Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 a visit? for me?//Ellie//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime9/11/2013, 01:18

Ellie fik røde kinder og fniste lidt. hun havde set mange der så virkelig flotte ud og mange havde da komplimenteret hendes lysene smil. dog havde hun altid sin far i baghovedet. han ville ikke være glad for det. hun så så hurtigt på Edward da han nævnte høst festen "høst fest?.. må jeg komme med jeg vil danse" sagde hun begrejstret og smilte stort til ham, hvorefter hun så mod døren der blev smækket op. hun så den muskuløse fyr og derefter så hun på Edward. skørte jæger... hun fniste lidt. igen så hun med de uskylige gule engle øjne på denne Alex imens hun lyttede til det han sagde. det var sjovt.. men nu havde hun da også en pæn onkel.. gammel, men hun kunne da godt se han var pæn "hjemme i koblet er jeg også altid omringet af drengene, men min far skrammer dem altid væk.. de tør næsten ikke at snakke med mig når han er i nærheden af mig, de er som skræmte små hvalpe" hendes milde stemme lød utrolig glad og hun strålede af glæde..
de gule øjne så på Edward "men hvorfor ville du ikek have nogle af pigerne?.. var de ikke søde?" spurgte hun med en undrende stemme, hvorefter hun så hen på Alex for at se om han svarede, da hun godt kunne så på Edward det måske ikke lige var det han ville snakke om. hun hoppede så stille ned fra sin onkels skød, hvorefter hun så ham direkte ind i øjnene med de gule uskyldige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime11/11/2013, 10:34

han smilede til hende "tja som han sagde kom jeg kun for at studere så jeg lagde ikke mærke til dem" han lænede sig lidt tilbage "plus det er ikke sjovt at jage noget der lægger sig foran en med et æble i munden vel" han smilede lidt og rodede i hendes hår "var der ikke en der gjorde det Edward, rent bogstaveligt" Edward sendte et lynende blik som et tegn til at det var tid til at holde mund "jeg går ud fra det ikke var for at sludre du kom forbi" Alex sad og tænkt i få sekunder "når jo vi skal have tilladelse til mellemskolen så de kan gå uden for murene og plukke blomster til festen" Edward så ned på Ellie der smilede som altid og så så op på Alex "ok men de skal være ledsaget af en vagt hele tiden" Alex nikkede og rettede sig så op "en anden ting er at der skal tages mål til Ellies kjole, hun er det tætteste du har på familie her så hun skal også være klædt på til det" Edward så ned på Ellie og det gik op for ham hvor sandt det var, dog ændrede det ikke noget "meget vel så gør det" han grinede lidt men blev stum igen da han så Alex's udtryk "hvorfor griner du det her gælder også dig" et lille suk slap fra hans læber "fint lad os få det overstået" han satte Ellie ned og rejste sig op selv og gik ind i et rum hvor der stod to damer med måle bånd og sukkede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime11/11/2013, 18:11

Ellie tænkte lidt over det Edward sagde "det er vel rigtigt.. " mumlede hun stille og så derefter på ALex og fniste lidt over det han sagde og da han så så Edwards blik kom et lilel grin ud. dog sagde hun ikke noget. da de så begyndte at snakke om det med mellemskolen lukkede Ellie sig ind i sin egen verden, da det var for hende voksen snak og derfor ikke spændende.. hun legede lidt med en tot hår. men i det er blev nævnt hendes navn og kjole i samme sætning så hun med det samme hen å Alex med store øjne og hopede ned fra Edwards skød. hun grinte lidt over Edwards udtryk da det var tydeligt han ikke ville. Ellie glædede sig dog, da hun elskede kjoler og glædede sig sådan til denne høst fest. hun luntede så hen til Alex, gav ham et kram som om det var ham der gav hendes kjolen og luntede så efter Edward "hej ehej" sagde hun lattermildt og vinkede til Alex og derefter gik med Edward ind i rummet hvor der stod to syreske. hun gik hen til den ene af dem og vise hun var klar. selvom hun ikke anede hvad hun egentlig skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime14/11/2013, 14:54

han stillede sig op på podiet og løftede armene "årh det her har jeg hadet siden jeg var dreng" en gammel kone trådte forbi de to sandre syersker "pas på hvad du siger dreng ellers må jeg vidst også bare sy dine læber sammen" hendes stemme var varm og bedstemor lignende "bare rolig det kommer kun til at tage 10 minutter" Edward smilede til hende "men bedsteee. det er kedeligt" han lød med vilje som en lille dreng igen. det var ikke rigtig hans bedste men den bedste syerske i byen, hun havde altid behandlet Edward som et barnebarn og fik ham til at kalde hende bedste "arh hold op med at klynke du kommer til at se flot ud" hun smilede til ham men han kunne mærke en mærkelig kulde "ok bedste" han stod helt stille mens der blev lavet mål af ham "ok så er vi færdige din store baby" Edward trådte ned fra podiet og så hvordan den gamle dame bevæge sine hænder over stoffet en gang i mellem så hun op på ham. efter kort tid stod hun klar med hans nye dragt, den mindede mest om den slags kåbe som samuraier gik med. dog var den meget anderledes. den var sort med mørke grønne ærmer, og et stort træ på hans ryg med smaragder i stikningerne.

han så hen på ellie der var ved at hoppe i en himmel blå "som altid er det et godt stykke arbejde, bedste" han smilede og gik om bag skærmen for at skifte. han tog den på og trådte frem igen "hmm den sidder perfekt " han tog fat i ærmet og rettede på den. han så på hende med et lille smil "hvad siger du Ellie" han gik ud til rummet med tronen igen og satte sig "det her føles godt" han smilede til hende med et kækt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime15/11/2013, 20:50

Ellie trådte op på podiet og smilte spændt til sin onkel. da den gamle dame kom hun ind og så hun nysgerriget på d eto. hun grinte lidt af sin onkels barnlige måde at være på og betragtede dem lidt med det lysene øjne. hun så deretfter lidt på dem der tog mål af hende og smilte lykkeligt. hun elskede smukke tiing og især smukt tøj. da hun var flærdig hoppede hun ned på gulvet igen og så lidt på det bedste lavede. hun gjorde store øjne da hun så Edwards kåbe og smilte stort for at se på hendes egen. himmel blå hun elskede den farve. dog havde hun håbet på en kjole, men kåben var så flot af hendes tanker om en kjole forsvandt hurtigt igen. hun så hen på Edward da han kom ud i den mærke grønne og sorte kåbe. hun havde et storet uskylidgt smil på læben og betragede ham med store øjne "den er rigtig flot til dig onkel" sagde hun glæd og så lidt på de to syerske og bedste. hun luntede så lidt efter Edward med sin egen kåbe om sig og betragtede ham på tronen. det var lidt ligesom i et eventyr.. med en konge "onkel.. du er ligesom en konge" sagde hun med et lille grin og løb hen til ham, hvorefter hun hoppede op på hans skød og puttede sig ind til ham "en flot konge" sagde hun lattermildt og smilte stort og lysene til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime16/11/2013, 19:42

han smilede til hende og aede hende på hovedet med et smil "tja det er meget fint hva" han smilede til hende. han så hen på det bord der stod ved siden af ham med en mappe på det. han så på hende "du ved jo at din fars klan og min klan er allierede nu ikke" han smilede til hende "hvad siger du til at være repræsentant for dem her, det eneste du skal er at tage hjem en gang i mellem og levere nogle parpire jeg giver dig ok" han aede hendes kind "ellers kan du være her lige så meget du gider" han satte hende ned på jorden og rejste sig og kyssede hende på panden "nå smut så ned til madam Oswald det er snart frokost tid, jeg skal lige holde et møde, så jeg kommer så snart jeg kan" han gav hende et klap på hovedet og lod hende løbe afsted. hans ansigts udtryk ændrede sig lidt fra det faderlige smil til et professionelt ansigts udtryk. han gik ind gennem et par store døre. der var meget mørkt, det der var i rummet var et 3d kort over Dark City "mine herre hvad er vores status på vores oprydning af byen" de rettede sig alle op "tredje styrke er i gang med at rydde en af de større bygninger" de røde øjne skannede det store kort "flyt vores snipere til den østlige tag top for at dække gruppen, de sidder i en blind vinkel" en af mændene gik ind i et andet rum hvor man kunne høre mennesker der snakkede over radioerne til de forskellige grupper "fortsæt indsatsen mine herre jeg bliver nød til at gå igen" han gik gennem den store sal og ud på gaden hen mod madam Oswalds hus og bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime21/11/2013, 17:49

Ellie lyttede spændt til det hendes onkel sagd eog nikkede med det samme "jo.. det vil jeg med glæde onkel Edward" sagde hun glad til de han sagde. hun ville med glæde havde lov til at g´kunne komme her så tit hun ville og hjælpe til med at holde kontakt mellem her og hendes kobbel. hun smilte lysende da han kyssed hendes pande og nikkede med det samme "okay vi ses senere så" sagde hun med det uskyldige strålende smil og løb så ud af den store dør. hun løb videre ud på gaden og videre hen tl Madam Oswalds hus. hun bankede på og blev lukket ind. der var allerede frokost og hun fik noget mad. der sad hun ellers og spiste og nød freden. hun vidste hun nok snart skulle hjem af. men hun ville blive så længe hun vidste hun havde tid til. efter lidt tid bankede det på døren og hun fulgte madam oswald med blikket. da døren blev åbnet og hun så sin elskede onkel smilte hun stort og vinkede glad til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime21/12/2013, 01:39

han smilede til hende og vinkede tilbage "hej igen solstråle, for du noget godt at spise, for at være ærlig har jeg ikke fået noget at spise hele dagen" han skulle lige til at sætte sig og spise da maden blev flyttet fra ham " det er ikke fair Carmilla, du ved at jeg elsker din mad" hun fnøs bare til ham " det skulle du have tænkt på før du slog op med mig tilforhold for den kvinde" hun vendte ryggen til og Edward lænede sig ind over bordet "du skal ikke tage dig af hende hun har altid været lidt kuk kuk" han nåede kun lige at dukke sig for den kniv der kom flyvende og lænede sig tilbage "du bliver aldrig en god snigmorder hold dig nu bare til at lappe folk sammen igen" han smilede drillent til hende "når ja det er jo i morgen at der er høst fest, glæder du dig Ellie kære" han smilede stort til hende da han selv var spændt på at komme til høst fest igen og ikke detsumindre som klan fader denne gang "er det ikke ved at være sent klanfader 'Jaeger" Edward rehste sig " du har ret jeg må smutte nu, og Ellie opfør dig nu ordenligt og så ses vi i morgen" han smilede og gik ud af døren igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: a visit? for me?//Ellie//   a visit? for me?//Ellie// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
a visit? for me?//Ellie//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» På ukendte veje (Ellie)
» [afsluttet]Et godt fund, og en ny ven - Ellie
» [Uafsluttet] en mulighed for viden(Ellie + selena)
» [Afsluttet] Du er bare uheldig. (Ellie og Phoenix)
» [Uafsluttet] How did this happen? (Ayuma Akise + Ellie)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: Omegn :: The Dark city-
Gå til: