Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 14/4/2013, 01:29
af piger? HA! alt som er et dyr eller dyre lignende vil jeg ride på! :D hehe men det er sjovest at ride hunkøn :D hehehe og bare roligt dette er en pervy tråd som mig og Dust fik startet xD såå alt som lyder forkert høre godt til her :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 14/4/2013, 06:36
I den virkelig verden kan manden faktisk godt ridde en pige. Hvor behageligt eller ubehageligt det end er, vil jeg dog ikke lige kommentere på. Da det er en fortrolig statshemmelighed
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 16/7/2013, 16:15
Hø? :O Jeg er lavet af staten XD Jeg har krav på at vide hvad den hemmelighed går ud på XD Ellers spiller jeg jamaica musik på dine knokkelkvinde knogler XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 17/7/2013, 10:46
jeg var hyret af staten, forude trænet og har arbejdet for staten, så ja er enig med Haku, vi har krav på og høre det hahahaha xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 18/7/2013, 00:38
*kigge mig omkring, i spamtråden jeg er havnet i.* what tha fuck jeg kræve og få alt og vide fordi fordi jeg arbejde for mafiaen*ser stolt ud*XD
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 18/7/2013, 12:30
FUCK STATEN!!!! XD Giv mig den hemmelighed eller du er bacon XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 18/7/2013, 12:48
Hu? Var der nogen der sagde.... BACON? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 18/7/2013, 13:09
*stille mig klar med gaffel og kniv* nums Bacon :D
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 18/7/2013, 13:19
Sagde du lige nums? XD Som i numse? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 19/7/2013, 09:52
bacon? Diana, vi 2 skal have en snak MEGET alene, mest fordi jeg ikke vil dele bacon, xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 08:06
Hmmm... * sniffer*
Godt nok er det en perv spammetråd, men ......der ER altsår mindreårige der færdes på de her sider. Og jeg mener at de BØR kunne sove natten igennem uden at væde deres senge.
Så....al den snak om bacon?! Kunne vi måske beherske den en smule.Sætte en emhætte op og tage lidt af røgen måske ? ; )
Skøre unger :P
Kunne nogen puste liv i generalen for mig? :)
Diana First Class.
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 08:14
gggrrrrrrrr jeg er den dødsens farlige bedstemor der laver fedt dryppende sprødt bacon, og giver et hvert barnebarn abstinenser, og mareridt i deres træng til mere XD muhahahahahahahahaahaa XD
Hvad er du nu ikke interessant nok til at holde ham i live? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 09:41
Naughty Granny xD
Man ved jo aldrig med militær folk ! : )
Diana First Class.
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 09:50
Ej det min lille milli billi jeg kan høre? (Kommer og kniber dig i kinderne XD) hvor er du blevet tynd, her spis nogle bacon muffins med bacon cola til XD Vil du ikk også have lidt bacon scones, og måske nogle bacon håndsæber og bacon bolscher med hjem? XD
De jo aldrig til at regne med XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 10:40
Diana, jeg vil ikke dele bacon med nogen, udover dig, da det din bacon, som jeg gør krav på igennem mine gener som varulv, jeg har brug for bacon, ellers uddør jeg, er en special varulve race da næres af bacon, bacon og mere bacon xD
og jeg er militær mand OG er til og regne med? ;O *drenge-fornærmet* 8( du skylder dobbelt så meget bacon nu, Diana, du såre mine følelser :o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 11:15
Now this is some weird shit o. O Hvordan vidste du jeg har tabt mig?
And Diana... I Belong to nobody but me ó.ò
Men se nu...badass Kuuma bliver jaloux og kræver dit bacon for sig selv ! So be a good Girl and give him what he wants :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 11:17
jeg har osse tabt mig, bare som side kommentar :D
jo du tilhøre Diana, du ved det bare ikke ^^, like a boss :3
naaah, er ikke badass, bare mentalt forstyrrede xD men ja jeg kræver hende's bacon for mig selv, da det er god bacon :3 ja er fuld kommen enig med Mili, dælme fornuft det der, fuck yea :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 11:39
No I REALLY dont . No strings ... No ring ... No 'i love you's' And .... I answer to nobody! Såååå ser vi lige bort fra den mindre detalje at jeg sidder indelåst i militær basen i Occulta , overvåget af generalen, men det er en detalje :)
Yeah ... Im a good AND a clever Girl xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 12:01
hmmmm lol :3
tja well shit, hehe :D
maybe.. maybe not ;D
ja se det er jo den detajle som man ser bort fra, da jeg gerne vil have lov og være mentalt forstyrrede i vildnisset, det jeg god til xD hehe agree with you on that point ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 12:08
*fløjte helt uskyldigt mens jeg kigge på militær basen jeg har smadret.* Anyone up for poker night :o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 12:14
*klør mig lidt i håret over den smadret militær base som Jack har smadret*
well im fresh for poker, i bring tuborg beers o.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 12:16
sounds nice and dont forget the ladys :o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 12:20
we got Vanilla, Diana, Millicents, isabella, Eline, Chika, and Isabella, what more can we get? :p
and who brings the weed? xD?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 12:24
æm smoke weed everyday, dont know kuuma.
Uh you right hot hot hot and so on XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Perv spammetråd. til ære for Kuuma! xD 20/7/2013, 12:29
hmm i can maybe get some weed, i ask a buddy :3 ^^
that's what i meant, fuck yea :3
do we even have a pack of card where all the cards are? xD