Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Våben er altid godt (Dragovich)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 20:26

Tid: lidt op ad dagen, lige omkring kl. 10.
Sted: ved en forladt militærbase.
Omgivelser: Her er en ruinby, hvor alt har samme sandfarvede, farve
Vejr: Det pisser ned.
Tøj: gennemblødt sort top, militær bukser og militær støvler. Hendes snehvide hår er sat op i en hestehale.
Oppakning: En felt taske, en felt drikke dunk, som er spændt rundt om livet på hende med et basisbælte, en gas maske, 3 tuber camouflage maling, en 24 timers felt kasse med mad og en hulens masse bandager og magasiner til M16 og M9
Våben: to M9 og 1 M16

Phoenix havde besluttet sig for at tage på en lille tur rundt og finde nogle våben og bare være for sig selv. Hendes fødder havde ført hende hen til en større ruinby. Her var masser af muligheder for at gemme sig og slå lejer.
I en vant bevægelse tog hun sin ene M9 og kiggede rundt for at finde nogen som kunne forstyrre hendes tanker og andre ting.
Efter kort at have afsøgt et mindre område, satte hun sig ned ved en mindre mur, med halvtag, hun kunne være i skjul for, hvis der kom nogen. Roligt pakkede hun sin felt mad frem og åbnede en af poserne med frugt. ”Nam.” mumlede hun og begyndte at spise, så en frisk liflig duft af mad, spredte sig i en omkreds af ca. 15-20 meter.
Hun lagde hovedet til bage og sukkede, alt var gennem blød, hendes tøj, taske og alt andet undtagen mad og bandager.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 20:49

Drago stod og holdt pause i en bygge der var halv falde sammen, han havde stod her i lang tid indtil videre, han var heldigvis når at kommer i læ end det begynde at regne alt for kraftig, han var i klædt i nogen sort bukser der sidder lidt løs på ham, en tank top og en jakke ud over som overtøj, han stå med sin AW .338 - sniper og kiggede rundt, ud over bære han en Dan Wesson 8" Sølv Revolver Full Metal og to Desert Eagle .50 AE Chrom, han fik øje på en kvinde som sat sig ned under et halv tag, hvad laver hun mund her, er hun også ud af leder efter den gammel forladt militær base, han havde nemlig hørt at der skulle ligger en her et eller andet sted, han tog sin taske på ryg og kiggede kort op på himmel, som stadig så grå og mørke ud, det vil nok ikke holde op med at regne lige med det sammen.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 20:57

Phoenix kunne høre stof mod stof. Hun reagerede hurtigt og gemte sig bage en anden mur. 'syntes ellers jeg havde gennem gået det her sted... fandens osse.' tænkte hun og tog sin M16 ned fra hendes ryg.
Hun fandt et hul i væggen og sigtede på hen høj fyr. hun snussede svagt i luften og fik færden af ulv. 'han er som mig...' hun knurrede svagt og tog lade greb på hendes våben. lavt sagde hun: "Hvad fanden laver en som dig her?" hun kiggede igennem hendes kikkertsigte og fik øje på hans sniper. roligt snak hun en klump og koncentrere sig om at sigte. "Hvis du ikke svare mig, ender du på jorden med en kugle for panden." knurrede hun skabt ad ham og af sikrede våbnet så det gav et lille klik fra sig. hun trykkede halvt ind på aftrækkeren og bandede svagt. Hun kunne ikke skyde en af hendes egen art... ikke med mindre han gjorde et udfald mod hende eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 21:10

ham lad mærke til at hun hørt ham, men han ved hvor hun er, han gik ind bag en mur så hun ikke kun ser ham mere, hvor han gå lidt længe frem end han hopper op på en mur, hvor han snige sig frem oppe på mur, hvor han til sidste kommer om bag hende, hvor han kommer så lydløs som mulighed ned fra den, hvor han trække sin Dan Wesson 8" Sølv Revolver Full Metal og gik om bag hende og sigt mod hende bag hoved, "jeg leder efter noget og hvad med dem selv" spurgte han og træk lidt tilbage i aftrækkeren, han havde lugte det sammen som hende bare, så han vidt også godt at hun er en varulv, "hvad med du ligger din m16 fra dig, så ligger jeg også mit våben fra mig" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 21:21

Da han flyttede sig undrede hun sig lidt over hvor fanden han bevægede sig hen. 'hvad i?!' tænkte hun og slap aftrækkeren roligt. hun lukkede øjnene og prøvede at opfange færd og bevægelse, et eller andet der kunne afsløre ham. Men hun kunne intet finde som ville afsløre ham. "kom nu, lav en fejl." mumlede hun bedende og sukkede svagt da hun stadig ikke kunne opfange hvor han befandt sig.
hendes militær jeg, skreg på at han var gået i dækning eller at han var ikke bevægede sig overhovedet.
da hun hørte hans stemme rimelig tæt på hende, fik hun et mindre chok. og ville vende sig om, men da hun hørte klikket, frøs hun på stedet. 'Fuck.'
Men bare for at provokere ham, grinede hun svagt. "Tja, jeg er her af mine egne grunde." sagde hun koldt med et tomt smil på læben.
hurtigt vendte hun sig om og så ind i løbet på hans, Dan Wesson 8" Sølv Revolver Full Metal, og smilede svagt.
"Tja, det kunne jeg da godt." mumlede hun stille og satte sig roligt op. Hun sikrede sit våben og med en rutineret hånd. trak hun magasinet af, tog et lade greb, hvor patronen sprang ud af geværdet og landede et stykke væk fra hende. hun tjekkede sit våben og satte magasinet på igen. Hun så på ham med et koldt blik og satte hendes våben tilbage på hendes ryg. "Godt fister, din tur." hun smilede kækt og ventede på en reaktion fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 21:32

han kiggede på hende da hun aflad sit våben, første da hun var færdig med det, sat han våben på plads og kiggede kort på hende, hun havde militær træner eller det virker så, men han var mere erfaring lige på det område, vil han gætte på, han nikke kort til det hun sagde at hun var her af ejer grunde, han gik lidt væk fra hende men holdt stadig øje med hende, "du er langt væk fra alle ting" sagde han og kiggede på hende, end han sat sig op af en væg som stadig stod lidt af, han bandt sin militær støvler lidt mere, han tog et kort efter lidt tid fra sin taske og kiggede på hende, en lille halv time gå tur i nu, så budt han være frem ved base, han kiggede på hende og hendes våben, hans ejer våben var skjulet ind under jakke udover sin sniper som han har på rygge, "hvad siger du til muligvis til nogen ny våben gratis, det eneste du skal er at hjælp mig med at finde noget" spurgte han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 21:39

Da han selv satte sit våben tilbage, smilede hun svagt, med en smule følelse. "Jeg er langt fra alt og alle, men jeg har selv valgt det." hun sukkede og tog sin taske af og stillede den foran sig. "Men jeg var træt af at alle, og jeg mener alle, gør som jeg siger, så jeg trængte til at komme væk, bare en lille tur få renset hovedet og sån' " roligt fulgte hun ham da han gik hen og satte sig ned.
uden at afbryde ham lyttede hun til hans forslag. "Om jeg vil have gratis våben? Fandeme ja." hun smilede koldt og lagde hovedet på skrå. "Men en ting, hvem fanden er du lige? og hvordan kan jeg vide at du ikke bare går bag om ryggen på mig og giver mig en kugle for panden?" spurgte hun hårdt og rejste sig hurtigt op. hun rørte hendes pistol i en ren vane, når hun følte sig usikker. "Jeg ved ikke engang hvad, heleved jeg skal hjælpe med at finde!" hun sukkede opgivende og lænede sig op ad muren med hænderne i lommen på hendes bukser.


Sidst rettet af Phoenix 28/11/2013, 22:32, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 21:46

han nikke kort til det første hun sagde og havde ikke noget til det, han smiler koldt af hende over at hun var usikker, "hvis jeg vil giv dig en kugle for pande, havde jeg gjort det end du havde opdage mig og du kan være sikker på at jeg ikke gør det, jeg er en varulv og du er en, man hjælpe vel sin race" sagde han og smiler svagt, han rejse sig op og pakke kort ned i sin taske, "du skal hjælp mig med at finde en gammel forladt militær base, som skulle ligger her et eller andet sted, der er en lille halv time her fra og mod nordøst" sagde han og kiggede på hende, han tog taske på rygge og kiggede kort ud på regne vejret, "vil du med eller vil du bliver her og få renset hoved" spurgte han og kiggede på hende, han var klar til at gå men vil lige høre hende, selvom han regne med at hun vil med.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime28/11/2013, 22:44

Hn då på ham, med sine røde øjne, imens han snakkede. "og jeg ville med sikkerhed intet have mærket." mumlede hun og bed sig i læben. Hun smilede kækt over at han indrømmede at han var ulv, men det kunne lige så godt, være ret skidt for hende.
Det kunne godt være at hun kun var 16 men hun vidste en masse om overlevelse og kamp... Men lige nu, var hun på bar bund. Den her form for samtmtale var hun ikke van til. Men at folk svarede på hendes spørgsmål, var hun van til, men han ignorerede tydeligvis det om ham selv.
Da han pakkede sin taske tog hun sin egen og lyttede til hans stemme. "ja, jeg vil med... Og en gammel militær base siger du... Hm," hun smilede roligt og stillede sig ved sinden af ham. "der er ikke noget bedre." hun sukkede og begyndte roligt at gå ud i regnen så hendes mørke hår, blev mørkere af regnen. "men svar mig nu lige, hvem er du?" Phoenix drejede sig så hen kunne se et sort mærke på hendes skulder. Hendes juin mærke, fra hendes mester.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime29/11/2013, 08:19

"nej det havde du ikke" sagde han og kiggede kort på hende, han begynde også at gå da hun gjort det og kiggede kort op på himmel mørke skyer, han smiler svagt af hende da hun igen spurgte hvem han er, "du kan kalder mig for drago og du er" spurgte han og kiggede kort på hende, end han begynde at gå videre, efter en lille halv timer ankommer de til den forladt militær base, "her er den, så han skal vi bare funde ud af hvordan vi kommer ind i den" sagde han og kiggede kort på hende, end han tog sig sniper frem for en sikkerhed skyld, men ved jo aldrig hvad der befinder sig her på sted.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime29/11/2013, 11:32

et svagt smil dannedes om hendes mund da han fulgte efter hende. "Okay, Drago." hun smilede. besynderligt navn... eller kalde navn. "tja, jeg har mange navne, men normalt omtales jeg som nar, kaptajn, hvalp og ulv... mens dem tættere på mig kalder mig Phoe." hun så på ham og sukkede svagt, "Men ellers Phoenix." hun trammede hestehalen og så hen på ham. gad vide om han søgte arbejde?

Da de ankom til basen kunne hun ikke lade være med at få jule lys i øjnene. "Det her er fedt." mummlede hun roligt og begyndte at lade sine 2 M9 og så hen på ham. "Tja, i og med det er en militær base, så ved jeg at man har sprængstoffer her ca 3-9 meter fra indgangen." hun så hen mod en lille bygning. "Der." hun smed tasken fra sig og sprintende hen mod bygningen. hun stoppede lidt fra døren og sparkede den ind. "lækkert." igen følte hun sig som en pige til juleaften og et bjerg af gaver lå foran hende, som kun ventede på at pakke dem op.
Hun tog et pakke C6 og tog en detonator.
Hun løb hen og kiggede hen på Drago. "Vil du montere eller skal jeg, og for lige at spørge om en ting mere, har du en anden idé?" hun smilede roligt og satte detonatoren ned på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime29/11/2013, 11:52

"hyggelig at møde dig phoe" sagde han og kiggede kort på hende mens han gik videre, da de ankommer til base kun han ser på hende, at hun var eller vild efter at kom i gang med at leder efter ting, han kiggede på hende at hun springer over til en bygning og kom tilbage kort efter, "det kan du bare få lov til men efter min mener, er det bedre at laver så lidt larm som mulig, så vi ikke tiltrække nogen, der budt være en anden indgang end den her" sagde han og kiggede kort på hende, han tog sniper op til skulder og kiggede rundt med sniper, der er ikke noget at ser men der kun altid være noget, "hvad med du gå den vej og jeg gå den anden vej, så mødes vi på den anden side medmindre vi finde over, så råber vi eller giv et skud i luft" spurgte han og kiggede på hende og afventer et svar fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime30/11/2013, 12:01

"hyggeligt og hyggeligt... Jeg ved sq ikke om det er hyggeligt." hun sukkede og smilede ironisk.

Da han kom med en anden idé smilede hun tilfreds. "fint. ses." hun tog sin taske og detonatoren. Forsigtigt satte hun detonartoren ind og det samme med sprængstoffet.
Hun tog tasken op og begyndte at gå rundt om basen. Hendes hænder holdet roligt og hendes M16. hendes skridt var rolige og faste. ”Drago.. hm, hvad mon hans rigtige navn er?”
Langsomt stoppede hun op og gjorde klar til at skyde, da hun havde hørt noget pusle. Hurtigt sprang hun frem og affyrede 3 skud af. Et grin forlod hendes læber da hun så en hulede kanin for hendes øjne. ”Kæft man… du skræmmer livet af dig selv.” hun rettede sig op igen og kiggede rundt ingen indgang. Drago måtte have fundet en indgang.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime30/11/2013, 18:54

han nikke kort til det hun sagde end han selv begynde at gå, han var ikke når langt end han hørt skud kort efter et grin, så var der nok ikke noget galt, han gik videre og kom til noget der godt kun ligner en indgang, han tog sniper på ryg og gik over til væg, jo der var en lille kant som kun type på at der er en dør, han tog et koben op af sin taske, hvorefter han sat det til kant, og begynde at skubbe, bare den kommer lidt ud, vil han kun få fat i kant og så kan han måske hiver den op.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime1/12/2013, 00:06

hun gik langsom længere rundt om bygningen og så en skikkelse. Hun sigtede og skulle lige til at skyde, da hun genkendte Drago. Hun satte sin M16 tilbage på ryggen og løb hen kiggede på den åbning som han havde fået lavet. "Cool." hun smilede og så op på ham. "Skal vi se hvad det her bringer?" hun smilede roligt til ham stillede sig ved hans side. hun begyndte at trykke på kobenet sammen med ham, så døren hurtigere åbnede.
Efter et kort stykke tid slap hun. "Bliv ved med at presse på, så begynder jeg at hive." hun satte fingrene ind i den lille åbning, men efter kort tid opgav hun. hun var ikke stærk nok, men det skulle nok komme jo ældre hun blev jo stærkere ville hun nok blive. "Trækker du, så skubber jeg." hun smilede flovt til ham og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime1/12/2013, 01:01

"ja lad os det" sagde han og fortsætte, da hun begynde at hjælp ham, kiggede han kort da der ikke rigtig var plads til det, han hold et grin tilbage da hun vil hiver i dør frem for at skubbe, men det sker der ikke det vild ud af, "jo det kan jeg godt" sagde han og bytte plads med hende, han brugt lidt tid på at få rigtig fat, hvor han så også lad alle kraft i, hvor man rolig kun ser dør åben sig mere og mere, til sidste så meget at de kun kom ind af den, derefter tog han sig ting op og gik ind efter hende, hvor han hiver dør til, "så kommer der ikke andre ind" sagde han og kiggede kort på hende end han begynde at gå længe ind i base.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime2/12/2013, 13:04

da han byttede plads med hende og fik fadt trykkede hun så hårdt hun kunne og kunne da også se at døren gav sig. Hun smilede roligt og smuttede ind. op ad tasken tog hun en lommelygte og satte den oven på hendes M16 som ekstra udstyr.
Da han lukkede døren efter dem så hun lidt undrene på ham, men det gav mening hvorfor lade andre komme ind og finde dem? også oven i købet snuppe det de fandt... "Sikkert." hun smilede og begyndte langsomt at gå frem, klar til at skyde det der bevægede sig, eller blokkerede deres vej.
Phoenix kom til et rum hvor hun stoppede op. Det lignede et værelse hvor den gamle militære enhed måske holdte møde, eller noget i den stil. "Her må være noget som kan fortælle hvad fanden der er for en base." mumlede hun og smuttede ind ad døren.
Inde i rummet var et kort. det indikerede at basen var fra før 3 verdenskrig. "Hold nu kæft man!" Phoenix jublede en smule og løb ned i den anden ende af værelset. Der var en gammel uniform på gulvet med en bunke knogler. "Hm, han er sgu nok død her." hun bøgede sig ned og kiggede nærmere på knoglerne. 4 skud sad fast i hans kranium. "Sten død her." bekræftede hun og kiggede nærmere på hans uniform. "officer. hm... hård død." mumlede hun og gennem gik uniformen for værdier. "Igen ting, ikke en gang en medalje... satans." hun så hen mod kortet og kiggede nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime2/12/2013, 13:26

han gik rolig efter hende og kiggede kort rundt, han havde tænke at bruge sin øjne i sted for en lygte men nu havde hun fundet en frem, han ryster kort på hoved af hende da hun halv løb rundt i rumme, "lad os finde maskine rum, hvis vi er heldig kan vi tænde for strøm der, så kan vi få noget lys" sagde han og kiggede kort på hende, han gik over til et skrive bord og kiggede de forskellig papir igennem, "vi skal ned af gang der og så skal vi finde en trappe der følger ned af, så budt vi kun finde maskine rumme" sagde han og kiggede på hende, end han tog fandt om sin sniper begynde at gå over mod gang, han gad ikke at vente på hende, så han begynde at gå ned af gang som lå hen i mørke, han fandt hurtigt trappe og gik ned af den men stoppe, hvad var det for en lyd, de var hvis ikke hele alene her ind, han gik op af trappe og når kun lige at ligge en hånd for hendes lygte og den anden for hendes mund, "stille, vi er ikke alene, slukke heller din lygte, trappe er lige over her" hviskede han mod hendes øre, han gad slip på hendes mund da han var sikke på at hun ikke vil skrig eller råbe af ham, han begynde at gå ned af trappe da hun havde få slukke lygte.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime3/12/2013, 07:43

Phoenix lyttede og nikkede til Drago. Men hendes øjne betragtede stadig kortet. ’Er det stadig der ude? Hvornår er basen helt præcis fra? Hvad er det for en klan der havde denne? Er kortet noget værd?’ men inden hun kunne tænke mere over det så hun Drago smutte ud af døren.
Med hurtige og lydløse skridt fulgte hun tæt efter ham. Hun kunne se det meste af gangen og smilede roligt da hun fik øje på trappen. Da hun ville gå op ad trappen, var hun næste ved at gå ind i Drago, og hun skulle lige til at brokke sig over at han bare stoppede op. Da han lagde hånden for hendes mund og lygte slog hun lygten fra. Da han hviskede til hende løftede hun et øjenbryn og sukkede. Hvornår havde han sidst vasket hænder?! Da han slap hende og troede hun ville holde kæft, tog han grundigt fejl. Hun tog fadt i kraven på ham og hev ham ned til sig, irriteret hviskede hun i hans øre. ”Du vover på at røre mig igen. Næste gang går min riffel måske af ved et uheld.” hun slap ham og så på ham med vrede øjne. Pga. hendes fortid, var hun ikke specielt begejstret for nærkontakt, med mindre hun selv gik med til det.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime3/12/2013, 11:03

han tog sig ikke af at hun tog fat i ham, det var mere for hendes ejer sikkerhed skyld, efter hun havde giv slip på ham, gik han ned af trappe, hvor de kom til en lås tung jern dør, så kom problem bare hvordan de skulle få den åben, der var selvfølgelig lås som men skal bruge et nøgle kort, det kun godt hacks med det krave tid og det er ikke sikker at de har det, "jeg kan godt kom ind men det tag sin tid og jeg ved ikke hvad det var jeg kun høre, skal vi tag chance eller skal vi finde en anden vej ind hvis der er en" spurgte han og kiggede på hende, han var så set ligeglad med det, så hun må bestemmer det.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime3/12/2013, 21:57

Hun fulgte stille med ham og kiggede rundt. ”Vi finder en anden vej, hvis der ikke er, må jeg holde øje og du hacker. Det er den eneste mulighed lige nu.” hviskede hun stille og så på ham. Det der var sket før, var forsvundet som dug fra solen. Det nyttede ikke at tænke på det som var sket, når man nu skulle tænke på noget andet og lidt vigtigere.
Hun så roligt på ham og sikrede sin M16 og tog i stedet sine 2 M9’er og ladede dem. ”Godt, skal vi se at finde en anden vej ind?” hun smilede koldt til ham og kiggede bag ud. ”Hvis vi støder på et eller andet, så skyd først og spørg bagefter.” hun løftede det ene øjenbryn og ventede på at han flyttede sig. ’hvad fanden var det lige før?’ det gav jo ingen mening… hvad skulle være her? Undtagen ånder, som ikke var hjulpet videre, men hvad ellers? Firera? Nej.. det ville være underligt, men det kunne jo godt være at de gravede sig op her.. nej! De er her ikke… ‘ tænkte hun og rystede tanken af sig.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime3/12/2013, 22:21

han nikke kort til det hun sagde og kiggede kort på låse, "så lad os finde en anden vej" sagde han og af sikrede sin sniper, så var han også klar til at møde det der nu må være herinde, han gik rolig efter hende op af trappe, hvor de gik til højre da de kom fra vestre før, han kun stadig godt høre andre lyd end dem, men han kun ikke høre hvad det er, hun budt også kun hører det efter holde nu hvor de kommer tætter og tætter på lyder, de gik stadig i mørke medmindre hun havde tænd lygte igen.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime5/12/2013, 12:48

Phoenix gik roligt op ad trappen, uden at tænde lygten. Langsomt kiggede hun rundt, hendes syn havde næsten vendt sig til mørket. ’lækkert.’ Tænkte hun og smilede skævt.
Phoenix spidsede øre og kiggede omkring. Hun lukkede øjnene og lod sin hørelse blive bedre. Et sindssygt skrig brød det der ellers havde været stille.”Fuck. Hvis det er det jeg tror det er, så skal vi ud her fra lige med det samme… Så vidt jeg kan høre er det: Hunters…( https://newworld.danskforum.net/t72-vaesner-som-er-muteret-fra-menneskelignende-racer
Det er det andet sidste billede) Men som sagt, hvis du ikke ved det, kan der være op til 40 af dem i en flok, de jager folk for sjov.” hun sukkede og lagde mærke til at lydende var stoppet. ”Vi skal væk… nu.” hun kiggede rundt og fik en stærk færd af en mutant.
Hun rejste sig hurtigt og trak begge sine pistoler og ladede dem. "Kom nu for fanden!" hvæsede hun ad Drago da han ikke gjorde det ligeså hurtigt som hende selv. Hun lyttede rundt og snusede, de kom tættere på. "For fanden da også." mumlede hun vredt og så på Drago.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime5/12/2013, 18:29

han kun også godt høre skrig, dem havde han kæmpe mod mange gang før, for det mest på afstand af dem, "løb mod dør og åben den, så holde jeg den eller dem tilbage, men gør det hurtigt" hviskede han og tog sniper op til skulder, han begynde hurtig på sin forvandle men forvandle kun øjne, så han bedre kun ser, han fik hurtigt den første på korne, hvor han trykke af, hvis der var flere vil de høre den, han affyre et skud til lige efter det andet, den faldt til jorden med et tung buk, nu kun han ser flere der kom løbe, giv at hun var lidt hurtigere til at få åben den dør, han affyre et skud mere og et til lige efter, nu kun han ser lys kom ind bag ham, han affyre et skud mere og vend om og begynde at løbe alt hvad han kan, de skulle op på bygning, for de var i sikkerhed for dem, "op på bygning med" råbt han mens han løber mod dør.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime7/12/2013, 09:14

Phoenix nikkede til hans ordre, men bandede svagt. Hun satte i løb hen mod døren og kastede sig mod den. ”Kom nu!” hvæsede hun da den gav sig lidt. Hun hørte skud. De måtte være tæt på. Hun trykkede mere og mere. Til sidst var hulet stort nok til at en Hunter ville kunne komme igennem. Hun smuttede ud og så sig om. Regnen pissede stadig ned, solen var ikke fremme og gav dem ikke lige frem en fordel, selv om lyset der trængte igennem gjorde. Hun hørte skud komme der inde fra og det samme med hans stemme. ”op…” gentog hun og kiggede sig omkring. Hurtigt fandt hun et vindue hvor hun kunne sætte af fra og komme op. I lette bevægelser løb hun hen og satte en fod op i karmen på vinduet, satte af og kom op. Hun smilede svagt da hun var kommet og trak igen sine våben, i tilfælde af, at der var nogen som ville efter Drago.
Phoenix havde do lige glemt en ting, han måtte for alt i verden ikke blive bidt. hun mumlede svagt og irriteret over at hun ikke havde lugtet dem noget før, eller genkendt de ting som havde hentydet til det. "Tag dig sammen og fokuser." hun lagde sig til rette på taget og ventede på Drago.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Våben er altid godt (Dragovich) Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Våben er altid godt (Dragovich)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Sometimes we are lucky, sometime... well.(Dragovich)
» En midnatsvandrer//Dragovich//
» Dragovich ~ I'm not afraid, I think
» Våben
» Mindre våben

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Andre steder i verden-
Gå til: