Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Mmmmm bare et dyremenneske - hvis vi udelukker alt form for kryp og reptil xD
Har du et kæledyr ?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
nej dyr bryder sig ikke om mig, da jeg ikke er af kød og blod
er der nogle dyr du ikke bryder dig om
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 1/11/2014, 22:23
De normale pigehade dyr XD edderkopper, slanger, skorpioner....... Millies ser lidt spooky ud- men jeg overvejer faktisk at skaffe en XD
Hvem kender en hemmelig om en raceleder ? Og hvad er den ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/11/2014, 18:03
jeg kender i hvert fald et par håndfulde. :P Jeg ved, at både Nochi(da han var raceleder) og Makuro ville aldrig have blevet ledere, hvis det ikke var fordi Vladimir hjalp dem begge. Vladimir gav Nochi politisk magt, mens han gav Makuro hans styrke.
Hvad må folk bare ikke vide om dig?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/11/2014, 21:46
At jeg er forlovet med Vladimir * pokerface* - måske er det klogt at gå stille med dørene at jeg er tæt forbundet med en ærkeengelen Auriel, dæmonsandet / respekten Dust og Vladimir - samt har en tilknytning til zone 1 ( blandt andet et clearingspass så jeg kan færdes der )
Hvad ville du lave en helt særlig mindesværdig aften ? Og med hvem ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 5/11/2014, 22:12
Mindeværdig aften? Altså jeg ved, jeg ville invitere min søde Vanillia, men jeg ved ikke hvad en mindeværdig aften betyder. Er det noget med at invitere nogen på suppe?
Hvis du kunne vælge en guddommelig kræft, hvad ville du så vælge?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/11/2014, 10:20
Kræften til at forstå kvinder ! No doubt !
Din favoritby og hvorfor?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/11/2014, 10:32
Las Vegas får credit på det punkt, men det er også kun fordi, at det var der jeg mødte mit kære skytsvæsen. Og måske også lidt fordi, at den by har flest steder, hvor man kan få ret lækker mad, men det en anden side af sagen.
Kan du fortælle mig, hvor man kan få en god lasagne? Og nu ikke noget med at sige ja eller nej, jeg vil have detaljer.
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/11/2014, 13:17
En god lasagne skal laves hjemme til en intim middag . Tilsæt noget frisk salat så den ikke bliver 'too much ' så bliver den perfekt ! Ellers er der den legendariske restaurant Mama Rosa..... Der er lasagnen lige lækker som der er bølgegang i mama Rosas barm når den serveres......lasagnen altså ! XD
Hvor opholder du dig mest og hvorfor det ?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/11/2014, 15:58
Det må nok være på Manios della Pizza, på den italienske gade i New York, de laver en fantastisk pizza, og deres ravioli er heller ikke så værst endda. Så det er et sted, der helt klart er værd at besøge, hvis man godt kan lide en god velskabt pizza og en lækker ravioli.
Hvad er din tro om efterlivet?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/11/2014, 16:05
Hvilke efterliv ?
Kan man købe et lyssværd et sted ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/11/2014, 17:50
haha, tror jeg sku godt du kan, men man ved bare aldrig! nu om dage kan du finde de mest sære ting! :P
en kamp hvor din chance for overlevelse er 5% med - på og pil ned af, eller flugt? :P
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 7/11/2014, 08:34
go down in a blaze of glory, med understreg under blaze, for der vil ikke være mere end en forkullet klump tilbage af dem
hvad er dit hvad er dit foretrækkende våben
Millicent Event Admin
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Not sure about that! Men jeg kan vride lidt rundt mellem virkelighed og fantasi? Mon ikke det får de fleste tunger på gled? :P
Hvordan er du med andre væsner?
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Jeg er ikke endvidere glad for varulve, og hvis soldater var en race, ville jeg hade den race, men ellers er jeg ret åben over at møde andre væsner.
Hvad er din yndlings aktivitet?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Kan nogen af jer fortælle om min mor selena hvad ville sige om hende hvis i skulle beskrive hende oo jeg
Dust First Class.
Er der nogen der kan fortælle mig, hvor man kan finde noget ordentligt underholdning, og noget godt mad på samme sted?
Millicent Event Admin
Prøv hos Vladimir ! Der sker ALTID noget og maden er udsøgt ..... Om du så kommer levende derfra er en anden sag x D
Chatter du på nettet ?
Lazumbra Fifth Class
Husk det er en ingame tråd - bare HVIS det nu var glemt XD
Nej , det gør jeg ikke . Men jeg kan godt lide at chatte /snakke randomly med folk. Især hvis der er dække når jeg jager ....der er der så meget vente tid. Desværre sker det at jeg misser et bytte , fordi min næse er i mobilen, så jeg forsøger lade vær !
Hvad skulle der rettes op på eller laves om, hvis det stod til dig ?
Dust First Class.
Jeg vil nok lave om på den omfattende mangel, der er inden for reapere her i verden. Jeg kunne godt bruge nogle kollegaer, eftersom min liste over sjæle der skal ordnes, er lige lovlig lang.
Hvis du kunne ønske dig hvad som helst fra mig, hvad ville du så ønske dig?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Jeg ville ønske mig noget af glas måske et hus eller en skulptur
Hvad ville din første tanke være hvis du mødte mig og Kristin :p (læs profilen)
Lazumbra Fifth Class
jeg ville nok tænke 'hvorfor går hun rundt med et høst værktøj'
kan du danse?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14