sø, for da ved jeg at der måske ikke kommer et eller andet underligt i ansigtet på mig.
stealth, assault, eller defensiv?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/3/2014, 13:05
På den sjoveste måde selvfølgelig… Og hvis der var mulighed for mad, så formentlig imens jeg indtog føden x3
Har du nogle… permanente skader?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/3/2014, 15:30
hmmm.. kan man vist godt sige.
gun or knife?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/3/2014, 16:11
Emne: Re: Fravær- Millicent - igen ó.ò Today at 4:10 pm A gun... But a gin first !
What to make out of life?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/3/2014, 16:24
not to die again! that hurt first time.. o.x
gin? who say gin? GIVE IT TO ME!!! :O
hmm.. wanna dance with the legendary werewolf here, in the moon light, before we do an unholy crime to my gods?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 24/3/2014, 16:31
We Can Dance in the moonlight , why not ... I need to loosen up.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 08:30
Nej / men jeg har undladt at dræbe nogen og fortrudt det !
* drypper en smule ironi fra stemmen *
Hmmm ... Tror du på tosomhed i en verden hvor gaderne et brolagt med fristelser ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 09:35
Jeg er nok ikke den rette kvinde til at besvare det spørgsmål *klukker for sig selv*
Ville nogen have noget imod, at jeg kidnappede Millicent? Og hvis ja, ville du så prøve at redde hende? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 15:14
ja, ville jeg, vi skal danse i måne skæret x3
wanna try a brawl with me?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:13
Hvis du kan tåle at få skræmmer ? * pokerface*
Hvor er et godt fredeligt sted at skabe en base, et hjem - efter din mening ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:16
Væk fra alle andre, derfor placerede mig og min klan os midt i hjertet af Deadman's wonderland, hvor ingen normale folk overhovedet vil nærme sig, men vi bor trygt og sikkert, skjult fra omverdenen.
Hvis du mødte mig, hvad ville din første tanke så være?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:18
Get dressed ? * smiler drillende *
Og hvis du mødte mig ? - og nu ikke noget med at svare ' get undressed' * driller max *
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:19
BOBO KAN IKKE FØLGE MED!!! Dx right now i will bend you over and made you scream o.-
why are poeple so fast to this shit! Dx
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:21
Vi er kvinder , derfor !
Er der magi der kan stive en lidt af ? Øøøhhhh mentalt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:23
womens, peft *knurre som en utilfreds vovse* want to be pet right now 8(
hmm.. prøv sådan noget medication eller hva det kalder! hvor man meditere o_o
hmm.. ville du turde at være min slave?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:26
Turde ? Ja !
Men ville jeg afskrive min selvstændighed og lade andre dikterer mig ? Hell no :p
Ville du straffe mig når jeg stiller mig i din vej for slaver ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:37
haha fair, skal jeg huske, Millicent! XD
hmm, søger ikke slaver, jeg søger folk da vil arbejde for mig, for penge, mad, varme, tøj, og andet :3
ville du arbejde for mig? :P
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 17:58
Næ! Jeg satser faktisk på det omvendte XD
Drømmer du om at blive leder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 18:27
leder.. det er ikke en tanke der har strejfet mig nej
kunne du finde på at dræbe forsjov?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 22:02
Payne, skal jeg huske hvis jeg mangler arbejde xD
nej, kunne jeg ikke.
hmm.. ville du turde have mig som slave?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 22:05
en slave? det vil ikke være et problem, men jeg ved ikke hvad jeg skulle bruge en slave til
hvad er dit mål?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 22:15
at huske hvem, og hvad jeg er, og hvem jeg var og hvad jeg var, for er ikke helt sikker.
hvis du sku hyre et Bodyguard firma, ville du så hyre mit?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 25/3/2014, 22:20
det er ikke op til mig jeg tager kun imod ordre, det må du snakke med ledelsen om