Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 16:15
ja, er der 3, Demian, Ellie og Shina^^
Hvorfor er nogen mennesker bare værd at beskytte? o.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 16:24
Ved jeg ik hvorfor forsøger ikke alle varulve oh æde. Os Hehe
Nævn 5 du mindst ville kæmpe mod
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 16:45
Kuuma, Diana, Selina, Maria og Ellie....
hvordan vil du gøre verden til et bedre sted?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 17:41
Intet, jeg kan lide den, som den er.
Har du nogen kæledyr?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 17:44
man kan vel godt kalde varulven inde i mig et kæledyr ^^ så ja :3
Kan du overleve ude i junglen?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 19:52
kunne jeg over leve i vegas gader da zombierne kom tror godt en lille grøn plet kan klares :D
hvem er den værste og ondeste person du kender
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 19:55
Den værste? hm... det må være Kristin o.o Hun er den eneste der har været mere eller mindre led o.o
hm... den sødeste du kender?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 19:58
ikke Phoenix D: hun syns jeg er led nemlig D: så hmmm ^^ ved jeg ikke i nu :D
hvad ville du gøre hvis du vågnet som det første med en pistol med en kugle mitd i vegas mest øde ørken Oo
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 19:59
begynde at gå ^^ på et eller andet tidspunkt må man finde vand ^^
har du en bedste ven?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 20:19
Nej. Men har fået en masse gode venner over årene.
Hvis der kom en race krig. Men du kunne ikke støtte din egen race. Hvilken ville du så støtte? Sagt med andre ord, hvilken race kan du bedst lide ud over din egen...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 20:20
mutanter
hvem tør udfordrer :D mig når dust har lært mig og bruge min evne :D
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 20:21
MIG^^
hm, hvilken evne har du? :3
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 20:23
Evnen til at kontrollere blod ^^
En normal ting, som du bare ikke kan af en eller anden grund?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 20:25
svømme, på grund af min evne vil jeg drukne o.o
hvad kan du svømme?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 20:42
hvem kan ikke det den frugt er ikke praktisk Oo
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 20:45
dem der har lært at svømme og dem som ikke har spist en djævlefrugt ^^
- hvor mange penge har du?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 21:08
ikke en skid Oo har noget tøret kød ^^
hvad er der i din rygsæk
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2014, 21:09
intet ^^ har ikke nogen :3
hvorfor er radioaktiviteten så slem ude i vandet?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 00:46
Jeg vil gætte på at WWIII's nuklearvåben har skylden for dette. Desuden har mange års akkumulation af radioaktivt affald sikkert flydt rundt derude i årevis.
Hvor tilbringer du mest tid?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 01:27
på mit kontor i Fort Helgen, meget arbejde at lave!
hvem tilbringer du mest tid sammen med?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 01:37
Det er svært at sige, jeg tilbrigner tid sammen med dem der nu er, næste gang jeg når et sted hen. Jeg tilbringer mest tid sammen med mig selv, men hvis jeg skal nævne nogen, så må det være Phoenix.
Hvad syns du jeg skal bygge næste gang?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 08:03
Noget unikt og spændende! Så vil jeg nemlig prøve at stjæle det fra dig!
Hvis du kunne leve i et andet århundrede, hvilken en ville du vælge, hvis du overhovedet ville leve i en anden periode?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 08:07
jeg er fascineret af drager eller samuraier - så tilbage i de gamle tider.
hvor i verden bor du?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 08:18
Mit rigtige hjem er midt i Deadman's Wonderland i en skjult bunker/hule, som ingen kan finde. :3 Men ellers bor jeg hist og her.
HVad fortryder du allermest?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 23/1/2014, 09:18
Jeg har ikke været her i denne tid særlig længe. Derfor er der ikke meget jeg kan fortryde i nu. Men i min fortid er der en del jeg fortryder. Men hvad jeg fortyder allermest er svært at sige. Men noget jeg fortyder meget er, at jeg lod min bedste ven dø på slagmarken. Jeg kunne have beskyttet ham. Men jeg gjorde det ikke. Jeg var for optaget af at slå så mange af fjenden ihjel som muligt... Jeg så ham dø foran mine øjne.