Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/3/2014, 20:12
Kærlighed i form af at have en partner eksisterer ikke, der er ingen, som har kunne optage min opmærksomhed godt nok og jeg vil ikke være afhængig af nogen *fnyser*
Ønsker du børn?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/3/2014, 20:18
Ih, nej! Børn er upraktiske, irriterende, larmende og krævende… Og så lugter de! Desuden, look at me! Ud fra rygterne er det ikke en dans på roser at gennemføre en fødsel sådan her…
Dit største ønske?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/3/2014, 22:25
altså.. øhm.. vil bare ikke dø igen.. har været død engang, og det var sku også rigeligt.
hmm.. wanna test me in the ring, fair and sqar? owO
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/3/2014, 23:01
Hvis det hele brænder på og jeg virkelig behøver penge , så ja. Jeg har tidligere beskrevet at jeg tjener penge ved at deltage i gade kampe , bokse ringe. Ikke at jeg kan slå min modstander ud - men jeg har en ekstrem god udholdenhed ... Så jeg tager mane tæsk , rejser mig og tager lidt flere , hvilke gør jeg vinder en smule respekt - og tjener penge , som jeg så igen kan bruge på bandagen og saltvand til at rense mine sår o.o
- Hvorfor er du skræmt ad kærlighed , hvis du da er ? Og hvis ikke , hvad ønsker du dig så ud af den ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 08:43
Jeg ville personligt ikke sige, at jeg er skræmt. Men at være afhængig af en person er ikke ligefrem min kop te, selvom her på mine gamle dage er jeg da begyndt at tænke mere og mere over det. Mmmmmmm
Ynglingsvåben?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 08:51
Min bue ...og pile dimse kassen med alle de særlige pile jeg fik af Vladimir ! Det er sjældent jeg ikke rammer plet med bue og pil, hvilke er et stort plus. Minus er at det desværre er lidt af en bitch at gemme bue og pile under kjolen o.o
Ville du dræbe just for the fun of it ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 09:19
Nej aldrig sådan er Benji ikke
Har du nogle sinde tænkt på at stikke en anden person med en kniv?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 11:48
oh jo, mange gange, og har flere gange.. endt, et bytte's pine ved og snige mig ind bag fra, lydløs som døden, og hurtigt, skære halsen over på dem, hurtigt og effektivt, eller punktere en lunge, eller hamre kniven direkte i hjertet for sjov's skyld, ikke at jeg er ond, ser bare døden som en måde og skaffe problemer af vejen på *smiler roligt imens jeg ser på min militær dolk som stadig er frisk af blod*
er du bange for døden? hvis ja, hvorfor, hvis nej, hvorfor?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 12:11
Nej hvorfor skulle jeg dog frygte noget så banalt? Altså vi alle ved, at døden er en del af livet og jo før vi indser det, jo tidligere kan vi begynde at starte med at nyde livet. Jeg går efter den livsfilosofi, at jeg aldrig skal gøre noget, som jeg fortryder, fordi så er jeg teoretisk set klar til at dø hver eneste dag. Desuden døden giver spænding right?
Hvis du kunne vælge imellem at have totalt skarpe kløer, frygtindgyende tænder eller en farlig hale som våben, hvad ville du vælge?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 12:50
Hm... Tja, jeg vil nok vælge halen, da det kunne være sindssygt sjovt for det første at se folks reaktion, men igen, er ikk den voldelige type overhoved.
Hvad ville du vælge hvis du skulle vælge mellem at kunne flyve, kunne træke vejret under vandet eller at kunne løbe lige så hurtigt som lynet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 12:52
Nej! Jeg kunne slet ikke vælge, hvad det skulle være! *siger den lille lyserød håret pige, mens hun kigger med kæmpe barneøjne på de tre gode muligheder*
Hvad er dit ynglingsslik?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 12:57
chokolade
cola eller fanta?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 13:00
Jeg har desværre aldrig smagt dem før, da jeg aldrig har haft råd *den lille pige roder i sine lommer efter småmønter* men ville mere end gerne smage dem!
Jeg har hørt om et sted langt imod syd, hvor træerne er større end højhusene og blomsterne er smukkere end nogensinde *står og tænker sig om* tror, at det hed noget med en jungle? Har i været der? Og hvordan var det? Ville så gerne prøve det *stort barnesmil*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 13:03
har også hørt om stedet, men har desvære heller aldrig været der endnu, men måske kunne vi en dag tage sammen der hen, og udforske den? xD
har du en yndlingssang, og i så fald hvad er det, og hvorfor?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 13:07
Uuhhh! Det ville jeg da mere end gerne *krammer Benji, men hendes lille barnestørrelse gør, at hun kun kan nå ham sådan lidt over midt på benene*
Ynglingssang? uuhhh der er jo så mange, jeg kan lide lille peter edderkop... Og hvad er det nu den hedder..... Jo Rapanden Rasmus *står og hopper op og ned mens det store lyserøde hår dasker op og ned*
Kan du lide børn?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 13:11
så længe de ikke skriger så ja, så elsker jeg børn, ellers ikke
kan du svømme
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 13:31
Ja det kan jeg! Det er så SJOVT!
hvis du kunne blive til hvad som helst, hvad ville du så blive til? :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 13:34
hm, den er svær. et dyr som er hurtig som en gepard, kan flyve som en ful, og so er flot som en ulv tror jeg nok xD
jordbær eller himbær?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 14:13
Ingen af delene. Frugt er noget mærkeligt stads… Det er surt og sødt på samme tid, og så knaser det mærkeligt! Sjæle, det er vejen frem.
Har du en… flirt?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 14:22
Nej desvære ikke, men vil gerne ha en
kender du dine forældre, for det gør jeg ikke
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 14:29
Well, de er sådan pænt døde begge to, så ikke længere. Life gives and life takes.
Søskende?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 14:35
ikke nogle jeg kender til xD
yndlingsleg xD
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 14:38
Leg?… You've gotta be kidding me! Den eneste "leg" jeg foretrækker er med maden :P
Den vildeste oplevelse, du nogensinde har haft?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 14:51
Vildeste oplevelse? hm, æm ja *Klør sig tænkende i nakken* det kan jeg sku ikke lige huske. sorry, men tror ikke jeg har oplevet sådan noget, eller tæller det med da man var et halvt år? for så er det at blive efterladt allene i skoven. kan ikke selv huske den oplevelse, men har fået det fortalt, ellers er der ikke lige noget som sådan heh xD
yningsdyr?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 21/3/2014, 22:11
Et man kan rede fra en forfærdelig skæbne ....edderkopper ikke includeret. XD