Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)   [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime23/10/2013, 17:58

selena smilet stort til den lille pige og grinet lidt over hendes måde at opfører sig på violet virket til og have opdraget hende godt. bones sad og kigget mere forbavset på selena's pludselig latter udbrod. efter hun have fået grinet færdig kigget hun over på den lille pige og med en stemme der var ikke moderlig men tæt på røg ordne ud.
"du skal ikke vente for min skyld søde tag for dig og smag et stykke af verden"

ordne strøg over læberne før selena slikket sig om munden og lage 2 spise pinde ved siden af Ellie før hun selv begyndte og smide ting i hendes skåle sovs i de små ris i de fine runde og kød på de flade talerkender. hun rodet nogle grønsager sammen i en skål og begyndte og spise med pindene som om hun aldrig have lavet andet hele livet.
hvis Ellie aldrig have prøvet denne type mad vil hun snart se chokeret til over hvor stærk nogle af tingende var og selena smilet ved tanken. Violet brød sig nok ikke synderlig om chillie og den lille frugts store styrke i nogle af de stærke som var her i maden.

og kuuma åd altid dåse skinke af hvad selena have lagt mærke til. så violet ville følge alle slags smage i munden og nogle gange en stærk følelse som nogle ville svede over andre græde selena var van til den stærke mad og nød den og så upåvirket ud når hun spiste den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)   [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime27/10/2013, 21:12

Ellie nikkede kort og skulle lige til at dykke i maden, da det gik op for hende hvor meget der var at vælge imellem. hun så så ldt på spise pinene og lagde hovedet forvirret på skrå. hun så så lidt på det Selena sagde og bed sig let i læben. hun studerede Selena meget og tog så de samme ting som hende og blandede det på samme måde. hun så så lidt på pinene og prøvede at se på hvordan Selena gjorde. hun prøvede virkeldig at så mad op med pinene, men hendes rumlene mave havde ikke tålmodigheden. så den lille varulv lagde pinene på bordet og begyndte tøvene at spise med fingrene. dog spiste hun det på en pæn måde med fingrene.
alle smagene tog til meget hurtigt og der var mange smage Ellie ikke havde smagt før og en meget stærk smag begyndte at brænde lidt i hendes mund. hun var vand til noget mere enkelt, da hendes mor ikke rigtig havde råd til så meget krydderi. dog kendte hun til en del smage fra hendes fars madlavning, som smagte meget godt. dog var hun ikke van til denne stærke krydderi der barndte i munden og der var mange andre smage der ikke helt var en vane for hendes smagsløg. dog håndterede hun det stærke meget godt og spiste bare løs, dog med røde kinder og en smule snøften fra det stærke.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)   [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime27/10/2013, 23:22

Selena grinet højt over de utrolig røde kinder på Ellie selena var selv startet ud i det små nogle af ratterne var 40 gange stærkere end det de spiste nu. selena to sig ikke af at Ellie brugte fingerende og hendes øjne så sødt på pigen der spiste som hun ikke have fået noget længe.
Dog faldt selena nærmest sammen ved synet af den lille pige Ellie ansigt efter hun drak vandet da olien i Chillie ikke kan slukkes af vand men kun af mælk og yoghurt. så det eneste Ellie gjorde ved og drikke alt vandet var og sprede olien i chillien rundt i munden og der med øge hendes brændende fornemmelse. da selena var færdig med og dø af grin rejste hun sig i en fart og stormet ud i køkkenet og bærende på en dåse. hun greb Ellie's glas og smed vandet op i kanden igen og hældte indholdet på dåsen i glasset det var konverseret mælk det var også rå mælk og der med meget fedt da fløden ikke var taget ud af mælken den ville hjælpe den lille pige som have et bål i munden rimelig godt. der var lidt sukker i men det måtte gøre mælken sød og lidt tyk lidt som en drikke yoghurt tænkte hun.

hendes stemme lød mens hun så på den lille Ellie.

