Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Våben er altid godt (Dragovich)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime16/2/2014, 15:40

han bliv sidder op af væggen da hun knurrede af ham og lad ørene tilbage, han sad bare hele rolig og lod hende snusede til ham, han smiler kort da hun rørt ved hans kind, da hun lad sig ned ved side af ham igen, hvor hun ryster kort og kom med en piben lyd, kun man godt tror at hun skulle til at forvandle sig tilbage, så han tog tæppe og lad det over hende, hvis hun nu forvandle sig, var hun dog dække af lidt, han læner sig tilbage op af væggen og lukke rolig øjne og lad hænder på sin mave, da det tyde på at hun ikke var vild glad at han lad en hånd på hende før, han slappe af og halv sov men lytte stadig til de lyd der var omkring ham, så man ikke lige kun overrasker ham, han regne heller ikke mere der kom noget, da de kun mangle et rum vil han tro at undersøg, man det venter han med til hun bliv sig selv og var kommer oven på.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime22/2/2014, 18:20

Den rystende ulv skævede, klynkede og gjorde ved. Kroppen gjorde ondt, og Phoenix'es ulv prøvede hårdt at blive fremme, men den tabte mere og mere energi, og endte til sidst med at tabe kampen med mennesket.

knogler der knækkede og muskler der formede sig, kunne høres rundt i rummet, et enkelt skrig kom fra den 16-årige pige. Hun rystede voldsomt da forvandlingen var færdig, og hendes almindelige form var tilbage. "mit stakkels hoved." mumlede Phoenix og bed sig hårdt i læben så det blødte. "Min stakkels, stakkels krop." sagde Phoenix og rørte svagt ved den nye hud der lå hen over hendes arme.
Hun satte sig op med ryggen til Drago og tæppet faldt ned på hendes ben. "Hvor er jeg henne?" spurgte hun ud i luften og følte der var en bag ved hende. Roligt drejede hun hovedet og så på Drago som hun havde glemt var der. "Argh!" Hurtigt fik hun tæppet om sig og rødmede stærkt. "Hovsa... se det var lidt pinligt..." mumlede hun og bevægede sig hen mod kanten af sengen og rejste sig så hele hendes ryg, mås, og ben var blottet for Drago, hvis han vel og mærke havde øjnene åbne.
Roligt fjernede hun tæppet fra sin front og viklede det omkring hende så hun igen var lidt mere beskyttet end før. "Gjorde hun noget ved dig?" Spurgte Phoenix stille og drejede hovedet svagt så hun kunne se på Drago.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime23/2/2014, 00:47

han åben øjne og kiggede på hende, da hendes forvandle gik i gang, det vis sig så at det var forvandle tilbage til menneske form, "du er i et af de mange sove rum på basen" sagde han rolig og kiggede på hende, han kiggede på hende da hun rejse sig op, som gjort at han kun ser hendes bare hud, han kiggede væk og tog sin taske op og åben den, hvor han rydde lidt rundt i den og tog efter lidt tid en amy grøn tank top frem, hvor han rakte den til hende, "den kan du låner til vi finde noget andet tøj til dig" sagde han rolig og kiggede kort op og ned af hende, han stille taske fra sig og rejse sig rolig op fra seng, "du har ikke gjort mig noget, jeg har det fint, det er mere hvordan du har det og hvad med vi gå ud i køkken og få noget at spise, du er sikker sulte efter din to forvandle" sagde han rolig og kiggede på hende og afventer rolig et svar fra hende, han var enlig selv begynde at bliv sulte men hun var sikker mere end han var, da han selv ved hvor meget forvandle tag på en.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime2/3/2014, 12:35

Da Drago forklarede hvor hun var, smilede hun svagt og nikkede. dette måtte være sikkerhed, et sted hun ikke behøvede at være bange eller lade sig vise.
Da Drago rakte hende den grønne top, smilede hun svagt og tog i mod den med den ene hånd. ”Tak.” sagde hun stille og smilede svagt til Drago. Roligt trak hun toppen hen over hovedet og ned over hendes bryst, uden på tæppet.
Da han spurgte om maden, svarede hendes mave på det, den knurrede højt og længe. ”Jah, jeg vil gerne have noget mad.” Sagde hun stille og tog forsigtigt et skridt hen mod døren, hvor efter hendes ben kollapsede under hende. Hun faldt så lang hun var ned på gulvet.
”Av… mine stakkels ben…” mumlede Phoenix sammenbidt og sukkede svagt. ”Det her hader jeg…” roligt kravlede hun hen mod den nærmeste seng og fik sig rejst op. ”Ved du hvor der er noget tøj? Jeg… øm… føler mig en smule blottet og jeg kan ikke selv huske ret meget lige nu… en mindre bi virkning ved min forvandling til og fra ulv, på så kort tid.” sagde hun med en lille stemme.
Roligt kom Phoenix og at stå og lænede sig op at sengens stål ben. ”Jeg kunne ikke få dig til at hjælpe mig med at komme frem?” en svag rød farve viste sig i hendes kinder, grundet at hun ikke var meget for at bede andre om hjælp…
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime2/3/2014, 13:14

"det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han var for lang frem til at kun når at gribe hende da hun falde så lang som hun var, han gik over til hende og smiler svagt til hende, "lad os få noget mad første, så kan vi prøve at finde noget tøj til dig" sagde han rolig, hvorefter han gå over til hende, han lad en arm om hendes ryg og den anden arm under hendes ben, hvor han løfte hende og begynde at gå ud i køkken, det var nok ikke lide så hun havde tænke sig at han skulle hjælpe hende, han sat hende ned på et af køkken bord da han kom ud i køkken, han gik kort ud af køkken og kom ind med en dyr køl, hvor han begynde at laver mad ud af det, ikke det hele stor men stadig så det så spænde ud, efter lidt tid havde han få sat mad over så de bare skulle vente, han gik over til hende så han stod foran hende, "når hvordan har du det udover du har ondt i ben" spurgte han og kiggede på hende, han tog rolig fat i hendes hage så han kun kig hende ind i hendes øjne, for at ser om der var noget at ser efter hende forvandle, han regne ikke med det men kun aldrig vide.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime15/3/2014, 21:31

Phoenix knurrede da han tog fandt i hende og løftede hende. ”Slip! Slip mig!” Phoenix blev ved med at knurre og begyndte at sparke med benene. ”Drago slip mig!” men da han ikke lyttede til hende knurrede hun bare utilfreds hele vejen ud til køkkenet. ”Det her er jeg altså ikke helt glad for.” mumlede hun da han satte hende ned. Hun fulgte ham med øjnene og knurrede advarende da han fandt noget kød og begyndte at lave mad af det.
Da han var færdig og de bare skulle vente, knurrede hun ad ham igen da han tog fadt i hendes hage. ”Slip mig…” knurrede hun hårdt og viste tænder. Det eneste Drago kunne se var hendes rasende røde øjne. Men der var et lille twist af ulv over dem, lidt mere ulv en der plejede at være i hendes øjne.
”Drago jeg har bare ondt i hovedet, og en trang til at flippe på dig, hvis du bliver ved med at røre ved mig.” Hun knurrede og fjernede hans hånd.
”Hør… det er bare… Jah… jeg har det ikke så godt med nærkontakt…” hun smilede skævt til ham og rystede stille på hovedet.
Hun så ned og kløede sig på armen. Der var så mange ting der var sket imens folk havde rørt hende. Så mange forfærdelige minder, som blev udløst når hun mærkede kontakt med andre…
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime15/3/2014, 22:15

han tog sig ikke af hende og hende knurrede, da det ikke var første gang hun knurrede af ham, han holdt et smiler tilbage da hun sikker vil bliv endnu mere sure hvis han smilet af hende, han gjort ikke modstand da hun flytte hans hånd, "du har sikkert bare brug for noget hvile og noget af spise, og for styre på din ulv, der er lidt meget fremme i dine øjne" sagde han og kiggede kort på hende, end han gik over og fandt stor krus og hælder vand i den, hvorefter han gik over til hende og rakte krus til hende, "drik, du vil have godt af det" sagde han og gik derefter over til oven og kiggede til kød, det var ikke helt færdig i nu men der vil ikke gå lang tid, "kan du selv gå over til bord og sætte dig nu hvor jeg ikke må bære dig" spurgte han og kiggede på hende, han prøve bare at være høflig men det var ikke godt nok for hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime5/5/2014, 16:54

Phoenix tog sig til hovedet og rystede svagt. "er den? Pokkers... jeg.. um.. undskyld." Phoenix så ned. alt i hendes hoved blandede sig sammen, hun ville ikke engang tænke på hvad der ville ske når hun kom hjem og så alle varulvene igen... ville de være vrede på hende? glade for at hun var tilbage? hvad ville de dig sige til at hun havde en fremmede fært over sig?
Phoenix fik et mindre chok da Drago rakte hende et glas med vand."Tak mumlede hun og tog en ordentlig slurk. "Jeg kan godt selv gå... tror jeg." Hun lød langt fra sikker, men hun skulle jo gøre det... ellers var det et tegn på svaghed, og det ville hun ikke være.
Roligt hoppede hun ned og bed tænderne sammen. smerten skylede op igennem hendes ben og ind i hendes mave. et lille gisp undslap hendes ellers lukkede mund men der var ikke andet en at bide det i sig, hvad hun med glæde gjorde. "Det okay." mumlede hun svagt og tog nogle meget forsigtige skridt hen mod bordet.
de første skridt gik fint, og da hun næsten var henne ved bordet kolapsede hendes ben og hun hamrede hovedet ned i kanten af køkkenbordet. det gav et uhyggeligt bump da hun landede på jorden og en svag pøl af blod begyndte at danne sig under hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime5/5/2014, 18:57

han kiggede kort på hende da hun sagde at hun selv kun gå over til bordet, det skulle hun nok også få lov til selvom han ikke var meget for det, han var på vej over til hende da han kun ser at det var ved at gå galt, men var bare ikke hurtigt nok til at gribe hende, han fandt hurtigt et håndklæde som han lad under hendes hoved, for at blod pøl ikke bliv større end den var også for at presse lidt mod hendes sår.

han tog en våd klude, hvor han rens hendes sår så godt han nu kun end han fandt en forbindelse frem, hvor han forbandet hendes hovedet så godt han nu kun, nu hvor han ikke er læge eller noget andet ind for det fag, han lag en arm om hendes ryg og den anden arm under hendes ben, hvor han bære hende ind i sove sal og lægger hende ned i sammen seng som før tæt på brændeovne, han lag et tæppe over hende end han gik ud og fandt en kande og hænge vandet i den, hvor han stille kande med vand og et glas ind til hende, hvor han sat sig ud i køkken og begynde af spise, han spise dog ikke det hele, så der var stadig var noget tilbage til hende, når hun engang våger op.

efter han havde spist tog han sin takser over en en skulden og gik ud til hallen, hvor de forskellig køretøjer holder, hvor han gik de forskellig jeep igennem, han fandt ud af at den en virker og der var nok del i den en til at få en af de andre til at virker, han stille sin takser fra sig og begynde at stille den en jeep af mens han gik en og kiggede til hende engang ved halv time, for at ser om hun stadig trækker vejret og bare om hun var våget, ellers gik han bare og arbejde på at få en af de andre jeep til at virker.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime21/5/2014, 17:19

Alt i mens Drago bandt hendes hoved ind, kunne Phoenix ikke gøre noget. Det hvide hår havde nu røde plamager. hendes ansigt var begyndt at blive meget blegt og hendes fingre var begyndt at summe lidt.

Phoenix havde ondt i hovedet... meget ondt.. "Dumme, dumme, hoved..." mumlede hun. Hun tog sig forsigtigt til hovedet og bandede lavt.
når Drago var hos hende sov hun, hendes vejrtrænkning var rolig og hun drømte ikke.

Efter at drago måske havde været ved hende 4 gange hun rejste sig op og mærkede på hendes hoved. "Waw det gjorde nas..." mumlede hun og rejste sig op. det svimlede lidt for hende og hun grinede skævt. "Ja det her bliver underholdende." hun begyndte stille at gå hen mod døren og det lykkedes også, uden det store besvær faktisk.
MAD! lugten trak i hende og hun skyndte sig at løbe ud i gangen. hendes lydløse skridt var uhyggelige. som om hun var blevet en hel anden.
Da hun nåede køkkenet skyndte hun sig at hænde det hele ned i sig. maden fyldte godt i hendes mave og gjorde dejligt.
"mmm..." mumlede hun glad og slikkede sig om munden. "hvor mon Drago er henne?" forsigtig listede hun forbi den dør som de skulle åbne sammen og fik øje på et rum med biler af forskellige slags. "Drago?" hviskede hun og spang hen på den første bils kølerhjelm, hvor hun følte sig sikker.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime21/5/2014, 18:41

han gik rundt og arbejde med de to jeep isin militær bukser og sin amy grøn tank top, han var ikke så bange for hende tilstand, de par gang han havde været ind og kig til hende, sov hun rolig og var ikke så bleg at ser på mere, som da hun læg ud i køkken.

hvis det ikke var fordi at han kun lugte hende og mand hun lige havde spist, havde han nok skud hende eller gjort et forsøg med det, han kiggede op fra jeep som han stod ved, hvor han rette sig op og tog en tår af en to liter flaske han havde stå med vand i, hvor han stille den fra sig og gik rolig over til hende.

"når har du det bedre" spurgte han og kiggede på hende, hvorefter han træk tæppe sammen som hun havde om sig, da det var går op og bliv kun holdt oppe fordi hun havde sat sig ned, sår hun havde få skulle nok havde været sy men det behøver nu nok ikke da hun er en varulv, han sammen sine hænder om på ryggen mens han afventer et svar fra hende, det så ud til at hun har det bedre men det kan snyd det ude.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime16/6/2014, 12:40

"bedre? øh... det ved jeg nu ikke om jeg har... men jeg har det ikke skidt længere." Phoenix smilede glad og bed sig i læben. "Men hvad laver du her ude?" hurtigt rejste hun sig op og sprang fra bil til bil. Hendes hop var hurtige og blide som om hun var det rene luft.
Phoenix kiggede på de forskellige biler, og lagde hovedet på skrå. de lignede almindelige biler, men var det nu også det? eller var det her en anden slags? sådan nogle gamle biler?
Med et hoppede hun ned på jorden og gik rundt, kiggede nysgerrigt på nogle dele, som skulle skiftes, eller noget løst.
"Drago? hvor er vi henne? jeg kan ikke helt huske så meget.." den lille pige var virkelig fremme nu, helt stille og meget forsigtig, men alligevel nysgerrig omkring det hele.
Med rolige hænder, bandt hun sit tæppe godt omkring sig og grinede tøset.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime16/6/2014, 18:37

"det er godt af høre af du har det bedre" sagde han og kiggede lidt overasker på hende, da hun begynde af hoppe fra bil til bil, han smiler svagt af hende, det var som hun var en lille pige lige nu men det kun også være, da hun ikke er så gammel, "vi er på en gammel militær basen, som vi ikke er færdig med af udforske i nu" sagde han og kiggede kort på hende, end han rydder lidt videre på motor på jeep han stod ved.

det overrasker ham enlig ikke ham ikke af hun ikke kan huske det helt, da hendes krop havde være under et store pres, han gik over til din vand flaske og tog en tår og kiggede kort over mod hende og rakte den ud mod hende, hvis hun nu også vil havde noget vand, "skal vi kiggede på dit sår, måske for gjort det ren" spurgte han og kiggede på hende.

der var et svagt afmærkning af blod på forbinde som hun havde rundt om hoved, han kiggede over på jeep som han var igang med af laver, der var nogle dages arbejde i den i nu end den kan køre, mander var også nok mad i fryser til de kun bliver her, han kiggede over på hende og afventer rolig et svar fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime18/6/2014, 20:55

Da Drago holdte flasken med vand frem, smilede Phoenix og løb hen mod ham. ”Vand.” Mumlede hun og greb flasken ud af hånden på ham og drag grådigt af den. Imens Drago snakkede, nikkede Phoenix roligt til ham.
”Mit hoved gør ondt.. hvorfor gør det, det?” Spurgte hun stille. ”Phoenix satte sig på gulvet og så op på Drago. ”mit hoved, det har jeg slået ik?” mumlede hun stille og rørte ved forbindingen. ”Jeg var klodset ikke?”
Phoenix tog forbindingen af og så på den. Blod. ”hvorfor er det ikke stoppet?” Phoenix smilede ikke længere… det var så forkert.. hvorfor var der blod?
Hun tog sig til såret og trykkede ind der hvor skorpen var. Hun skreg. Et hjertens skærende skrig rungede i mellem bilerne og Phoenix trak hånden til sig. Hun så forskræmt rundt.
”Hvad fanden skete der?” Det lød som Phoenix. Hun rejste sig op og så ned af sig selv. ”Hvad fanden?!” Hun trak tæppet af og hev ned i trøjen, så det lignede en kjole til hende. ”Godt… øm.. jeg aner ikke lige hvad der er sket, men jeg tror jeg vil tage et bad.. af en eller anden grund, føler jeg mig… jah.. forvirret…” Phoenix vendte rundt og små løb ud på bade værelset.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime18/6/2014, 21:47

han kiggede på hende og hvordan hun tøm flaske for vand, og hun satte sig ned på gulv, "ja du falde og slog hoved" sagde han og holde sig derefter for ørere da hun skreg, han kiggede kort efter hende da hun halv løb, det lyd til af hun var blevet sig selv igen i sted for et det lille barn hvis men kun kalde det for det, han tog sine ting på sig lidt efter og gik min bade rummet, hvor han fylde sin flaske med vand ud af kiggede ind på hende da hun var i bad, "blod du stadig fra sår" spurgte han og sat sig ned på en bænk med ryg til hende, "er vi ud iaf jeg skal finde en ren forbinde" spurgte han kort efter og lukke kort øjne, han sad bare og venter rolig på af hun svar ham på det en eller andet spørgsmål han havde stille hende, de skulle også finde noget mere tøj til hende, det kun være at han skulle prøve af finde noget, han rejse sig op og gik de forskellig skab igennem, han fandt et par bukser og en tank top, det er sikker for store for hende men bedre end ingenting, han gik over og sat sig på bænk igen og lad tøj ved side af sig.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime6/9/2014, 18:48

Phoenix sprang ind under vandet og vaskede sit hår og krop, igen. Hun for sammen da hun hørte Drago. ”øh… jah det gør det lidt.. vil du find en ny..” mumlede hun og bandede da hun puttede sæbe i håret. Hvorfor skulle hun også være så uheldig?! Med en lettere bange stemme, svarede hun at hvis han gad, måtte han godt finde noget tøj.. nu da det sidste var blevet ødelagt under forvandlingen…
Da hun var færdig vadede hun bare ud fra badet uden at tænke over at Drago sad på bænken. ”AHRG!” Skreg hun og skyndte sig at finde et håndklæde. ”Du kunne godt have sagt du sad der!” pep hun og viklede sit hår forsigtigt ind. ”Drago? Hvad siger du til at vi snart kommer ud her fra? Kommer ud med de ting vi kan?” hun satte sig på den anden side af bænken og smilede skævt over hendes spørgsmål..
Hun gad ikke være der længere.. de havde set meget af hele basen, og der kunne umuligt være mere at se nu?

//undskyld den korte længde :/
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime6/9/2014, 19:55

han havde også fundet en ny forbindelse til hende, udover det tøjet han havde fundet, han sad med tygge til hende, da hun kom ud fra badet, så han så ikke noget af hende, udover det han havde set i forvej, "jeg tror at du vidste at jeg sad her ud men har fundet noget tøj til dig" sagde han og skubbe det par bukser og tank top over til hende han havde fundet, han lukke øjne så hun kun tage tøj på hvis hun vil, så kun han lig forbinde bagefter.

"kan vi godt med vi mangle stadig et undersøg et rum og hvis du kan venter til imorgen, så er der en jeep du kan køre i hvis det" sagde han og smiler svagt, han vil første åben sine øjne når han var sikkert på at hun havde få tøjet på, "man hvis du ikke vil undersøg det sidste rum, gør jeg det bare alene på et tidspunkt, og hvor meget mad vil du have med dig" spurgte han.

han havde nemlig tænk sig at bliver her i lidt tid, der var nok mad til det og har var også vand, endda varm vand når man gik i bad, og han havde heller ikke noget sted han kun kalde for sit hjem, det kun det her godt bliver, selvom han ikke kan være sikker på at andre vil lad basen være, men han kun da håber og gem når at de vigtig ting væk, så de ikke var lige så nemme at finde.

//det gør ikke noget//
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime3/2/2015, 19:35

Phoenix rystede på hovedet og sukkede. ”Jeg havde lidt troet at du var gået igen.” mumlede hun og vente ryggen til ham igen og tog bukser og trusser på. Hun havde godt nok ingen BH på men improvisation er altid en god ting. Hun tog en af de tørre håndklæder og rev det i stykker. Hurtigt bandt hun sin bryst kasse ind og tog tanktoppen på. Tøjet sad lidt for løst på hende, men det gik, hvis hun kunne komme i sin oppakning ville hun nemt kunne fikse det hele.

Hun satte sig overskrævs på bænken og så på ham. ”jeg venter til i morgen, dog hvis vi ikke er kommet af sted inden i morgen aften, så er jeg altså smuttet.” hun sukkede. Dem hjemme i klanen måtte være… øh… de måtte da undre sig over at hun ikke var kommet hjem endnu ikke?
Da han nævnte at de ikke havde undersøgt det sidste rum, klaskede hun sig på låret og smilede, det sku da rigtigt! Det skal jeg altså have undersøgt inden jeg smutter!”
”Skal ikke have noget mad, med… med mindre der er noget tørret kød. Ellers klare jeg mig fint.” hun truttede munden og nikkede til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime3/2/2015, 20:13

"det var jeg dog ikke, og så stille gå jeg nu heller ikke" sagde han og smiler svagt for sig selv, han var en stor person og kun snig sig kun han godt men nok ikke godt nok til af en varulv ikke kun høre det, han kiggede kort på hende da hun sat sig ned på bænk, han smiler svagt og kiggede derefter på hende, "det bestemmer du selv, jeg bliver her nok, og tørrekød har jeg ikke styk noget på men vi må lede efter det" sagde han og kiggede på hende, end han rejse sig op og gik ud fra baderummet.

han gik ind på et af sove rummet og tog sin våben på sig og gik efter ud til hende, "så er jeg klar til at undersøg rummet, du siger til når du er det" sagde han og kiggede kort på hende, han gik tilbage til værksted, hvor han var igang med at laver en af jeeper, hun skulle alligevel gå forbi værksted for at kom ned til dobbelt dør til det sidste rum, så vil han kun ser hende når hun kommer går.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime5/5/2015, 23:35

Hun så efter ham da han smuttede, hun bevægede sig ikke en tomme før hun var sikker på at han var i det andet rum. Med hurtige bevægelser, fik hun kastet sine brugte håndklæder ind i en af båsene og løb ud i gangen.
Da hun kom sprintende forbi værkstedet smilede hun og gik tilbage der til. Forsigtig lænede hun sig op ad dørkarmen og piftede efter Drago. ”Skal vi få det sidste rum fikset, eller vil du hellere nusse om din nye kæreste?” Drillede hun og sprang op på kølerhjelmen.
Det var længe siden hu havde følt sig fri, og alligevel fanget på samme tid… før var det altid enten det ene eller det andet… aldrig noget i mellem de to ting… men nu, her under jorden, med en anden varulv, det var nu befriende at være der.
Phoenix’es lange halv våde hår, var blevet flettet rimeligt sjusket, og nogle totter hang og dinglede i nakken, mens andre stak ud af fletningen.
De røde øjne så afventende på Drago, imens hun stod på kølerhjelmen.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime6/5/2015, 20:52

Han var næste kun lige begynde på at laver jeep da hun kom og holde op på kølehjelm, han kiggede op på hende og rette sig op, han smiler svagt af hende og tørre kort sine hænder af, "ja lad os undersøg det og tænke mere på at laver en jeep klar, så du har en af køre i" sagde han og kiggede kort på hende, han tog sine våben på sig og kiggede kort på hende end han begynde at gå mod dobbelt døre, han stoppe op ved dobbelt døre og venter på hun kom, hvor han gå over til håndscanner og trykke derefter en kode, hvor døre begynde rolig af åben sig, han trak sig tilbage og tog sin sniper op til skulden så han var klar, hvis der nu kom noget ud i hovedet på dem.

Der var mørke ind på den anden side, selvom de havde tænde for det helt på basen, men det skulle være at de skulle tænde for lys der ind eller af det tænde sig selv når de gik ind i rummet, han begynde rolig at gå ind i rummet mens han forvandle sine øjne om til ulv øjne, så han bedre kun ser i mørket, han når ikke så langt ind i rummet da lys tænder og han forvandle sine øjne tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime30/7/2015, 21:24

”Mig køre? Det må være din spøg, jeg kan ikke køre.” grinede hun som svar på noget der egentlig ikke var et spørgsmål, faktisk mere en konstatering. Adræt hoppede hun ned og spadserede efter Drago.

Da han vadede ind, prøvede Phoenix ikke at virke alt for spændt. Hvad mod de ville finde? En lille skat, ånder? Død? Krigsplaner? Hvad ville de finde?
Da Phoenix så lyset blive tændt gav det kuldegysninger over det hele. Det blege skær fra en blikkene lampe afslørede noget bevægelse henne i enden af rummet. ”Stå stille Drago.” Hviskede Phoenix og kiggede nærmere på bevægelserne. De så næsten helt menneskelige ud. Det slog klik da stanken af død ramte hendes næsebor. Med en hurtig bevægelse snuppede hun en pistol som hun havde fastgjort i hendes bukser, og affyrede skuddet mod bevægelsens skikkelse. Et hult dump lød igennem rummet og Phoenix smuttede hurtigt forbi Drago og kiggede rundt. ”Vi skal ud inden de andre dukker op…” mumlede hun og gik ud igen. ”Med mindre du vil være deres frokoster?” grinede hun og stoppede ude ved de to døre. ”få fingeren ud Drago, eller bliv aftensmad.” mumlede hun og trykkede på knappen der lukkede døren. Og langsomt begyndte de at glide i.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime30/7/2015, 21:41

"Det kan du lærer hvis du vil" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort rundt ind i rummet og stod stille da hun bedt ham om det, han kun godt høre at hun affyre et skød og noget fladt til jorden bag efter, han smiler svagt af hende end han bakke ud af rummet, så han kun når af skøde hvis der kom noget, han stod og sigte ind i rummet da han var kommet ud og venter på af døre lukke helt til.

Han havde ikke lige ladt mærke til hvad det var som hun havde skødet, "hvad var det du skød" spurgte han og kiggede på hende, han tog sin sniper ned fra skulder for af slappe lidt af mens han venter på et svar fra hende, han tog sin sniper over skulder efter lidt tid og lad armene over kors, han lukke kort øjne og lytte, for af finde ud af om han kun høre noget på den anden side af dør.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime31/7/2015, 13:45

Det eneste som vi alle kan dø af, engle som dæmoner, tror faktisk også spøgelser kan.. hmm..” Phoenix stod stille og overvejede hvad hun nu skulle gøre med de satans Zombier. ”et kort og enkelt ord, Zombier, og ikke Zomture som vi kender, men gode gammeldags zombier.”
Et stort smil sad polstret omkring hendes mund da hun gik ned hvor der var våben og sprængstoffer. ”Det er nok bedst vi reder det der kan redes og sprænger resten i stumper og stykker så ingen kan finde det igen…” hun stod kort og stirrede ud i luften. ”Kan du programmere systemerne til at gå i selvsving og springe i luften på kommando?” spurgte hun spændt og stod og hoppede en lille smule.

Med stor fart spænede hun ned af gangene ind mod et af de første lokaler de havde været inde i. Det store verdens kort fra før krigen, nogle små dokumenter fra starten af krigen og nogle metal dimser som sikkert også var en lille smule hver på det sorte marked.
Noget fik hendes opmærksomhed. Det glitrede svagt henne i hjørnet, og kaldte på en eller anden måde på hende… amuletten hun så trylle bandt hende og hun var nød til at have den. roligt tog hun den om halsen og skyndte sig ned mod Drago.
Tilbage til toppen Go down
Duran
First Class.
First Class.
Duran


Race : Specielracen
Navn. : Duran
Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne
Evner/Classes. : first class guardian
Bosted : Zone 1
Tilhørende klan. : Militær Militsen
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 679
Reputation : 1
Join date : 13/10/13

Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime31/7/2015, 19:25

Han nikke kort til det hun sagde, det overrasker ham enlig ikke at det var det, han kigger over på hende da hun løbe, hvad havde hun nu tænke sig af gør, han begynde rolig af gå efter hende mens han kun høre svagt lyd ind fra den anden side af dobbelt døre, han kiggede lidt underlig på hende da hun kom tilbage, "jeg så nogen ventilator stark derinde, hvis vi kan kom ind dem, kan vi få skud zombier" sagde han og kiggede over på hende, han vil giv hende ret i det hun sagde men han vil ikke opgiver sted her.

Han kun godt få sted her til at gå i selvsvig men vil ikke gør det, zombier var farlig men han vil ikke opgive militær basen her ud kamp,han så kort efter hende da hun løbe igen og så på hende da hun kom tilbage kort efter, han kun godt ser at hun havde en halskæde på nu i forholdt til før, hvor hun ikke havde, han venter rolig på at hun svar ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Våben er altid godt (Dragovich)   Våben er altid godt (Dragovich) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Våben er altid godt (Dragovich)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Sometimes we are lucky, sometime... well.(Dragovich)
» En midnatsvandrer//Dragovich//
» Dragovich ~ I'm not afraid, I think
» Våben
» Mindre våben

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Andre steder i verden-
Gå til: