Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 9/1/2015, 09:01
burn it to the ground
hvad heder din første ven?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 9/1/2015, 09:05
Mmm den er svær, da teknisk set sprang de fremmede, som reddede mig, fra direkte at være fremmede til familie(klan). Derved må min første ven faktisk være Vladimir Von Calvarinos.
Din væreste fjende? Og hvorfor?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 9/1/2015, 09:07
den troldmand der fangede mig i en lampe (jeg har glemt hvad han heder for han er død)
hvad er dit ynglings våben
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 9/1/2015, 14:00
dem er da mange af, men mere præcist, så min egen krop. ^^
sprut eller læskedrik? forklar hvorfor :P
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/1/2015, 16:03
æm drikker ikke rigtig, så læskedrik tror jeg xD
Gå i luften eller gå på vandet?
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/1/2015, 00:23
gå på vandet (for så behøver jeg ikke at komme ned i vandet, for vand er ikke et ild-væsen)
hvad er din ynglings bog
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/1/2015, 00:36
uh det ved jeg ikke lige, da der er mange bøger jeg kan lide. Men nok vogterne xD
Hvad er din yndlingssang?
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/1/2015, 01:09
jeg har ingen ynglings sang fordi at min ynglings musik ikke har nogen sang i overhovedet
hvad fik du til morgenmad
Veronika Fourth Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/1/2015, 10:44
spejlæg og bacon med brød xD
Har du et dyr? Hvis ja hvilket og hvis ikke, hvorfor?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/1/2015, 11:04
Jeg har Zain, som er en special raptor med fjer og flotte farver, han er mit specielle ridedyr :3
Ridedyr eller køretøj?
Veronika Fourth Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/1/2015, 17:12
nok et ridedyr, da man bedre kan snakke med dem end med køretøjer xD
er du et kattemenneske eller hundemenneske?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2015, 12:19
Kattemenneske, selvom hunde har deres charme. :P Katte appellerer nok bare bedre til min personlighed.
kan du førstehjælp?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 22/1/2015, 12:38
jeg er SAS soldat, self kan jeg første hjælp :P
går du ind for mord? hvorfor? :P
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 12:49
Ja , det har jeg opfrisket med jævne mellemrum. En del af det er blevet overgivet fra min Far, da jeg som lille var med på diverse jagt ture. Men jeg har også under i ophold i Occulta, på Militæt basen fået et mere formelt et. Grundigt et, da det var meningen jeg skulle agere partner til Generalen, og dermed også være lidt behjælpelig, skulle uheldet være ude. ( no wonder he ran away XD )
Hvad er din største last / hvad giver dig din største rus ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 14:41
hmm.. må nok være når jeg er i en nævekamp, hvor det er enten mig eller ham, altid en fed rus! :P
arbejde for føden, eller være en svans da stjæler fra andre, eller manipulere sig til tingene?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 14:50
Jeg har intet imod at arbejde for tingene, faktisk syntes jeg frugten fra træet smager bedst, når jeg har gjort mig lidt umage med at skaffe den- og den ikke bare lå trillet ned foran min fod XD
Burde der ikke afholdes et stort.....bal ? Eller et brag af en techno fest .....hvad har du lyst til der skal ske?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 14:53
giv mig arbejde, og jeg er tilfreds, så jeg kan tjene til mit brød og vand :P
er du en ærlig person? altså ærligt arbejde, ya kno? o.o
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 14:58
Uanset hvor flad en pandekage er , har den to sider ! Jeg er jo ikke et sandheds orakel der KUN taler sandt, men ja.....jeg er generelt en meget ærlig person. Og lyver jeg, kan jeg redegøre for det og det er oftest ikke bare for at mele min egen kage !( hvis det overhovedet heder det ?) XD
Hvorfor tror du troskab er så svært for mange ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 15:00
fordi denne verden handler det for mange om og finde dem man kan stole på, og dem er da ikke få af, personligt stoler jeg kun på min hund, Buller, og min mor og far, har ikke mødt den endnu da fortjener min troskab, selv om jeg kun er en simpel håndværker.
er du loyal imod nogen?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 15:03
Ja . Mine venner .
Lige nu vil jeg sige Vladimir, Dust , Augustus.....og så er der Auriel, men han er et helt særligt kapitel , som jeg nok ville gå længere end bare at være loyal for.
( Crasie kommer , når emnet ruller sig ud - Samanta måske også ;) )
Er du bange for at bløde , følelsesmæssigt....og derfor måske gør det til,en fysisk kamp istedet - eller ??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 15:10
ja jeg er skam bange for at bløde følelsesmæssigt, og ville til enhver tid hellere tage den med næverne, frem for ord, måske direkte gå helt amok o.o
er du bange for at dø?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 3/2/2015, 15:18
Ja ! Jeg vil da gerne leve mit liv til det fulde. Men jeg har ikke tænkt mig at gemmen mig eller pakke mig ind i bobbelplast, af frygt for at livet giver skræmmer. Det skal leves....og opleves !
Magt er at have kontrol over sig selv . Sandt eller falsk ?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/2/2015, 01:13
Jeg fortryder intet, jeg foretrækker at leve mit liv så der er intet at fortryde.
Hvad kan du bedst lide at lave?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/2/2015, 09:39
Hvad jeg bedst kan lide? Der indgår ihvertfald en masse vin!
Nogle typer du ikke kan fordrage?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 26/2/2015, 10:07
tjo... folk der vil myrde mig eller går bag om ryggen på mig, ellers ikke