Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Det er måske ikke en af dem der med det første tiltrækker , men når jeg ER faldet lidt for en fyr er det total favorit egenskab hvis han er til at stole på, i gotta say. - ( og piger så ved vi jo alle at feltet snævre kraftigt ind ) * driller*
Lad os da gentage den - da der er mange variationer ....
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Det er da vigtigt, at ens partner er til at stole på, men så længe hun ikke er utro, så har jeg det fint med at der en gang imellem ryger en lille hvid løgn min vej. Jeg tror det jeg finder vigtigst er evnen til at overraske, og blive ved med det. Ellers bliver en relation lynhurtig kedelig.
Slips eller butterfly?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
ingen af delene, det er tøj uden nogen praktiske formål.
syndes du at tatoveringer er smukke eller syndes du at det er at ødelægge en persons skind
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Jeg kan da komme i tanker om flere praktiske ting at bruge et slips til - xD
Nå men tilbage til emnet , jeg kan godt lide tattoveringer HVIS de kælder den krop og matcher den personlighed de nu sidder på.
Kan du lide julen ? Hvem vil du holde den med , kunne du selv bestemme ..,
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Julen er vel okay… det plejer at være en smule akavet. Ikke mindst i år, da jeg formentlig skal fejre den med Vladimir eller Medusa oO
Den bedste gave? Like… EVER!
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
selve livet.. Der er så mange mennesker, som lever i frygtelige mentale vilkår, hvor de lever i en zombietilstand af enten ligegyldighed, vrede eller sorg. Den bedste gave må så være at få dem til at værdsætte og leve livet igen!! ved at få dem til at indse, at de kun kan blive lykkelige ved at leve livet som de vil det lige meget hvilket sociale, moralske eller religiøse principper, som end måtte gå i vejen for deres udfoldelse.
Hvad ville være den bedste gave for dig?
Lazumbra Fifth Class
Nu hvor jeg tænker over det, så må det faktisk være Vladimir, og det er nok derfor at jeg prøver alt for at drive ham til vanvid med vores "skjulte" magtkampe. :)
Kender du nogen politiske eller lign. magtfulde personer?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Kan ikke vælge, men vel nok det som holder mig i live? :)
Ønsker du børn?
Millicent Event Admin
Ikke de næste 10 år - jeg er alt for ung - og single * pokerface *
Hvor mange børn vil du have ?
Lazumbra Fifth Class
ingen, mest fordi at jeg ikke kan få nogen, jeg er steril
hvad der din ynglings (alkoholske) drik
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Den var svær… nu er det ikke fordi jeg drikker voldsomt tit! Men et godt glas champagne siger jeg ikke nej til, men en kold øl er nu også meget forfriskende.
Hvor ofte drikker du?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Hver gang jeg er selvskab med Millicent, også hver 3 dag derudover :)
Kan du finde på at drikke før frokost?
Payne First Class.
Folk har den frie rettighed til at drikke sig i hegnet hvis det lyster, og nogle gange kan det være sjovt, men det ville være så über sjældent at du finder mig fuld i det hele taget eller fuld sammen med mine mænd, jeg er som regel altid den, som sidder klarhovedet i mere mørklagte hjørne med den ene gode drink i hånden. Jeg synes at alkohol er oftest noget tidspilde og en metode, hvorpå folk har undskyldningen til at mere eller mindre være dem selv, og det kan jeg ikke lide! da man skal kunne være sig selv og sikker i enhver situation, når man lyster! men at drikke alkohol for at nyde det, det synes jeg kun godt om! Undtagen det alkoholiseret blod, som den gamle havenisse af en vampyr drikker.
Hvordan er verdenen ifølge dit hoved?
Millicent Event Admin
Roselia : et sted hvor mænd snakker alt for meget !
Kan man lægge en personlighel helt i dvale i en krop - og lade den anden overtage ? Hvem skal man så kontakte for at få det til at ske?
Lazumbra Fifth Class
er du nervøs for at gå ind i et område som er stærkt radioaktivitet
Millicent Event Admin
Øøøh ja ! Jeg har ikke et ønske om at gro rottehaler ,få drageskæl eller gro en ekstra legemsdel. Desuden skulle det være både farligt og usundt. Jeg ville ihvertfald sikre mig en ordenlig beskyttelses dragt. Så JA jeg ville være død angst , men det ville ikke forhindre mig hvis det var nødvendigt , hvis der var en god nok grund.
Et du ofte syg ?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
nej, men hvis det tæller at være allergisk, og nyser kraftigt, og øjnene løber i vandet. så ja, så er jeg syg.
har du mobil?
Lazumbra Fifth Class
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
jeg har ikke rigtigt nogle genstande, som ikke er skabt af min magi
hvad er din ynglings (alkoholiske) drik
Millicent Event Admin