"Ellie jeg er ikke interesseret i du opfører dig pænt for mig fordi du har lært det af din mor og far. vil hellere se dig smide hele hovedet ned i skålen og æde det i dog og være mæt og glad end sulten og ventende længe på mætheden. jeg vil hellere have du bøvser og fiser end holder det inde og for ondt i maven og tro mig kommer du til"

de grønne øjne så venligt på hende og ned på bones der stod ved siden af pelsen var slatten på grund af sveden og ulven lød meget forbavset.
"hvad fuck det her er selena så har jeg det som om jeg spiser ild det stærkt" han smilet til Ellie med et blik der lidt råbte han have det utrolig godt og han have voldsom smerte. selena smilet ved tanken om denne lille frugt den brænderne følelse gør kun folk glade vidste hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)   [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime28/10/2013, 22:37

//pas på med at styre min karakter, jeg lader den lige gå denne gang da det passer godt ind, men husk du oíkke på styre andres karakters handlinger som at Ellie drikker vand, da det jo egentlig kun er mig der kan bestemme om hun gør det bare lige husk det ^^ //

Ellie drak noget af vandet da det begyndte at brænde mere i munden og da det ikke hjalp prvede hun at drikke lidt mer, dog gik det hurtigt op for hende at det kun gjorde det værre. hun hørte godt Selenas latter og smildte unskyldende over hendes dumhed, men Ellie vidste jo ikke bedre. det brændte meget i hendes mund så da glasset med det tykke mælk blev stil foran hende tog hun en ordenlig slurk. med det samme kunne hun mærke hvordan mælken hjalp og fik køldet det hele ned i hendes mund. hun grinte sit lattermilde engle grin og smilte lysene til Selena "mange tak.. og undskyld hvsi det genere dig, jeg kan bare bedst lide at være høflig til jeg ved folk er okay med hvordan man kan opføre sig..d et har skam ikke noget med mine forældre at gøre" sagde hun mildt og så lidt på maden igen "det smager virkelig godt" sagde hun med det lattermilde grin og så ned på Bones. hun kunne fuldstændig følge ham i hans følelse. krydderiet fra maden brændte, men det gav en rigtig god følelse i maven. hun så så på maden igen og begyndte så at spise igen og havde tydeligvis lyttet til Selena og derfor havde sluppet for maneren og spiste bare igennem, for at blive godt mæt.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)   [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime21/11/2013, 22:48

//undskylder den meget lange vente tid D: men køkken faget har kallet med 10 timers vagter//

Selena smilet mens hun så på den lille pige grov æde og tænkte over hendes mor Violet og hvad hun vil sige til hvis hun så hendes datter æde alt maden og se Selena nu i hendes forståelse af verden som den er nu og ikke var.
det var ikke mindre end 2-6 dage siden Selena var vågnet og flygtet fra Mom endt med Makuro og mødt violet og Kuuma. det have været noget af en omvæltning da Selena blev lagt til og sove var året 2032 og hun var vågnet op til en helt anden verden hun aldrig have troet og have mødt pigen som nu åd foran hendes mor max 6 dage efter klart at Violet have været mere end mistroisk for hende tænkte hun men violet vidste ikke Selena's historie eller hvad hun have gået igennem.

Bones kigget på Ellie og hans stemme lød blidt.
"Ellie hvis du vil lærer og slås med et sværd må jeg give dig et råd gå lige i seng efter du har spist for tro mig du for tæsk i morgen tidligt"

de blå øjne smilet til pigen med et venligt ansigt udtryk der svedte på grund af maden

//igen undskyld //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)   [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» a visit? for me?//Ellie//
» På ukendte veje (Ellie)
» [afsluttet]Et godt fund, og en ny ven - Ellie
» [Afsluttet] Du er bare uheldig. (Ellie og Phoenix)
» [Uafsluttet] How did this happen? (Ayuma Akise + Ellie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: L.V. Road-
Gå til: