Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana//   Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Icon_minitime22/2/2016, 21:40

Hun var igen med at tage hans ansigt træk. kiggede på hvad hun lavet "Det var så lidt, du havde brug for det" sagde hun og kiggede mod ham. da hun følt han kiggede væk fra hende.. hun så mod ham "Er der noget galt?" spurgt hun mens lagde hovedet på skrå. mens hun tænkt *har jeg gjort noget forkert*

hun kiggede ned på sin tegning og opdaget hun var begyndt at tegne et portræt af ham "ohhh" sagde hun og så over på ham igen "Må du undskylde. skulle havde spurgt dig først" . hun lukkede blokken i. og så på ham med undskyldende øjne
Tilbage til toppen Go down
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class
Nocturne


Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210
Reputation : 7
Join date : 16/11/14

Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana//   Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Icon_minitime26/2/2016, 13:21

Han kiggede på hende engang imellem selvom han blev ved med at vende hovedet væk så han ikke kunne se hvad hun tegnede da han stadig ikke var sikker på hvordan han skulle reagere. Han vidste ikke om det var noget der kunne bruges mod ham, eller om det bare var fordi han var det eneste tilstede hun lige kunne tegne. Generelt han havde ingen anelse om hvorfor hun dog ville sidde og tegne hans ansigt på den måde.

"Det er bare jeg forstår ikke hvorfor, hvorfor tegner mit ansigt?"

Han kiggede bare på hende, han rystede dog lidt på hovedet af hende da hun så så undskyldende på ham. Han mente ikke hun skulle undskylde så meget. Han kiggede sig dog lidt omkring stadig, og så rejste han sig op ret så pludseligt, og kiggede ned på hende og gav hende et smil.

"Nå skulle vi ikke komme videre?"
Tilbage til toppen Go down
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana//   Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Icon_minitime26/2/2016, 14:56

Adriana nikkede forstående "Ved heller ikke hvorfor jeg tegnede dig, tegner normalt landskaber" sagde hun og gav ham et venligt smil.
Hans pludselige bevægelse, gav hende et chok "Noget galt?" spurgt hun som om, han havde opfanget noget. men hun rejste sig op, mens hun samle sin rygsæt og tog den på ryggen. hun gik hentil ham og rive papiret har hans portræt ud. hun gav ham den "Her. dette er hvad jeg ser" sagde hun og gav ham den lige i hånd. hun gav ham et mildt smil.

Vis han kiggede på tegning var den meget detajlenede og flot tegnet, hun havde selv fanget hans træk i ansigt, men han bag et roligt smil. ikke noget voldsomt. men han så normal ud. lignede alle andre... og nederste til højre stod der. 'Selv i mørket, findes der lys. Adriana'


"Jo lad so komme videre" sagde hun og bevægede sig hentil grene, hvor de var kommet fra. hun stod og ventede på den anden side. da han stod ved siden af hende. gav hun ham et nik og smil
"Følg mig" sagde hun og begik syd på, hun var igen dækket af sin hættetøjre og maske. hvor hun kiggede rundt undersøgende. nu målet nok radioaktivitet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana//   Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Faret vild? Mig? aldrig! //Adriana//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Let them know us (Adriana)
» Hvem jeg er -Adriana
» Adriana Is Back <3
» Godt nyt og længe side - Adriana
» Så mødes vi igen og med godt nyt - Adriana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The South Lands :: South Lands (Emnerne) :: Jungles :: Normale jungle-
Gå til: