Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Lizzi - Selv robotter kan være lækre

Go down 
ForfatterBesked
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 19:34

Dag: Onsdag
Tid: 16.53
Vejr: Himlen er grå og det er ved at blive mørkt, uhyggeligt nok er det også ved at blive tåget.
Omgivelser: Ruiner og døde dyr mm. gamle skelleter fra mennesker.
Tøj: Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Survival-Gear-List-300x300
Våben:http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01834/libya-gun_1834863i.jpg


Eik været inde på dette område i 2-3 dage nu. Himlen havde på intet tidspunkt været solrig eller lyst. Det havde mildest talt bare været gråt...gråt og gråt. Han var blevet angrebet af muterede rotter 3 gange idag, men den sidste var nok den klammeste. Rotten eller hvad man skulle kalde det havde åbnet sig på midten af hoved hvor der formede sig en mund med 100 små spidse tænder og ikke bare rotte spidse tænder her talte vi som små hajskarpe tænder. Hans humør kunne godt snart bruge en opfriskning og han kunne mærke at han snart havde brug for andet mad end det han havde med sig. Intet som levede her var spiseligt for ham, undtaget fluffiesne. Alt var ramt enden af radioaktivitet eller sygdom. Eik gik i sin såkaldte dragt med gasmaske og militær beskyttelses briller. Han havde sit maskine gevær i hænderne parat til at nakke det eller dem der ville gøre ham fortræd.

Den egentlige grund til han var her var fluffiesne som åbenbart levede i bedste velgående i præcis dette område, han havde kun fået fat i 2 på disse 3 dage og skønt at det betød mad så var der ikke så meget kød på dem da deres pels/uld var mere eller mindre 10 cm tykt, men det havde givet ham nok energi til at han den dag idag stadig var nærret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 20:09

Lizzi stod og kiggede på sit nyeste bytte en rotte, hun stod og tænkte lidt ( jeg kan vel få lidt for den, man kan vel ikke se forskel på det og andet kød når. Skind, kød og hoved er kommet af).
hun smed den ned i tasken til de andre hun havde skudt i løbet af de sidste 2 dage, hun havde set en skikkelse vandrerne rundt mellem ruinerne, men gav ikke den skikkelse ikke så meget opmærksomhed. Da det ikke var grunden til hun var her, bare den holde sig til sit så ville hun ikke gøre noget ved den. ellers så har hun som altid Skank med sig sin trofaste 50. kaliber.


Sidst rettet af Lizzi 11/2/2015, 20:58, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 20:24

Eik hørte et skud og gav et spjæt da det var ret så tæt på ham. Han havde dog ikke hørt nogen i nærheden. Han så sig omkring, intet usædvandeligt og lyden var også kommet lidt der fra. Han vandrede videre i ca 5 minutter, hvor han så en kvindelig skikkelse stod og tage en rotte op i sin taske. Eik blev lidt forbavset, han kunne se at noget af personens krop var af metal... det ville sige en Cyborg. Havde lavede folk som hende her ude? Og så igen, hvad lavede Eik selv her ude.... Tja han skulle til Louisville, men måtte sørger for at tjene lidt penge så ham kunne komme helt skindet der hen. Han skulle også have mønster nok til ihvertfald at ligge blomster på sin mor Mema's grav. Hans onkler ville nok bare gerne hvertsætte at Eik hældte noget whiskey ud over deres grave.
Eik stod stille han var faktisk blottet og havde ikke noget at stå bag ved hvis denne Cyborg var fjendlig, han tog et skridt bagud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 20:32

Lizzi kiggede rundt efter det næste bytte, eller sted at sidde.
Hun kunne i se længer nede af vejen en skikkelse i noget militær tøj, dog havde den et lidt mere beskidt våben, den ligne ikke en som kunne finde ud af at skille det orden lidt ad. Dog havde den ikke skudt hende i nu, så måske var det ikke en fjende. Måske en som man kan føre en samtale med.

Hun skulle snart ud af den her sol og så høj en stråling. det var som om at selv om hun havde taget sin ABC dragt på og havde beskyttelsen for ansigtet så var det som om der stadig kom noget igennem.


Sidst rettet af Lizzi 11/2/2015, 20:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 20:53

Eik og Cyborg kvinden stod nu bare og gloede på hinanden som 2 dumme får, så han valgte og bryde tavsheden. "Hvad du her?!" Hans stemme var lidt frembrusende og direkte. Det var mærkeligt at en cyborg direkte gik på jagt efter rotter i et område med fluffies. Det var som at vælge tin istedet for guld. Dog passede det Eik fint at cyborgen måske kun søgte efter de klamme rotter som inge alligevel ville have, så var der en mindre at konkurre med. Han forblev passiv og stod nu afventende. Kvinden havde ikke været agressiv eller truende. Men man viste sku aldrid hvilke der var skøre kællinger eller hvem der faktisk ikke havde en svulst oppe i hoved. Eik var bestemt ikke klog på kvinder eller piger. Han tog to skridt frem imod hende for at teste om hun ville trække våben eller lade ham komme nærmere. Der var en anspændt stemning, eller det følte Eik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 21:11

Da skikkelsen kom tætter på kunne hun nu se at det var men mandelig skikkelse. Gik hun et skridt tilbage og trak stille og roligt skank ned fra skulderen.
"Jeg er ude og jage" sagde hun lidt nervøst for hvad han kunne finde på.
"Hvad laver du her ude" spurte hun lidt mere selv sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 21:39

Han nikkede og kiggede imod hendes taske og så op på hende igen. Han lavede et ryk med geværet mod tasken og sagde så. "Du tjener sku ikke meget på de der misfostre" Han ignorede hendes spørgsmål om hvad han lavede der, ihvertfald i starten. Nogle sekundter han havde sagt sin første sætning sagde han så. "Jeg er her for at tjene ordenlige penge...." Han trak på skulderne og vandrede længere imod hende. Han følte sig ikke troet selvom hun tog sin 50 kalibar pistol frem. Hun måtte tænke sig til at hvis han havde ville dræbe hende så havde han allerede haft plukket hende da han stod bag hende og så på at hun tog den klamme rotte i tasken. Han gik som sagt længere frem imod hende imens han sagde "Har du været her længe?" hans stemme kunne til tider være svær at forstå fordi han havde gas masken foran sig. Men han talte så højt og tydeligt han endnu engang kunne. Klokken var nu 17.13 og Eik måtte snart vende tilbage til sin såkaldte base som var en af de ruin bygninger som stadig havde 3 af sine vægge og en lille smugle tag over en den venstre halvdel, mørket var ved at overtage natten og snart ville andre væsner end kun de rotter og insekter der kravlede rundt komme frem. Væsner som Eik ihvertfald ikke skulle i kombalage med hvis det stod til ham og hans fremtids udsigter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 21:54

"Tja har du da fundet nogle fluffies, jeg tager alt hvad der bare giver lidt mad i maven eller lidt penge i lommen"
"Har du da fået noget ?"
Hendes stemme var blevet lidt mere sikker og bestemt.
Hun havde ikke rigtig tid til det her, hun skulle til at finde et sted at være og overnatte uden for meget larm. "Jeg har været her nok tid tænker snart på at jeg må finde noget stort værdigfuldt og komme væk fra det her helved.
Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.
Eik


Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Bosted : Intet fast.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54
Reputation : 0
Join date : 10/02/15

Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 22:01

Han var ikke sikker på om han skulle fortælle om hans fund, da det ikke vedkom hende og da han ikke viste om hun ville nakke hans bytte fra ham. Men alligevel valgte han at snakke lidt mere om sig og sit. "Tja 2 styks, men har sku ædt det sidste idag.." Han lod sin reptil tunge slike sine læber, hun ville alligevel ikke kunne se den bag masken. Han henvendte sig igen til rotterne. "Jeg kan så fortælle dig at hvis du ædder det der, så skal du ikke regne med at kunne se ordenlig eller gå ordenligt den næste tid" han holdte en kort pause, "Forureningen her er så kraftig at kun fluffiernes er sikre at æder" Han vendte sig nu væk fra hende, han havde ikke tid til snak, eller ihvertfald ikke snak på så åben et område som dette, hvis hun ville med ham skulle hun til at rubbe sig og gå med ham nu. Han stoppede dog kort op og vendte sig mod hende, hans samvittighed havde sagt at han skulle invitere denne person med sig hvis hun ønskede det. "Du kan komme med hvis du vil, men der er nogle regler der skal følges hvis du tager med mig" Han havde taget sit gevær i en position der viste at han ville gå og at han ville være på vagt igen, ikke over for hende som sådan men mere for hvad vejen ville bringe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime11/2/2015, 22:13

"Så er det godt det ikke er mig der skal spise det".
Hun viste ikke helt om hun skulle gå med han eller gå hver til sit.
" hvad er det for nogle regler?" spurte hun mens at hun gik stille efter ham, mens at hun kiggede efter om der kom nogle fra siderne.
Hun tænkte for sig selv at det er nok mere sikkert at være to ind en. Og måske har han faktisk et sted at være til om natten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Empty
IndlægEmne: Sv: Lizzi - Selv robotter kan være lækre   Lizzi - Selv robotter kan  være lækre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lizzi - Selv robotter kan være lækre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» DarkWorld - en ø i krig med sig selv
» vil du være min ven? (Ayuma)
» Du skulle ikke være her (Holly)
» [Uafsluttet] Vil du virkelig være... min første ven?(Carmen + Konan)
» Jeg leder efter et sted at være, et sted at stå. Jeg leder efter en position der sikre mig overlevelse. (Kuuma)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Washington selve byen-
Gå til: