Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 10:13
Nej, aldrig i livet. Venner er mere værd end noget materielt!
Venner eller familie?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 10:16
min familie er død så der er ikke andet end venner!
har du nære venner du anser for din familie?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 10:26
Jo du skal være far din klap hat så du har familie
Ja anser phoinix som min søster
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 10:29
Så for satan det er rigtigt! xD der kan man bare se ^^
efter som Selena glemte et spørgsmål stiller jeg bare et nyt xD
hvis du havde magten og tingene til at være forretningsmand hvad ville din handels vare så være?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 11:18
Slaver eller blod :3
Hvilken by syntes du er bedst? :3
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 11:50
Min føde by Moskva men tror det lidt svært oo og komme over sige hej til familien der over
Hvis du skulle have et barn hvem vil du så have det sammen med (af andre spiller)
*skovler kage ind på grund af graviditeten
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 13:43
*stoneface* ... Børn?! Aldrig! Med ingen! De er ikke til andet end besvær... Desuden er jeg ikke sikker på, hvis det overhovedet er muligt, at særlig mange kvinder ville bærer mit avl.. *smørret grin*
Hvem er din fjende? Og hvorfor?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 14:22
Ondskab og irætfærdogjed er min fjende , og den har mange navne !
Tror du alle er til salg , hvis prisen er rigtig ?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 14:37
Tror jeg ja men tror os man kan sælge sig selv for kærligheds skyld
Hvor har du det med og se børn der lider
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 15:25
Hvordan jeg har det med det? Ikke særligt godt, ville nok prøve at stoppe det!
Har du et kæledyr?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 22:38
Hvis et varulvekobbel tæller så ja.
Har du nogle dårlige vaner? (Ud over muligvis at myrde og lemlæste for meget)
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 22:58
at drikke være b menneske have utrolig opfarende sind måske rode mig ud i en masse rod og altid kører min højere finger ned af maven når jeg er i det lune humør
ville du kunne finde på og dyrke sex med lille mig :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 23:00
nej, ville mere skyde dig i kraniet.
ville du arbejde for mig?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 23:10
Jeg arbejder ikke for nogen! *Mopset face*
Hvad mener du om slaver?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 23:26
den som holder slaver bør selv blive slaven det foragteligt og kun ydmyelse er en pris der høj nok for dem som holder dem.
Øl eller moonshaine xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 13/8/2014, 23:34
Moonshine... hvis man vil have ordenlig alkohol skal man lave det selv. Also NO ALCOHOL FOR YOU TILL YOU ARE DONE BREASTFEEDING.
Hvad spiser du mest af?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 05:20
Brød og hvad end det lykkes mig at skyde. Dog bytter jeg det meste væk for andre fornødenheder, så det er ikke så meget kød igen jeg får.
Hvis Vlademir holdte et stort udendørs bal , fordi han var sådan en herlig fyr der bare gjore de ting for 'sit folk' ville du så dukke op der ?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 06:37
For gode gamle Vladimir ville jeg stort set gøre hvad som hels! så ja det ville jeg nok.
hvordan tilbringer du en normal hverdags aften?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 08:02
Alene , læser eller går på markeder og søger efter ... Ting.
Hvordan gør du?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 09:03
Hvordan gør jeg hvad? Forstår det altså ikke.... JEG GØR DET BARE!! :D
Er du rig?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 09:31
du er fatsvag nochi! hvordan tilbringer du din aften -.- men ja jeg er rig! jeg er dæmon leder! :D
når lad os bare stille det igen, hvordan tilbringer du din aften en normal hverdag?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 09:40
HALLO DET STÅR DER DA IKKE!!! PRØV OG LÆÆÆÆÆÆS!!!!
Med en god bog og noget vin, hvis jeg ikke er på arbejde :3
Hvad laver du til hverdag?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 10:23
Vandre rundt, og forsøger at lærer så meget som muligt, imens jeg spreder kaos, død and a bit of love… Rawr :p
Any pets? Want 'em?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 14:19
Millicent : jaget og ligger på lur. Any PETs ? Tæller Auriel med ? Og så min Bjørnunge der hed ' noget Auriel syntes mindede om en tampon *
Har du nogens sinde kurtiseret en pige online ?
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 17:31
Hm… Nu er jeg ikke så frygteligt meget online, men jeg foretrækker nu at holde det til virkeligheden. Men en enkelt gang eller to kan da måske være sket… *Hvislende grin*