Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 What in the bloody spirit are you? ( Nagato )

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime3/9/2013, 17:06

Nagato tog Kuumas ord, som stikordet til at de skulle afsted, og andet ville da også være underligt, han lavede en lille gestus mod Sasha da hun gik, og knipsede med fingrene så han var iført, en sort jakke med hvid kant og hætte, som så ud til at være lavet den gang Nagato var ung, i et blødt og let stof der dog var ret så ihærdigt.
"Jamen så glæder jeg mig da allerede, hvordan er hende der din alpha?" Spurgte han nysgerrigt, og begyndte at gå sammen med Kuuma, da han begyndte at gå, mens de snakkede.

8 timer senere:

Det havde faktisk undret Nagato lidt, at de havde brugt så lang tid på, at gå hele vejen til denne Dianas territoriun, han var nemlig ikke vant til at gå, men derimod enten at trylle sig derhen, eller blive transporteret derhen i scepteret, eller sidst men ikke mindst påkaldt dertil, men lige frem selv at gå derhen det var ikke lige noget, han som sådan havde prøvet før idag. Men om alt var, så havde han fulgt med hele vejen, og gik lige nu bagved Kuuma mens han så sig omkring, han kiggede kort på Kuuma da han lavede en eller anden lyd, hvorefter han kiggede om på Nagato, der smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime3/9/2013, 17:07

//det kan vi sagtens ^^
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime3/9/2013, 22:37

Diana sad og byggede sig, sammen med nogle af hendes varulve, blandt andet hendes yndling der sad mellem hendes ben, da Kuuma og Nagato kom til skoven. En af drengene kom hen til hende, da han havde hørt Kuumas kald, hvilket fik Diana til at nikke, og nusse hendes yndling under hagen, så den 17 årige lille brunette med en lidt mager, men ellers smuk krop rejste sig op, og fulgte med sin alpha da hun gik i den retning, Kuuma og Nagato burde være i. Imens Diana gik derhen, forblev den unge pige ved navn Alex, ved hendes side som en trofast varulv, der ville følge sin alphas ordrer til punkt og prikke.

Da de nåede frem til mændene, strøg Diana blidt Alexis under hagen, da hun var lidt genert over den fremmede persons tilstedeværelse, og derfor gemte sig lidt bag Diana, og holdt om hendes arm. Diana smilede mildt til Kuuma, og nikkede til Nagato.
"Hvor har du været henne min kære, du har været væk et par dage?" spurgte hun mildt, og rettede let på sin hat, som hilsen til Nagato "Daws du Diana! Og må man spørge hvem du er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime3/9/2013, 23:18

Kuuma smiledet kærligt da han så sin Alpha, efterfulgt af Alex, komme over til dem, dog så Alex ud til og være genert, og da han så sin Alpha's milde smil, gik han blidt over til hende, og gav hende et kys på munden, og sagde blidt.
''jeg var ude og se til en veninde, som har et problem jeg først fik hørt om for et par dage siden, som begyndte nogle uger før jeg kom over til dig, men kan forklare dig om det, når jeg har lagt mine ting''
han lød mild og blid, gav hende et kærligt kys på hende's kind, før han så hende rette på sin hat, og som en god beta vovse, gik han uden om hende's venstre side, dog med skulderne sænket, som tegn på underdarighed, og gik så rask over til hulen, imens han hilste på de varulve da var liv i, han lagde sine ting, udover sceptret som han top op af tasken, for at gå tilbage til dem, og stille sig ved Diana's venstre side, og række hende sceptret i hånden, og sagde blidt, han havde dog ikke hørt Diana's hilsen og spørgsmål, da han havde været væk, dog sagde han venligt.
''her min Alpha, og øhm, det er en lampe ånd, navn bestemmer han selv om han vil præsentere, men min elskedet, han kan opfylde 3 ønsker men den her dingenot, som jeg mener du skal gnide på, og så bare sig 3 ønsker eller noget i den dur, hmm?''
han smiledet muntert, med en snert af sindsyge som dag for dag blev mere tydelig for alle og enhver, nok fordi han var sammen med Diana så meget, det var ikke en ond sindsyge, kommer bare an på hvad humør han var i, dog så han ud til og have en venlig sindsyge, den slags da var like jeg-vil-gerne-lave-en-massakre-men-føler-mig-barmhjertig-idag sindsyge, og med et bredt grin og en tommel op til sin Alpha, så han afventede på hende, om han havde været en god vovse og give hende det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime4/9/2013, 12:53

Nagato stoppede op samtidig med Kuuma, og da denne Diana kom sammen med en genert lille dame, smilede han lidt og lagde hovedet på skrå, mens han nær studerede de 2 damer. Kuuma gik hen til hende med hatten, og snakkede med hende, så han gik ud fra at det måtte være hans alpha, og efter Kuuma var gået og Diana hilste på ham, nikkede han let med hovedet som hilsen.
"Jamen goddag mit navn er Nagato, lampe ånd af pragt at opfylde ønsker, er i min magt!" sagde han let og smilede. Da Kuuma kom tilbage, og begyndte at fortælle om ham, og hvad han var i stand til, smilede han let for sig selv, og begyndte at fortælle for at sætte tingene på plads.
"Som sagt er jeg en lampeånd, og siden jeg er til stede og du har scepteret, er der ingen grund til påkaldelse, men derimod mens du holder scepteret, kan du ønske 3 gange der er nogle få regler, men udover det er mulighederne næsten uendelige, for hvad du kan ønske dig!" forklarede han med et smil, og nikkede så for sig selv, da han mente han havde dækket det hele ind "Skulle der ellers være andet du vil vide, kan du altid sige til, så skal jeg nok gøre mit bedste, for at oplyse dig!"
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime4/9/2013, 20:39

Diana kyssede blidt igen, da Kuuma gav hende et kys på munden, og nikkede forstående til at han nok skulle forklare, hvor han havde været henne senere, hun strøg let hans kind og lod ham smutte med hans ting, før hun så på Nagato med et mildt smil der afslørede, hvor Kuuma havde fået sit sindsyge ansigts udtryk fra. Ikke fordi de var i familie, men fordi han nok havde fået sneget det ind på livet af sig, i den tid han havde været hendes fyr.
"Jamen goddav med dig, og velkommen til mit territorium!" sagde hun mildt og strøg blidt Alexis'es hånd, da hun genert tog sin alphas hånd i sin, for at føle sig mere tryg.

Da Kuuma kom tilbage, og gav hende scepteret tog Diana imod det, og betragtede det med et tænkende blik, indtil Nagato begyndte at fortælle hvad han kunne, hvilket fik hende til at rette blikket mod ham. Da han havde forklaret disse ting, stod Diana og så lidt tænkende frem for sig, mens hun tænkte lidt på hvad hun mon kunne ønske sig.
"Hmm jeg kan få 3 ønsker opfyldt, og jeg har ikke engang tænkt på, at have så meget som 1 jeg gerne vil have opfyldt!" sagde hun tænkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime4/9/2013, 21:07

Kuuma havde mærket sin Alpha kysse tilbage, og var glad da hun nikkedet forstående, og da han havde mærket hende's strøg på sin kind, og da han var kommet tilbage, da hørte han nogle lastbiler, som fik ham til og smile roligt da han kom tilbage og havde forklaret hende det med scepteret, så vel som de andre ting, og lyden af lastbiler blev hele tiden højere, efter lyden, 3 lastbiler, og Kuuma gik dem roligt imøde, så vel som nogle andre varulve, de første de havde fået, var kommet frem fra skoven, bevæbnet med deres riffler og maskine pistoler, for at se hvem helvedet det var for en mand da stod foran deres Alpha, og om han var truende, det var osse tydeligt de havde i sindet og pumpe ham fuld af bly, hvis han rørte deres Alpha, dog uden og vide hvem det var.

Kuuma havde hørt sin Alpha, men vinkedet til 3 lastbiler da kom kørende, en af dem med occulta's mærke på, og de to andre med billeder af varulve på, som stoppede op, og bagdørene blev åbnet op, for at varulve begyndte og stige ud, og Kuuma gav hånd til en han ulv, som forklarede at de var kommet, igennem han's kontakt person i Las Vegas, og han nikkedet roligt, og bad dem alle stige ud, dog spurgte han ind til den 3 lastbil med Occulta's mærke på og varulven grinedet bredt, og forklarede de havde overfaldet dem på vejen, som en gave til deres nye Alpha, og Kuuma bad nogle andre unge varulve om at åbne den, for at se da stod flere varulve som steg ud, og alt i alt, 21 han varulve og 16 hun varulve, nogle lidt oppe i alderen som Kuuma, men ellers mange unge, og nogle af dem så ud til og have militært udstyr som tegn på soldater eller desertører, men alle gik over på en række som de første havde gjort, og bukkede i respekt for deres Alpha, imens den første varulv forklarede at de havde gaver ned, for at bede nogle varulve om at slæbe nogle kasser med mad og patroner med, forude to folk med hætter over hovedet, men de lugtede af mennesker og havde Occulta uniformer på, og da de blev ført hen foran Diana, og sparket i knæ, havde Kuuma stilt sig ved hende's side som beta ulv, imens deres egne unge varulve havde stillet sig bag deres Alpha, og de ny ankommende, ventede på at blive godkendt eller afvist, dog trak de hætterne af de to Occulta folk, den ene en ung kvinde på de 20 eller 21 år, og den anden en mand oppe i 30'erne, og de så afventende på deres Alpha, om hvad de måtte gøre ved dem, eller med dem, og Kuuma så bare blidt på sin Alpha, dog havde de osse lagt mærke til Nagato, som de enten knurredet lavt af, eller bare ikke vidste hvad skulle gøre med, da han ikke duftede som nogen art de kendte, dog tog de lidt afstand til ham.

// i et andet emne, har Kuuma samlet de varulve da lige er kommet, og vidste ikke rigtig hvornår jeg skulle smide dem ind, så det gjorde jeg, osse for og skabe spil XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime5/9/2013, 13:44

Nagato betragtede Diana med et let smil, da Diana sagde hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle ønske sig, men før han nåede at svare eller som sådan sige noget, kom de 3 lastbiler kørende og fangede hans opmærksomhed. Da de 3 lastbiler stoppede, og varulvene kom ud af dem så Nagato sig omkring, da der også kom varulve fra skoven som virkede klar, til at skyde på Nagato hvis de fandt ham som en trussel. Ikke fordi det ville hjælpe, da han trossalt var et udødeligt væsen, så deres patroner ville bare blive spildt, hvis de begyndte at skyde på ham, men selvfølgelig han ville heller ikke give dem en grund, til at tro at han var fjendtlig, da han blot var her for at opfylde ønsker.

"Sikke mange varulve der er her, er i igang med at samle en hær eller sådan noget?" Spurgte han tænkende, mens han så rundt på alle varulvende, der stillede sig op på rad og række, mens nogle af dem knurrede af ham, og andre virkede angrebs lystne.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime5/9/2013, 21:08

Diana så mod de 3 vogne, da de kom kørende hen til hende, Nagato, Alexis og Kuuma som gik de 3 vogne i møde, Diana stod bare og så på mens de ialt 37 varulve i lidt forskellige aldre, kom ud af vognene og stillede sig på linje foran hende, og for ikke at glemme de 2 Occulta soldater, der blev sparket i knæ foran hende. Hendes første kuld varulve var også kommet, og da hun ikke havde været informeret om at der kom så stor en forøgelse, til hendes wolf pack slog det bare klik for hende.
"Nej... Nej vi samler ikke en hær... Vi samler en hel flok varulve... Med mig som... Alpha!" sagde hun stille, før hun fik et sygeligt ansigts udtryk og strøg Alexis's kind, da hun skulle blive stående hvor hun var.

Diana gik roligt hen til en fra det første hold varulve, og tog hans våben fra ham, for så at gå hen til de 2 Occulta folk igen, hun placerede en fod på mandens bryst og skubbede ham, så han faldt bagover på ryggen og skød ham koldblodigt i hovedet, uden at blinke eller overveje det et sekund, hvilket gav kvinden et ordentligt chok, og tydeligvis havde Dianas reaktion på situationen, skræmt hende ret meget. Diana bukkede sig ned foran kvinden, greb fat i hendes trøje og trak hende tæt på sig, så deres næser næsten rørte hinanden.
"Ved du hvem jeg er? VED DU HVEM JEG ER??" råbte hun vredt af soldaten, der forskræmt og bange, begyndte at få tåre i øjnene mens hun svagt sagde nej, til Dianas spørgsmål.

Diana skubbede hende ned på jorden, og skød hende koldblodigt i hovedet lige som med manden, før hun smed våbnet hen til ulven igen, og så på den nye samling varulve der stod foran hende. De så overrasket ud nogle skræmte, over hendes reaktion på de 2 soldater, og det gjorde hendes første gruppe også, da dette var første gang de havde set hende, opføre sig sådan som hun gjorde her.
"Kuuma hvorfor har du ikke fortalt mig, at jeg ville få så stort et kul varulve, til min flok idag?" spurgte hun tænkende. Hun gik roligt fra den ene ende af rækken, og hele vejen hen til den aller sidste, mens hun nær studerede dem alle sammen, snussede lidt til dem, og bedømte dem alle en for en.

"Godt så i er accepteret, og er hermed en del af min flok, reglerne er egentlig meget simple, jeg vil ikke se nogen af jer slås med en anden fra min flok, ellers vil jeg personligt stoppe jer, i min klan har vi intet imod hvis i er til jeres eget køn eller begge dele, så jeg vil ikke opleve at nogen bliver holdt uden for fordi personen er anderledes, og se godt på hinanden!" sagde hun bestemt mens hun gik hen til Alexis, der straks holdt om sin alphas arm, da det havde skræmt hende at se sin alpha sådan "Alle varulve her, er min flok! I er min familie, og jeg holder af jer så kom godt ud af det med hinanden! Kuuma er min beta og mage, men udover det er der ingen rangsystem, så i er alle lige med hinanden! Tag så jeres våben og ammo, og stil det ved indgangen til min hule, og jer der har været her længst tid, i hjælper de nye med at falde til! Smut så med jer, jeres alpha har gæster, og i skal i gang med at falde til!"
Hun strøg blidt Alexis hånd, for at berolige hende og give udtryk for, at Alexis skulle blive hos Diana, hvilket hun ikke behøvede at sige, for Alexis ville meget gerne blive hos sin alpha, og føle sig tryg mens hun faldt til ro igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime7/9/2013, 18:17

Kuuma stod roligt og så på sin Alpha som så på de 3 vogne da kom, og han stod ellers bare roligt og holdt øje med sin Alpha, imens varulvene kom ud og stillede sig klar og andre ting, dog vidste han at det kunne slå klik for sin Alpha, men de skulle osse først være kommet næste uge, som gjorde han stod forvirrede tilbage og så på sin Alpha, selv om de andre varulve så ud til og være tilfredse med sig selv, og Kuuma havde hørt Nagato spørge om de samledet en hær og hørte osse sin Alpha's svar.

Kuuma så sin Alpha gå hen til en af deres varulve for at tage han's våben, som hun gik lov til, og han så sin Alpha igen gå over imod de to soldater, og placere en fod på manden's bryst og skubbe ham ned og så bare skyde ham i hovedet, hende's første kuld så ud til og knurre tilfredse ved det, så vel som de nye ulve gjorde det, og han fulgte roligt med i hvad da skete da Han's Alpha gik over og tog fat i kvinden for at råbe af hende som så ud til og gøre kvinden bange da hun stille sagde nej.

Kuuma fulgte roligt med i det da han's Alpha skubbedet kvinden ned på jorden for at skyde hende i hovedet, og så hende så smide våbnet over til ulven igen og så se på den nye samling varulve, han kunne se nogle af dem var nervøse ved det hun havde gjort, dog de fleste tilfredse, men han tænkte ikke nærmere, da han's Alpha spurgte hvorfor hun ikke havde fået besked, og han svarede høfligt og blidt.
''de skulle først komme næste uge min Alpha, fredag, så ville have givet dig besked om to dage, mandag, så de var forberedt''
han lød rolig og blid, imens han så hende gå frem og tilbage, studere dem, snuse, og bedømme dem, og han fulgte roligt med i hende's forhenværende.

Han så roligt på varulvene som så ud til og blive glad for at de var accepteret, og han så dem følge med i hvad Han's Alpha, nu deres Alpha, sagde til dem, og de nikkede alvorligt, dog så han roligt på sin elskedet Alpha, imens hun forklarede sagerne, og dog så han osse Alexis der holdt sin Alpha i sin Alpha's arm, nok fordi hun var blevet skræmt,
Han sagde fortsat ikke noget imens han så hende forklare videre og så dem osse begynde og tage deres våben og ammo, og gå over imod indgangen til hulen, så vel som se dem da har været her længere, hjælpe de nye med og bære tingene så vel som se dem snakke med hinanden og andre små ting, og Kuuma så roligt på sin Alpha da strøg Alexis hånd, han sagde intet, men blev ved sin Alpha og Mage's side, som en god vovse, imens han holdt øje med tingene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime7/9/2013, 19:26

Nagato registrerede godt Dianas svar på hans spørgsmål, men han blev alt for optaget af situationen, til at tænke over et svar, da Diana lige pludselig lignede en der blev sindsyg, af den her situation. Han havde godt nok hørt udtrykket jeg blir sindsyg af det her, men dette var første gang han rent faktisk så nogen blive det, og han fandt det rent ud sagt både underholdende og sejt, for hvor mange kunne lige blære sig med det der?
Mens Diana flippede skråt over situationen, flyttede Nagato sig lidt, så han ikke fik blod på sig da hun skød de to mennesker, der så ud til at være soldater fra den nært liggende by og militær området. Hun kunne tydeligvis ikke lide dem, hvorfor var vel op til hende men man havde vel lov at gætte, bare man holdt det for sig selv, hvis nu hun ikke var i det snaksagelige hjørne, hvad lige præcis dette emne angik. Da de så var blevet skudt i hovedet, fulgte Nagato med i Dianas talen, til varulvene der omgav dem lige nu, og der var forholdsvis mange efter hans mening.
Efterhånden da hun blev færdig, splittede alle varulvene op på hendes ordre, og bevægede sig ind i skoven, mens Nagato rettede sit blik mod Diana, Alexis og Kuuma igen. Han smilede mildt til dem, efter at have forholdt sig rolig under hele optrinet, og lagde hovedet lidt på skrå med et tænkende blik i hans sorte øjne.
"Jamen det var da... egentlig meget fornøjerligt, det længe siden jeg har set noget være så underholdende!" Sagde han tænkende "Jeg synes om jer!" Et stort smil dannede sig på hans læber, som tegn på at han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime8/9/2013, 11:02

Da varulvene var gået igen, blev Diana mere rolig og det hjalp lidt at Alexis var blevet, da hun hjalp sin alpha med at falde til ro, ved at blive hos Diana og holde om hendes arm. Diana strøg sin pande med 2 fingre for lige at genvinde fatningen, før hun så om på Kuuma.
"En anden gang så vær sød at sige det, så snart du ved det skat, jeg er ikke god til pludselige store mængder fremmede på den måde!" sagde hun let og smilede til ham, for at se om han havde forstået.

Hun vendte så sin opmærksomhed mod Nagato, og hørte efter hvad han sagde, hvilket fik hende til at smile lidt. Hun havde da ikke lige regnet med, at han ville reagere på den måde, men selvfølgelig det var en gal verden de levede, så hvorfor skulle han være normal og kedelig?
"Jamen godt du kunne lide det!" sagde hun mildt "Men jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal ønske mig! Jeg har aldrig tænkt over det!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime8/9/2013, 20:50

Kuuma vidste at Nagato havde fulgt med i hvad da var sket, og han så selv roligt på sin Alpha da hun blev mere rolig og at det så ud til og hjælpe at Alexis varblevet, han så rolig ud imens han's Alpha strøg sin pande for og få ro tænkte han, og han så kærligt på sin Alpha, han svarede kærligt.
''ved jeg godt, min elskedet, det var heller ikke meningen, sorry''
han lød angre fuld og så skamfuldt ned, men han havde forstået det, og så med et blidt smil på hende.

Han så roligt sin Alpha vende sin opmærksomhed imod Nagato, og han så roligt på fyren, og han klukkedet muntert da han hørte Nagato's svar, men sagde intet, stod bare som et stort bjerg af muskler og kød så vel som knogler, med et muntert, næsten på randen, rablende sindsygt blik i øjnene, en slags uheldig gave af og være sammen med Diana, dog generedet det ham ikke, og han så roligt på Nagata med sit komplet sindsyge blik, da dog ikke kunne måles med Diana, men det var tydeligt at det var der han's sindsyge kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime9/9/2013, 21:18

Nagato smilede lidt over det faktum, at hans scepter nu var i besiddelse af denne clomans, han havde nemlig ikke regnet med dette ville ske, da han sørgede for at Kuuma fandt hans scepter den dag i Louisville. Men det var nu en god udvikling af situationen, han havde trossalt gjordt det for spændingens skyld, grundet det faktum at han havde kedet sig, og han var på ingen måde blevet skuffet ind til videre, hvilket var grunden til at han sendte Kuuma et let smil, og blinkede til ham da han opdagede, at Kuuma stod og kiggede på ham.
"Det er skam også helt iorden, mit scepter har været i hænderne på mange, der ikke mente at de havde nogle ønsker da de fik det, men tro mig når jeg siger at det nok skal komme til dig!" Sagde han let og smilede til Diana, mens han stod og så på hende "Du kan bare se på din beta Kuuma, han har allerede fået opfyldt 2 af hans ønsker, og det er da nogle rimelig praktiske ønsker, så du siger bare til og så er jeg der på en studs!"
Han tog en smøg frem fra sin lomme, og tændte den for at lave spøjse former med røgskyerne, mens de stod og snakkede. Han smilede lidt til dem, og vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre af sig selv lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime9/9/2013, 21:54

Diana rystede lidt på hovedet af Kuuma, og nussede hans kind lidt som tegn på, at det var vigtigt for hende at vide sådan nogle ting, så en anden gang ville det være rart for hende at vide det, så snart han vidste noget selv. Hun så derefter over på Nagato, og lyttede til hvad han sagde, mens hun løftede scepteret for at se nærmere på det, med et tænkende blik i hendes lyserøde øjne. Hvad fanden skulle hun ønske sig?
"Du har nok ret Nagato, men hvorfor tager vi ikke bare hjem til min hule, så kan vi snakke lidt der i stedet for, at vi står herude og glor?" spurgte hun tænkende, og smilede til dem.

Alexis havde stået og busser sin alphas arm, mens hun fulgte med i deres samtale, og det havde virkelig hjulpet Diana med at falde til ro, og hun var også glad for at have Alexis. Diana nussede hendes hånd lidt, før hun lavede et nik med hovedet til Nagato og Kuuma, som tegn på at de skulle følge med hende, før hun begyndte at gå mod hendes hule, med Alexis på hendes højre side. Da de kom frem til hulen, gik Diana hen til spise bordet og satte sig ned, Alexis gjorde det samme og der var stadig plads til, at Kuuma og Nagato kunne få sig en stol hver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime9/9/2013, 23:17

Kuuma så sin Alpha ryste på hovedet af ham, og mærkedet hende nusse sin kind, hvilket så ud til og gøre ham glad igen, men han så osse Nagato smile, som fik ham til og smile tilbage, usikker på hvad han smiledet af, så han smiledet bare, tilbage, han ville lade dem snakke, da han ikke rigtigt havde noget og tilføje, og han brummedet bare muntert med på samtalen, genial som han var.

Han vidste at Alexis havde nydt at blive nusset af deres Alpha, og han så Nagato finde en smøg frem for at begynde og ryge, dog så han sin Alpha nikke til ham, og han forstod det strakts, så han fulgte roligt med hende, og han gik ved hende's venstre side, og da de kom hen til spise bordet, og han satte sig roligt ned på en stol, tæt ved sin Alpha's venstre side, og han så roligt rundt med et nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime10/9/2013, 16:31

Nagato fulgte med dem mens han røg sin smøg, og af respekt for Diana og hendes hjem slukkede han den da de kom frem, og tryllede skoddet væk så det ikke svinede deres territorium til. Han gik derefter med de andre ind i hulen, og satte sig ned ved bordet overfor Diana, lænede sig tilbage i stolen og smilede lidt for sig selv, mens han kiggede sig omkring.
"Sikke et hyggeligt sted i bor, det lang tid siden jeg har opfyldt ønsker for nogen, der havde bosat sig så sikkert i en skov!" sagde han let og smilede til Diana, da han gik ud fra at det var hende der bestemte, og det derfor var mest hendes hjem

"Men hvis det er du har lyst, så fortæl mig lidt om hvad du er for en, jeg har nemlig før oplevet nogen der fik en ide, da de for eksempel snakkede om deres evner, kamp teknikker og sådan!" foreslog han med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime11/9/2013, 02:26

Diana nussede kort Kuuma bag øret, da han havde sat sig ned ved siden af hende, og så lidt mistroisk på Nagato da hun ikke var vant til, at folk bad hende fortælle om sig selv på den måde. Men alligevel fik det hende til at tænke på noget, som hun faktisk tænkte på ville være fedt at ønske sig, en ting Dust havde fortalt hende om engang som han ledte efter, men så kom hun til at tænke på om det ville være åndssvagt at ønske sig det, hvis det alligevel ikke var noget hun fik en dyr ud af. Hun blev enig med sig selv om, at hun ville snakke med Nagato og Kuuma om det først, før hun overvejede det som et ønske.

"Der er faktisk noget jeg kom til at tænke på, som ville få en af mine venner til at tabe kæben, hvis jeg ejede disse genstande da han selv ejer 2 sværd ud af en samling på 7!" sagde hun skummelt tænkende, med et drillende smil på læben "Sværdene var engang ejet af en gruppe, der gik under navnet Shinobigatana Shichinin Shū eller på jævn dansk de syv sværd samuraier! Han bære sværdene Samehada og kubikiribocho, men jeg er lidt i tvivl om jeg skal ønske mig de sidste 5 sværd, bare for at se hans hjerne koge over af overraskelse, og enten beholde dem eller finde nogen der er værdige til at bære dem, eller om jeg skal lade ham få dit scepter så han kan ønske dem, og gøre som han vil med dem!"

Hun så spørgende på både Nagato og Kuuma for at høre deres mening, mens hun stadig lignede en der stærkt overvejede det, bare for at se Dust'es ansigt når han så svbærdene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime11/9/2013, 21:35

Kuuma sad roligt og nød sin Alpha's nussen bag han's øre, fulgte dog roligt med i hvad da skete mellem Nagato og han's Alpha, han så på sin Alpha's tænkende udtryk i ansigtet, dog sagde han intet da det var deres samtale, så han ville være en god vovse og blande sig uden om deres samtale, dog så han nysgerrigt på dem begge to.

Han hørte hvad han's Alpha sagde, men han blandedet sig dog stadig ikke i hvad de snakkedet om, og han blev helt kludret sammen i hovedet da han hørte alle de fremmede ord så vel som samuraier, ordet dansk, han var fuld kommen gæv i ansigtet og skar en grimasser da han's hjerneceller ikke just var dem man skulle bruge til det, og han lagde sin kind imod hende's lår og valgte at ignorer deres samtale, for mange underlige ord, så han ville bare slappe af istedet, han så dog nysgerrigt op på sin Alpha, knurredet enig med hende, da han havde hovedpine, hvilket måtte være tydeligt for dem begge to, men for han's Alpha da kendte ham, burde hun vide at han ikke var big brain type, men big muscle type.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime13/9/2013, 12:03

"Hmm så du kender til Kiri no shinobigatana shichirin shu, det er utroligt at der stadig er nogen der kender til disse sværd, for deres storheds tid var helt tilbage dengang, før jeg blev lampe ånd og det er efterhånden, ved at være rimelig lang tid sammen!" sagde Nagato tænkende, og smilede til hende mens han så på Kuuma der lagde sit hoved i Dianas skød, før han igen rettede sit blik mod Diana og så hende i øjnene. Han tænkte det lidt igennem hvad angik hendes spørgsmål og ønske, og der var da nogle ting der kunne påvirke ønsket, som han ikke kunne overgå.
"Altså der er nogle ting du skal vide hvis du ønsker dig dette, og det er at sværdene er magiske og hvis nogen ejet dem, kan jeg ikke fremmane dem, foreksempel som du sagde at din ven ejede 2 af dem!" forklarede han let "Så hvis du ønskede dig alle 7 sværd, og de sidste 5 af dem ikke er ejet af nogen vil du kun få de 5 af dem, for jeg kan ikke bryde den magi der er mellem disse sværd, og deres ejer!"
Nagato så sig lidt omkring i hendes hule, for at se om han kunne finde noget han kunne foreslå at hun kunne ønske, men hans tanker hang lidt fast ved ønsker om våben, efter det ønske hun lige havde foreslået.
"Personligt vil jeg nok foreslå andre våben der er nemmere at håndtere, personligt bære jeg det der hedder kongesværd, og dem findes der kun 21 af men der er ingen problemer hvis du ønsker sådan et!" foreslog han mildt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime13/9/2013, 15:44

Diana smilede mildt da Kuuma lagde sit hoved i hendes skød, og begyndte at nusse hans hoved kærligt mens hun snakkede med Nagato. Da han forklarede om sværdene, kom hun til at tænke på at hun nok alligevel ikke ville få brug af dem, så hun kunne lige så godt tænke på sig selv, og ønske sig noget hun kunne få noget ud af, i stedet for noget som hun kunne blære sig med lige indtil nogen der ville have dem, fandt ud af hun havde dem og ville angribe hende, for at få fingrene i de sværd hun nu fik ud af ønsket. Da Nagato så sig omkring ville han nok specielt lægge mærke til, at Diana havde sine hjemmelavede kamp dukket hængende, specielt dem hun kaldte moderen og faderen, som hang henne ved hendes værksteds hjørne. Men han foreslog et sværd i stedet for, og det kunne faktisk være praktisk for en som hende, da dukkerne var gode nok til kamp, men kunne være besværlige hvis hun blev overrasket af et angreb, og fik brug for nærkamp.

"Du har faktisk fat i noget, hvad angår disse konge sværd dimser, det kunne jeg egentlig godt bruge til noget, hvis jeg skulle komme ud for nærkamp!" sagde hun mildt, og smilede af Kuuma mens hun nussede videre på hans skaldede hoved. Hun tog let scepteret og så på det, med et mildt smil på hendes læber, og et tænkende blik i hendes øjne. Hun var lige kommet på endnu et ønske, en speciel marionet teknik hun gerne ville lære, trods det faktum at den var rimelig sindssyg.
"Jeg ønsker mig et konge sværd!" sagde hun prøvende, og smilede til Nagato.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime14/9/2013, 21:22

Han forstod rent ud sagt ikke to potter pis af hvad de snakkedet om, så han nød bare at ignorer de lange og underlige ord, ved og putte ved sin Alpha, og han knurredet glad da hun nussedet han's hoved, dog vidste han at Dust søgte de sværd, og han lyttedet nysgerrigt med til samtalen alligevel, selv om han stort set ikke forstod hvad de sagde, da det var kloge åge snak i han's øre, og han havde set Nagato se sig omkring, måske ville han spørge ind til dukkerne? da kom en tilfreds knurren fra han's strube, som en glad vovse.

Han fulgte stadig med i samtalen, imens han blidt nød hende's nussen af han's hoved, og han kyssedet hende's mave blidt, imens han slappede af og nød at blive kælet, han fulgte dog med i hvad da skete da hun tog scepteret, og han så hende's smil osse, så vel som da hun så tænkende ud, da så han nysgerrigt på hende, og han hørte hende ønske, og han fulgte med i hvad da fortsat skete, alt for nysgerrig selv om han forstod hat af hvad da skete, og han fniste da han kom til og tænke på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime16/9/2013, 20:59

Han sad og kiggede på hende med et lettere mildt blik, mens Diana tænkte over hans forslag, og han havde faktisk bemærket de dukker hun havde, men han havde bevidst undladet at sige noget indtil videre, da han ikke vidste hvad hun brugte dem til. Men så kom han i tanker om en gang, hvor han stadig var ung i yin-dynastiet i Kina, der havde han oplevet folk der brugte marionet dukker som hendes, til at kæmpe mod andre mennesker med, og måske kunne det være samme situation her med Diana og hendes dukker.
Dette sad han så og funderede lidt over med et tænkende blik i øjnene, lige indtil Diana begyndte at snakke, hvilket fik ham til at vende tilbage til virkeligheden, og høre efter hvad hun sagde. Da hun så sagde at hun ønskede sig et kongesværd, smilede han roligt da kravende for ønske opfyldning var opfyldt, og han derfor kunne eller rette skulle opfylde hendes ønske. Han holdt sin højre hånd frem som om han holdt om et håndtag, og knipsede med venstre hånd for at opfylde ønsket, hvilket skete lige med det samme. Et sværd håndtag kom frem i hans hånd, og ud fra håndtaget vokede resten af sværdets blad, med skede og hele moletjavsen, og det var et utroligt smukt sværd han tryllede frem, det havde en sort blank skede, et sort håndtag bundet ind i rødt læder der gjorde det nemmere at holde sværdet fast, og selve sværd bladet havde en todelt farve, sølv på den halvdel der gik fra ryggen mod spidsen, og sort fra den halvdel der gik fra den skarpe ende mod midten, og der hvor de 2 farver mødtes gik det i en snoet linje, som en slange der bevægede sig op af bladets midte.
"Dette blad kan aldrig blive sløvt, lige meget hvor tosset du bruger sværdet mod en andet, og håndværket er udsøgt lavet af nogle af de bedste sværd lavere i min ungdoms levetid!" Forklarede han mens han holdt sværdet med begge hænder, mens han rakte det frem mod hende "Hold nu godt fast i det, der findes kun 21 af denne slags sværd, så de er meget værdigfulde!" Han smilede let til hende, og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime17/9/2013, 08:16

Diana smilede kærligt mens hun så på Kuuma, da hun mærkede at han kyssede hende på maven, og nussede blidt hendes kære store vovse bag øret, og fortsatte så med at nusse ham henover hans skaldede hoved, med kærlige og blide strøg så han kunne mærke, at hans alpha elskede ham meget højt og gerne ville have, at han nød hvad hun gjorde ved ham.
Hun så op på Nagato igen og så nysgerrigt efter, da han begyndte at opfylde ønsket, og hun fik et nærmest barnligt ansigts udtryk over at se hvad han gjorde, hendes øjne var store og nysgerrige, og hun hørte nærmest slet ikke efter hvad han sagde, da han rakte sværdet frem mod hende. Hun tog straks imod sværdet, strøg kort Kuumas hoved for at få ham til at flytte sig, og rejste sig hurtigt op for at gå lidt væk fra dem, og trække sværdet ud af skeden, for at holde det prøvende frem foran sig. Hun smilede glad og studerede svære bladet, mens hun bevægede det langsomt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime17/9/2013, 18:48

Han smiledet blidt op til sin Alpha da hun nussedet ham bag øret som gav ham lyst til at sparke med benet, men ville ikke opføre sig som en hund, selv om det var tydeligt han nød det utrolig meget så vel som de andre kærtegn, som fik ham til og knurre lavt af glæde, mest fordi han fortrak at slappe af, da han ikke rigtig har kunne komme til det, da de jo havde varulve da skulle sættes i arbejde, sammen med dem selv, og en masse andre ting, dog så han nysgerrigt på konge sværdet da kom til syne, han så hende tage imod sværdet og han flyttedet sig da hun bad om det, han lyttedet til hvad Nagato sagde, og så med en ulv's nysgerrighed på sværdet og sin Alpha, imens han fulgte med i hvad da skete med blid undren, nok for første gang i denne underlige samtale, dog fulgte sin Alpha med øjnene da hun trak sværdet og prøvedet det, han glodet bare nysgerrigt, imens han tænkte lidt over hvad da var blevet sagt, men han så ikke ud til og forstå det, han var gun maniac, ikke melee fighter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What in the bloody spirit are you? ( Nagato )   What in the bloody spirit are you? ( Nagato ) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What in the bloody spirit are you? ( Nagato )
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» you all lift my spirit ( Digt )
» Bloody day (Seyah)
» A bloody poem: I love to hate you.
» [Uafsluttet] Næsten hjemme ved jer igen (Nagato + Selena)
» Fancy meeting you here - in the middle of bloody nowhere! (Brian.)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Louiseville :: Bloodarena-
Gå til: