jeg ville nok sende nok kinetisk energi i ansigtet af dem at deres hoved vil flyve af
hvad skulle der til før du ville barbere dit hår af?
Erica Nybegynder.
Race : Varulv Navn. : Erica Black Alder : 23 år. Evner/Classes. : Ikk opdaget endnu Bosted : Over alt dog mest i Las Vegas da hun har et job der Partner. : N/A Slaver. : N/A Antal indlæg : 69 Reputation : 0 Join date : 30/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 11:40
waw der skal virkelig meget til før jeg vil gøre det. Det vil ikke klæde mig at være skaldet xD
Vil du helst kunne gå på vandet eller trække vejret under vandet?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 11:49
Helt klart kunne trække vejret under vand
Hvis du ville have en anden side af dig selv, hvad skulle det så være?(altså f.eks. hvis du nu er meget følelsesladet, så vil du måske gerne have en hård side eller lignende)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 11:58
Jeg kunne godt tænke mig at være i stand til at kunne åbne Liiiidt mere op for mit hårde hjerte * poker face *
(( og joooo det er et gyldigt ingame svar da Millicent har rigtig dårlig humor XD ))
En ting du aldrig lære at forstå ? Og der må IKKE svares kvinder ! XD ( mænd derimod må man gerne svare )
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 13:22
Hvorfor må der ikke svares kvinder?? Det er da dem der er mysteriet ! Neglelak.. Jeg lære aldrig at forstå hvorfor i dog vil farve jeres negle i de drabelige farver?
Hvad frygter du mest ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 17:16
at vise mine førelser
hvem er det du hader mest?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 17:29
Hvis love/hate relationer gælder så Vladimir. I hold a grudge.
Hvem elsker du mest ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 19:02
jeg ville ønske at jeg kunne elske nogen
ved du navnet på den første person du dræbte (se ikke sådan på mig jeg ved at praktisk taget alle her inde har dræbt før) og hvis ja, hvad hed han/hun/den
Auriel Bruger Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 19:08
Sådan selv eller bare var årsag til ? Hvis det er ret første , så var det en masse på mere eller mindre samme tid , som jeg ikke kendte navnene på.
Har du nogensinde reddet nogen fra at dø ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/10/2014, 19:31
jeg arbejder som bodyguard, så det er sket et par gange at jeg har redet et liv
hvilket dyr føler du har mest til fældes med
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/10/2014, 08:35
Øhm en fugl ?
Jeg pipper nok meget, er blød , kan lide lidt luft under vingerne, smutter min vej hvis jeg bliver bange, kan lide at bygge rede.....og så KAN jeg gøres tam, hvis man er meget tålmodig XD
Favorit farve til pigers læber ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/10/2014, 10:27
en farve der fremhæver den frem for resten af huden, hvis man er lys i huden, er en mørk farve tydelig, men hvis man er mørkere i huden så flader det lettere i øjnene
har du nogle tatoveringer, hvis ja så hvad forestiller de
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/10/2014, 10:30
Nope , men måske en istedet for en vielses ring ? Mmmm eller en lille smuk kolibri.... Eller en hvid lilje !
En lille ting der gør dig glad ?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/10/2014, 11:23
at løbe som ulv, eller spise
noget der gør dig ked?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/10/2014, 12:06
At Auriel har oplevet at bliver nær tæsket til døde !
Har du en mentor eller en protege ? Hvordan er så jeres forhold ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/10/2014, 12:37
jeg har haft 'lærer', men jeg bruger oret i dets bredeste forstand, da det eneste de gjorde var at torturere og mishandle mig for at få mine kræfter til at vokse
hvad er det værste nogen har gjort mod dig
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
At hjælpe mig selvom jeg var så ynkelig og nær døden. Og under normale omstændigheder aldrig ville være en stor investering værd for en stor forretningsmand(Vladimir).
Hvad kan få dig til at sige aaaawwwww(altså det er oversødt lyden :D)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
har du oplevet noget var for godt til at være sandt?
Millicent Event Admin
Nej - ingen mirakler eller guld appelsiner i min turban xD
Ville du bruge penge og støtte en gade kamp ?
Auriel Bruger Admin
Det kommer an på de kæmpende og profitten... Er børn involveret = no go. Er andre involveret imod deres vilje = No go. Er det unfair kampe = no go. Er det derimod 2 personer som villigt går ind i kampen, og kan jeg lave en profit på det, så why not.
Hvad vil du allerhelst opleve?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
at dræbe den mand, som spædere mig inde i en lampe, men det er desværre umulig da han allerrede er død
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
//Du skal huske at stille et spørgsmål, Lazumbra ^w^ //
Millicent Event Admin
Jeg svare lige på det ikke stillet soørgsmål så ! XD
Nej , jeg har aldrig haft eller vil have kunstige negle på. Det er ikke til at arbejde med , når man er jæger eller skal kæmpe i en gade kamp - og jeg holder mere af at pynte på de naturlige træk man har , end at lime kunstige på ! XD
Bruger du nogle opstemmende midler ?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14