Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 09:37
Jah, det regner jeg med ^^
har du nogen sygdomme?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 09:56
nej, og tak skæbne for det! dog har jeg en tildens til at have meget ond i ryggen
hvad er din holdning til The Amigos?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 10:02
Har ikke snakket med dem. Så den er neutral. Deres handlinger er måske ikke helt fine. men man kan ikke dømme dem uden at have snakket med dem først.
Hvilken klan ville du helst støtte hvis du skulle vælge? (Her tæller racer ikke med)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 10:07
Jeg støtter altid min kære Calvarinos. Selvom jeg ikke kan lide alle deres metoder, så giver de os lov til at være her og sågar vender Vladimir det blinde øje til vores klans mange uortodokse missioner. Jeg har ham lige der, hvor jeg vil have ham. Desuden er mig og ham en gammel venner, jeg ser ingen grund til at støtte andre.
Hvis en pistol var peget imod dig med 2 meters afstand, hvad ville du gøre?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 10:12
bruge min evne til at øge min hastighed så jeg kan bevæge mig om bag ved fjenden og skyde knolden af personen med mine M1911!
hvad ville du gøre hvis du havde en kniv for struben og ingen våben på dig?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 10:18
Ingen våben? Well jeg bruger min evne ofc. :D Skær bare struben over på ham der truer mig.
Hvilket våben er dit ynglings ?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 10:47
Stayer M9A1 pistoler ^^
hvordan vil du helst ordne en krig?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 11:18
Snedigt. Men vil ikke fortælle hvordan :3
Har du et pet? Eller vil du gerne have et/flere ?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 11:25
jeg har min ulv, og vil ikke have flere :3
har du et dyr?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 11:29
Både og… Men han er klogere en de fleste *Lumsk smil* Jeg har dog også et ridedyr, hvis det tæller? Hvis jeg får flere, må vi se, hvordan det går…
Har du nogensinde forrådt dine nærmeste?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 11:32
nej, og vil jeg heller ikke gøre ...
hvad skal der til for at du går amok på dine nærmeste?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 11:35
Jeg har ikke rigtig nogen nærmeste… Men egentlig ikke så voldsomt meget. Træd mig over tæerne, og du ved det.
Har du en elsker? Hemmelig? Utro?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 12:39
jeg har da lidt kørene med en... :3
hvor mange gange har du været i den nye verden?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 12:56
Har ikke været der endnu, har du en person du hader så meget, at du ikke ville tøve med at slå vedkommende ihjel?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 12:58
nej, nej det har jeg ikke ^^ - men hvis det er the Amigos' leder, tøver jeg ikke et sekund ^^
Hvad skal du have for at sejle ud i vandet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:08
Ud i vandet huh? jeg er ikke særlig glad for vand, men hvis det er af en spændende grund og der er folk at myrde har jeg ikke brug for at få noget for det. Kunne du tænke dig at være leder af en klan eller måske hele din race?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:12
kunne godt tænke mig at være Beta i The Wolf Clan, men det kræver jeg vælter Kuuma ad pinden... og det har jeg ingen intentioner om o.o
noget du elsker at lave når du har det sjovt?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:15
Killing people is fun right? ^^ hvad frygter du allermest
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:17
Vand... eller hvis det skal være en person, skulle det nok være hende der Medusa jeg har hørt noget om... og det er ikke lige frem gode ting jeg har hørt o.o
hvordan henretter du helst folk?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:21
Jeg benytter mig helst af illusioner, min evne indenfor det område er ret stærk, så folk vil ofte kunne dø af noget, der ikke engang eksistere. Hvad synes du om mafiaen?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:24
Mafiaen? hm, de er vel okay nok? jeg har ikke disideret noget i mod dem... men er heller ikke vilde med at de er der, så jeg er vel bare neutral over for dem^^
Hvilken klan eller bande vil du helst være en del af?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:27
I'm alredy in one… Og jeg har ingen intentioner om at smutte fra dem eller svigte dem… *Kigger diskret rundt*
Hvem gad du helst sidde til middag med herinde fra?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:29
sidde til middag med? dem som jeg ikke er fjender med, og dem som ikke vil dræbe mig ^^ ellers er jeg frisk på det meste xD
hvorfor er Militær Militsen hadedet? :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:34
Den er fuld af en masse mennesker, der tror de kan styre os, selvom de efter min mening er en underlegen race dumme mennesker Vil du helst være frygtet eller elsker af folk omkring dig?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 13:38
mest frygtet, men vil da også gerne have en eller to som elsker mig.