hva fuck rager det mig? jeg har travlt nok med og tjene til føden, da vi dødelige ikke har så let ved og earn cash! kunne sælge mig selv, men ville være pænt shitti ikke? så har jeg sku intet begreb om, for satan da o_o
er du en doven narrøv da får penge kastet i hovedet, bogstavligtalt! eller må du bukke dig efter sæben engang imellem for at få penge til mad? O.-
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 6/3/2015, 22:40
None Of the above. Jeg nedlægger vildt og bytter mig til ting. Og går det hele galt, så deltager jeg i arrangeret gade kampe, hvor jeg så får min indkomst ved at udholde et lag tæsk.... Hvilke jeg ikke er specielt glad for eller stolt af , for den sags skyld, så jeg taler sjældent om det.
Hvad er du ikke glad for eller stolt af ?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/3/2015, 09:02
Jeg er ikke stolt over at jeg blev tvunget til at forlade min familie og venner.
Hvordan har du det med slaver?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/3/2015, 09:06
Det begreb burde slet ikke eksistere , andet end i historie bøgerne !
Drikker du blod fra ufrivillige ?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/3/2015, 09:10
Drikker slet ikke blod !! Så nej det er ikke tilfældet!
Er du bange for monstre?
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/3/2015, 09:53
Monstre? Nej overhoved ikke
Hvad er den sejeste race?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/3/2015, 10:32
Helt klart vampyr ;) Men ellers er varulve også ret cool ^^
Hvad drikker/spiser du for at overleve?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 17/3/2015, 13:04
Skygger, mad og lignende
Hvad er din bedste oplevelse?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 10/5/2015, 23:41
Svært at sige… Det må have været, da jeg stadigvæk kunne være sammen med min far. Eller (for at det ikke skal være løgn) da jeg fandt Sawyer. Der var noget over ham, som bragte ro og minder frem!
Hvad mener du om minder?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 07:02
Minder kan være en gåtur ned af en dejlig sti gode ting, modsat kan de også gemme på mere smertefulde oplevelser. Jeg tror man skal være forsigtig, når man fisker rundt i sine erindringer ;)
Hvad er din favorit aktivitet ?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 14:05
At bade og slikke sol ! At danse og føle mig fri. Der går lang tid imellem jeg laver de ting, slå det mig lige ! Xd
er du bange for kryb og andre hemmelige sager ?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 14:18
Det kommer an på, om vi taler om dem på hundestørrelse eller dem de små af slagsen ;) Men nej, jeg er ikke vild med kryb, men jeg frygter dem ikke specielt!
Er det et dyr, du aldrig ville i komme i nærheden af?
Maksimilijan Nybegynder.
Race : Skytsengel Navn. : Maksimilijan Alder : krop 19 :: sind 300 Evner/Classes. : Tidsrejsende (Mere info i profil teksten) Partner. : Not yet Slaver. : Never Antal indlæg : 14 Reputation : 0 Join date : 20/02/15
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 14:51
Nej ikke lige umidelbart. Er ikke bange for nogle dyr
Hvilken farve er den sejeste? (Sort og hvid er også farver :P)
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 15:00
Jeg synes umiddelbart, at sort virker mest "rå". Jeg ved ikke lige, om jeg ellers forbinder farver med at være "seje"?
Din mening om stoffer?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 17:00
Hvis du med stoffer mener tekstil så har det en overflod anvendelsesmuligheder. Der er selvfølgelig altid plads til forbedringer, men der er en af de ting jeg er her for. Hvis du med stoffer, mener euforiserende stoffer så er jeg enormt neutral. Jeg tager dem som regel ikke selv, selvom det kunne midlertidigt forhindre min hjerne i at køre på højtryk. Men siden min auto-kidney udrenser dem for hurtigt til at jeg kan have meget glæde af dem.
Ville det være til menneskelig fordel at udvikle mere sofistikeret AI teknologi, eller mener du at det ville være for farligt for menneskeheden at eksperimentere med det igen.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 17:57
Min erfaring i en episode sammen med Selena siger, at det kun kan gå meget galt med en AI teknologi!! *ryster en smule af skræk over oplevelsen*
Hvilken sans er mest vigtig for dig høre eller lugtesans?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 18:40
Høresansen. Den er også vigtig når jeg jager. Desiden er der mange ... Dejlige lyde :) Der er da mange lugte jeg kunne undvære xD
Sidste nye ven eller fjende du fik dig ?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 18:57
Det er nok Clara. Nu har vi jo ikke kendt hinanden længe not til at være hverken venner eller fjender, Santana. Vi skal under alle omstændigheder have fanget Millien først.
Er det etisk forsvarligt at benytte sig af wetware, at bruge genbrugte menneskehjerner som computere.
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 19:08
Nej Evan det er det da ikke ! * ser bekymret ud *
Har du overværet en miss wet Tshirt , live ? XD
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 19:18
Nej men jeg har vundet en... Ending the joking now.
Drikker du alkohol? Hvorfor/hvorfor ikke?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 20:56
Lol Evan !
Ja - ellers er jeg ikke helt mig selv , hvor andre drikker for at komme væk - drikker jeg for at blive , kan man sige XD
Sidste kys eller det næste ?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 11/5/2015, 23:07
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet. Alle kys har potentiale til at blive det sidste. Men de fleste håber vel på at det ikke bliver det.
Hvad er din drink of choise.
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/5/2015, 08:38
Jeg drikker ikke xD
vil du gerne ha levet i vikingetiden og hvorfor?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmålsleg (ingame) 12/5/2015, 08:41
Nej for Søren da ! Jeg er langt mere til at drikke af glas end af horn ! Desuden - uden at være fanatisk - tror jeg ikke hygiejnen var det fedeste o.o
Hvilken sang vi,le du helst danse til LIGE NU , med en pige / fyr ? :)
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15