Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime26/5/2014, 19:46

Hejsa rollinger.

Jeg tror bare, at jeg er nødt til at være offline fra denne side af i et stykke tid... I dunno..
Ikke nok med er jeg ikke en kompetent nok admin til at slå nok ned på OP, godmode og powerplay, som før har ødelagt det for en del personer og nok endnu gør det.

og at siden endnu ikke er færdig, selvom det er over 2 år siden jeg startede den.

så har jeg på en eller anden mærkelig måde fået en af vores kære brugere til at fuldstændigt ignorere mig og ikke have lyst til at skrive på nogen som helst måde, og jeg fatter hat af, hvad jeg har gjort galt...
Men i hvert fald omega undskyld til den bruger.

So offline here i go..

men bare rolig, jeg kommer tilbage.

yours
Medusa.
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime26/5/2014, 20:56

No, don't leave us. :C
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime26/5/2014, 21:10

Fuuuuuuck.... Ked af at høre det er endt som det er endt... Men tja... Sådan er livet vel bare... Koldt, ondt og utilgiveligt..... Men mange af tingene du snakker om er jo ikke din skyld!

At folk ikke kan følge reglerne, er en del af livet... Sådan er det jo også i den virkelig verden... Selvfølgelig vil folk gerne gøre noget vil regelbryderne. Men at lege politi er ikke sjovt... At skulle overvåge alles bevægelser er ikke noget man bare lige gør... Derfor vil der altid være nogen som spiller Powerplay, Godmode eller OP. Selvfølgelig skal vi som brugere gøre vores bedste på at udpege dem som bryder reglerne... Men i admins er jo kun mennesker! Det må ingen af os glemme! I laver fejl ligesom alle andre. Vi bliver bare nød til at finde dem som ikke kan følge reglerne sammen. Og håbe på at alle kan overholde dem...

At lave en side som den her tager tid! Og den tid har alle ikke bare lige! Du studere ved siden af det her, så det er da klart at den stadig ikke er færdig. Du har ikke haft tid til at gøre den færdig. Og jeg må næsten indrømme at jeg tror aldrig den bliver det. Ikke fordi du ikke har tid, eller ikke bruger nok tid på det. Men der vil altid komme nye ideer, nye ting som skal tilføres. Ting som måske skal ændre. Vi vil altid udvide vores legeplads, fordi sådan noget her bliver aldrig færdigt. Man kan kun bygge videre på det! Og da dette er en legeplads for os alle. Vil vi altid elske den! Jeg ved vi alle vi altid elske den uden set hvor langt den er. Om den er helt færdig eller ej... Det er jo derfor vi bruger tid på den. Fordi vi elsker det arbejde du har lavet! Du har skabt en fantastisk verden som vi alle vil være en del af... Husk det!

Men syntes alligevel det er fair du smutter i noget tid :) Du har dine eksamener og dit privatliv vedsiden af! :) Du har nok brug for tid til at få det hele op og køre igen! Desuden har du lille Makuro til at styre butikken imens du er væk ;) Så tag den tid du har brug for, det hele er i gode hænder, det er jeg sikker på! :) Vi alle venter spændte på at du kommer stærkere og mere kreativ tilbage ;)
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime26/5/2014, 21:31

Selvfølgelig er siden ikke færdig, den bliver aldrig færdig. Det er en del af at have en hjemmeside som denne. Det er vores allesammens opgave hele tiden at gøre den bedre til noget vi er glade for. 
Jeg har spillet på et par forskællige af denne slags sider og denne her er den bedste og mest veludviklede af dem allesammen. 

Vi har alle brug for at tage en pause ind imellem, jeg tog en pause på et par måneder så jeg kender det godt. 

Vi er her når du kommer tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime26/5/2014, 22:28

Noooo o.o søde dusa smutter :( mås hun ikke :) men sådan er livet vel :) men husk ikke at smutte helt fra os, du er jo stadig vores mor :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime31/5/2014, 19:09

Mange tak for jeres dejlige ord ^^
Jeg ved godt at siden vil altid forandre sig, men selve grundprincippet mangler stadigvæk, der er rigtigt meget af de fundament af alt den skrivearbejde som mangler, og det er det, som jeg snakker om :)
Fordi selvfølgelig skal siden ikke være statisk og monotont, det er kedeligt! :)
Tilbage til toppen Go down
Payne
First Class.
First Class.
Payne


Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Succubus/Cyborg.
Navn. : Payne De Niro.
Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år.
Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende.
Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen).
Tilhørende klan. : The Leones
Partner. : I don't have time for that.
Slaver. : Well... I ate them.
Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig.
Antal indlæg : 519
Reputation : 196
Join date : 16/09/12

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime31/5/2014, 23:03

Hov! Hovhov! Jeg har da ikke set det her D:

*Klæber sig til Dusa* Vi kan ikke leve uden dig! Du ER jo Mama Admin! Du er moderen, skaberen og min gudinde… Jeg kan ikke have, at du har det så skidt :c

Hvem skal jeg tæske? Hvad skal jeg gøre?! x.x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime31/5/2014, 23:51

Hvis der endelig er, payne, så det mig du skal slås med så ja o.o men vil bare sige undskyld, til misser.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime1/6/2014, 08:01

Det er ikke nogens skyld andet end kvindeligt hysteri fra min side. ^^ Så ingen skal blaime hinanden for noget og især ikke dem selv. ^^
*bær Payne som en hat, nu hvor hun er blevet sådan en klæbegøj*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]   Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp siden! (admin nyhed)
» Farvel The New world (Mama Admin nyhed)
» [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: