(spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen?
2 deltagere
Forfatter
Besked
Gæst Gæst
Emne: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 19/12/2012, 13:29
Hejsa alle sammen :D Selvom jeg er lidt af en computernørd og gamer, så har jeg endnu ikke fundet ud af, hvordan man sætter sange ind? Altså får converted et link fra youtube om til en kode, som man så kan sætte ind på profilen :)
Håber i vil give en ordenligt forklaring, for så kan admins evt sætte den ind som en guide, så vi ikke får tons viser af folk, som skriger på koderne til deres sange :D :D
Forsæt god dag alle sammen :D
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 23/12/2012, 18:39
Altså... at du spørg alle og en hver før du spørg mig :(
1) Du går ind på youtube og finder en sang og går ind på den.
2) Så finder du knappen "Del" Den er under videoen et sted.
3) Så trykker du "indlejring" og "brug gammel indlejringskode" den kopiere du og sætter ind i en pm.
Så får du en lang række volapyk
4) Så sletter du alt før "http://...." og alt efter og med det første ""><".
Også skulle det gerne være klar til at sætte spå profilen :)
Har i brug for hjælp så send sangen til mig også gør jeg det :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 24/12/2012, 17:16
Youtube er desværre blev mere sikker i det med koder, så det gammel system virker ikke længer som det skal, hvis jeg når jeg laver den kode som du har sat op Au så sker der ingen ting z.z
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 24/12/2012, 17:19
Den virker for mig basse ;) ellers så giv mig linket , så klare jeg det en af dagende :)
Men ellers så tror jeg ikke du gør det rigtigt , for jeg testede det igår inden jeg sendte indlægget ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 19/10/2013, 15:01
*øjnene ruller ud på bordet af forvirring* Ville du eller andre være awesome at lave denne sang om til det der kodesnask, så jeg kan sætte det ind i min profil :) https://www.youtube.com/watch?v=gYSqJrJfcPE
Rozalin First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Blandingsrace Navn. : Rozalin Pearce Alder : Sind - 1783 år. Udseende - 22 år. Evner/Classes. : Ukendt Slaver. : Slave of life. Antal indlæg : 44 Reputation : 0 Join date : 05/03/13
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 19/10/2013, 15:16
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 19/10/2013, 15:30
Linket virker ikke O.o
Rozalin First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Blandingsrace Navn. : Rozalin Pearce Alder : Sind - 1783 år. Udseende - 22 år. Evner/Classes. : Ukendt Slaver. : Slave of life. Antal indlæg : 44 Reputation : 0 Join date : 05/03/13
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 19/10/2013, 15:31
Gør det ikke? Det forstår jeg ikke, det fungere fint når jeg trykker mig ind på det. o.o'
Gæst Gæst
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 19/10/2013, 16:04
Kunne du så ikke lave koden dimsen? ^^
Rozalin First Class.
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 19/10/2013, 16:13
Sidst rettet af Ellie 9/11/2013, 13:13, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 9/11/2013, 12:07
nu da vi alligevel er igang, så har jeg forsøgt med Auriel's teknik ( og jeg ikke den ikke virker ) den virker bare ikke for mig, ved dog ikke hvad jeg gør galt, da jeg simpelt aldrig har været ham da bruger hjernen af den simple årsag at jeg ikke rigtig kan optimalt, derfor jeg bare laver mad og smider folk ud af klubber, nå nok om det xD
vil nogle hjælpe mig med den sang jeg kunne tænke mig, hvis det ikke er til besvær, da det ikke haster :3
denne her sang, hvis det muligt jeg kan få lidt hjælp eller noget :3 sån sende en PM til mig med det link jeg skal sætte ind på min profil eller noget, ville være en stor tak :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen? 9/11/2013, 14:17
Ellie retter lige på din kode kan se du mangler lidt til at den ken komme til at virke, kom til at gøre det samme med Kuumas :3