Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 19:02
kommer an på hva det gode er jeg ser ikke verden godt eller åndt jeg ser det ånde som det der ikke står for mine principper men jeg aceptere dets ret til og eksistere gør andre ikke derfor vil jeg ikke vælge og gå i krig under en fane selv om min søster er leder for WFF i syden nemlig MARIA
hvis du fik et ønske hva ville du så ønske
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 20:15
At få min familie tilbage! :(
Hvem elsker du højst af alle nu levende?
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/8/2014, 20:24
Mig selv!
Hvad er kærlighed for dig?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/8/2014, 18:08
Kærlighed er Noget der ikke kan købes , byttes , dikteres , opdrages på eller bestemmes over. Den lever sit eget liv på godt og ondt.
Kærlighed er At sætte den man elsker før en selv Og forsøge holde deres hjerter glade.
Hvad er kærlighed for dig ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/8/2014, 21:21
Hvis jeg havde kærlighed til en person, så ville det lyde sådan her: "I'm missing my gorgeous nightmare. The one who is my aphrodisiac. Who can kill me all over again and still make me feel alive!"
Din mørkeste hemmelighed?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/8/2014, 23:27
Ó.Ò
Den mørkeste hemmelighed ? Jeg værner om min identitet og ønsker egenlig at folk skal kendes mig som Augustus Kennedy. Så er JEG , Amanda Kennedy , mere i baggrunden og mit alias tjener som et lille værn mod .... Det meste.
Er du altid i balance , mentalt ?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/8/2014, 14:42
jeg fejler intet mentalt ^^
hvem er den person der mest mystik du har mødt XD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/8/2014, 16:37
Hmmmmm..... Tror det må være Vladimir :3
Kan du lider blomster?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 16/8/2014, 19:50
Ja jeg elsker blomster. Hvad synes du om dæmoner?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/8/2014, 11:21
Det er et svært spørgsmål syntes jeg. For generelt set er de jo blodtørstige væsner der slår ihjel for sjov eller for overlevelse. Men jeg kender personligt en del dæmoner som ikke er sådan, men kender også nogen som er sådan. Så vil sige jeg godt kan lide nogle dæmoner men langt fra alle.
Hvad syntes du om vampyrer?
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/8/2014, 11:58
de fine :D ud over dig du forsøger voldtage mig :D
hvor vil du helst være i syden de steder der kontroleres af frihedskæmperne eller the amigos xD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/8/2014, 12:35
O.o Hvornår har jeg forsøgt at voldtage nogen O.o
Altså siden jeg er modstander af the Amigos. Så klart frihedskæmpernes område. Men ser dem lidt på samme måde. Så hvis jeg var neutral overfor begge sider ville jeg være ligeglad.
Hvem er den stærkeste person du har mødt? Fortid, nutid og måske fremtid
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/8/2014, 13:37
Jeg er usikker. Jeg har mødt mange stærke folk, på vidt forskellige måder, men en af dem, som har voldt mig flest problemer, fysisk, har været Kuuma…
Ville du turde at gå i nævekamp med mig?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/8/2014, 14:19
Helt klart men tror det ender i hed lebbe læg skat og tror resten af New world bliver opstemt af os :i *smiler frækt*
Hvem vil du helst have der sur på dig medusa eller den gamle nisse
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 18/8/2014, 15:58
Hm… Det må nok være Vladimir. Medusa er uberegnelig og stadigvæk uden for min rækkevide… Men "den gamle nisse" kan man nok sno lidt, eller gemme sig for :P
Hvem tjente du gerne?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/8/2014, 08:12
Mig selv?
Vil du helst kunne gå på vandet eller gå i luften?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/8/2014, 08:15
Luften! Det er da awesome! :D
Hvem tror du er den bedste leder på New world ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/8/2014, 19:08
jeg tror alle er gode og dårlige ledere på hver deres måde.
guns or knives?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 19/8/2014, 22:30
Knives
At blive dræbt langsomt og smertefulde eller se sin familie lide?
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/8/2014, 00:38
ingen af delene :) vi bomber svinende inden de kan nå og gøre noget :i
penge eller frihed
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/8/2014, 07:38
Frihed
Gå på hænder hele tiden eller kravle?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/8/2014, 08:33
Tror jeg bruger mine vinger :i
Rødvin eller hvidvin
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/8/2014, 09:30
Rødvin er det eneste der dur!
Hvad spiser du slet ikke?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 20/8/2014, 09:37
Ironisk nok prøver jeg undgå og spise sjæle :c selv.om jeg dæmon men er født menneske så ikke lige vand til og æde sådan.