Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 4/9/2014, 21:33
At miste dem som jeg holder af.... Igen....
Hvad gør dig stærk?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 4/9/2014, 21:48
At tro på mig selv, at træne, at spise og at sejre! Hvis jeg ikke sejre, må jeg være svag. Det er såre simpelt!
Hvornår føler du dig svag?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 4/9/2014, 21:50
At jeg erkender mine svagheder, og tør stå / gå i gennem flammer selv om det gør ondt, Hvis situationen kræver det. Desuden er jeg måske en tiny bit stædig XD
Hvordan ville du gerne forkæles af en partner ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/9/2014, 07:30
Det vil jeg ikke ind på, det er simpelthen efter mit humør, men ingrediensen er oftest, at det skal være noget uventet og noget nyt, ellers ville jeg ofte kede mig eller ikke have høje tanker om dig.
Hvad forventer du af fremtiden?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/9/2014, 08:48
Kampe, krig, at miste, at få. Forventer at der sker en masse som både er godt og skidt. Jeg vil ændre mig til det bedre, eller det værre. Verden omkring mig, omkring os, vil ændre sig. Forventer at intet forbliver det samme, og kun dem der kan følge med overlever.... Forventer at folk fucker op....
Hvordan vil dit drømme liv se ud?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/9/2014, 21:13
mit drømme liv? det lever jeg sku allerede! leder for mit eget kobbel du, måske med flere penge men ellers lever jeg livet som en rigtig ulv.
hvordan er du? (Ond, god, led, m.m.)
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/9/2014, 21:14
I'm whatever you want, darling!
Kunne du finde på at stifte familie med en anden race end din egen?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/9/2014, 21:47
Jeg ville elske at stifte familie med den jeg elsker - race er foruden betydning.
Har du nogensinde skadet dig selv , med vilje ?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/9/2014, 23:07
hm... ja.. desværre
hvilke våben bruger du mest?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/9/2014, 13:38
Mit hoved , og så naturligvis bue&pil. A female version of Robin Hood xD
Hvornår har du sidst .... Hmmmmm..... Kysset ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/9/2014, 14:17
Spørg min kære Selena, hun burde vide det *fniser for sig selv*
Har du haft et romantisk øjeblik og hvad skete der?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/9/2014, 17:54
jah... min ulv og Demians ulv faldt for hinanden.. det mest fantastiske og romantiske øjeblik :)
har du et arbejde?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/9/2014, 19:50
Ja jeg arbejder for dig og din flok, som healer
Hvad er dit mål?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/9/2014, 20:12
hm.. bringe mit kobbel sikkert frem de steder di skal hen :3
noget du vil dø for?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/9/2014, 10:05
Ja , der er helt sikkert situationer jeg vil mene er værd at offer mig selv for. Men at remse dem op på forhånd kan jeg ikke. Omstændighederne omkring er meget afgørende.
Men ja - den man elsker , børn og mange liv kontra et enkelt ( mit )
Hvad savner du / mangler du i dit liv ? Feks Ting , personer , handlinger , humør , kontrol ???
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/9/2014, 23:19
Hm måske en sim jeg kan være helt mig selv sammen med og som ikke vil sys jeg er meget underlig når jeg er mig selv
Er der en som har stjålet dit hjerte men som ikke ser ud til at ligge mærke til dig? Eller en som ser ud til at være forelsket i dig men du ikk interessere dig for ham/hende og hvem er det?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/9/2014, 09:26
Jeg er ikke forelsket! Altså! Hmpf! *Stamper hidsigt i jorden*
Din første kærlighed?...
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 8/9/2014, 10:17
Min første kærlighed?....... Årh gud han er SÅ stædig, besværlig Og UMULIG XD men desværre også tiltrækkende på alle de punkter man kan ønske sig.
First Kiss ?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/9/2014, 14:20
det var den lille Makuro
first time :D
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 14/9/2014, 17:08
Aldrig. Jeg behøver ikke besudle min krop med den slags!
Hvad er kærlighed?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/9/2014, 08:23
Skal du sku ikke spørge mig om! Alle jeg har elsket er død... Sååå...... Men det er vel noget som gør du er helt oppe over skyerne...
Hvor gammel er du?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/9/2014, 09:16
lige fyldt 17 *puser min le's grumme blad der har kostet mange varulve livet*
dit yndlings våben
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/9/2014, 09:19
klør
Ynglings sko?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/9/2014, 09:21
mine store dejlige støvler
hvem ville du mindst slås med af andre kendte væsner (andre spiller)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 15/9/2014, 09:53
varhunde (det samme som varulve, men jeg ser ulve som hunde)