Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 26/8/2014, 20:08
Så er det vel nok godt jeg har dig Granny, til at holde ulven væk fra det lille lam :P Bum bum bum
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 26/8/2014, 23:30
Ingen skal tro de bare kan komme dadrende her, og lave hankypanky med mit kære barnebarn XD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 11:28
Jamen så kommer jeg her, og vil lave hankypanky med dig Granny XD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 12:06
Er jeg den eneste der syntes det hele virker fucked op? O.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 16:33
* giver Dust et rap over Nallerne * Tror NOK lige du holder dig fra Granny ! Hun er da ikke til den slags frækkerier :)
Og Nochi , det er ikke så slemt. Tænk hvis det handlede om roulade og ikke bare citronmåner - uha da da
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 17:23
Granny er stolt over dig Mils, det var helt klart det rigtige at gøre, da jeg gjorde dig til min ene arving :b Fordi Granny er så stolt af dig, så har jeg lavet en roulade der bare er for lækker, og så er den kalorielet :b den er til dig mit kære barnebarn -^.^-
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 17:34
* Beamer stolt * Du er alt jeg har Granny , jeg vil gøre alt for dig det ved du da. * gnider sin næse mod Grannys hals * ROULADE!!! Mums - du er den bedste Granny i hele verdenen xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 17:35
* gemmer sig med rouladen da den er for fræk til at dele*
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 18:08
Årh du er bare så dejlig min dejlige Mils :D *krammer Mils mens hun nussede sin næse mod min hals* Nyd nu din roulade lille skat, men husk nu at gemme appetit til aftensmaden, jeg laver din livret til dig XD
Mils du er bare så sød, din lille trold :b
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 19:30
Jeg gør alt for at tilfredsstille min søde tand xD - eller .... Næsten alt o.o
Desuden , jeg tænker om vi skal aftale hvordan min Granny og jeg er relateret. Kan det være laaaangt ude i Millies mor eller fars side ? , HVIS vi skal lege INGAME ?
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 20:17
Øhm så har vi et problem XD Diana er jo en clomans og er derfor skabt uden livmoder, og alt det der, så hun kan ikke få børn overhoved :b men hvis det er, så kan Diana være Millicents adoptiv bedstemor, og der har jeg nogle ideer til hvordan de kan have mødtes ^,^
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 27/8/2014, 21:52
Uh NU er jeg nysgerrig XD
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/8/2014, 00:10
Diana er jo gladere for en kvindes selskab end mænds, hun er shaman og hun foretrække pæne og slanke væsner, til de dukker hun laver, så mine tre første ideer er baseret på disse 3 faktore :b
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/8/2014, 10:27
Så det du siger er at Granny vil have hed sex med den kopi dukke hun laver af hendes uskyldige barnebarn ? XD eller .... ? :p
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/8/2014, 13:20
Øhm for det det første, laver hun ikke kopi dukker af andre, hun laver bare =dukker af andre= XD
Men det jeg havde tænkt mig var ikke lige frem sex, det var mere noget i retning af, at Millicent måske havde brug for noget opmuntring, og Diana så kunne være den veninde hun havde brug for ^.^
Min anden ide var, at Diana kunne tage sig af Millicent, fordi hun havde fået en sygdom eller været ude for et uheld, og som shaman kunne Diana tage sig af hende, og helbrede hende ^.^
Den sidste ide er, at Diana enten er midt i at lave en dukke og så dukker Millicent op i mens, eller også mødes de og først er Diana nysgerrig omkring at lave hende til en af sine dukker, men så får Millicent hende till at skifte mening ^.^
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/8/2014, 14:08
Virkelig ? Jeg tog fej ? Er du nu sikker på min Granny ikke vil hygge med en dukkepige ?xd
Ej , det lyder som gode bud der ! Men men men ( så til det nederen ) jeg er ikke emne klar og jeg flyver ikke foruden sikkerhedsnet , da det hele stadig vakler for mig. 'Sværre.
Så jeg dypper bare tærene i de emne der er nu - men du er jo på listen , i hvad end form Du selv ønsker - IF the time Comes. :)
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/8/2014, 17:28
Jamen søde barnebarn, granny vil så gerne skrive med dig :O vi gamle mennesker vil jo så gerne, nyde den tid vi har tilbage, sammen med dem vi elsker XD
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/8/2014, 18:20
I det tilfælde så lover jeg det det næste emne jeg laver Granny, udover Crasie og Mr.Admin Auriel.
Hvem har hjerte at sige nej til en gammel dame XD
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 28/8/2014, 18:58
Du har i hvert fald masser af hjerte, mit kære yndlings barnebarn -^.^- derfor elsker Granny dig såååå højt XD *niver blidt i din bløde æble kind*
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 29/8/2014, 20:15
You know Grams, sometimes i think i have a little too much heart XD But ....if life hands you lemons- make lemonade, 'aight?!
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 29/8/2014, 22:40
Nej det er da helt forkert søde skat XD when life hands you lemons then throw it back at the world and say "give me some fucking money bitch" XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 29/8/2014, 23:51
Granny - HVA VAR DEEEET DU LIGE DAGDE DER ?! * dasker grams i nakken *
Gæst Gæst
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 29/8/2014, 23:51
Og smider bagefter et S afsted også O.o
Diana First Class.
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 30/8/2014, 00:45
Du hørte mig godt søde skat, og selvom det ikke er særligt sødt sagt så mener jeg det -^.^- din Granny vil brystkræft æde mig ikke have lemons, medmindre jeg skal bruge det til en lækker kage XD Granny skal bruge penge, så Granny kan købe pæne gaver til sit barnebarn, og lave lækker mamse til når mit kære barnebarn, kommer og besøger Granny XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket) 30/8/2014, 18:42
Granny - dette er jo en pæn tråd og der er fandme ikke plads til lorte bande ord her ! Jeg vil fucking ikke høre ord som bitch og penge ! Det satme noget klamt pis xD * hoster og rømmer sig *
Øøøhhhh Think im running a fever , Granny. Måske jeg burde snuppe noget alkohol og kvæle den med - bare så jeg ikke smitter dig ! :)
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)
en tråd til ære for vores elskede Millicent(Emnet er imidlertidigt lukket)