Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/8/2014, 00:32
Bid? Uh, ja! Men helst selv at bide i folk… jeg får ikke noget ud af at se på det, og pga. mit erhverv, så tillader jeg helst ikke, at folk bider i min sarte hals!
Hvad skal folk gøre, for at du kaster dig for deres fødder?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/8/2014, 05:23
Millicent : Udstyrer mig med skøjter og give et skub i ryggen ! XD Jeg har ikke for vane at kaste mig for nogens fødder. Andre gør den slags langt mere charmerende end jeg.
Kan du lide når nogen kaster sig for dine fødder?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/8/2014, 10:22
nej på ingen måde alle folk er født lige :)
hvad dit bedste barndoms minde :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/8/2014, 17:30
Det kan jeg ikke huske
Hvad er dit værste minde?
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/8/2014, 18:23
Det øjeblik, hvor mine vidunderlige øjne blev forpurret af to halvhjerner…
Hvad er dit værste mareridt?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 30/8/2014, 18:38
Jeg ved det ikke. Men jeg er frygtelig bange for at blive forladt. Hvilke er et paradoks da jeg lever alene.
Een ting du rigtig gerne vil ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 31/8/2014, 19:18
jeg lever af og fjerne snavs ( kriminelle af alle arter ) fra overfladen, jeg er ret tilfreds med min tilstede værelse, så da ikke rigtig noget jeg vil, udover et større slag hvor vi kan fjerne en masse.. snavs.
noget/nogen du savner, og hvorfor?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/9/2014, 08:26
Min familie, hvorfor? Fordi de er døde! :3
Hvem er eller var din bedsteven?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/9/2014, 09:39
Jeg har ingen... De er alle døde..
Hvad pokker bruger du som våben?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/9/2014, 09:49
Mit blod? Nogen gange en sten?
Kan du lide smykker?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/9/2014, 18:48
Har en amulet... men det det... ellers er de kun i vejen
Har du et stort underskud af søvn?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/9/2014, 19:13
Det kan man vel godt sige... Sover ikke så tit. Men når jeg gør er det mest for hyggens skyld eller fordi jeg faktisk godt kan lide at sove :)
Hvem er du bange for at miste?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/9/2014, 10:00
Auriel, som jeg iøvrigt ikke har.... Og min mor, som jeg på en måde allerede har mistet en stor del af til hendes sindslidelse. Så alt i alt går det fint XD
Har du kæledyr ? Kunne du tænke dig et / eller flere og hvilke ?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/9/2014, 13:05
Jeg har mit ridedyr Hector, som er så uopdragen, at man skulle tro, at han var et forkælet, lille kæledyr… Og så et mere på vej! Men han er en smuuuuuule for selvstændig. Men ikke mere end de to! Beskæftigelserne bliver ikke mindre pga. det…
Hvad foretrækker du: Køretøj eller ridedyr? Hvorfor?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/9/2014, 14:39
Mit favorit køretøj er auriels jeep. Den er vild. Bygget så ingenting kan træng igennem og forvolde skade. Desuden så følger Auriel med , og man kan finde værre selvskab end ham.
Hvis jeg havde nedlagt en Kronhjort og kødet var sundt og frisk - hvad ville du så give mig i bytte som betaling ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/9/2014, 19:40
Intet, jeg ville stjæle det fra dig og helst gerne på en besynderlig og effektiv måde
Hvis du kunne dræbe mig, ville du så gøre det?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 2/9/2014, 21:14
Nej - så du kan sove trygt. Du behøver ikke frygte mig XD .....og hvis du var en sadistisk vemmelig sag, ville jeg bare pine dig mentalt, i think. Måske ved kontinuerligt at synge ?
Har du temperament eller er du altid in control ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/9/2014, 13:38
Det er afhængig af hvordan du definere kontrol, fordi oftest selv i mine følelsesmæssige udbrud har jeg kontrol, fordi oftest derfor at du vil måske kunne se mine følelser er fordi jeg lader dem slippe ud kontrolleret, således jeg ikke ender med at gå amok af min mindre ustabile psyke. Men gud nåde trøste dig, hvis du endelig får mig ud på det plan, hvor jeg ikke kan styre mig, hvilket oftest er ren vrede. :P Men jeg er nødt til at være i kontrol, evig og altid, ellers ville jeg være en fare til alle og mig selv og være en dårlig leder.
Hvis du kunne joine en klan, hvilken en ville du så? og hvorfor?(du kan evt selv finde på en realistisk klan i the new world, som vi ikke har på listen, f.eks. hvis du vil joine en beastcaller klan or what ever :P )
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/9/2014, 13:50
Hmmm jeg er nok mere free Lance typen , men en fed klan kunne være en slags skytsengel klan, inspireret fra den oldnordiske film fra 2000-something , Divergent. Ikke at man var skytsengel for een bestemt person, men for grupper af mennesker. Værnede om dem , og om byen - tog et ansvar og holdte ro . En skytsengel ting der forpligtede hvor en man gik. Måske der var en leder af gruppen - nogle møder årligt, hvor planer blev stukket ud , i forhold til hvordan den øvrige verden udviklede sig....
Har du nogle allergier eller ting der ville svække dig promte ? :p
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/9/2014, 14:03
nej er rask som en frisk havørn, dog kan nogle gange mine cyborgdele drille, men det er sjældent og som regel aldrig ufikseligt
Ynglingstøj?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/9/2014, 14:20
intet især med dig medusa *smiler skummelt*
hvad er dit yndlings våben
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/9/2014, 14:32
Mine egne næver, mit egen evne eller min hale.
Hvad søger du i verdenen?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/9/2014, 15:03
Love Peace and happiness :)
Hvad er din achilleshæl ?
Phoenix First Class.