Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )

Go down 
ForfatterBesked
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime19/8/2015, 20:39

tidspunkt: 15:45 ca.

omgivelser: ja byen sig, en masse mennesker da bevæger sig rundt, alle arter og racer og typer, generalt hva da sku forstille og ske i Armarillo.

tøj: sorte gummisko, sorte løse jeans, en sort MMA hættetrøje med forskelige MMA motiver og fingerløse læderhandsker, en ærmeløs sort Tanktop inde under hættetrøjen.

følge: alle 14 varulve fra sit kobbel, iført samme tøj som ham selv.

køretøj: sin Harley Davidson som pt ikke køre.

Brian var i et surt humør, fordi han's kværn havde valgt og bryde ned, imens hele slænget havde kørt bag ham, og ja, så var den bare stoppet langsomt, for til sidst at trille, og så stoppe helt, så han's brødre havde måtte stoppe op, og efter at have kigget på den i flere timer havde han stadig ikke kunne finde problemet, så han havde måtte trække den i 3 timer ind til nærmest by, som var denne by, Armarillo, og de gik dog og snakkede imens, grinte og pjattede som de plejede, og de fleste væsner ville kunne genkende dem som varulve i et kobbel, så de undgik dem, selv om de smilede og hilste venligt på folk, hvilket man i denne verden ville finde totalt abnormalt, de endte dog med og gå i tavshed før nogen tilkaldte en bande, de ledte dog efter et værksted, af en eller anden art, de vandrede igennem byen, og spurgte flere steder, som osse var for dyre, de fortsatte så videre over til et lokalt værthus.
her spiste de frokost, drak et koldt glas mælk, for at forhøre sig om en mekaniker, de måske kunne skaffe sig en tjeneste hos, for til sidst at opsnuse en hvis Kaylee, som eftersigende skulle have problemer med en bande af en art, de snakkede sammen og diskuterede for og imod, for til sidst at tage afsted, efter at have betalt for deres mad, og bevæge sig afsted, trækkene med deres kværne.

de bevægede sig igennem byen i en lille halv time's tid, for til sidst og komme til det rette sted, de parkerede på langt foran værkstedet, for at sprede sig lidt foran stedet, så ingen kunne forstyrre uden og komme forbi de hårdt trænede MMA kæmpende varulven, og de var ikke just let bytte, da mange af dem var over 25, og havde trænet MMA siden de var 6 og 8 år gamle, som Brian selv, dog gik han ind, og så sig omkring i den store rode butik, han brummede lidt og sagde lidt højt ''hallo, er da nogen her!?'' for at gå lidt rundt, for til sidst at slå hætten ned, og lyne sin hættetrøje op, og hænge den ved en slags knage, så han's overkrop og arme blev synlige, dog kun skjult af den tramme tanktop over han's mave, ryg skuldre og brystkasse, han så sig stille omkring, for til sidst at høre nogen komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime19/8/2015, 21:25

En blød stemme lød bag i værkstemmet, "av, dumme skab, kommer!" Råbte stemmen inden bag i værkstedet. En ung pige på ikke mere meget end 18 år, kom tilsynes med en hånd der aede hovedet bundet, efter at havde bumpede sit hoved op i noget da hun havde rejst sig alt for hurtigt. Hun havde en brun kedeldragt på samt en lidt olie på kinderne og dragten. Med en svensknøgle som hun puttede ned i en af de mange lommer dragten nu havde gik hun hen imod den nye kunder med en halvhvid klud som hun efter at havde ømmet sit hoved lidt, gik igang med at tørre hænderne lidt.
Hun havde sat håret op i en hestehale der sad højt oppe. "Halløjsa og velkommende til mit værksted, undskyld det roder" undskyldte hun muntret og begyndte at prøve og rykke lidt rundt på tingene så der blev lidt bedre plads da hun var et virkelig rodehoved, "hva' ka' jeg så gøre for dig?" Spurgte hun helt uskyldigt og kiggede rundt for at se om han havde noget som skulle ordnes hvilket ikke lige så ud til. Når men hun kunne da lige fortælle ham hvad hun tilbød, "jeg kan tilbyde reparation af køretøjere, reparation af diverse våben eller bygge, plasmavåben tager jeg ekstra for da de kræver ekstra længere tid til at reparere. Jeg kan lave simple robotter, dog robotterne kræver ekstra penge da alt efter hvad for nogle slags robotter, tager tid at få fat på dele" forklarede hun i et smil og ventede med på hans svar med hænderne foldet bag hende.
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime19/8/2015, 21:47

Han hørte straks den bløde stemme, hvor efter han brummede en munter ulve lyd i halsen som tegn på en venlig latter blandt ulve, han så dog på den unge pige da kom ud, han så undersøgende på hende som en person da havde set nok kampe ville gøre for en sikkerhed's skyld, dog vurderede han hende til ikke en trussel imod ham, lugten tegnede på menneske så vel som de forskelige små tegn var der, han så smilenede på hende, og sagde venligt og imødekommende ''mange tak, tja rodet gør mig ikke noget, det er dit domæne'' hvis denne lille sætning ikke afslørede ham som varulv, ville han's øjne eller lugt nok da han lugtede lidt som et ulv eller en hund, hvilket var et klassisk tegn på en racenær person, og i dette tilfælde, en varulv, han fulgte hende med øjnene som hun flyttede rundt på tingene, han sagde roligt ''tja, det er jo et mekaniker værksted, kan jeg forstå, så tænkte du kunne reparerer noget for mig?'' han så på det uskyldige blik, han fulgte hende's blik, dog kom han's opmærksomhed på hende da hun tilbød hva hun kunne gøre, dog så han lidt mindre glad ud ved ordene af diverse våben, han sagde roligt og venligt ''jeg er ikke så glad for våben, så det ikke just det, men angående køretøjer, så skal min harley davidson ordnes, og tænkte du kunne rulle din garage port op, så jeg kunne trække min kværn ind, så vi kunne tage et kig på den?'' han så venligt på den unge pige, virkede til og stole på hun var den rigtige mekaniker, og ikke en datter af en mekaniker, da legede mekaniker, han så afventene på hende imens han gik over imod garage porten, i en blød gang som virkede vagtsom på en dyre agtig måde som sete hos varulve og skinwalkers, han skævede tilbage imens musklerne i han's krop bevægede sig med han's gang, da vidnede om et hårdt liv med træning, fornuftig kost og hvis hun kiggede nærmere på ham, ville utrolig mange tegn fra nærkamp, især hånd til hånd kamp, være tydelige, hvis hun havde forstand på disse, ellers virkede han bare som en normal person, hvis dette ikke var en egenskab, han så dog venligt på hende og snakken udenfor kunne høres når hun nærmede sig, lyden af ca 14 mænd, hvis hun hørte efter, så vel som grin og muntre lyde som tegn på flere varulve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime19/8/2015, 22:12

Kaylee lyste helt op da han fortalte hende, at han havde brug for at hun kiggede på hans harley og næsten hoppede af glæde på stedet. "Jah selvfølgelig kan jeg da kigge på din motorcykel" svarede hun og gik hen til garage porten og åbnede den og fik et mindre chok da hun så en del mænd, alle samme med motorcykler, stå uden foran hendes værksted. "oh, halløj alle sammen" hilste hun og kiggede efter den harley som hun nu skulle kigge på og spottede den ret hurtigt og gik hen til den og bøjede sig ned ved den for at tjekke den ud. Hun havde enorm meget lyst til bare at skilde den ad og så samle den igen, men hendes kunde ville nok blive ret sur hvis hun gjorde det. Det har hun prøvede før, gør hun ikke igen, eller prøver på ikke at gøre igen ved kunders ting. "hm.. yea.. aha, okay jeg tror jeg ved hvad der er galt med din harley, hvis du trækker den ind, vil jeg gå igang med det samme" sagde hun muntert og gik tilbage ind for at finde hvad hun nu skulle bruge for at arbejde med en motorcykel, speciel denne slag harley, hun synes dog at da hun kom ud, at der lugte godt og grundigt af våd hund, hvilket undrede hende en smule, da den sidste hund hun havde mødt, var deres egen som døde efter den var løbet væk.
"Nej, nej, nej, aha! vent nej ik' dig... Hey dig har jeg ledt efter, ned i lommen med dig, aha der var du!" snakkede hun med sig selv og havde smidt lidt rundt med sine ting, da hun havde ledt efter et bestemt værktøj for at komme ind til der hvor hun mente problemet var.
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime19/8/2015, 22:20

Han så hende lyse op, og smilede selv blidt, han undrede sig dog lidt over hun lavede en slags hop af en art, nok af glæde, han så dog glad på hende og svarede tilfreds ''fornemt, er glad for du vil tage din tid til det!'' han så hende roligt, og gik med ud, alle mændene så nysgerrig på den unge pige, og spurgte på irsk til Brian hvem den unge tøs var, han svarede mekanikeren, som fik dem til og glo mistroisk på hende, for så at trække på skuldrene, flere rakte hånden frem i høflighed, andre lettede på deres hætter som når man løfter en hat, han så hun havde fundet han's baby, altså kværnen, han fulgte roligt med over, for så at stille sig ved siden af hende, han så dog rigtig glad ud, og bukkede sig ned for at se med, dog fulgte han med, imens han trak sin Harley Davidson med ind i garagen.
han så undrene på hende, for at sætte sin harley op på en lift, og spænde den fast med øvet hænder, og løfte den op med trædepuden så den kom op i hende's højde så hun både kunne komme ind under, men ikke behøvede og bukke ryggen så hun fik ondt hvis det tog længere tid, hvilket viste han havde erfaring inde for mekanik, men dog ikke den store, da han's rakte til det mest basis og kun nok til og holde han's kværn kørene, men ikke denne gang, han's folk stod stadig der ude og snakkede, spiste lidt mad, drak vand eller andet de havde, sad på deres kværne, andre kiggede ind i nysgerrighed, som også er et typisk tegn på varulve, en ubehøvlet stor nysgerrighed, han så dog roligt på hende da hun virkede til og lede efter noget, men ville dog ikke blande sig da hun var experten her, og han lænede sig op af en stolpe, til hvis hun bad om noget, havde brug for hjælp, eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime19/8/2015, 23:41

Da hun kom tilbage til kunden med værktøjet hun skulle bruge, så hun han allerede han gjort den klar, ej det var da pænt af ham! Hun gik hen og gik ellers igang med at løse noget af siden på motorcykelen så hun kunne komme indtil dimsen som var defekt. Lyn hurtigt kom hun ind og fik løset delen som viste sig at det krævede en ny en for at hans motorcykel kunne køre igen. "åhåh, nej nej nej, det er jo slet ikke godt, uh! Jeg tror jeg har en magen til bagved!" sagde hun pludselig som om en lampe lige havde tændt over hendes hoved og dykkede straks ned i sit rod igen, dog en anden bunke med ekstra dele og komponenter. Mens hun ledte efter delen til hendes kundens motorcykel, lød der en lidt hårdfør stemme ude ved garagedøren, stod en mand som bare kom brasende ind i hendes værksted, "Kaylee, hvor er du?! Jeg ved du er herinde!" Råbte han agrassivt for at få hendes opmærksomhed. Kaylee kom tilbage igen og blev irriteret da hun så hvem der var der havde råbt efter hende. "Jeg har fortalt jer, mit værksted ikke er til salg, forstå det nu" svarede hun irriteret tilbage og skulle til at gå hen til sin kundes motorcykel for at sætte den nye del i, men blev stoppet og fik en finger peget lige op i ansigtet. Manden havde hanekam, meget punkish tøj og slidt tøj samt bar en bande mærke på ryggen. Han havde nogle goggles der var ude på øjne, imod sand og en machete hængende i en læderskede.
"Du har bare at komme op med en pris eller vi kan gøre dit liv meget svært at leve" truede han og trak en springkniv, hvilket gav Kaylee et kort forskrækket hvin fra sig da hun så kniven. Manden havde ignorerede hende kunde, da han var der for at snakke med Kaylee.
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime20/8/2015, 12:34

Han så hende komme tilbage, han bemærkede værktøjet og tog note af det hvis det var noget han skulle skaffe sig selv en dag i fremtiden til egen brug, han bukkede sig ned og fulgte nøje med i hvad hun lavede, fulgte nøje med med sine gule øjne, han så roligt på hende og sagde venligt ''det ville jeg sætte pris på, hvis jeg måtte købe den'' han smilede, og fulgte hende med øjnene imens hun bevægede sig ud bagved, han bemærkede dog hurtigt manden som kom brasende ind, og han's brødre stoppede ikke personen, da det kunne være en utilfreds kunde, han rørte sig ikke ud af pletten, dog blev Brian mistroisk, dog da han's brødre sku til og blande sig, blev de stoppet med et kort hånd signal fra Brian, dog så han så optrinet hvor hun blev stoppet, han bemærkede hurtig detajlerne ved manden, virkede ikke til og være den store forkæmper.
Han rynkedet brynet, men da han bemærkede kniven og hvinet, og lynhurtigt, som mange år's erfaring og finpudsning havde gjort, greb han manden's arm, vred armen rundt så kniven blev vredet ud af han's hånd, og et spark, med et let krummet ben, så lår musklerne blev extra spændt, hvor den næsten stål hårde skinne i underbenet, af utallige træning's spark, blev sparket ind i maven på ham, og han slap han's arm, manden tumlede bagud og hostede og hakkede, så vel som brækkede noget op, Brian's brødre havde set optrinet og taget deres hættetrøjer af, så de havde mere bevæglighed, flere af dem tog kamp stave i form af slag knipler og andre stump våben da ikke var beregnet til og dræbe med, frem, og stillede sig i vejen hvis nogen ville blande sig, og denne gang så Brian ikke venlig ud, da kom en lav truende knurren fra ham, og hvis banditten ville rejse sig op, ville han få lov, imens Brian stillede sig i kamp position bjørn, hvilket var en kamp stil da relateredes mest til muskel styrke imod enkelte modstandere, da kom en lav truende knurren fra ham, som var meget dyrisk og kunne samlignes med en ulv da var meget vred, samme lyde kom fra han's brødre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime20/8/2015, 22:45

Kaylee så hvordan manden blev lyn hurtig fjernet fra hendes personlige 'space' som man nu ville kalde det, og så hvordan nærmes manden fløj hen og landede i en af hendes rodebunker. Han kom dog hurtigt op igen og havde trukket sin machete og skulle til at gå til angreb mod Brain, men stoppede da han så hvordan hele slæget var godt klar på at komme deres leder til undsætning, hvilket han så som sin egen undergang. Han kiggede på Kaylee og pegede mod hende, "du har 3 dage til at pakke!" truede han og smed en lille kugle som gik af og en massiv tyk røgsky spredte sig i det meste af værkstedet, så man intet kunne se overhoved. Kaylee ånede lettet op da røgen forsvandt og den punkede mand var væk.
Hun begyndte at hvad lignede hun bare rodede lidt rundt i bunken manden havde landet i, men i hendes hovedet og personlige ordens system, lå tingene ikke ordentligt. "Det må du undskylde, bare en åndsvag bande der tror de ejer det hele.. men du gider selvfølgelig ikke at høre om mine problemer" undskyldte hun stadig lidt skræmt over den pludselige dolk der blev trukket, hun var ikke bange for at bruge sine egne våben, men hun ville helst undgå kamp eller at skade folk, hvis det ikke kan undgås.
Hun gik dog hen igen til motorcyklen og gik med det samme igang med at pile ved stedet hvor den var defekt. Mens at hun stod og pillede ved Brains motorcykel, lagde hun mærke til noget andet derinde som lignede eftereffekten af meget kørsel i enten i områder hvor der er meget sand og tørke, et område ved beholderen som olien befandt sig. "Åhåh, det ser ikke så godt ud" kom det pludselig fra hende da hun havde opdaget det meget tynde lag metal der var tilbage, farven på metalet var blevet enorm mat, som var tegn på at den skulle skiftes, eller der meget snart ville gnave sig et hul og oilen vil løbe ud. Hun vendte sig mod Brain, "har lige se at din olie beholder ikke har det for godt, jeg kan sagens skaffe en ny olie beholder og skifte den gamle ud, men det kommer til at tage lidt tid, da jeg må lave den fra bunden af" forklarede hun mens hun tørede sine hænder et det stadig halv hvide klud.
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime21/8/2015, 20:55

Brian så stille og roligt på den faldne punker, han stod stadig parat til og angribe igen, da han bemærkede at manden havde trukket sin machete, som ikke skræmte Brian det fjerneste, han ville simpelt bare tage den fra gutten, og i samme proces, brække armen på ham, men fyren virkede til og komme på bedre tanker.
Han hørte fyren og stillede sig ind foran, dog generede røgen han's næse, men han's hørelse hørte manden stikke af, han brummede dog roligt, og vendte sig imod mekanikeren.
Han fulgte med i hvad hun fortog sig, og ville ikke blande sig, han lyttede dog til hende, så vel som vrikkedet let med ørene som en irriteret udtryk, han sagde roligt ''det gør ikke noget, er vant til det er sådan, så da intet nyt i det, men tjoh, du kan jo fortælle mig om det'' han virkede ganske rolig.
han fulgte roligt med over, han lyttede roligt til hende og afbrød hende ikke.
Han skævede til sine drenge som stadig stod parate som kamp hunde, dog begyndte de til sidst og slappe af, sætte sig ned, lægge deres våben væk, dog ikke for langt væk, og snakkede så igen sammen i muntre toner og fredelige harmoni.
Han så roligt på hende, ved hende's ord, og tænkte lidt, før han spurgte roligt ''hvad vil det koste mig? fordi penge er ikke just hvad jeg råder over, vores er mest råvare fra Blackwood og sån, skind, knogler, frisk rent kød, frisk frugt, nødder,  frisk grønt og lignene, så vel som forskelige planter'' han smilede venligt til hende i håb om at noget af det kunne bruges, dog var den slags vare ikke just noget alle og enhver havde adgang til, det var kun de højbårne da kunne få frisk rent kød, eller friske rene grønsager og frugt, hvilket var en sjældenhed, man kun kunne finde i Blackwood hvis man kom ud i live, eller i det ødelagte Hobour, efter krigen mellem The Wolf Clan og The BloodKing gangs, så derudover ville man kun kunne finde de typiske radioaktive ting, halv dårlige vare som man kunne finde i sådan en verden af kaos som denne, så endelig blev hun tilbudt langt mere værdi end hvad man kunne forvente at blive betalt for at ordne en motorcykel, da de fleste normale væsner levede af erstatning's mad, som i sig selv ikke var godt, eller halv dårlige madvare, som ikke var rart og leve af heller.
Han så lidt tænkende ud og sagde roligt ''eller vi kan ordne de bande gutter for dig?'' han lød helt rolig, da det simpelt var en normal ting for ham at gøre, hjælpe varulve, og til tider mennesker, men primært varulve, og ofte sort elvere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime21/8/2015, 22:33

Kaylee vendte sig rundt og gik igang med at ordne motorcyklens defekte sted, "er du sikker? Jeg er ik' så meget for at hive dig og din gruppe ind i mine problemer" svarede hun uskyldigt og var ikke meget for at bringe hendes problemer over på hendes nu så rare kunde's skuldre.
Dog så virkede han til at kunne klare sig og hun havde virkelig brug for at lade noget irritation ud. "Det os bare denne nye bande der bare tror de ejer det hele og kan gøre hvad de vil i denne by.. De har prøvet at opkøbe mit værksted med har sagt nej hver gang.. du så selv hvad der sker, hvis man siger nej mange gange nok" sukkede hun, hun havde ikke tænkt sig at opgive sit værksted, det var det eneste der kunne holde hende fra at ryge på gaden, men sådan nogle typer var bare så, så~ anmassende! Desuden havde banden det med at være ret så ondskabsfulde ved folks butikker hvis de ikke gav op. Kaylee trak sit hoved tilbage og pegede over på en afbrændt lukket butik, "er hvad de gør ved ens sted, hvis de ikke kan få det, eneste grund de ikke gjort det ved mit endnu, er fordi jeg forsvarede mit sted" fortalte hun sukkende igen og gik om bagved igen for at finde noget til at færdiggøre den defekte del.
Da hun kom tilbage igen, fik hun ordnede det. Kaylee begyndte at regne lidt på hvad det ville koste ham at få skiftet ud og hvad det ville koste hende at bygge en nu beholder til hans Harley.
"Hm.. plus minus, hvis nu jeg, jah, hvis nu jeg.. nej det går ik'. Hm de 2-3000 dollar, plus 15 dollers for reperationen for den defekte komponet" regnede hun frem og så op ham med et skrævt lidt nervøs smil, hun brød sig ikke om at tage for mange penge fra sine kunder og havde rundet prisen ekstra meget ned, da hun var naturlig god til at kunne lave ting ud af hvad andre bare ville se som ragelse. "Men hvis du ikke har råd, behøver du ikke at skifte den ud lige nu!" Skyndte hun sig at forskrikre ham om og vendte sig tilbage til motorcyklen for at hejse den ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime27/8/2015, 12:33

( sorry sent svar, haft nogle travle dage o.o )

Brian så roligt på mennesket, og tænkte sig lidt om før han svarede ''tja vi har nok allerede fået problemer, siden jeg gav ham nogle små øretæver, så det kan godt hænde du måske skal vise os vej til deres område, så tager vi en snak med dem'' ud på han's måde og stå på, ville en snak med dem være et solidt lag tæsk, selv om Brian var en fredelig varulv da tilbad Aurora, skov ånden i Blackwood, han så dog på hende da hun snakkede, og han sagde roligt ''det er en normal ting i vores kaos af en verden'' han hørte sukket, og knurredet en beroligende lyd, han brummede kort imens han så over på den ødelagte butik, han lyttede igen og sagde roligt ''ja, det kan jeg se'' han skævede til hende, og blev stående, han skævede til sine drenge som så tænkende på ham med undrene blikke.
Han så på mennesket, og fulgte nøje med i hvad da skete, han lyttede til hva det kostede ham og det havde han slet ikke råd til, han så tænkende ud, og sagde enkelt ''det har jeg ikke råd til.. meeen'' han så fortsat tænkende ud, og skævede igen til sine kamp klare brødre, for til sidst og se på hende da hun sagde han ikke behøvede og skifte den ud nu, for til sidst og sige ''hvis vi tager os af de bande drenge for dig, kan du så klare det for en lavere pris, ca 700 dollar? for det er hvad jeg har indtil vi får solgt vores vare'' han så tænkende på hende, over han's tilbud, hvordan hun ville tage det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime9/9/2015, 19:19

Kaylee havde et alertivt muntert blik og kiggede på Brain, selv efter den grimme oplevelse og fik hejsede motorcyklen ned igen. Hun kiggede lidt på ham af forslaget og så smilede hun noget så dejligt til ham, "lad og aftale det" sagde hun og gik ud af sit værksted, "jeg ka' vise jer hva' vej i ska' tage hen" fortalte hun ham og begyndte så at forklare hvilken vej Brain skulle gå.
"Men pas nu på, de har det med at bruge vold" advarede hun dem, hvilket hun ikke havde specielt meget lyst til at opleve med denne bande, da hun som sagt gerne ville beholde sit værksted.
Kaylee havde forklarede at de blev nød til at tage i den modsatte side af byen, gå ud af den, den vej, da bandens hovedbase lå ude for byen blandt nogle klipper, inden i en grotte. Kaylee gik indenfor og kom tilbage ud med sin egen hjemmelavede rifel overskuldren og trak gitteret ned og låste sit værksted, da hun ikke havde lyst til at nogle skulle tage tingene, mens hun kunne guide dem til den anden side af byen og udgangen der. Hun vidste ikke hvor gode de var til at finde rundt og de lignede ikke nogen som havde været i byen før, som det kunne hun i det mindste gøre, nu da de ville hjælpe hende med hendes lille problem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Empty
IndlægEmne: Sv: can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )   can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata)
» New kind of work(Kaylee)
» Girls do what they want , Boys do what they can (Kaylee)
» Don´t be afraid I won´t bite (Kaylee)
» Bombs and bullets will do the trick (Kaylee)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Armarillo-
Gå til: