Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 a weird thing happens(kuuma)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime16/8/2013, 01:07

Tid: aften
Sted: en bar
Omgivelser: festlige
Vejr: solen er næsten gået ned

En sjæledæmon var ankommet til Miami, mens solen stadig var oppe, og han havde valgt at gå hen på en bar, for at slappe lidt af og få en drink, trods det faktum at han så lidt spooky ud, da han var iført hans sædvanlige sorte tøj, og hans 2 våben som sad på hans håndled.(se profil billede) Denne sjæledæmon hed Haku, og var lidt af en speciel gut, da han var født som reagnsglas barn, under et forsøg på at lave en blanding på en vampyr og en sjæledæmon, men i stedet for at lave en blanding, var Haku endt op med at være 2 personligheder med hver sin race, som var fanget i den samme krop, uden at vide noget om den anden de delte krop med.

Da Haku ankom til en bar, gik han indenfor med et smil på læben, og så sig omkring for at finde et sted at sidde, hvilket han hurtigt gjorde, og han kunne derfor hurtigt sætte sig til rette, på en plads oppe ved baren. Han fik sig en drink, og gav den kvindelige bartender lidt ekstra tip, samt et smil og et blink med øjet, hvilket fik hende til at smile og rødme let, da hun gik. Haku fik dog ikke lov til at nyde sin drink særligt længe, før nogen begyndte at lægge op til en kamp, men i stedet for at blande sig i kampen, begyndte Haku bare at snakke med bartenderinden, som om intet unormalt skete i denne bar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime16/8/2013, 13:23

tøj: tunge militære læder støvler med hvide sokker, ørken camoflage kamp bukser med et bælte og med hvide underbukser, en tyk ørkencamoflage militær jakke med en hvid Tshirt inde under, fingerløse læderhandsker beregnet til og slå med, sin skelet elefant hue.

udstyr: en kampkofte ( en 10 cm tyk kofte beregnet til og stoppe slag ), og sin Tac45 i et hylster under jakken så den er skjult og sin kamp kniv i bæltet.

Han var ikke kommet for at slås, men han sad roligt for sig selv i et hjørne og drak sin øl, tilfreds med sit arbejde og glædet sig til og komme tilbage til sin elskede Alpha, dog kunne han ikke gå før imorgen da han's køretøj skulle ordnes, så han sad bare roligt og drak, da en eller anden og nogle af han's venner, åbenbart mente han havde taget deres hjørne, og de havde bedt ham skride dog havde han bare givet dem fingeren, og da en af dem så åbenbart ikke ville finde sig i det, og lagde op til kamp, havde Kuuma allerede rejst sig op og taget højde for modstanden, 5 modstandere, 4 mennesker og en mutant, og inden den første kunne nå og reagere havde han taget en stol og kastet den på en af dem, for hurtigt at træde over og sparke en af dem direkte i maven så han fløj tilbage og ramlede sammen på gulvet med et brag da han landedet og da Kuuma mærkede et slag på siden af hovedet, greb han fat i armen på manden da havde slået ham og kastede ham i et overhånd's kast, hen imod baren så han landedet på baren og faldt ned med et klynk, han knurredet vredt da han mærkede et spark imod læggen, dog gik han ikke i knæ, men vendte sig om og løftede manden op ved armene og hamrede sit hoved ned i skallen på ham for at svinger ham rundt oppe over sit hoved og så hamre ham i gulvet, og han vendte sig om for at se de andre løbe, imens de slæbte deres skadet venner med, og han gik gnavent over og satte sig ned, totalt ligeglad med han havde ødelagt nogle ting, så vel som skræmte nogle, dog bemærkede han om da var flere, og da der ikke så ud til og være flere trusler, udover en mulig fyr i sort tøj som kunne så lidt skummel ud, dog trak han på skulderne og gik over for at sætte sig ned ved sin plads og drikke videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime16/8/2013, 14:10

Da en af fyrene ramte bordet, skete det omtrent samtidig med, at solens sidste stråler blev opslugt, i den fjerne horisont og fyren fik da noget underligt at se, før han flygtede, for Haku var stivnet i samme øjeblik som den sidste stråle, var forsvundet og mørket havde fået fuld overtag. Haku sad helt stivnet, med sin drink løftet halvvejs op, da han havde været lige ved at skulle til, at tage en slurk da forandringen og sindsskiftet skete. Først begyndte hårfarven at skifte, håret gik fra at være strittende og lilla, til at hænge løst ned og have en nærmest lysende, korn gul farve samtidig med at hans våben han havde, ændrede form og flyttede sig ned af det skiftende tøj. Tøjet blev pludselig hvidt, og mere elegant i det, mens våbnene blev til 2 sværd, som sad på hver side af hans hofte.

Da skiftet var fuldendt, var det eneste som ikke var ændret ved Haku, hans krops bygning og hans ansigt, men alt andet var ændret ved ham. Hvis man kunne mærke aura, ville man have mærket, at han var skiftet fra sjæledæmon til vampyr, hvilket forklarede hvorfor han så, så stilfuld ud i tøjet, men det forklarede overhoved ikke det der ellers var sket med ham. Vampyr Haku så roligt på det glas han sad med, og knaldede det ned i bordet, før han roligt rejste sig op og så sig omkring, for at finde ud af hvor helvede han var henne.

"Hvad helvede er det her, for et underligt hul, her er jo fyldt med under arter?" spurgte han vredt, mens han trak sine 2 sværd. Hvis man kendte noget til sværd, ville man straks kunne se, at hans sværd var det der hed konge sværd, en type sværd der var yderst sjældne, og som aldrig kunne slides ned, lige meget hvor meget man brugte dem "Du der!" han pegede sit sværd mod Kuuma "Hvor fanden er jeg henne, og hvordan i hede hule helvede, er jeg endt på det her åndsvage sted?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime18/8/2013, 10:26

Kuuma havde sat sig ned da der skete noget underligt, han så en fyr i sort tøj stive da noget lys forsvandt og han så roligt på imens manden sad helt stivnet med sit glas halvvejs oppe, og han sad stille og iagtog tingene imens han's hår skiftede farve til sådan en sjov tis gul farve, og han klukkede ved tanken, dog holdt han vagtsomt øje med manden, da tøjet osse skiftede til noget mere hvidt og elegant, og Kuuma så bare rolig til der kom 2 sværd på hver side af han's hofter, og han sad bare roligt og drak muntert sin øl.

Kuuma sad roligt og så nysgerrigt til da forvandlingen eller skiftet eller hvad i dæmonerne's navne han skulle kalde det, dog så han bare nysgerrigt til, dog sad han roligt ned, imens han så den stilfulde ukendte fyr, og han knurredet muntert da fyren hamrede sit glas ned i bordet efter at have set på det, og så for at rejse sig op og Kuuma sad bare og ventede, som en soldat ville gøre.

Kuuma hørte manden og rejste sig roligt op i sin fulde højde på 192 cm, og så roligt på den vrede mand da han trak sine sværd, dog kunne han ikke se hvad slags sværd det var, da han ikke var nærkamp medmindre det blev nødvendigt, dog så han roligt på fyren da han peget et sværd på ham, og ualmindelig hurtigt trak han sin Tac45 og en hånd granat med den anden, og han så roligt på manden, imens han svarede muntert, med et bredt smil bag masken.
''du, min gode lille vrede mand, er i the new miami, på en lokal bar, i et eller andet tal jeg ikke rigtig kan huske, men det har nu ikke betydning, men jeg kan sige dig det er dumt og gå og vifte omkring med den brødkniv der, da folk ikke just har det godt med det og så kommer de lokale dengse vagter og slår sig på brystet som små gorillaer, og det er ikke just noget jeg overskuer, hmm? og hvordan du er endt her, er et spørgsmål du må gøre op med dig selv''
han lød glad og munter, imens han så på fyren og roligt satte sin kamp dolk i hylster og klikkede sin Tac45 i hylster, for at stå roligt foran fyren, ventende på han tog sit træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime26/8/2013, 14:13

Haku holdt sit blik fast på Kuuma, mens han svarede på hvor de befandt sig, og at dømme ud fra hans kropsbygning, og tøj beklædning, måtte fyren være en soldat af en art. Men han snakkede om at kæmpe mod vagterne, så han kunne ikke være en af dem, eller være med i militæret, ellers ville han jo ikke sige noget om, at kæmpe imod de lokales vagter. Alligevel var Haku rimelig ophidset, for hvad helvede mente han med, at Haku måtte gøre op med sig selv, hvordan han var endt her? Hans 2 personligheder, havde absolut ingen kontakt med hinanden, eller kendskab til hinanden, så hvad den ene lavede mens denne personlighed styrede, vidste den anden intet om.

Men hvor sjæledæmon siden der først var trådt ind, var en mere glad og tossed type, der var vampyr siden noget mere hårdkogt, og ondskabs fuld for ikke at glemme, at han var farlig af natur, hvilket betød at personlighederne var hinandens modsætninger, på op til flere punkter, lige som at de var 2 vidt forskellige racer, fanget i den samme krop.
"Vagterne kan rende mig, jeg var ikke i New Miami, da jeg sidst tjekkede efter, der var jeg ikke så langt fra Las Vegas!" sagde han hidsigt, og så sig omkring mens han blottede hugtænder, og hans øjne virkede direkte farlige at se på "Jeg aner ikke hvad der foregår her, men et eller andet må der foregå, siden jeg er kommet her til! Hvor om alting er, så er jeg sulten!"

I en hurtig reaktion, sprang han frem mod en af gæsterne, og borede sine konge sværd ind i hendes arme, og videre ind i væggen, så hun var fanget mens hun skreg af smerte. Han borede hugtænderne i halsen på hende, og drak løs af hende, til det øjeblik hun døde af det, hvilket fik ham til at slippe hende, og lade hende falde til gulvet. Haku rettede sig op, mens han slikkede sig om munden, og så sig omkring på de forskræmte omgivelser, med et vredt blik i øjnene.
"Dig militser type, kom med du virker som den eneste her, der kan andet end at bæve med læben, og lege skræmt lille pige!" sagde han vredt, og begyndte at gå ud af baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime26/8/2013, 23:56

Kuuma så roligt på den fremmede fyr, med et lettere muntert glimt som man kun så hos de komplet syge i hovedet, dog stod han roligt og afventedet personen's reaktion men dog så han ikke ud til at ville give en fra sig, udover han så ud til at være ophidset.

han stod roligt og så på den fremmede mand, som så ud til og være en temmelig arrig gut, og dog stod han selv muntert og så på ham, imens han roligt afventede fyren's svar så vel som reaktion.
''hmm, god pointe, jeg aner dog ikke hvad da forgår oppe i hovedet på dig, så det kan jeg ikke hjælpe dig med, sorry to say it''
han hørte fyren var hidsig og han lød dog selv munter, imødekommende, dog med en blid galskab som en man ikke skulle komme på tværs af, trods han var venlig, men han så dog på fyren's hugtænder så vel som at han var ophidset stadig, og han trak bare på skulderne da han sagde at han var sulten, og at han ikke vidste det ene og det andet, han holdt dog roligt øje med vampyren.

Kuuma så roligt til imens fyren sprang mod en af gæsterne og borede sine sværd ind i hende's arme, han holdt dog roligt øje med vampyren, som lugtedet svagt af olie, krudtslam, metal, og andre generalt kendetegn for en Engineer, da det bare handledet om lugt, og han vidste at Engineer's ikke var så gode til og slås, da de brugte det meste af deres tid på deres maskin dimser, men han vidste man heller ikke skulle undervurdere en modstander, dog holdt han roligt øje med vampyren, imens han drak og til sidst slap den døde kvinde, så vel som slikke sig om munden, og han lyttedet roligt til manden, og svarede roligt.
''yeps, det er mig, militær vovsen, hehe og hvorfor skulle jeg bæve? det var en spændene opvisning, selv om skriget kunne være undgået, men hvad fanden, vis vej''
han fulgte roligt med vampyren, imens han tog sin oppakning med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime30/8/2013, 15:24

Haku så mistroisk på fyren, før han tørrede sværdendes blade af, og satte dem på plads, i deres dertil indrettede skeder, før han gik mod døren. Kuuma havde skam ret i, at vampyren Haku var engineer, men han var skam ikke den type engineer, der brugte dagen lang på, at sidde og lege med mekaniske dimser hele tiden, for selvom han virkelig havde mad skilles inden for det emne, så havde hans militære træning lært ham, hvordan han bedst muligt kunne bruge sine vampyr evner, sammen med hans 2 konge sværd som han gik med. Så selvom denne fine vampyr, for det meste havde det dårlige humør, så var han stadig en intelligent udviklet, kæmper dog med en vampyrs fine manege, og en engineers genialitet.

"Du godt nok en sær snegl, men siden du er af militær oprindelse, må du være i orden, jeg blev selv skabt i et militær laboratorium, til brug i krigen mod fjenden, så vil har noget til fældes!" sagde han roligt, og gik mod døren, da han sagde at Haku skulle vise vej "Jeg er ved at blive godt forvirret, over hvorfor fanden det her hele tiden sker!" at dømme ud fra den måde han sagde det på, lød det som om Haku flere gange havde oplevet disse skift, og havde fundet sig selv steder, hvor den personlighed han skiftede til, ikke vidste hvad pokker der skete.

Meget ofte skete hans skift, mens han enten sov, eller hvor der skete noget omkring ham, så han ikke tænkte over situationen, men nogle gange kom skiftende også, lige som denne her gang, hvor han skiftede midt i at han var vågen, og der ikke som sådan var noget, der distraherede ham nok til at han, ikke tænkte over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime30/8/2013, 18:12

Kuuma havde skam set det mistrioske som den fremmede havde, han grinte dog bare muntert imens han tørrede blod af sine våben, og satte dem på plads, og han stod selv med de tykke muskeløse overarme lagt over hinanden så blod årene let kunne ses som dikterende ham som en da trænede rigtig meget, ikke for at se godt ud, men for at kunne kaste rundt med tunge ting, dog med et grin vidste han ikke om han kunne vinde over denne person i nærkamp, men som Marksman burde han havde en meget god chance, han trak på skulderne af sine tanker, så dog roligt på den fremmede.

''så skulle du se mig på mine dårlige dage, hahaha, og ja er jeg, og tja om jeg er i orden? kommer an på mange ting hahahaha, og det lyder nedern, bror mand, og tja det har vi vel, hahaha''
Kuuma lød som en rigtig munter fyr, hvis han's gule ulve øjne ikke havde et direkte sindsygt udtryk, som en da var rablende gal, men havde nok hjerne til ikke og være snotdum, dog grinte han bredt ved Manden's ord, ikke på en ond måde, sagde dog venligt.
''tja jeg kan ikke svare dig på det, lil brow, men kan dog sige at det lyder som noget værre rod oppe i knolden på dig, ya know? hahaha''
han så roligt på den fremmede med et venligt smil med øjnene, hvis man så bort fra han's komplette sindsyge i øjnene osse, dog kunne han fornemme det var sket flere gang ellers intet.

Han så roligt på fyren, imens han så ud til og tumle med et eller andet i sit hoved, forholdt sig dog tavs, imens han ventede på hvor de skulle gå hen, han ville følge med, for nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime30/8/2013, 20:11

Haku så kort på ham, og fandt det mærkeligt at snakke med en, der grinede så meget når han snakkede, og nærmest konstant havde et sindssygt udtryk i øjnene, men siden han var den eneste der var mand nok, til at snakke med Haku og også var fra militæret af, lige som han selv engang havde været, var Kuuma derfor det tætteste Haku kunne komme, på en han gad snakke med, så han måtte vel bare tage tingene som det kom, lige som han gjorde sidste gang han vågnede op et sted, han ikke burde være i følge hans hoved.

"Kom så bøf, du kommer til at være mit selskab, indtil jeg finder ud af hvad helvede min plan er herfra!" sagde han med en tænkende mine, mens han gik ud af døren, og ud i den ny ankommede natte mørke, der havde været grunden til hans skift. Haku stoppede udenfor, og lod den hvide rejsekappe falde pænt om hans skuldre, så man helt klart kunne se på ham, at trods hans erhverv som engineer, var han en vampyr af manere, hvilket man sjældent fandt blandt folk i denne verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime31/8/2013, 09:10

Kuuma vidste at fyren havde kigget kort på ham, og han stod bare, smilende med øjnene, dog burde han vide at da osse gemte sig et stort bredt smil bag masken, og han klukkedet blidt, dog stod han selv roligt og ventede på at manden skulle tage føringen da han som varulve beta var vant til og følge sin elskedet Alpha, og han kunne da godt følge manden her, se hvad da kunne ske.

Han grinte bredt til manden og han lyttede dog osse, han svarede så roligt.
''jeg er med, lille mand, og tja det må jeg være så hehehe''
han grinte stadig, dog lavt, som en da havde noget ondt skjult i ærmet, dog ikke imod fyren, men han burde vide at selv om Kuuma var en ung varulv, så gemte han på ubehaligheder som selv han burde tage sig lidt i agt for, ikke at de var rettet imod ham, men de kunne være.. grimme, og med disse tanker, fulgte han med vampyren ud i natten, med et muntert grin da han så han's påklædning, og med et lettere sygt udtryk tog han om sin jakke og prøvede at efterligne manden's kappe, holdt dog op igen og tog sin jakke på, med et grin og tog sin oppakning på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime1/9/2013, 10:59

Da de var trådt udenfor, stoppede Haku op og så sig omkring, mens han tænkte over, hvad helvede han skulle gøre, for vampyr siden af ham, havde aldrig nogensinde været i Miami, selvom den anden side godt nok havde det, så derfor vidste Haku lige nu ikke hvor pokker han var henne, eller hvad han kunne få ud af at være her. Han vendte sig om mod Kuuma, og lagde hovedet lidt på skrå, mens han så tænkende på ham.

"Godt så navnet er Haku!" sagde han roligt, og rakte hånden frem mod ham "Og siden jeg ikke aner kikkert og kysse, om hvor pokker jeg befinder mig, tænkte jeg at du måske, kunne hjælpe mig lidt på vej, i retning af at finde ud af hvad jeg kan bruge, denne afsporede detour fra min originale rute?" Haku så Kuuma direkte i øjnene, med et roligt blik mens han snakkede, og man kunne godt mærke på ham, at han var en mand af manere, trods han kunne være en hidsig morderisk type.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime1/9/2013, 23:23

Kuuma ventede roligt ved den fremmede vampyr, og han så sig stille omkring med et muntert smil, mest fordi han nød og tage den med rolig, han tog dog en cigaret frem og fandt en zipro lighter frem med et gammelt militær mærke på, åbnedet den og tændte roligt så da kom ild, satte ild til spidsen af sin cigaret og røg roligt imens han ventede på hvad fyren fandt ud af hvor de skulle hen, men han så dog roligt på manden lægge hovedet på skrå og kigge tænkende på ham selv, han hævedet spørgende sit øjenbryn, dog høfligt.

Kuuma nikkedet venligt og greb Haku's hånd, han svarede venligt.
''navnet er Kuuma hehe''
Kuuma så dog underligt på Haku da han hørte han's måde at sige tingene på, dog sagde han venligt til ham efter at have sluppet Haku's hånd.
''tja jeg ved ikke hvor du vil hen, men hvis du fortæller mig hvor du skal hen, så kan jeg måske hjælpe dig, Haku, men tja, lad os nu se, hmm?''
han lød venlig og høflig, ventede roligt på at Haku skulle fortælle ham hvor han skulle hen så han kunne hjælpe til, dog så han roligt ind i Haku's øjne med sine gule ulve øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime7/9/2013, 14:28

Haku så sig roligt omkring med et tænkende blik, og gik lidt væk fra baren, mens han analyserede hvor mange væsner der var til stede, sammenlignet med chancerne for angreb, og hvor godt han kendte til denne by, hvilket han nærmest slet ikke gjorde da han som vampyr, ikke havde været i new miami. Det var kun mens han havde været sjæledæmon, han havde været i den her by, så det første han kunne komme i tanker om at han måtte gøre, var at lave en genstand han kunne bruge, til at finde vej rundt i denne verden, så han kunne finde vej tilbage til Las Vegas. Han vendte sig om mod Kuuma, og så ham i øjnene.

"Ved du om der ligger et laboratorium, et eller andet sted i den her by? Jeg skal bruge et til at lave nogle genstande, blandt andet en håndholdt satelit gps, og så tænkte jeg på at hvis du ville have noget for tjenesten, kunne jeg nok godt sætte et eller andet sammen til dig?" Spurgte han roligt, og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime8/9/2013, 20:19

Kuuma så roligt på Haku da så sig omkring med et tænkende blik, og han fulgte roligt efter ham, imens han holdt øje med sagerne, og han håbedet faktisk på et angreb, så han selv kunne dræbe nogen, dog fulgte han muntert med Haku og kom med små glade knurre lyde, og kunne roligt se på Haku at han ikke var vant til omgivelserne, på han's måde at gå rundt på, dog så han ud til og være en kvik fyr, så han sagde intet, ville selv lade ham finde ud af sagerne, dog så han ind i Haku's øjne med sine gule nysgerrige øjne, da han vendte sig m.

Kuuma så ud til og ligne et spørgsmål's tegn da han hørte ham, og han svarede roligt Haku efter lidt tænke tid.
''ligner jeg en da kommer i et laboratorium? så kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg kan dog se om vi kan finde en af de der gps dimser du vil have, på de mere.. usete steder, hvis det er? og tjoh, kunne godt være jeg kunne bruge en eller anden dingenot hvem ved? hehe, lad os finde din GPS dimmer''
med et rablende sindsygt udtryk i blikket, begyndte han muntert at bevæge sig imod de mere kriminelle så vel som ulovlige områder af byen, så de måske kunne opsnuse et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime9/10/2013, 12:07

"Hvis bare jeg kan få fingrene i noget teknologi, og måske noget værktøj af en art, kan jeg sikkert godt sætte dimserne sammen, måske endda forbedre tingene hvis det er påkrævet!" sagde han tænkende, og begyndte at følge efter Kuuma, da han begyndte at gå mod byens mere forbudte områder "Hvis du har brug for det, kan jeg måske forbedre nogle af dine våben? Den sidste der hjalp mig med at finde et laboratorium, fik gengældt tjenesten af mig, ved at få et specialt designet håndvåben, der kun accepterede hans fingeraftryk, og som havde flere forskellige effektiviteter hvad angik våbnets armor!" han så tænkende op på Kuuma, og virkede upåvirket af det faktum, at han var noget af en stor gut, og ret så muskelpumpet, i modsætning til Haku selv der var mere slank af bygning, men tilgængel også mere smidigt anlagt, og vel udformet til at kæmpe i nærkamp. Hans vampyr evner hjalp ham skam også godt, men det var også en ting han havde vendet sig til at bruge, selvom han mest af alt foretrak, at være i et laboratorium og arbejde med teknologi. Det var lige som der han følte sig hjemme, og der hvor han brillerede aller bedst.

"Hvad laver en kæmpe som dig, egentlig her i den her by?" spurgte han tænkende mens Haku gik ved siden af Kuuma. De kunne lige så godt snakke sammen, istedet for at gå i akavet stilhed eller noget i den dur, det var lige som mere hyggeligt at snakke end så meget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime13/10/2013, 22:11

Kuuma så roligt på Haku som han fulgtes med, og Kuuma vidste ikke hvad Haku skulle bruge, han var bare soldat, en god en, men ikke en engineer, så han svarede roligt.
''hmmm, aner ikke hvad du skal bruge, men vi kan jo lede stedet igennem? møder vi modstand, så rydder vi dem bare af vejen hehe''
Kuuma trak på skulderne ved tanken om og slå folk ihjel da muligvis kunne have familie, børn, ældre der hjemme og tage sig af, men det var fordi han kendte livet på den hårde måde, og nogen gange var da bare ikke plads til og skåne et liv, dog så Kuuma stille på Haku og han svarede roligt.
''hmm det lyder ikke værst, sådanne tech dimmere, men tja min Iron Bear Suit, kunne godt bruge nogle forskelige extra ting, man ved aldrig, hmm, mon du kunne få nogen ideer?''
Kuuma gik roligt ved siden af Haku imens han så sig mistroisk omkring, efter fjendelige tegn, dog så Kuuma osse rolig ud, trods det var farligt det de havde gang i, og han kom med en munter klukken, han elskedet når det var farligt, gjorde det altid så sjovt.

Kuuma hørte Haku og han svarede ærligt.
''tjener penge til den klan jeg er med i, The Wolf Clan, skulle ordne noget.. forretning''
da kom et smil, som ikke var et behaligt smil, da han tænkte på den stakkels mand som havde snydt klanen og som Diana havde sendt ud for og tage sig af, han havde hørt på manden skrige i de 9 timer han havde holdt ham i live og langsomt torturet ham til døde til han havde spyttet ud med sandheden, og Kuuma havde moret sig over det, dog holdt han det for sig selv med en klukken, usikker på om Haku ville bryde sig om at høre detajlerne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a weird thing happens(kuuma) Empty
IndlægEmne: Sv: a weird thing happens(kuuma)   a weird thing happens(kuuma) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
a weird thing happens(kuuma)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» feelings is good thing Right XXX (Lucious) fortids emme
» please hjælp (Kuuma)
» Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD
» [afsluttet] I usually come and go then I bumped into you!(Kuuma + Vanillia)
» [Uafsluttet] Who the fuck are you?.. you are not welcome here, whelp. (Demia + kuuma )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: