Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 10:15
Mafiabossen Granny? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 10:19
NEJ!!! :D
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 10:19
jo det er da sødt! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 10:20
Synes nok der var et lille mismatch :) Store stygge vamp er meget mere dig :)
Spam... Ja, jeg ved godt det bliver for meget - ind i mellem og de forkerte steder. Men ... Jeg synes jo bare netop at det inviterer de nye ind i samtaler , i en åben tråd- fremfor vi kørte det over pm :)
Og ja ó.ò jeg ved godt så kunne man gøre det i Spam trådene , men det er ligesom med sex- det er sjovere når det opstår spontant og ikke et bestemt sted og på et bestemt klokkeslette. Du ved .... Ikke altid i sengen ( Spam tråde) men også køkken, stuegulv , teresse, fugleburet osv osv :p
Makuro First Class.
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 10:23
det der er med random spam, er hvis man lige får en brilinat kommentar som man bare ikke kan holde for sig selv, og så skriver man det og så kommer man ofte til at lede emnet i en anden retning ^^ og det er sjældent at man bare ud af den blå luft får en sjov kommentar i et spam emne :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 11:07
Makuro ! Det var jo lige det jeg sagde , bare med nogle andre ord xD Du forstår mig jo ! * sukker henført *
Gæst Gæst
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 11:08
Jeg forstår det også skam ^^ Men... men... :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 10/9/2013, 11:26
ked af det! xD men jeg er langsom i optrækket ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: jeg kan ikke forstå det 11/9/2013, 11:55