Race : Fuldblods Varulv Navn. : Brian O'Connor Alder : 27 Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art ) Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den. Tilhørende klan. : Aurora's ulve. Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu.. Slaver. : slaver? det jeg meget imod! Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op. Antal indlæg : 192 Reputation : 11 Join date : 18/08/15
Emne: fight on, or die trying. ( digt ). 24/6/2016, 10:41
i was born death, born to be death, but then they make me wake up. it gave me a damage to the brain and soul, to get harasede in school. the giants still standing over me, ready to judge. when the city sleep's, i prepare, just like many times before. i just wait for the dark night to howl, to prepare to walk. grey sky's sweep over the horizont, and make's me sad. i was beatet, kicked, bullyed, and a lot more to come by the years. i am the lucky one? claiming to be alive, clinging on to life. even when it's hard, i still fight on, like i always have. why do i have do duck out of sight, every time?. why can't i be allowed to fight, like every one else?. when the last leaves waiting to fall, i am ready to move on. but my scars will forever be frozen on my soul. why do i have to keep fighting my illness?. why do i have to fight in a system, who only want to break me?. my journey keeps going on, both bad and good. i just await the winter to come, so i can close myself in again. my blood runs in my veins, want to be free. but i won't allow it, not again, never to be again. they say im a lucky one, then why do they hurt me? just like school?. i wear the scars of the nature's purge, to the day i die. i don't see the light always, but when i do, i smile a little. with hope and a lot of good feels, i stand side by side with my brothers. so im still clinging on to life, a little more time to fight on.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: fight on, or die trying. ( digt ). 26/6/2016, 00:45
Sådan et fint Lille digt ! Er det mig, eller er dit engelske lige blevet bedre ? :)