Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 27/11/2013, 15:11
HAHA.... vendt... oh... *gemmer lænken på ryggen og kaster avisen efter Kuuma.* Hent vovse! hent! x3 og sluk for musikken eller få noget hår så du kan headbange rigtigt ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 27/11/2013, 15:13
hvis jeg ikke vælger og gribe din fod, sparke dig i bindeledet og slå din kæbe af led, try me ^^ hehe chilleren mate :3
but girls, beaware anyway xD
*lægge armene over kors med et grin da Phoe gemmer lænken væk, løber dog glad efter avisen og tager den med mig* hmm ^^ hmmmm, hvad med Amor Amarch father of the wolf? disturbed the animal? i can keep going on! XD og har lidt hår, har skæg XD meget lidt, men er ikke helt kronraget mere, har meget lidt hår, 3 mini cm alike xD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 27/11/2013, 15:17
disturbed the animal!!!!!! :D og det var langt hår oven på hovedet... ^^ og du har skæg, men det tæller ikke! x3 Min avis. hit! *Snupper avisen og slår Kuuma med den.* SIT! ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 27/11/2013, 15:18
enig, den er god hehe ^^ er enig, skal snart have det raget af igen, hmmmmm fair nok xD *se på Phoe da hun slår mig med avisen, vælger dog bare og smække hende i røven istedet med en kælen knurren* tving mig xP
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 27/11/2013, 15:21
... nej... hm, jeg har en ting i ærmet^^ sæt dig eller det kommer til at gøre ond på din sjover^^ og det er ikke helt på den måde som du vil^^ *Griner ondt, og lægger armene over kors* og det er min røv! nallerne for dig selv fister^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 30/11/2013, 09:38
hmmmm du har en pointe putte ^^ *hæver mit øjenbryn af din onde latter, klukker dog blidt da du er mig holde nallerne for mig selv og knurre kælent men sætter mig pænt ned imens jeg ser på Phoenix som en slave ser på sin mistress* hvad for noget forkælelse vil du have jeg skal gøre, min mistress? og tænkt jeg kun gør dette for Misha og Phoenix, da jeg kender dem, tiiiih, dirty mind, kan blive til en trekant, xD må hellere holde mine pervy tanker for mig selv >w<
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 1/12/2013, 12:00
*Smiler da du sætter dig ned.* Se det var jo ikke helt så svært og nu da du på peger det såå... Hm... *Tænker så det knager.* Hm... jeg er blank eller... næsten blank. Men, hvad i helvede betyder Mistress?! og trekant... Kuuma du har det vidst rigtig godt her inde var? >W< x3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 1/12/2013, 12:46
*står i skyggerne og lurere* hmm jeg tror jeg bliver her i mørket! :O
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 1/12/2013, 13:29
klog beslutning Makuro x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 5/1/2014, 09:28
enig, ellers går det også bare udover Mak, my cute little mak ^^ men nøjes med Phoe og Misha x3 for nu xD