Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Saw lignende emne(bloodknight)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime9/9/2013, 23:56

Makuro tog sig til baghovedet indnu en gang, tøvede lidt og greb derefter hans lommelærke med vodka fra sin inder lomme. han tog en slurk og lod så en del af det løbe ned af hans baghoved, smerten fra alkoholen som ramte såret var som at få stukket en kniv i hovedet. med en tung vejr trækning efter smerten skruede han låget på flasken og stak den i inderlommen igen.
han så sig omkring, og der efter op idet hans store ravn kom dykkende ned imod ham og landede ved siden af ham med et hysterisk skrig. han så forvirret på fuglen og forsøgte at forså den ophidsede ravn. forvirret og irriteret fattede han dele af hvad fuglen sagde "hvad snakker du om!? det kunne da umuligt være Dust og Bloodknight som angreb mig!?" forvirret så han omkring sig, hvor fanden var de!
han fik bakset sig på benene og så ned mod sten bunken, vred vrikkede han hovedet fra side til side "nop! ikke lige nu!"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime10/9/2013, 17:35

Ved siden af Makuro kom den mørke højre halvdel af Dust op af jorden, så overkroppen stak op af jorden og så på ham med et roligt blik, mens han tog en smøg frem og tændte den.
"Din fugl har til dels ret, Bloodknight angreb dig bagfra grundet hans mening om, at du er for uopmærksom hmm!" sagde han roligt og pustede en røgsky ud "Jeg har fulgt efter dig hele tiden, men jeg tror nu at jeg finder det mere praktisk at jeg hjælper dig hmm! Den golem du har fundet, har et svagt punkt som er fældes for alle sten golems hmm! Du skal bare knalde knolden af den, og så er det videre til det næste væsen hmm!"

Imens dette skete fulgtes den lyse venstre halvdel med Bloodknight, upåvirket af hvad den højre halvdel lavede. Dust lyttede til hvad Blooknight fortalte ham om denne person, og så tænkende frem for sig.
"Det kunne være det bliver interessant hmm!" sagde han roligt, og så op på ham "Hvor pålidelig er hans evner, inden for anskaffelsen af sjældne våben hmm? Jeg har allerede mødt flere platenslagere, og de har kun prøvet at prakke mig lort på nakken hvilket er grunden til, at jeg dræbte hver og en af dem hmm!"
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime10/9/2013, 20:46

bloodknight kigge på duste halve overkrop "dakkeren og ringene har han funde og fortalt mig hvor var men han kan osse frem skaffe dem til en for det mere i betaling"

bloodknight stoppe og vende sig mod dust "hvorfor er du i 2 halv dele hvad er grunden til det du advare vel ikke makuro gør du??"



Sidst rettet af bloodknight 10/9/2013, 22:08, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime10/9/2013, 21:35

//lige nu er min fugl altså på jorden ved siden af mig xD den er ikke lettet endnu ^^
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime10/9/2013, 22:06

// ja okay mig der lige læste forkert sorry
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime11/9/2013, 15:35

Makuro fik et chok da den mørk sandede krop dukkede op, han genkendte Dust med det samme og skulle til at smadre fjæset ind på sand kroppen. men blev hurtigt enig med sig selv om at det ikke ville hjælpe efter som han var af sand. stadig vred lyttede han til hvad Dust havde at sige og vrissede et svar "så det var ham jeg hørte bag mig!" sur greb han om sin katana og vendte ryggen mod Dust men drejede hurtigt hovedet og så forvirret på Dust idet han sagde han havde fulgt efter ham "hvorfor fanden har du det!?" vrissede han igen "tror i ikke jeg ville kunne klare mig? tror der er noget i har glemt om mig så! jeg har klaret mig selv så længe jeg kan huske!" tøvende så han på Dust, sukkede og fortsatte "selv havde jeg planer om at springe knolden af golemen med en eksploderende pil" han grinte let, men tænkte stadig over på hvilke grundlag Bloodknight havde slået ham.
Han rettede blikket ned mod sand graven, hmm må tage mig af Bloodknight sener tænkte han mens han studerede det nærlæggende område, for mulige angrebs positioner.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime11/9/2013, 15:58

Dust så roligt op på Bloodknight med hans følelsens forladte øje, da han forklarede om denne fyr de skulle møde, men da han stoppede op og spurgte Dust om han advarede Makuro, stoppede han selv op og vendte sig mod ham.
"Du gav mig en opgave der indbefattede, at jeg skulle holde øje med Makuro og skræmme røven ud af bukserne på ham, hvis han ikke kunne udføre sin opgave, og bare fordi du ikke kan styre dine voldelige tendenser, ændre det ikke på at jeg har en opgave at udføre hmm!" sagde han roligt og tog en smøg "Jeg synes om dig som du er, men jeg har stadig mit kodeks hmm! Ham du snakker om ved du om han kan skaffe mig info, om De 7 Sværd hmm? Jeg har allerede 2 af dem, men jeg leder efter de sidste 5 hmm!"

Imens snakkede den anden halvdel med Makuro, lyttede til hvad han sagde til den anden rygende halvdel af Dust, og overvejede svaret lidt før han sagde noget.
"Min opgave gik ud på, at hvis du ikke kunne klare din skulle jeg skræmme dig og færdig gøre din opgave hmm!" sagde han roligt "Men jeg finder opgaven kedelig, så jeg kan lige så godt hjælpe dig færdig hmm! Lad det blive mellem os hmm? Se at få vækket den golem, og gennemfør din plan så viser jeg vej til de sidste hmm!"
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime11/9/2013, 18:09

bloodknight viste godt makuro ville komme efter ham så han hade nogle tanker og viste hvad han skulle for makuro ikke kunne bruge bloodknight skygge som angreb.

bloodknight kigge på dust og der efter væk "kan han måske" sage bloodknight alt imens han vende dust siden til imens han skifte til mellem statie så han var menneske men stadig hade styrken som en varulv han tog et minder cepter frem som han hurtigt førte igenemen dusten sand overkrop og derefter efter heldt en stærk blanding af syre og vand ned i det og helde det ud over dust igen "aldrig lyve man kan høre det på dig tag det som en lærestej for og lyve"
syre basen hedder 30 procent vand og og resten en blanding der svare til det vi i dagens danmark kalder ravent op som æder alt
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime12/9/2013, 21:06

Makuro så på dust igen, hmm det ville sådan set være rart at vide hvor de andre var "okay, jeg holder munden lukket" med de ord gik Makuro roligt ned at skranten og nåede hurtigt bunden. han så over på de sten som han regnede med var golemen og begyndte at gå over mod dem.
han var ikke kommet særlig tæt på før stenene begyndte at rykke på sig, med en massiv kraft rejste det 3 meter store sten monster sig op på sine 2 tykke ben som var at massiv kampe sten. Makuro fik et chok da han ikke havde regnet med den var så stor, han trådte et skridt tilbage da han ikke følte sig sikker alt for tæt på den "Shit!" den store golem stirede på Makuro med sine gule øjne, en mærkelig brøle lyd kom fra den stående bunke af sten i det den begyndte at gå over i mod Makuro.
Makuro reagerede hurtigt og greb sin bue omme fra ryggen samt en normal pil, han sendte den mod golemens ansigt. som han havde forventet knækkede den da den ramte ansigtet, Makuro lagde mærke til en lille ring som sad i golemens næse, var det den Bloodknight mente?
uden at tænkte videre over det løb makuro op af bakken ved siden af dem mens den langsom bevægende golem fulgte efter ham. da Makuro var højere oppe end golemen var sprang han ind over golemen og landede på hovedet af den, men det var dog en kort fornøgelse da den hurtigt reagerede og slog ham i ryggen med sin højre arm så han væltede for over og tumlede ned af bakken. den er hurtigere end jeg regnede med tænkte han mens han fangede fodfæstet igen. tøvende gennem tænkte han sit næste move.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime13/9/2013, 06:23

Den halve Dust som Bloodknight daskede ned, faldt sammen som den fake den var, og med det samme blev Bloodknight angreb af sand, der pågreb ham og tvang ham mod jorden. Dust'es halve sand hoved kom frem foran ham, og så koldt på Bloodknight.
"Jeg tænkte nok du var utilregnelig, jeg lyver ikke for dig!" sagde han roligt "Angrib mig en anden gang, og jeg dræber dig!"

Imens betragtede den anden halvdel af Dust, Makuro gå til angreb på golemen. Dust valgte at være passiv indtil videre, for at se om han kunne klare opgaven uden ham, eller han skulle blande sig og angribe.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime15/9/2013, 20:37

bloodknight kigge på dust "håber jeg ikke du gør"

bloodknight lunder vider og hoppe op i træene og forsate i høj fart hen til hvor han skulle møde denne mand for og få nogle ting som han hade frem skaffe til bloodknight som han skulle bruge
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime26/9/2013, 09:50

golemen havde vendt sig og kom nu i mod tærskende imod ham som et ustandseligt tog. et smil bredte sig over ansigtet på Makuro, han rejste sig op og satte i løb imod golemen. da han var lige for an golem på vej til et frontalt sammenstød, drejede han skarpt til højre og forbi golemen som forgæves forsøgte at vende sig efter ham, men dens store momentum gjorde det umuligt for den. Makuros lette og adrætte krop gjorde det muligt for ham at manøvre godt selv i løbende fart. makuro vendte sig og løb efter golemen som forsøgte at sænke sin hastighed. han greb en sin eksplosive pil og hoppede op på ryggen af golemen, med en hurtig bevægelse stak han pilen ind i nakken på golemen og lavede en baglæns salto væk fra golemen. golemen som fortsatte videre eksploderede i en kæmpe inferno, makuro rullede roligt væk fra eksplosionen i et rullefald. han kom hurtigt på benene og nåede lige akkurat at undvige det flyvende sten hoved som kom susende i mod ham. hovedet ramte jorden med et bump. makuro gik roligt over til hovedet som lå i et lille krater, han greb fat i næseringen og hev den af "ved du om det er denne ring Dust?" råbte han mens han så i retning af det halve sand væsen.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime26/9/2013, 16:48

Dust fulgte efter Bloodknight unde jorden, og da de endelig nåede frem, kom han op af jorden igen. Den originale halvdel af ham lignede ham i fast form bare mørkere, mens det sand han havde samlet til hans anden halvdel, kun var formet som hans manglende halvdel, og var derfor stadig sandfarvet. Han så skiftevis på Bloodknight og den fremmede leverandør, med et afventende glimt i hans øje, mens han ventede på at se hvad der skulle ske.

Den anden mere hvidlige halvdel af Dust, betragtede Makuro mens han besejrede golemen, hvilket han fandt forholdsvis underholdende. Han fulgte med i alt hvad Makuro gjorde, for at få indsigt i både hans tankegang når han kæmpede og hans kampteknikker, da han kunne få brug for den viden en dag, om det så var imod Makuro eller fordi de kæmpede på samme side. Da Makuro så var færdig, smilede Dust roligt og tog en cigar, mens han bevægede sig ned til Makuro.
"Jeg ved det ikke rigtig, men siden det den eneste ring væsnet har, går jeg ud fra at det er den du skal havde fat i!" sagde han roligt og pustede en røgsky ud.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime1/10/2013, 13:02

bloodknight kigge på dust og ryste på hovedet.

bloodknight kigge på den person han stod overfor og fik et stykke papier i hånden hvor efter bloodknight gik hen til nogler klipper og kravle op af dem og vider over en bred flod og gik nogle 100 meter hvor han forsvand ind i et vandfald for og møde den person som han skulle snakke med

bloodknight kigge bagefter sig for og se om dust han var gået med.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime6/11/2013, 22:29

Makuro smilede roligt til Dust's svar og nikkede enig. han så tilbage på golemhovedet som var gået igang med roligt at smuldre til sand og mindre sten, hmm den var vist ikke noget andet af værdi på sig!
han vendte opmærksomheden mod Dust igen.
"Det næste må vel være edderkoppen! har du den fjerneste anelse om hvor lortet er henne?
sagde han med et roligt smil. Han glædede sig til at så hvor stor edderkoppen faktisk var, det var svært at forstå størrelsen ud fra et billede. han fandt sin lommelærke frem fra inderlommen og skruede låget af og tog en slurk, følelsen af brandende vodka løb gennem halsen på dæmonen som roligt så op i himmelen.

//sry xD dette emne havde jeg glemt ^^
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime8/11/2013, 14:39

"Jeg ved kun den befinder sig, i den skov mod nord, men hvor den helt præcis er henne, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, så du må selv finde frem til dens gemmested!" sagde han roligt, mens han holdt øjet på Makuro under samtalen "Men jeg kan lige så godt sige det nu, den edderkop er større end mig, og dens gift er hurtigt virkende! Forøvrigt er den utroligt aggressiv, så du skal arbejde hurtigt!"
Den anden side af Dust, kunne ikke følge med Bloodknight op til vandfaldet, så den del af ham blev hvor den var, da Bloolknight kravlede op af klipperne.
Tilbage til toppen Go down
Bloodknight
First Class.
First Class.
Bloodknight


Outgame Titel: : One of the first 10
Race : Varulv
Navn. : bloodknight
Alder : 870
Evner/Classes. : Berserker
Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk
Tilhørende klan. : tilhøre mig selv
Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte
Antal indlæg : 145
Reputation : 0
Join date : 19/05/13

Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime8/11/2013, 21:53

bloodknight snakke længe med ham han var mødes med og fik de ting han skulle bruge fra ham og derefter gik han tilbag af samme vej som han var komme af og kigge på dust "venter du stadig"

bloodknight kigge længe på dust og sage til sidste "det hele er iorden" i håbet om dust ville forstå hvad han mente med det

// makuro skriv lige i privat der er lige nået jeg skal sige dig//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Saw lignende emne(bloodknight)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Times have chanced since last(Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Makuro og Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)
» [Uafsluttet]Du er kun en opgave... eller hvad? (Nille, bloodknight og Dust)
» Hello, it's me~ I was wondering if you'd like to... Emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Free RP-
Gå til: