham. "Har du tænkt dig at uddybe, og fortælle mere, og vise mig hvem du er, eller vil du sidde her og lade mig blive holdt hen uvidenhed?" Hope tog flasken og drak igen hun var over halvvejs.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime12/3/2016, 21:13

Han nikke kort til det hun sagde med at hun var medichealer og det lå til hendes natur, så kun han gæt sig til at hun var en af de god race der findes her i verden, men hvilke vidste han ikke i nu, "jeg arbejde med at indsamle information for andre, mere behøver du hvis ikke af vide, for at kun regne ud hvad jeg er" sagde han og kiggede på hende og tog en tår mere, han tog en tår mere og stille derefter flaske fra sig på bordet end han rejse sig op og gik over til dør, hvor han låser den og gik tilbage til læbestol.

Han sad sig dog ikke ned med det sammen, han begynde at tager sin rustning af og ligger den fra sig, det tog omkring 5min før han var færdig, han var klæde i nogen lidt løs bukser og en t-shirt som sidder lidt tæt, så men kan ser at han er veltræner, hvor han sad sig ned på lænestol og til flaske i den en hånd, end han tog en tår af den og kiggede over på hende, "var det bedre" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime13/3/2016, 11:42

Hun tænkte over hans svar, men forstod så endelig, hvad han var. Hun gav et svagt smil fra sig, de var vidst pænt forskellige, hvad det angik. Hun fulgte ham med øjnene som han bevægede sig over til døren. Hope nærmest iagttog som han tog sin rustning af. En veltrænet krop var man ikke i tvivl om at der gemte sig bag t-shirten. "Meget bedre" gav hun som svar.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime13/3/2016, 12:17

Han smiler svagt af hende da hun synes af det var bedre, det var også lidt bedre for ham selv, ikke fordi at hans rustning sad stram på ham men han havde selvfølgelig ikke den sammen bevæges frihed som han havde når han ikke havde den på, han tog en tår mere af sin flaske og smiler svagt af dem oven på, som man stadig tydelig kun høre, han lukke kort sine øjne for af slappe af lidt bedre af men åben dem dog kort efter, "når hvilke race er du, noget sige mig at du ikke er et menneske" sagde han og kiggede over på hende og tog en tår mere af sin flaske.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime13/3/2016, 12:40

Hope smilede svagt for sig selv, både af hans spørgsmål, men lige så meget af dem ovenpå. "Nej menneske er jeg ikke, selvom det må være let for dem til tider" Hun kiggede over på ham og tog en ny stor slurk. "Du kan jo gætte dig frem, hvis du gætter rigtig inden for tre gæt bunder jeg, hvis du ikke gætter rigtigt bunder du" Hun kiggede mere drilsk på ham, og ville se om han tog imod hendes lille gætteleg.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime13/3/2016, 12:57

Han smiler svagt af hende, når nu vil hun leg angår hendes race, han stille flaske fra sig på bordet og læner sig rolig frem i stol og kiggede på hende, for at kun ser hende bedre, "det kan vi godt sige" sagde han og smiler svagt, han kiggede på hende og kun ikke rigtig ser hendes øre, så elver kun hun godt være selvom krig var hård ved dem, og så mange andre god race var der heller ikke, "mit første gæt er at du er en elv" sagde han spørge og kiggede på hende, han kiggede lidt mere på hende og smiler svagt for sig selv, "mit andet gæt er at du er en engel" sagde han og kiggede på hende, for af ser om han andet gæt var rigtig.
Tilbage til toppen Go down
Hope
Nybegynder.
Nybegynder.
Hope


Race : Engel
Navn. : Hope
Alder : "21"
Evner/Classes. : 5 niveau Medichealer
Bosted : Der hvor der er plads
Tilhørende klan. : ?
Partner. : nix
Slaver. : nej tak
Evt. bemærkninger. : ..
Antal indlæg : 104
Reputation : 2
Join date : 18/08/15

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime13/3/2016, 13:44

Hun viftede sit hår væk fra hendes øre som svar til det første gæt, men løftede flasken højt da han gættede anden gang. "Ikke dårligt, i andet hug, skål" Hun vendte bunden i vejret på sin flaske og begyndte at drikke. Hope tømte flasken og stillede den i bordet, blinkede et par gange og rettede på blusen der var faldet lidt for langt ned, og havde blottet kanten på hendes bh. Hun kiggede over på Vincent igen. Hva' så nu tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Så er jeg her igen (xxx) - Hope Empty
IndlægEmne: Sv: Så er jeg her igen (xxx) - Hope   Så er jeg her igen (xxx) - Hope Icon_minitime13/3/2016, 13:53

Han smiler svagt af hende da hun begynde at drikke resten af flaske indhold, så han havde med en engel af gør, som nok var på vej til at bliv rigtig godt fuld, han tog selv en tår af sin flaske og lukke kort øjne, "du vælge selv om du bliver og sove eller om du smutte" sagde han og kiggede på hende, de skulle jo bare drikke og hun var jo færdig med sin flaske, så vidste han ikke om hun vil afsted eller bliv og høre på dem oven på, han tog en tår mere af sin flakse og læner sig tilbage i stol nu hvor han havde gætte rigtig på hendes lille leg.
Tilbage til toppen Go down
 
Så er jeg her igen (xxx) - Hope
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» hope is not a part of our world, little angel ( Hope ).
» you will stay with me from now on //Hope// +18
» Do I dare to hope? (poem)
» A heavenly friendship(Hope)
» Fravær- Millicent - igen ó.ò

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami-
Gå til: