Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata)

Go down 
ForfatterBesked
Hinata
Fifth Class
Fifth Class
Hinata


Race : ukendt
Navn. : Hinata
Alder : ved hun ikke engang selv
Evner/Classes. : bugs
Bosted : hun har en hytte i the forbidden forest
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : svært når man er høj og blå
Slaver. : nej tak og nægter at være det
Antal indlæg : 238
Reputation : 4
Join date : 20/11/14

Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata) Empty
IndlægEmne: Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata)   Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata) Icon_minitime8/9/2016, 09:43

Tid:
Sen eftermiddag, tidlig aften
Sted:
Armarillo Texas
Omgivelser:
Folk er langsomt begyndt at søge hjem
Vejr:
Fornuftigt

Det var rart at det endelig var lykkedes for Hinata, at komme frem til Armarillo, efter den lange rejse hun havde haft, fra the forbidden forest. Egentlig plejede Hinata ikke at rejse nogen steder, da hun godt kunne lide den tryghed der var ved at være, i de vante omgivelser som hun kaldte for hjem, men da hun gerne ville have rystet posen lidt, og hun havde noget der skulle ordnes, havde hun simpelthen valgt, at lette røven og komme ud af døren. Grunden til at hun havde valgt, at tage til Armarillo af alle steder, var på grund af at en af hendes venner, havde givet hende et tip om, at der var en kvindelig engineer her i byen, som skulle være forholdsvis god til hendes arbejde, og da Hinata ikke rigtig stolede på så mange, havde hun valgt at følge sin vens råd, og tage afsted for at besøge denne Kaylee.
Som så mange andre dage, når Hinata forlod trygheden ved at kunne gemme sig i the forbidden forest, havde hun iført sig hendes foretrukne tøj, for at vække lidt mindre opsigt. Som hun plejede, havde hun taget sin brune top på, med skelethænder på der sad, så det så ud som om at skelethænderne, holdt hendes barm oppe, samt hendes nederdel der var designet med løst hængende læderstropper, så den havde et kriger prinsesse agtigt udseende over sig, men udover det, havde hun taget en sort rejse kåbe på, med hætte over hendes hoved, og lang nok til at dække hendes 2,85 meter høje krop, og det var egentlig den hun normalt plejede at bruge, for at vække mindre opsigt, når hun var uden for sine vante omgivelser, for selvom det var nemt at opdage en med hendes højde, så var det nærmest umuligt at overse en på hendes højde, hvis man også kunne se at hun var helt blå, og lignede noget, der ikke kom fra den her planet.

Hinata kiggede let op på himlen, for at få en ide om hvad klokken cirka kunne være. Heldigvis var dette en forholdsvis skyfri dag, så hun kunne nemt bedømme sig til, at klokken efterhånden snart måtte have passeret 17, så hvis hun ville nå at snakke med denne engineer kvinde, måtte Hinata nok hellere skynde sig lidt, så hun ikke endte med at komme frem inden lukke tid. Hinata havde godt regnet med, at hun nok skulle overnatte her i byen, om hun nåede frem før lukke tid eller ej, men hun tænkte bare det ville være rart, lige at kunne få en ide om, hvor lang tid hun måske skulle blive hængende, så hun i det mindste vidste fra start af, hvad hun havde i vente. Heldigvis blev det nemmere at komme gennem gaderne, nu hvor folk lige så stille tøffede hjem ad, så de kunne komme hjem og lave aftensmad, tidsnok til at de kunne nyde maden med deres familie, eller mens de så deres yndlings program i tv, så det tog efterhånden ikke lang tid, før Hinata var nået frem til det sted, der angiveligt skulle forestille, at være Kaylees værksted. Lettere nervøs for om hun stadig var derinde, åbnede Hinata let døren, og bukkede sig lidt så hun ikke stødte hovedet mod toppen af døråbningen, mens hun gik indenfor. Hun så sig lidt nysgerrigt omkring, mens hun gik op til hvad der lignede en skranke, og lagde henholdsvis en bue og et pile kokker på bordet.
"Hallo, er der nogen hjemme?" spurgte hun lidt prøvende for at se om der skete noget "Jeg er kommet for at få fikset nogle ting, og måske få det opgraderet, hvis der er nogen mulighed for det? Er jeg kommet på et dårligt tidspunkt?" Umiddelbart lød bue og pile kokker, ikke som noget, man tog med til en engineer for at få fikset, men det her var heller ikke lige frem en normal bue, eller et normalt pile kokker. Begge dele lignede noget, der var blevet spyttet ud af et rumskib, eller kom fra et sted der var markant langt fremme, på det teknologiske og udviklings mæssige punkt, buen så ud til at kunne affyre pile, ikke bare lige som en normal bue kunne, men det så ud som om der var indbygget teknologi i buen, der gjorde at den kunne gøre mere, end blot at fyre spidse pinde af, mens pile kokkeret var designet i samme stil som buen, og lignede som om den kunne spinde, give bestemte pile, og alt muligt mærkeligt, faktisk lidt lige som det pile kokker, Hawkeye brugte i Avengers filmene.
Tilbage til toppen Go down
 
Kan du hjælpe mig med den her?(Kaylee/Hinata)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bombs and bullets will do the trick (Kaylee)
» New kind of work(Kaylee)
» can you fix my ride, so will i fix your problems ( Kaylee )
» Girls do what they want , Boys do what they can (Kaylee)
» Don´t be afraid I won´t bite (Kaylee)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Armarillo-
Gå til: