At snakke falskhed? Gør alle ikke det? Det kræver altid blodig kamp og ofringer at få hvad man vil have.
Fortæl mig, hvad får det til at risle ned af din ryg?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
At snakke falskhed? Gør alle ikke det? Det kræver altid blodig kamp og ofringer at få hvad man vil
Folk der tror dette får det til at risle koldt ned af min ryg ó.ò
Sandheden kan være et powerfyldt våben , hvorfor ikke holde sig til det ? ^^
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Det er helt efter mit humør, nogle gange vil jeg have den der kan udnytte mig, eller så en som jeg kan 100% lege med under min magt, han eller hun må gerne prøve at gøre en smule modstand ellers er det jo ikke sjovt. :P
Din ynglingsfarve?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Ingen farver, jeg vælger at nyde de farver, som jeg selv ikke kan lide, da man skal nyde livets mange ting, som end bliver kastet imod en på livets vej.
Hvad kan du mindst lide, meget varmt eller meget koldt?
Kold er som gift, smertefuld og lammende. Varm er energi, varm er styrke.
Hvad er meningen med at vi lever?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Den vi selv tillægger ! Ingen serverer livets mening dor os- den definerer vi alene selv.
Har du en drøm du gerne ser indfriet ?
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Vladimirs hoved på et fad… men først se ham krybe sig for mig!
Det du mindst ønsker?
Lazumbra Fifth Class
ja, nok ikke sådan nogle klassiske, som hørte fortiden til. men jeg sørger i almindelighed for at jeg bruger ca 3 timer om dagen på mit udseende, som er alt fra yoga+styrketræning, speciel madkur til vedligeholde kroppen, udrensning af radioaktivitet(således min krop ikke når at tage for meget skade og bliver grim og dårlig), massage osv osv.
hvad for noget udstyr har du imod radioaktivitet?
Lazumbra Fifth Class
ikke noget jeg er en ånd, så jeg mærker det ikke (mit standart svar til næsten alle spørgsmål)
hvor mange gange om ugen dyrker du motion (jeg er danser så vær dag)
Millicent Event Admin
Dyrker motion ? Jeg traver skove tyndt når jeg jager , det må være rigeligt motion. XD
Tager du drugs ?
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Samfund? Er det det I kalder denne by af glas og farvet lys? Så længe jeg har ly og føde, er jeg mere end tilfreds.
Har du nogle minder om dine forældre?
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Da jeg mærkede min krop komme til live igen efter de første cyborg operationer, som reddede mig, men endnu mere at mærke, hvordan en uventet kraft og en verden fuld af muligheder dukkede op, da min evne dukkede op.
Hvad synes du om cyborgs?
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
De unødvendig voldlig de ikke til og stole på og de syge i hovederne og så skal jeg opsøge en mærkelig en med navn medusa
( hvis du fik af vide medusa og makuro dæmonernes leder have en person som de begge særlig have kært ville du så turer skade personen
Millicent Event Admin
Jeg ville true gud himself, sålænge grunden var god nok ?! Så ja da.
Ville du kysse en du ikke var forelsket i ?
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
En enkelt gang, og det backfirede totalt, da jeg gik over gevind.
Har du nogensinde elsket nogen mere end dig selv?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Osiris… mit eneste formål, engang, var at tjen og glæde ham. Men da han ikke længere forstod mine handlinger, som var gjort af kærlighed til ham, så knuste han mit hjerte.. >:(
Kærlighed? HAHAHAHAHA.. åh, du laver ikke sjov? I bymennesker er så fjollede. Kærlighed er en ting der hører til gamle historier og svage folk der ikke kan overleve uden hjælp fra andre.