Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Saw lignende emne(bloodknight)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime30/11/2012, 17:24

Tid: nat
Sted: forladt industri plads
Omgivelser: Ingen
Vejr: Næsten skyfri himmel

Det var en mørk nat på trods af at himlen næsten var skyfri og en skikkelse bevægede sig praktisk talt usynlig for det blotte øje ind på en nedlagt industri plads og videre ind mellem bygningerne med de barrikaderede vinduer som man hverken kunne komme ind eller ud af på det enorme areal der indbefattede en stor mængde bygninger og undergrunds gange alt sammen dannede en labyrint både inden og ude for deres vægge hvilket kunne gøre det umuligt at slippe ud derfra hvis man ikke havde et kort over området eller var vanligt kendt derinde lige som den skygge dæmon der nu sneg sig rundt derinde på vej mod sit afsindiges underjordiske gemmested som han havde fundet derinde på den ejendom der tilfældigvis var blevet hans i et spil poker han engang spillede med en gruppe fyre som han dræbte da han havde pumpet dem for informationer! Der var ingen der vidste hvem der ejede stedet men alle holdt sig væk derfra for Dust havde sørget for at der altid ville ske indtrængerne noget så de hellere ville holde sig på lang afstand end at vove sig derind! Da han nåede til sit gemmested aktiverede han låsen ved at tage sin engle daggert og sin dæmon daggert i hver sin hånd samt hans skyggedæmon daggert i hans hale og stak dem ind i nogle huler hvilket aktiverede den usynlige dør så han kunne gå ind og lukke døren der blev usynlig igen!

Dust satte sin taske fra sig med en rolig bevægelse og ventede nu på Bloodknight der burde dukke op snart for han havde sent ham et brev hvori der stod at Dust havde en opgave til ham han sikkert ville kunne lide en opgave Dust selv havde planlagt og havde arbejdet på i lang tid og denne grund han ejede var perfekt til opgaven samt en forklaring på hvordan han kunne komme hen til døren ind til Dust! Han gik roligt hen til nogle monitore der viste et lokale hvori hans første offer lå en umbra der en gang havde stjålet fra ham og han derfor ville lære en lektie hvilket var hele meningen med hans plan! Offeret var stadig bevidstløs så Dust begyndte at passe de ting han havde gang i nogle gifte og potions han skulle bruge til en stor opgave som Bloodknight skulle hjælpe ham med! Dust havde forberedt en helt del fælder blandt andet den fælde der var monteret rundt om halsen på hans første offer det var en full face maske splittet på midten så når man åbnede den gik front delen fremad og bagsiden tilbage siddende på delen rundt om halsen og begge dele med pigge på indersiden! Dust kiggede op på skærmen da han så at offeret bevægede sig og smilede så roligt! Foran offeret hang der en båndoptager og efter han havde gået i panik tog han den og spillede båndet! En dyb forvrænget stemme begyndte at snakke
”Hello Bryan! I wanna play a game! I hele dit liv har du som umbra levet af at stjæle fra andre og videresælge de ting du stjal hvis du ikke selv kunne bruge det du har i flere tilfælde lykkedes at ødelægge folks liv og i de fleste tilfælde forvoldt dem stor smerte bare for at du kunne få dig nogle let tjente penge! Men nu er det på tide at du lære hvordan det er at give for ser du omkring dit hoved sidder der en fælde! Når du rejser dig vil en timer gå i gang og hvis du ikke har nået at tage fælden af før tiden løber ud så tjaa… Forestil dig en venus fluefanger der har sit bytte i sin mund! Kig dig omkring og du vil vide præcis hvordan du skal få fat i nøglen til din frihed! Let the game begin!” båndet stoppede med et klik!

Offeret så sig panisk omkring og han erfarede at den forvrængede stemme på båndet havde ret en nøgle hang synlig i en kuppel med en speciel lås den eneste måde Bryan kunne komme fri var ved at lade maskinen der var koblet til kuplen smadre hans højre hånd! I det han rejste sig hørte han et ringene klik og timeren der gik i gang hvilket igen fik ham til at gå i panik han rev og flåede i maskinen men intet virkede og det gik hurtigt op for ham han gik panisk hen til maskinen og prøvede forsigtigt men han kunne ikke få sig selv til det! Efter nogle forsøg fik han sig selv til at lade maskinen smadre hans hånd men han nåede kun lige at gribe nøglen da trickeren nåede nul og før fælden aktiverede kom der en stemme ”Game over! You lost!” efterfulgt af at fælden klappede sammen som en mund og dræbte ham på stedet! Den livløse krop faldt til jorden og Dust rystede roligt på hovedet af ham! Han gik roligt derind skar en puslespils brik af hans hud ud og gik tilbage til sit gemmested! Han var et håbløst tilfælde lige som de fleste andre han havde mødt på sin vej men det undrede ham ikke at hans første offer ikke klarede sin test han var jo et håbløst tilfælde men Dust valgte ikke sine ofre ud fra deres intelligens eller noget i den retning han valgte væsner han havde mødt og eller vidste noget specielt om folk som ikke værdsatte deres liv så han havde tænkt sig at lære dem hvordan man værdsatte sit liv på hans egen måde!

Dust havde lavet rummet på hans grund men han havde også planer om at lave fælder andre steder i Las Vegas som han var i hans planer var store og virkelig detaljeret og dette ville virkelig påvirke byen når planerne begyndte at udfolde sig og det ville skabe et kaos som aldrig var set før hvilket Dust virkelig ville elske han nød bare når han kunne lave kaos! Dust begyndte at blive lidt utålmodig med hensyn til Bloodknight han ville gerne have sat sine planer i gang snart og han ville ikke gå udenfor om dagen medmindre det var nødvendigt for at fuldføre hans planer så det meste af det der skulle klares om dagen ville blive Bloodknights opgaver! I øvrigt skulle han også hjælpe med at lave nogle traps samt at opsætte fælderne med ofrene og alt det men dette ville blive stort lige meget hvad og han vidste at dette ville blive lige nået for ham lige så vel som for Bloodknight! De tænkte begge rimelig ens på nogle punkter derfor var dette helt sikkert noget de kunne lave sammen så mens han gik og ventede på ham gik Dust roligt rundt og puslede med de forskellige mørke alkemiker ting han lavede til hans planer!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime9/12/2012, 20:48

bloodknight kom hen til den grund som dust hade beskrevet og hurtigt fandt han det sted dust hade beskrevet

og kigge rundt imens han gumle vider på den meneske arm som han hade flået af en halv fordrukken sut på vejen her hen bloodknight kigge længe rundt for og finde døren der hvor dust hade beskrevet den skulle være men uden hel bloodknight stod og blev minder utålmoddig og overveje stærkt og gå igen fordi han var ved og tro det var en joke at dust hade lavet med ham bloodknight slog hårdt på muren og kunne høre det ikke var en admendelig mur det var den for hul til og være.

bloodknight stod og tænkte det igenemen som dust hade haft skrevet til ham i brevet alt imens han vente på dust enden ville åbne en dør eller komme frem
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime10/12/2012, 14:05

Dust hørte straks at Bloodknight slog mod væggen og vidste at det var ham han var trossalt et utålmodigt væsen når det kom til stykket og det kunne jo i sig selv godt ligne en joke når han stod der og ikke kunne finde Dust nogen steder selvom det var der Dust havde sagt han skulle komme hen! Som Dust stod og pillede ved noget af hans alkemiker grej trykkede han på en knap ved siden af sig så den hemmelige dør ind til lokalet han var i gik op lidt til højre for Bloodknight og afslørede hans tilstedeværelse! Han rettede lidt på instrumenterne tændte en bunselbrænder så væskerne begyndte at blande sig ved højere temperature og vendte sig så roligt mod døren og så på Bloodknight med sine blod røde følelses forladte øjne!

"Hvor godt du valgte at komme jeg håbede at mit brev ville fange din interesse tilstrækkeligt nok til at du ville komme og hjælpe mig med mine planer!" sagde han roligt og bød Bloodknight indenfor før han igen lukkede døren bag ham og ikke lod sig det mindste påvirke af det faktum at Bloodknight gik og gumlede på resterne af en arm der efter lugten at bedømme sikkert kom fra en fulderik han havde fundet på sin vej herhen "Først og fremmest pas nu på du ikke bliver fuld af blodet i den arm sutterne heromkring kan drikke en hel del mere end man skulle tro jeg hørte at en elder vampyr blev fuld af at drikke blodet fra en af dem i sidste uge og jeg vil gerne have du er klar i hovedet når vi arbejder her!" sagde han roligt mens et smil bredte sig på hans blege læber "Men nok om det jeg tilkaldte dig egentlig fordi jeg som sagt i brevet godt kunne bruge din hjælp! Ser du jeg har tænkt mig at skabe noget kaos her i byen!" Dust forklarede ham sin plan og da han var færdig så han roligt på Bloodknight og afventede hans reaktion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime10/12/2012, 15:10

bloodknight stod og glode underligt da døren lidt til højere for ham gik op og han kunne se dust sage bloodknight "det var sku på tide det er jo hunde koldt her ude"

bloodknight kigge på dust og sage "hmm det var endelig en go grund for synes nok den smager lidt underligt den arm her" imens bloodknight sage det smad han armen over i et højerne hvor han kunne se der var nogene gifte rotter som han viste kunne tåle alkoholden.

bloodknight kigge på dust imens han hade lændt sig op af en metalstolpe der stod lidt væk fra dust for ikke og blive total skør oven i bolden af gasserne fra det dust lave og sage "du ved udemærket godt jeg elsker og lave kaos rundt om mig" imens bloodknight sage det grinde han på en mere eller minder physkopat måde imens han kigge på dust...

bloodknight stod og tænkte lidt over den plan dust lige hade fortalt og mumle så "hvad pokker skal du bruge mig til for og gøre det" sage han alt imens han smile så hans skape tænder kom frem i kanten af smilet og stod og kigge lidt rundt og sage "hvad vil du have jeg skal hjælpe dig med dust?"

Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime10/12/2012, 15:41

Dust smilede roligt og slukkede roligt for bunselbrænderen da giften han havde lavet var klar den skulle fungere som en gas art når han brugte den ved at han varmede den op til koge punktet hvor den ville fordampe og derved forgifte den der indåndede gasserne! Han vendte sit blik mod Bloodknight og virkede skummel da han endnu engang smilede Dust vidste at han ikke kunne tillade sig at vise sit ansigt ud af til og derfor var der nærmest ingen der kendte til hans eksistens og kunne forbinde ham til hans planer og Bloodknight var nærmest ukendt nu hvor nærmest alle udefrakommende der kendte til ham var døde og det placerede ham i nærmest præcis den samme situation som Dust var i!

"Du er trapper lige som jeg er og selv om jeg er vant til at være kreativ med mine fælder er jeg nød til at have en andens synsvinkel på mine fælder ser du jeg er udelukket vant til at lave fælder der enten et skal beskytte mig mod udefrakommende eller to dræbe offeret uden mulighed for at slippe levende fra det mens du derimod er varulv og jeg ved at du bruger dine fælder til at fange mad med selvom du er fuldstændig istand til at jage og fange dem selv med dine syn på tingende krydset med mine syn på tingene burde vi virkelig kunne opnå det mål jeg ønsker!" sagde han roligt og lavede et nik med hovedet mod et side kammer hvor de kunne ryge da det var for farligt at ryge så tæt på de gasser der var omkring hans alkemiker grej! Det var fint nok at man tændte en bunselbrænder eller noget da gasserne steg op af men i deres hovedhøjde kunne det lige så godt ende med at hele stedet selvantændte og efterlod stedet som et krarter!

"Iøvrigt kan du nemt hjælpe mig med at afhente ofre når du er i menneske form som varulv er din aura mere bemærkelses værdig men i menneske stadie lægger man ikke mærke til det medmindre man ved hvad man skal lede efter for ikke at glemme at din lugtesans og hørelse stadig burde være ret god når du er i den form du kan opspore folk i dagslys og fange dem i samme sekund du har chancen for det! Det er en ting jeg ikke kan gøre da min engle form ville gøre alle opmærksom på mit nærvær!" sagde han og tog en smøg i munden for at tænde den og se på Bloodknight igen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime10/12/2012, 16:04

bloodknight smilte og sage til dust "ja det er rigtig jeg kan gå rundt næsten ubemærke i menske form og ja både min hørelse og lugtesans er ret go til og eksempel vis ad skilde en person ud fra en menskeflok og ja det er helt rigtig er jeg og bruger nu ikke kun mine fælder til og skaffe mad men osse til og beskytte mig selv med"

bloodknight blev lidt minder irretteret over og vente på og få afvide hvad han skulle og sage med et "hvad skal jeg hjælpe dig med dust for ind til vider har det været spild af tid jeg kom her hen vi står jo kun og snakker hvad med og få udført nået istedefor"

hvor efter bloodknight tog en smøg frem og sin ligther frem og tændte den og kigge på dust venntene på et svar
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime10/12/2012, 18:40

Dust smilede roligt over hans utålmodighed satte smøgen i mundvigen og fremdrog tre stykker tøj med tilhørende billede af genstandenes ejer som han rakte til Bloodknight

"Jeg har allerede fundet ud af fælderne til disse ofre det eneste jeg mangler er sådan set bare ofrende selv og jeg tænkte du måske kunne finde dem for mig mens jeg sætter de sidste detaljer op?" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime10/12/2012, 21:51

bloodknight kigge på dust og tænkte tilbag på den episode de hade haft ude i skoven nogen måneder før og sage "ja hjælper dig med de her 3 og efter der står du på egen hånd dust har ikke glemt vores episode ude i skoven i nu"

bloodknight tog de ting som dust holde frem og tog en skruge trækker der lå på et bord ved siden af ham og kaste let og elegang hen så den slog den knap til som åbne og lukke døren som bloodknight var komme ind af
bloodknight forsvandt hurtigt

bloodknight tænkte at han nok heller måtte finde en halv stor bil og samtidig med kom der en kørne i pracis sådan en som bloodknight fik til og stoppe og gik hen i den side hvor chufføren sad og slog hånden indgenemen ruden og træk mensked ud af bilen og slog hans næseben op i hjerne på ham så han døde og tog bilen og hurtigt fandt han det første offer som endelig var meget nemt og få fat i og det næste der blev det så svære for det var en familie far med 2 unger og en kone men han fik afledt ham væk med og spørg om han kunne hjælpe ham med bloodknightes bil og og slog ham bevistløs da han kunne den sidste som åbenbart var den mongol på frifod fik han ind i bilen inden han slog ham i hovedet med et stykke jernrør som var remlig tygt så han faldt bevistløs om på bilgulvet bloodknight kørte dem tilbag til hvor han hade mødt dust tidliger og holde bilen så igen kunne se den og banke på og vente på dust åbne op så han kunne for de 3 mensker ind der hvor han ville have dem og komme tilbag til det miljø han kendte til og ikke det her illelugtne sted
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime14/12/2012, 14:48

Døren åbnede og Dust kom roligt ud så han stod lige i udkanten af sollyset og derfor ikke blev berørt af det! Han så roligt på de 3 bevidstløse mennesker og samlede dem op uden noget større besvær lage en på hver skulder og den sidste hen over nakken før han rettede sig op i en upåvirket rolig bevægelse for at se på Bloodknight! Den hændelse der var sket mellem dem nogle måneder forinden var selvfølgelig beklagelig men en dag måske en dag var der håb om at han ville forstå hvorfor Dust havde valgt at gøre de ting han gjorde dengang det var Dust en yderst nødvendighed at fuldføre sine planer og han ville ikke indblande andre i sådan slags voldsomme hændelser for det første fordi han ikke vidste hvordan de ville reagere undervejs og for det andet ville han ikke knytte sig til nogen i tilfælde af at de døde! Godt nok havde han Vanillia som sit skyts væsen men Dust var stadig en hævner han havde aldrig prøvet andet og det var det liv der havde udformet ham til den han var den dag i dag!

"Tak for hjælpen selvom vi har haft vores problemer havde jeg håbet at du ville være en større del af denne plan men det er selvfølgelig helt op til dig!" sagde han roligt og bar de bevidstløse kroppe ind af den hemmelige dør før han kiggede om på ham "Smut du hellere hjem til din flok igen jeg tror i sidste ende det er bedst at du er der trods alt er luften renere og bedre og hvis der skulle ske noget er det nok bedst at du er hjemme så at sige!" han nikkede roligt og mønstrede et smil på sine læber før den hemmelige dør lige så stille begyndte at lukke!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime26/12/2012, 18:39

bloodknight kigge på dust og sage "husk du sådan set skylder mig en tjenste jeg hjælp dig den aften det var bloodrød måne og måske er det best men alle de ander væsner holde øje med flokken det har jeg søgeret for og du ved hvordan du kan få fat i mig vis du har brug for hjælp igen men det må gerne lige være lidt svære næste gang de der var jo en gå tur på strøjet for mig ved du osse godt dust" hvor efter bloodknight vendt rundt og for svandt hurtigt væk ud til en gammel jern mine han hade funde på vej til dust der var mange ting som bloodknight kunne bruge til forskællig ting der var halv færdig og helt færdig knive og kaste knive bloodknight viste at han kunne bruge både de miltær knive og de meget flot lavet og meget lette kasteknive der var i mine bloodknight hade funde et sted inde i mine hvor han kunne optræne sine ret gode kaste evne med nogen træblader der stod det brugte han nogle timer på hvor efter han kunne mærke hans sult var meget tiltrækkene han fandt hurtigte en flok unge mensker der sad og hygge sig med og ryge de væreste stoffer og ting bloodknight så hurtigt sit snit til og få nem mad da han så at omkring 25 meter væk fra de unge mensker var der en skydsgrav hvor han kunne se der sad 3 meget tungbevæbnet militær folk og holde øje med de unge mensker for de ikke skulle blivet taget af det der nu kom og angreb dem men bloodknight var så sulten så han skifte til menske form og gik hen til de unge mensker som sad og hygge sig og fik en af dem til og gå med hen i en synes vinkel hvor at de 3 miltær folk ikke kunne se dem og brække nakke på den unge fyr for skifte hurtigt form og tog ham på skulderen og forsvand hen i mine hvor han gik helt ind hvor han hade funde sit gemmested og fortæret hurtigt hans bytte og begrave skillet som var tilbag så igen ville kunne finde det vis de skulle søge op i den mine hvor han var
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime26/12/2012, 19:01

Pludselig kunne der høres skud udenfor det lød som helautomatiske våben med triggeren i bund mens dem der holdt råbte og skreg til hinanden man kunne høre ting som "Hvor er han?" "Han gemmer sig i skyggerne!" og alt dette efterfulgt af smertefulde skrig! Der var ingen tvivl om at det måtte have været Dust hvis man dømte ud fra lugten det ofrene råbte og angrebs teknikken en lyd af nogen der samlede de tre lig op kunne høres og en kunai(Ninja kniv) fløj ind og landede foran Bloodknight med en hilsen hvorpå der stod "Det her var ingenting jeg skylder dig stadig så sig til hvis du har brug for mig!" sammen med sedlen sad der en underlig 2 vejs walkie-talkie der kun havde kontakt med tvillingen som Dust havde og det gjorde det nemmere for Bloodknight og Dust at kommunikere da dens rækkevidde var ubeskriveligt lang! Dust tog roligt ligene af de 3 han lige havde dræbt med sig da han kunne bruge dem til sine fælder som han var godt i gang med de 3 ofre Bloodknight havde skaffet ham ville først vågne om en halv time fordi Dust havde givet dem noget bedøvende så Dust havde mere eller mindre tid nok til at sætte det sidste præg på fælderne til disse ofre!

Der gik omkring en uge før rygtet virkelig var blevet spredt om disse fælder og nu begyndte Dust´es plan virkelig at udfolde sig for resultatet af alle de ting han gjorde skabte panik mellem mennesker så vel som andre væsner der vidste at de ville få et problem hvis den der lavede disse fælder valgte dem som sit offer! Der var indtil videre ikke en eneste der havde overlevet fælderne men lige nu sad Dust og kiggede på nogle monitore der viste hans nuværende offer som sad i lidt af en speciel fælde hun var en slave der havde endt i den stilling fordi hun havde opgivet livet og nu skulle tage sin beslutning om at enten dø af den nervegift der pulserede i hendes åre eller dræbe sin herre for at få fingrende i modgiften der lå lige ved hans hjerte! Med tåre i øjnene og et svagt skrig valgte hun at tage kniven hun havde adgang til og dolke sin herre til hun fandt modgiften som hun febrilsk tog lige tids nok til at redde sig selv!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime26/12/2012, 19:30

bloodknight kigge og grinte for sig selv og sage i den der dims han hade fået af dust " den var go den der" bloodknight blev stille rest løs og fandt hurtigt ud af der kom mensker ved denne jern mine om dagen men ikke for og finde jern mere for og hente nogle kasser som stod i et rum bloodknight ikke kunne komme ind i men bloodknight ville der ind og fandt hurtigt nået dynamit som han ville bruge om aftnen til og sprænge døren op med bloodknight begynde og læse den ende efter den andens tanker af dem der gik frem og tilbag mellem det rum og den lasbil de læsse kasserne op i bloodknight fandt hurtigt ud af hvad for 2 der hade nøgle ind til det rum og gjorde hurtigt så han styre den enes tanke gange og fik ham til og tabe nøgler bag en sten imens han stod og lod som om han pisse efter de var kørt tog bloodknight nøglerne og gik tilbag hvor ingen kunne se ham og der gik ikke længe fær de kom tilbag for og lede efter de nøgler som den ende hade tabte bloodknight sad stadig i mørke og læste deres tanker for og finder ud af mere om det rum han hade fået nøgle til han fandt ud af der var et alam system og at koden den fik bloodknight hurtigt fat i ved og få en til og smide det papir koden stod på og da det blev aften gik bloodknight hen og låste døren op og slog alamen fra enden den overhovede nåde og gå af og gik ind og åbne de kasser som stod der inde og fandt ud af til hans anges at det var sølvkugler og speciale kniv agtig ting der var i alle kasserne bloodknight vis udemærket godt det her ikke var et godt sted for ham men han valde og hente de to kasser dynamit han hade funde længer inde i grotte og sprænge alt de sølvkugler og spyd lindene ting i luften der lå der inde han fik hurtigt sat en lunt til begge kasser dynamit som han hade stilt op af hinanden og vikle lunterne sammen så det ville passe med de 2 kasser dynamit ville sprænge på samme tid og lunder var så lange at bloodknight kunne lave en lille rille under døren hvor lunten kunne komme ind han lage lunden i rillen og slog alamen til og lukke døren og låste den og der efter træk lunte et godt stykke væk og tændte den og løb langt ind i mine men stadig så han kunne se om der kom nogen med et kom bloodknight i tanke om af der minst lå omkring 50 kilo plastiksprængstof i bunden af hver kasse som osse ville gå af han viste at når det spræng ville man kunne mærke det langt væk og osse kunne høre det bloodknight viste han skulle være heldig vis der ikke kom nogen for og se hvad der var sket
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime26/12/2012, 19:55

Idet kasserne sprang i luften kunne selv Dust høre det og pigen han nu befriede hørte det også hvilket gjorde hende mere skræmt fra hvid og sans end hun allerede var! Dust bevægede sig straks mod kilden til lyden men han var langt fra den eneste for de mænd der havde hentet ting fra rummet Bloodknight havde sprunget i luften havde samlet en bande af folk bevæbnet med disse sølvrelaterede våben og normale våben da de ikke vidste hvad for et væsen der havde sprunget det i luften og bevæget sig mod minen! Da Dust nåede frem havde de gennemsøgt det meste af stedet og var nu begyndt at gå mod minen hvor Dust kunne mærke at Bloodknight var derinde han greb hurtigt walkie-talkien og trykkede på knappen der aktiverede den!

"Så for satan Bloodknight nu der fest i gaden tænk at du kan lave så meget fis og ballade uden at fortælle det til mig!" sagde han roligt og hans reaktion var slet ikke normal for hvis han havde følelser ville han have været æstatisk glad over det der skete glædet sig til at angribe i stedet for at være nervøs for Bloodknight der var i fare lige nu! Han overhørte en der spurgte de andre om de havde ladt både deres våben med normale kugler og dem med sølvkugler og det gjorde at Dust nu kendte endnu bedre til sagens alvor men det ændrede ikke på hans humør
"Nå Bloodknight men de har sølv våben så pas nu på med at blive beskudt vi ses lige om lidt din skøre skid!" sagde han med en tydelig galskab i stemmen før han uden videre brugte mørket til at forsvinde for det blotte øje og begyndte at angribe med en vildskab som et blodtørstigt dyr!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime26/12/2012, 20:09

bloodknight trykke knappen ind og begynde og grine samtidg med han sage "jeg har skam forberedt mig pas du heller på dust ellers blive du lavet om til en swieser ost sammen med dem" kort tid efter hørte man et meget højt brag fra 2 store bøgler han hade lagt og sat 5 rakker syle spidse spisser på så det mere eller mineder linde et gabet på en hej der lukke om den bande der var på vej ind mod bloodknight han kunne høre der var en 2 eller 3 stykker der kom ind måd hvor bloodknight gemte sig bloodknight forvandle sig hurtigt til en varulve og list rundt om dem og angreb dem bag fra og tog hurtigt de 3 ud som der var

da bloodknight var færdig skifte han form så han var menneske men stadig hade krafterne som en varulve han trykke på knappen på den der snakke ting og grinde på samme måde som jokeren fra batman
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime26/12/2012, 20:21

Dust dukkede frem af skyggerne bag ved ham uden en eneste skade lænede sig med ryggen mod Bloodknights og smilede roligt som han grinede og kunne ikke lade vær med at grine med hans kolde tomme latter der kunne få hårene i nakken til at rejse sig på de fleste der hørte det
"Hvor er det sjovt at høre din latter i 2D som om den ikke var sjov nok i 1D!" sagde han roligt og smilede roligt til Bloodknight med sit rolige tomme blik!

"Nå jeg må hellere komme tilbage til mit seneste offer hun klarede fandeme min opgave som den allerførste det skal nok blive interessant at se hvordan folk reagere på det!" sagde han roligt og tog en smøg i munden mens han gik tændte den og tog et dybt hvæs af den!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime26/12/2012, 21:47

bloodknight kigge på dust og stoppe med og grine bræt og sage " ja det har det nok"

2hvad fælde brugte du til hende???"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime27/12/2012, 14:57

Dust smilede roligt mens han så om på Bloodknight og pustede en gang røg ud "Tjo denne pige er potentielt farlig hvis hun sætter sig noget i hovedet men er blevet undertrykt hele sit liv hun var så endt som slave hos en fyr der var ret så ond mod hende!" sagde Dust roligt og tog endnu et hvæs af sin smøg "Jeg stoppede en gift i hende pladserede modgiften i hendes herre fortalte hende det og så på mens hun dræbte sin herre for at få modgiften og overleve!" Dust kunne ikke lade være med at grine lidt ondskabsfuldt over dette scenarie "Jeg glæder mig til at se hvilket kaos hun kan lave med sin nyfundne frihed og sindstilstand!" tilføjede han ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime29/12/2012, 17:40

bloodknight kigge på dust og grine sage "det bliver ikke bare kaos det bliver et ordenligt kaos hvor du kan arbejde under det kaos uden og blive opdage at det er dig"

bloodknight stoppe med og grine og gik hen i en lille kumvelut line ting og tog tejningen op af den fælde han lige hade brugt bare i en minder udgave og lave på en omvent måde så man kunne bruge den til og pinde en ande væsen eller et menske med den

beskrivelse af tejningen: maskinden er lave så den trækker enden en eller to personer fra hinanden men de to personer skal side sammen på en måde som ikke kan skilde dem ad uden hjælpp fra en anden person og vis de ikke for hjælp af en anden person så kommer alle deres indvolde til og ligge udover det hele..

bloodknight kigge på dust og sage "kan du bruge den maskinde så er tejningen din"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime29/12/2012, 20:41

Dust tog roligt imod tegningen og studerede den nærmere for at se hvordan den fungerede han lage hovedet lidt på skrå og så op på Bloodknight "Jeg tror godt jeg kan bruge den faktisk hvis jeg finder et offer der skal redde dem der bliver sat i fælden eftersom det ser ud til at der skal være en tredje part til at redde dem!" sagde han roligt og tog det sidste hvæs af sin smøg smed den fra sig og slukkede den ved at træde på den!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime29/12/2012, 23:29

bloodknight kigge på dust og sage "tænkte jeg godt du kunne derfor jeg tejene den i den størrelse" imens bloodknight sage det vende han ryggen mod bloodknight oh gik længer ind i minen hvor han hade lavet en hule han kunne slappe af i
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime30/12/2012, 08:49

Dust så roligt efter ham mens han gik ind i hulen og lage roligt hovedet på skrå "Du ved hvor du kan finde mig henne så vi snakkes sikkert ved!" sagde han roligt og bevægede sig roligt tilbage til sit sidste offer mens han kiggede lidt på de tegninger Bloodknight havde givet ham! Noget tid efter gik der rygter i byen om at denne jigsaw havde lavet sin hidtil mest drabelige fælde til dato det omhandlede åbenbart en af byens store kanoner der skulle "testes" og han havde ikke klaret sin prøve der bestod af 3 omgange hvor en af fælderne var den Bloodknight havde designet! Der var alt i alt 7 døde offeret inklusiv og det var et være blodbad de alle var havnet i indvolde sprængte menneske dele offeret selv lå død af blodmangel med blod løbende ud af alle åbninger lige fra de 2 i hofte højde til øjne øre og mund!

Dette skabte virkelig noget kaos og da natten faldt på var det som om himlen fulgte trop for denne nat var overskyet det regnede og tordnede og hvis man lyttede efter mellem lyn nedslagene kunne man svagt høre et sygeligt isnende grin der kunne bore sig helt ind i knogle marven det var Dust der nød udviklingen af hans plan der endelig var ved at tage ordentligt fat!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime30/12/2012, 11:10

bloodknight hade liste sig ud i dette utilregnlig vej for of finde nået føde og fandt han osse et godt stykke uden for byen i et lille indhegnet skov område var der en hel masse dyr som han sådan set bare kunne spise som han ville han bræbte hurtigt en 4 stykker og spiste det ende og efter der tog han de ander på nakken og gik tilbag i minen hvor han hade lavet en hylde i det ende hjørne af hans hule med 2 jern plader en som var et tag hen over kødet og den anden hade han sat op så hans bytte ikke lå direkte på jorden dagen efter da det blev lyst gik han en tur i menneske form eller han gik faktisk den retning han om natten var gået og ved sit uheld fandt han ud af at der hvor han hade funde sin mad var en stor kloning fram hvor de klone alle verdens dyr som var i skovene omkring byen han så alle forskællig dyr men den han lage mest mærke til var en uæv blande med løve linde det han stod længe og kigge på det dyr/væsen et stykke væk pludselig blev han afbrudt af ham som hade den klonings fram som kom hen og begynde og snakke med bloodknight som om han aldrig fik opmærksom hed bloodknight vist han kunne lave en madkasse ud af den her fram ved hjælp af ejer af den bloodknight sage hurtigt til ejer "han hade en ulv der hjemme som han hade haft siden hvalp men som var blevet stor så om de kunne lave en aftale om bloodknight arbejde her ved ejer af farmen og i betalning kunne få lov til og få et eller to dyr med hjem i død form" bonden stod og kigge på bloodknight et lille stykke tid og sage ja det kan du godt det vil være synd vis din ulv den dør af sult bloodknight takke bonden og aftalte han skulle møde dagen efter klokken 7 bloodknight gik hjem igen i grotten og skifte form for han kunne være klar vis den kom ubudne gæster ind i minen

men bonden hade osse fortalt ham om det der var sker med en nede i byen at det linde der var komme en jigsaw frem og var begyndt og rasere i byen bloodknight hade stået og tønkt inde i sig selv "for helv dust du er sku lidt en tosse"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime30/12/2012, 11:48

Som tiden gik fandt Dust ud af at der arbejdede en fyr ude på klonings farmen som fik et par døde dyr med sig hjem hver gang han mødte op på arbejde for at han kunne fodre sin ulv og Dust regnede hurtigt ud at det måtte være Bloodknight for hvem ellers der for tiden holdt sig til i dette område kunne finde på sådan noget? Dust holdt dog sine planer i gang og det blev mere og mere ekstremt men hans planer var på vej mod sin slutning og Dust havde i den grad arbejdet længe på denne afslutning for hans planer skulle afslutte med et brag! Han havde længe overvåget en skyskraber som fungerede som kontor bygning og fundet ud af hvornår han kunne sætte fælder op og rette stedet til sådan at hans ofre ikke bare kunne skride før de havde gennemført deres opgave og vundet og som sædvanlig var det med livet som indsats lige som alle andre hans fælder havde været! Dust havde sågar et helt lager af gifte syre potions og modgifte på kanyler som han havde lavet lige siden han havde startet på planerne og nu skulle bruge til sin store finale!

Efter en del nætter hvor han havde brugt tid på at smule fælderne og de ting han skulle bruge ind i bygningen havde han endelig sat alle fælderne op klar gjort bygningens indre teknologi og modereret stedet således han kunne holde øje med bygningens indre hans ofre og alle etagerne! Da klokken slog 11 havde alle dem der arbejdede i bygningen mødt op på arbejde og nu låste alle de ydre døre stedet blev nærmest barrikaderet så ingen kunne slippe ud medmindre de hoppede ud af vinduerne hvilket så ville dræbe dem! Et bånd begyndte at spille som gav genlyd på alle etagerne og fik alle påhørende til at blive pænt bange for de kendte godt til jigsaws arbejde og de genkendte det selvfølgelig lige med det samme
"Goddag alle sammen! Jeg vil gerne lege en lille leg med jer ser i lige nu bliver der pumpet giftgasser ind gennem ventilationen på alle etagerne og efterhånden som i indånder det vil i dø hurtigere og hurtigere! Jeg gætter på at hvis i vedligeholder et normalt åndedrag kan i holde i højest 3 til 4 timer og så vil i være døde! Medmindre selvfølgelig i har taget modgiften jeg har placeret rundt omkring i hele bygningen men i må skynde jer for der er omkring dobbelt så mange mennesker som der er kanyler med modgift og jeg har fyldt stedet med fælder så i ikke kommer til at kede jer! Held og lykke små mennesker! Lad spillet begynde!" sagde båndet før det stoppede igen og skabte vild panik mellem de fleste af de tilstedeværende!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime21/1/2013, 16:27

bloodknight viste godt dust nok hurtigt fandt ud af det var ham der var omtale om nede i byen og at bloodknight nok snart skulle til og holde lav profil og tage tilbag hvor han kom fra så han ikke lave mere skade en gavn på den egen han befandt sig på

den dag bloodknight ville til og vende snuden modsat byen han var i udkanten af hørte han omtale om nået med en kontor bygning og han viste hurtigte det var dust der stod bag det. bloodknight grinde let inde i sigselv og tænkte den skøre tosse og begynde sin tur tilbag til skoven men først var han forbi clonings farmen for og hente sin sidste betalning og der efter drug han vider og kom hurtigt hen hvor han kunne skifte form og bevæge siger hurtiger med tanken om den dejlige stil der var omkring ham
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime21/1/2013, 17:16

Der gik ikke lang tid før massakren i kontor bygningen var noget mange talte om og Dust havde ikke været til at finde de følgende 2 dage! Da han endelig dukkede op igen sad han roligt ude i den skov Bloodknight holdt til på en gren iført hans sædvanlige mellemstadie tøj men dog havde han noget ekstra på sig nemlig et skarpretter sværd så skarpt at det kunne skære gennem sten som var det smør samt Samehada et sværd lavet af hajskind og med bladet bundet ind så man ikke kunne se hvorfor det havde en så speciel form men det var lavet til at kunne save gennem hvad end der kom det i vejen! De var begge lige så lange som Dust var høj og vejede 40-50 kg hvilket gjorde det svært for nogen der ikke var vant til sådan sværd overhoved at håndtere dem om de kunne løfte dem eller ej!

Dust var også meget forandret han virkede meget stærkere ondere og ældre end for 2 dage siden hvilket var underligt for man burde ikke under normale omstændigheder ændre sig så meget som han havde gjort! Men som han sad der smilede han et følelses forladt smil for sig selv og havde faktisk savnet lidt at være i denne skov *Jeg har ikke været her i omkring 300 år* tænkte han roligt *Det bliver sjovt at se hvad Bloodknight siger til de store forandringer jeg har gennemgået siden sidst jeg så hans pelsede ulvefjæs* en underlig lyd forstyrrede ham dog det lød lidt som en haj der snakkede
"Rolig nu Samehada du skal nok snart møde ham han bor her i skoven og nu hvor jeg er her skal han nok opdage mig og dukke op!" sagde han roligt og klappede det indbundne blad på Samehada sværdet!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Saw lignende emne(bloodknight) Empty
IndlægEmne: Sv: Saw lignende emne(bloodknight)   Saw lignende emne(bloodknight) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Saw lignende emne(bloodknight)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Times have chanced since last(Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Makuro og Bloodknight)
» [Uafsluttet] Nattens jagt (Dust, Bloodknight og Haku)
» [Uafsluttet]Du er kun en opgave... eller hvad? (Nille, bloodknight og Dust)
» Hello, it's me~ I was wondering if you'd like to... Emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Free RP-
Gå til: