Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Kommentarer: 12

Spørgsmålsleg (ingame)

Go down 
+12
Dust
Rozalin
Millicent
Teilo
Payne
Evan
Maria
Nochi
Makuro
Selena
Phoenix
The Eye.
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime8/5/2014, 10:13

Jeg har været ud i mange, det er oppe på min 496 snigmordsforsøg(mange var rets så dårlige)
Tro det eller ej, før jeg blev leder, rendte jeg meget rundt og lavede masser af ballade og ulykker sammen med min daværende bedste buddy Auriel.
SÅ er der to andre store ulykker, som jeg ikke vil omtale om.

din bedste fødselsdagsgave?
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime8/5/2014, 15:17

Hvad er fødselsdag?*ja det er både mit svar og spørgsmål*
Seyah
First Class.
First Class.
Seyah

Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Mutant (Naga)
Navn. : Seyah Gizanis
Alder : Ukendt pga. mutationen.
Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol.
Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard.
Partner. : Alt for mange.
Slaver. : I don't need 'em.
Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava)
Antal indlæg : 116

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime11/5/2014, 18:16

Fejringen af fødsel. Ofte med gaver til personen, som man fejre (sikkert for at illustrer: Hey, du overlevede et år længere!)… I gamle dage havde man endda kage owO

Kan du bruge mig til noget?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime11/5/2014, 19:13

ja, kan jeg sagtens ^^

hmm ville du turde at komme tæt på mig? ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 08:07

Det er afhængig af, hvordan du definerer at komme tæt på. Hvis det er fysisk, så foruroliger det mig i hvert fald ikke, faktisk kunne det være spændende at snakke med en som dig, nu hvor jeg er begyndt at høre rygter om, hvordan din klan er begyndt at få flere ressourser, folk og magt i jeres lille dream hills område.

Hvis du mener psykisk, så tror jeg ikke, at noget som helst af det, som du har oplevet i dit liv kunne nogensinde skræmme mig. Jeg har mødt lidt af hvert.

Dit ynglingskæledyr?
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 13:52

Enten min Zain raptor eller min [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Jeg aber halvt efter, dit drømmekæledyr? :D
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:27

En mindwiped servitor... et menneske hvis personlighed er blevet slettet fra hjernen, så der kun er den del tilbage der ved hvordan man udføre de opgaver man giver den, men den teknologi er lidt langt ude i fremtiden, og nogle vil måske kalde den... uetisk.

Hvad er den bedste metode at kontakte dig på?
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:40

Det er at finde mig personligt, hvilket er ikke altid ligefrem særligt let, men jeg findes tit i Louisville, eller så kan du bare lade rygtet gå, at du leder efter mig og samtidig have en eller anden spændende opgave for min klan, så vil du nok få et besøg *smiler slesk*

Hvad syntes du om tredje verdenskrig?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:41

til den kære Vladimir: bør jeg blive bekymret? har intet imod at tage en snak med dig, Lord, men så finder vi ud af noget med emne hvis du endelig vil, min kære vampyr ^^

for fanden, Misser!!! havde lige svaret! XD

jeg brød mig ikke om krigen, for mange døden, men fik virkelig testet mine.. evner i denne krig ^^

hmm.. ville du hjælpe mig med og skaffe flere elvere af alle typer til den klan jeg er medlem af? ^^
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:50

//haha det er fordi jeg er mama XD //

Nej... Så simpelt er det.
Og du spørger måske hvorfor? Fordi jeg tror på, at hvis man virkeligt vil det, så kan man sagtens gøre det selv. Mmmmmeeeennn selvfølgelig er jeg ikke en hykler, selv personligt har jeg haft kravlet blødende og ultra såret op af det flotte marmor gulv i the hall of gods for at bede Vladimir hjælp for min hævn. Men jeg nægter at tro på, at jeg er ligefrem typen, som ville kunne hjælpe dig og i såfald kunne tiltrække de rette elvere for din klan.

Har du nogen intentioner om at starte en krig og så hvorfor og med hvem?
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:50

Det ved jeg ikke, jeg kunne vel godt overtales, men med mindre der er en mekanisk eller biologisk løsning på dit problem, så skal du nok ikke forvente så meget af mig.

Hvem har mest udbytte af dine evner?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:52

mine evner kan være til nyttige for dem da betaler med det rigtige, men jeg er værd som en special person, kan bruges til og sende i natten's mørke, blir aldrig så god som en umbra, mennnnn, i do my work good ^^

råd til og skaffe rekrutter? ^^
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:53

*griner* ja selvfølgelig! Men jeg håndplukker selv mine rekrutter og de plejer oftest at komme frivilligt med mig.

har du nogen æreskodex og hvis ja, hvad går det ud på?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 14:57

jeg har, men det går langt tilbage i min gamle klan's skikke ^^, men det mest moderne måde og sige det på er, tand for tand, øje for øje ^^ går det ind under ære, så dræber vi aldrig forsvar's løse eller folk da svagere end os, er vi flere så det bare ærgeligt men er vi lige værdige med os, så er det ja bare trist når en er det, så det en kamp for alle ^^ og så går vi meget op i at ære de døde, som at begrave dem så de kan forenes med moder natur igen ^^

har du et tilbud til mig? har fået et par stykker, men har DU et? ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 16:57

End det, som jeg allerede har sendt, nej ikke på stående fod.

Hvis du skulle ønske noget af mafiaen, penge, job, mission, et snigmord på en person osv osv. hvad ville det så være og hvorfor?
Seyah
First Class.
First Class.
Seyah

Race : Mutant (Naga)
Navn. : Seyah Gizanis
Alder : Ukendt pga. mutationen.
Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol.
Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard.
Partner. : Alt for mange.
Slaver. : I don't need 'em.
Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava)
Antal indlæg : 116

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 17:23

Det ved du godt, gammelfar… *Skuler mod Vladimir* >.>

Vil du være i stand til at komme ind på livet af mig? Hvis ja, hvorfor?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 18:26

Jeg har indset, at jeg har haft gjort det en gang uden at være bevidst om, hvor tæt på jeg egenligt havde været på dig... Men nej sandsynligheden er mig imod, jeg tror ikke, at jeg nogensinde ville kunne komme tæt på dig som person af visse grunde, som vi begge godt ved hvorfor.

Har du nogen personer, som gerne vil dræbe dig og hvem og hvorfor?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 19:12

ikke hvad jeg ved af, så nej skal ikke kunne sige det, Mirs ^^

ville du angribe min klan, hvis ja, hvorfor? ^^
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 20:00

Nej. Men hvis jeg skulle have en grund, så skulle det være fordi i har gjort noget imod min klan, at der måske kommer enten en dusør på en meget speciel person af jeres, som ville være interessant for min klan at tage, eller fordi vi er igang med at stjæle noget fra jer og er nødt til at dræbe nogle.

Hvad syntes du om tyveri, indbrud og røveri?
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 21:38

Jeg stjæler ofte ting jeg ikke kan købe, men kun når det er til at bygge en af mine mange opfindelser. Min hjerne er desværre konstrueret til ikke at stå tilbage for noget når det er for videnskaben.

Kunne du være interesseret i biologiske våben?
Payne
First Class.
First Class.
Payne

Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 22:21

Jeg ER et biologisk våben! *Fnis*
Men nej… Hvis det ikke er noget, som jeg kan begive mig rundt i gaden med, og bruge dagligt (om nødvendigt), så har det ikke ligefrem min interesse.

Hvor forbundet er du racemæssigt?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 22:23

ja se, det jo et vældig godt spørgsmål, min kære.. da jeg er en blanding, men holder mig meget til min Lyselver side af mig, selv om jeg til tider bruger en blanding af mine lyselver gener og nye vampyr gener, til oggg.. lokke med ^^

hvordan leger du med din/dine partnere/bytte/slave? er ret.. nysgerrig ^^
Payne
First Class.
First Class.
Payne

Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 22:25

Jeg har altid lært, at det ikke er pænt at lege med maden… Joke! Det skifter utroligt meget, men jeg er virkeligheden (oftest) en ret ukreativ person. Men jeg elsker at dykke ned i sindende på mine ofre, og lade deres følelser, tanker og drømme stimulerer mig, imens jeg mærker dem dø i mine hænder… Ahem. Lidt nappen og biden er også sjovt >.>

Drømmer du om ægteskab?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 22:28

hvis jeg finder den rette, så kan det være, men så kan jeg jo ikke lege med de forskelige fyre, jeg til tider går og har det.. sjovt med ^^

ville du turde tage en fair nævekamp med Bjorn, min Livvagt? ^^
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime13/5/2014, 22:36

Hvis det blev nødvendigt. Jeg har enorm mange kræfter og er meget præcis, men jeg er ikke soldat og bruger ikke rigtig tid på at træne. Dog kæmper jeg aldrig fair og slæt ikke efter nogle regler, og jeg bruger min hjerne når jeg slås så jeg står mig som regel godt.

Hvad vil du helts ha at folk gør med dit lig, hvis du skulle dø?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame)   Spørgsmålsleg (ingame) - Page 26 Icon_minitime

Spørgsmålsleg (ingame)
Tilbage til toppen 
Side 26 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Spørgsmålsleg (ingame)
» Spørgsmålsleg version 2. XD
» Spørgsmålsleg version 2. XD
» Vs legen ingame
» Et dæmon rygte! [ingame nyhed]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: