Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime21/11/2013, 22:08

S: hovedvejen ud af Las Vegas
T: omkring middag
O: vejen går igennem en ørken, men hun var lige kommet til en benzintankstation
V: solen skinder og det er varmt, (ikke så varmt som Nevada er nu) men der er heldigvis også en smugle vind
P: hun er klædt i sin sorte trenchcoat, som er lukket ned til hendes føder

Alice kom gående langs vejen, hun kunne ikke finde kaninen, hun havde fulgt den men så havde hun kigget væk et øjeblik og så var den væk, men den kommer nok tilbage, i mellemtiden ville hun vente i skyggen af den benzintankstation, hun satte sig i skyggen.
hun var måske faldet i søvn, for der stod pludselig 5 mænd, som stod omkring hende, de stod og grinede, katten (er kun et syn hun har) hvæsede, så de far nok dårlige mennesker.
en af mændene sagde ''nu kommer du med mig, jeg tror jeg kan får en god pris for en køn lille sag for mig''
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime21/11/2013, 22:26

Maria og hendes lille hold have fulgt denne gruppe mænd i nogle dage nu. de have taget fanger og solgt som slaver og Maria og hendes gruppe have besluttet sig at stoppe dem en gang for alle. den pinkhåret kvinde Mina satte sig på knæ med hendes L96 med tunet patroner og sigtet på manden. hendes stemme lød mere blød og venlig som om hun skulle kæle en kat end skyde hovedet af manden.
"ikke på min vagt snuske"

roligt faldt fingeren lidt ned af på aftrakket og hun nød den modstand hun kom til ved sidste tryk. hun holdt vejeret og i et sekund var det som en orgasme for hende før hun trykket på aftrækket og lyden af en Kaliber 50 Patron der blev affyret fløj gennem det område for Mina gik alt det hun så i hendes sigte meget stærkt men hun nød det.

manden der stod over for alice blev revet over i 2 dele og hans overkrop blev flået af rygraden og smasket op på vægen ved siden af alice. et godt stykke af hans indvolde ramte den lille pige som så op i hovedet mens hans ben faldt sammen for an hende.
Manden spjættet lidt i nu af navnerne de øjne som have set på hende med et lumsk blik var rullet om og blodet flød ud af munden. knogle splinter lå rundt om fra rygraden og Alice kunne se alt blodet og kroppens andre væsker falde ud af manden.

Hans makker fulde efter da han trak en pistol dog var det ikke ryggen men hele hans bryst kasse der forsvandt og hans lunger faldt foran Alice som nu var badet i 2 mands blod.
en nærmest fugle agtig sang lød fra et dyr der stormet mod dem.
Lyden af en mand der skreg da dyret landet på ham for plante dens tænder i halsen på ham blev stoppet da blodet flød ud i halsrøret og han begyndte og prøve kaste blod op med resultatet af det sprøjtet ud af halsen fra de bid sår dyret blev ved med og lave.

de 2 sidste mænd vendte sig om og begyndte og løbe mens dyret der åd deres ven så venligt på Alice og fløjtet som en lille fugl før det begyndte og æde af manden ansigt.
manden var ikke død han forsøgte med de sidste kræfter af få dyret væk fra ansigtet men da den fik fat i et stykke af kinden og øjet ræv den til og manden åndet ud. dyret stod glad og tyggede på manden kind mens øjet han nederst og så på Alice.
en gruppe kom gående mod hende 2 pink håret kvinder en rødhåret dreng og en blå håret kvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime23/11/2013, 18:16

Alice var sølet i blod, det var ikke godt, nu ville hun jo skramme kaninen væk næste gang den kommer, det vil ikke være godt, hun prøvede at gnide blodet at få blodet af sig hvem bruger så store patroner på mennesker, det sviner alt for meget, selv uden nogen viden om våben vidste Alice at det var overkill.
Hun så på væsnet som havde angrebet mændene og løftede det op med sine tanker og spurgte ''hvad heder du'' der gik et par sekunder, som om hun blev svaret og hun sagde ''nå så du heder George, hej George det er rart at møde dig, hvad lever du herude på denne tid af dagen'' igen gik der nogle få sekunder før hun sagde ''så du er ude og jage onde mennesker, tak fordi at du redde mig, mit navn er Alice det er rart at møde dig George''
hun ignorerede fuldkommen den flok mennesker der kom mod hende
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime23/11/2013, 18:58

en stemme lød bag Alice den var bestemt men også venlig og i mødekommende.
"han heder ikke George og sæt ham ned når hans spiser"
De grønne øjne så på alice med et bestemt blik kvinden der talte var ikke synderlig høj omkring 160 måske lidt højere men dog have hun lange ben til kroppen.
det pinke hår gik ned over skulderen og indrammet et smukt ansigt med tryllede bindene grønne øjne.

Bag ved stod Mina en højere kvinde med det våben som have skudt mændene over skulderen smilet var stort over resultatet og et lille "bingo" lød fra hende resten af gruppen var noget af en blanding en høj kvinde klædt i militær udstyr med blåt hår og som var væsentlig ældre end de andre kigget på alice.
en rødhåret dreng ikke særlig høj og en kvinde med en dyne jakke over med en termo kop i hånden som smilet venligt til hende.

Den lille Dino piv nervøst da den var i luften og det var tydeligt den ville ned.
maria så på kroppene som var smadret synder og sammen af skudende.
hendes stemme lød op hjertelig
"er du okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime23/11/2013, 21:17

hendes attitude ændrede sig en smugle ''jeg får aldrig alt det her blod ud af mit tøj, så svaret er nej, hvem var det fjols som vælger at bruge anti-aircraft (og ja 50 mm ammunition blev lavet til at skyde fly ned med) på et menneske, ved i hvor meget det sviner, og hvorfor siger du at han ikke heder George, når han selv siger at han heder George''
hun begynder at gå væk, og hun glemmer selvfølgelig at sætte 'George' ned, så den svæver ved hendes side mens hun begynder at tale til katten ''hvor uhøflig kan man være, først sviner man en anden persons tøj til, der efter begynder at beskylde en stakkels person (hun ser dinosauren som en person) for at lyve om sit navn''
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime23/11/2013, 21:37

Mina der stod med geværet have fået nok af pigen som stod og have Maria's Dino og hendes stemme lød meget vred da den ramlede ud af munden på hende.
"hvem end du så er burte du holde din kæft og sætte ham på jorden forstået" hun gik mod alice og løsnet det pinke hår så det hang løst ned af skulderne og smed hendes L96 særligt bygget sniper så den låg i begge hænder med skridt der var i samme fart som alice så der altid var samme afstand imellem dem.
"det tøj var ikke din største bekymring hvis de fyrer have fået dig 4 dage for inden så vi dem voldtage og skære halsen over på en pige på din alder de ville enten have gjort det samme ved dig eller holdt dig fanget til lastbilen hentet dig og solgt dig som slave"

Mina's øjne var rasende dinosauren begyndte og skrige panisk i luften og tænderne blev blottet.
mine forsatte.
"jeg ander ikke hvem fuck du er eller hvad pis du prøver på men enden sætter du ham forsigtigt ned ellers blaffer jeg hovedet af dig og så var mine fucking 2 skud der blev brugt spildt på og rede dit ynkelig liv er du med"

vreden kom frem i hendes ansigt.
Maria's stemme lød pluslig
"mina så holder du ellers flår jeg øjne ud på dig er du med se dig på pigen det klart hun må være bange for os"
De grønne øjne så på alice med et bedene udtryk.
"sæt bare min ven ned okay han betyder meget for mig og har mistet nok jeg elsket det eneste vi ville da vi brugte de skud var og rede dit liv og vi ville sikrer os at de døde og ja ved godt de bliver brugt til fly men også kampvogne derfor har vi den med os vi er ikke særlig velkommen blandt mange onde mennesker som dem vi lige har dræbt søde hvis du bare sætter ham ned skal vi nok gå du også velkommen til og få et lift alt vi ville var bare og hjælpe dig hvem end du så er"

Mina stod afventende på alice svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime23/11/2013, 21:55

Alice begyndte at grine manisk, men blev så rolig og så på den kvinde som først havde talt og sagde ''du har set mig løfte en dinosaur med min op med min hjerne, tror du virkelig at de eller jer for den sags skyld er en trussel, jeg kunne have kvalt dem eller jer uden at bruge mere energi end det kræver for mig at lukke min frakke, og min frakke ville ikke være gennemblødt af blod'' hun huskede denne her gang at sætte dinosauren ned og så på den anden kvinde ''så lad være med at undervurdere mig, jeg har ingen grund til at føle frygt''
hun prøvede at bruge sine hænder til at fjerne blodet fra sin frakke, det ville helt sikkert skramme livet af kaninen (kanin fact: kaniner kan faktisk dø af skræk, da deres hjerte arbejder så hårdt at det river sig i stykker)
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime23/11/2013, 22:11

Mina var ved og miste besindelsen over pigens frækhed hun skulle til og hæve hendes riffel for lade det komme and på en prøve da Marias stemme lød befalende.
"MINA! læg den"

med et surt ansigt sænket hun riflen. hendes øjne så mere end vredt på Alice hadet var stort pigen var ikke så lidt fræk at være så flabet. hun vendte sig om og gik med store vrede skridt mod resten af gruppen. da Dinosauren blidt landet på jorden løb den hen og gemte sig bag Maria som kom gående venligt mod Alice hun var ikke synderlig høj hun var faktisk den laveste i gruppen.
De grønne øjne så trist på Alice da stemmen lød.
"søde vi har set det ja men vi så det ikke før jo vel vi andet ikke om du have evner eller ej så vi ville hellere være sikker jeg har en gang fejlet med og beskytte en som jeg holdt meget af og jeg har lovet mig selv siden at ingen ikke bliver redet hvis det mig muligt derfor"

en tårer løb ned af kinden på Maria vredt tørret hun den væk og så på pigen foran hende og hendes blodig jakke.
et lidt forivret udtryk lød over hendes ansigt. da pigen forsøgte og tørre blodet af og smilet kom efter.
"hvis du vil kan du følge med os noget af vejen en gå tur på omkring 3 timer væk her fra har vi en lille lejerer skjult jeg har noget som kan fjerne blodet"

Hun kigget på jakken og smilet før hendes stemme igen lød.
"jeg heder Forresten Maria hvis du ønsker det er du velkommen til og komme med os til lejeren få lidt og spise og rense dit tøj hva du vælger derfra står op til dig selv men det er da det mindste vi kan gøre når din jakke betyder så meget for dig ikke sandt"

Smilet var varmt og ægte de grønne øjne smilet til Alice og den lille dino stod og gumlet på det sidste af kinden før den slugte det og piv lettere forviret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Empty
IndlægEmne: Sv: [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)   [Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Uafsluttet] Katten kan ikke lide jer (Alica + Maria)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Rør mig ikke... (Maria)
» [Uafsluttet] Sjovt møde (Dafia + Maria)
» [Uafsluttet] En ny start (Elvolganta + Maria)
» venling informations søgning? (Maria)
» jeg kan ikke forstå det

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: L.V. Road-
Gå til: