hmm.. ville nok bare dræbe nogle flere som jeg har skånet, for sjov's skyld ^^
hmm tør du lade mig komme.. tæt på? som i.. meget.. meget.. tæt.. på? hehehe :)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/4/2014, 20:20
Måskeeee..... Afhængig af hvilket formål du giver mig... Enten tage dig ind og lagde dig komme på et noget af et specielt sensuelt eventyr...Eller lagde dig blive som en af mine rollinger(klanmedlemmere)... Eller dræbe dig og se livet hælde ud af dine øjne, mens chokket ville highlighte det så skønne ved døden, som griber fat i dig, fordi du for sent havde indset mine mange hemmeligheder... Man bliver jo ikke bandedronning uden grund, ikke?
Er du meget atypisk eller ligner du meget din race og hvorfor?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/4/2014, 22:02
Jeg er nok meget atypisk, jeg har endnu ikke mødt nogen, hverken skytsengle eller skygge dæmoner, der er lige som mig. Jeg tænker trossalt langt anderledes, end nogen anden jeg har mødt.
Hvad hælder du mest til, anderledes og glad for det, eller lige som alle andre og tilfreds? Begrundelse dit svar tak.
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/5/2014, 08:26
Anderledes og glad for det… *Bredt grin* Hvorfor være lige så kedelig og hjernedød, som alle andre, når du kan skille dig ud og være tilfreds med det?
Hvordan foretrækker du din familie?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/5/2014, 08:35
Tæt. En familie skal kunne hjælpe hinanden uden set hvad! Blood is everything... Uden familie hvad er man så? En ensom vandre uden et mål... Ens familie er det vigtigste i verden... For blod er tykkere end vand!
Hvem er din familie?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/5/2014, 19:33
Det er min klan, da det er min selvvalgte og selvskabte familie, desuden som clomans har man jo ingen familie ude over teoretisk set alle clomans, men den familie gider jeg sku ikke have, de er alt for skøre til mig, selv den ældste *blinker i retningen af Diana*
hvis du skulle vælge en ting, som folk skal vide om dig, hvad er det så?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/5/2014, 17:00
At jeg er et godt væsen... Jeg bliver sjældent sur. Jeg kan godt hisse mig op. Jeg kan godt blive voldelige. Jeg kan godt dræbe. For det bliver vi nød til for at overleve. Men jeg er god helt ind til min kerne. Men husk.... Demons run when a good man goes to War....
Hvordan ser du dig selv? Som god eller ond? Begrund! :3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 08:07
Her må jeg svare, ved at spørge hvordan du ser verden, da jeg ser mig selv som et foster af denne verden. Min vrede kommer af verdens vrede, min hævngerrighed er et foster af befolkningens hævnlyst, og så kold som verden kan være, så koldt er mit hjerte.
Hvad gør du, for at finde og/eller bevare indre ro?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 09:19
jeg vandre eller gør.. slemme ting, som jagt eller sex :)
hvad gør du for at forbedre dine evner?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 09:47
Jeg træner dem og udvikler mig, i takt med at jeg lære og observere nye måder, hvorpå jeg kan bruge dem.
Hvad er dit livs nuværende største ulykke? Begrunding bedes vedlægges.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 10:00
har ikke rigtig nogen, så kan desværre ikke sige dette :)
dit livs største begær? magt, penge, en kvinde, m.m? grund skal vedhæftets :)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 12:00
Mit livs største begær er at udnytte alle livets muligheder store som små, at leve mit liv til det fuldest, om det så er søgen efter magt, kvinder eller mænd eller andre værdifulde genstande, det er bare vejen til selve målet. *griner for sig selv*
Hvis det var uundgåeligt, at du skulle få opfyldt, at du vil få din drømme fyr eller kvinde, hvor meget ville du så ofre dig for at få det? altså f.eks. ofre sin race og blive menneskelig, miste sine evner, miste sit ben, position, magt what ever.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 13:43
Jeg har forlængst mistet troen på, at nogen ville elske mig for den som jeg er, uden at det er pga. andre faktorer, som har fået dem til at kunne lide mig. Men hvis det endelig kunne lade sig gøre, så ville jeg intet have imod, at jeg mistede min evne til at blive mit sande jeg.
HVad fortrækker du? ørkenen, havet/søen, byen/storbyen eller skoven?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 14:40
skoven, helt sikkert skoven, men havet kan dog gå an, og lidt ørkenen, er dog ikke så meget for byer og storbyer.
hmm, hvis du fik chancen ville du så? hyre mig, dræbe mig, voldtage mig, udnytte mig, tage mig til dig, frastøde mig. vælg gerne flere og begrund hvorfor.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 14:50
Jeg ville bare lade dig være.. Jeg kender dig ikke og ønsker ikke at kende dig på stående fod, da jeg ikke har erfaret noget omkring dig, som ville få mig til at have lyst til at komme i kontakt med dig. og selv hvis du nu skulle fange min interesse, så ville jeg stadigvæk lade dig være. Tiden har vist sig gang på gang, at det er det bedste at gøre, og hvorfor skulle det ændre sig?
Hvad er din drømmebeskæftigelse?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/5/2014, 15:30
at få min gruppe, The Nightwatch, til at vokse.
hvad er din tørste brøler?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 4/5/2014, 23:51
Jeg laver ikke fejl, kun erfaringer der kan komme på heldige eller uheldige måder.
Hvad er det værst tænkelige, jeg kunne gøre ved dig?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/5/2014, 21:36
Det værst tænkelige du kunne gøre ved mig ville nok være at samle og installere alle mine manlende dele. Hvis du gjorde ville det nok betyde et problem for verden. There is a reason i had to be disassembled.
Hvad er det værste du kan komme i tanke om, fra din fortid.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/5/2014, 20:52
intet, min fortid var som min nutid er.. så intet jeg vil kalde for det værste
hvem stoler du på?
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/5/2014, 21:54
Min pengepung ^w^
Hvem står dig mest nær? Og hvorfor?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/5/2014, 22:02
Patch og altid han er mit et og alt
hvem savner du allermest?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/5/2014, 22:10
Jah hvem gør egentlig det? Jeg har venner... men ser ikke noget af dem ret ofte.
Edderkopper eller skorpioner?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/5/2014, 12:53
Det syntes jeg virker som et underligt spørgsmål. Men hvis man skulle vælge ved jeg det faktisk ikke... Edderkoppen er et fantastisk dyr i sig selv. Men kan være en forfærdelig modstander og det samme gælder for skorpionerne... Men vil sige at jeg nok ville vælge edderkopper. Da de som udgangs punkt er meget fredelige. Det gør kun var de finder nødvendigt for at overleve. Lidt det samme som mig selv.
Nævn en person som du gerne vil se død. Og fortæl hvorfor!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/5/2014, 20:11
Den, som havde i første omgang tortureret Kuuma, derefter dræbt ham således at jeg måtte bringe ham tilbage og nu er han helt død igen... (Vanillia ved ikke, at det er Medusas værk)
Hvem ville du ønske, at du havde haft kunne redde evt fra døden, en ulykke osv?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/5/2014, 10:09
Hm… Hvis jeg kunne redde min fader fra døden, måske? Men ulykkevis på det være Malikan…