Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime15/8/2013, 22:17

område: i det nedre mere kriminelle områder af The New miami, inde i en gammel bar.

sted: en gammel bar, dog et hyggeligt, okay rent sted.

omgivelser: folk da drikker, spiller kort, ryger, den slags ting på en bar.

tøj: tunge militære læder støvler, ørken camoflage kamp bukser, en ørken camoflage kamp jakke med en hvid Tshirt inde under, sin kendte skelet maske som skjulte hele han's ansigt udover øjnene som er dækket af nogle militære briller.

Han var kommet på sin sædvanlige bar, da han lige havde været på opgave, og det var for sent til og vandre hjem til sin Alpha Diana, så han ville vente her, og han sad og ignoredet alt og alle i kroen, selv om mange gik uden om ham, mest fordi han sad i militær uniform med ordet SCU på den venstre arm, rang korporal på den højre, og navnet Ghost, som er temmelig kendt blandt SCU soldater, dog sad han bare og snakkede med bartenderen imens han roligt drak af et krus kold øl, dog skævede han op da en ukendt kvinde kom over til ham og hviskedet noget til ham, som så ud til og mishage ham, da han rejste sig op og med en truende knurren bad hende skride så hun næsten løb ud af kroen, han satte sig ned igen, og da 5 mænd, nok kvinden's alfonser eller gorillaer, han vidste det ikke, dog i det sekund den ene lagde en hånd på han's skulder og skulle til og åbne munden, havde Kuuma hamret glasset ind i hovedet på manden, hurtigt og brutalt, og inden en anden kunne nå og reagerede havde Kuuma svunget sin fod ind i ansigtet på ham, og han så nu på den ene mand som lå stille, ham han havde slået med glasset, og den anden som ømmedet sit hoved fra sparket, og han så de 3 storme imod ham, og han dukkede sig for en knytnæve, mærkede dog et spark i sine ribben, og han hamrede sin næve direkte i hovedet på manden der havde sparket ham i han's ribben og ramte med direkte rå brutalitet så han blev slået ud med et brag da han ramte gulvet og prøvede at hyle, dog fik Kuuma sparket ham i hovedet så han blev stille, og han mærkede et slag i maven, dog fik han's jakke beskyttet ham så han greb fat om manden og løftede ham op som et barn og kylede ham tværs gennem rummet så han landedet på et bord og faldt ned da bordet væltede, og mændene så chokeredet ud, og han så på den sidste som havde trukket en pistol, han trådte hurtigt over i det manden trak slæden tilbage, han greb fat om håndledet på manden og løftede hånden op og et brag kom fra pistolen, og der blev helt stille, han hamrede så sit knæ op i skridtet på manden som fik store øjne, han slap pistolen som Kuuma tog i hånden, han rev slåden af og klikkede magasinet ud, slap det ødelagte våben, og som om intet var sket, satte han sig ned igen, selv om to af dem var døde og 3 af dem uskadeliggjort dog ikke døde.

Han bestilte et nyt glas og satte sig til og drikke videre imens han så en mand i militær uniform komme over og snakke med ham, som bestilte en øl sammen med ham og de snakkede på et ukendt sprog ( Scotslands hvis Luke kender det :3 ) og de snakkede livligt sammen, og på uniform, kunne man se de var/er i samme enhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime16/8/2013, 12:15

Luke havde haft en udsædvanlig tavl dag. En af hans venner havde fortalt ham om et sted man kunne skaffe billigt sprut, og de var endt med at køre byen rundt og uden at kunne finde noget. Hans ven havde til sidst foreslået at de prøvede igen i morgen, og Luke havde takket nej.. på en mindre høflig måde.
Han var iført en sort hættetrøje, der dækkede de mekaniske arme og et par brune handsker. Slidte bukser i militærgrøn og hvide gummisko der så ud til ikke at have langt igen. Han skubbede træt døren til baren op, og så lidt overrasket på en mand der hamrede ind i væggen en meter fra ham. ”Nå.. de er startet tidligt” mumlede han og rystede på hovedet. Hvis han kunne, ville han undgå slagsmål i aften.
Han gik op til baren og bestilte en øl og en pakke smøger. Bartenderen nikkede og rakte ham det ”sørg nu for du kan finde hjem Luke” sagde han med et grin, og Luke skulede kort til ham. For et par dage siden havde han drukket sig så fuld at han var faret vild og endt tilbage på baren. Det var et af problemerne med at komme de samme steder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime16/8/2013, 13:50

Kuuma sad roligt og snakkede med sin kammerat, da en ukendt fyr i hættetrøje og handsker kom op til baren og skulle have øl og smøger, dog vidste han ikke om han lyttede så han skævede til fyren og trak så på skulderne, imens han vendte sig om for at snakke med sin kammerat igen som forklarede det var tid til og smutte, så de drak det sidste af deres øl, for at rejse sig op, og gå ud af baren, for at gå hver til sit, dog gik han tilbage for at gå direkte op til bardisken og prikke den hætteklædte fyr på skulderen for at spørge simpelt.
''lyttede du til vores samtale?''
han lød direkte, og dog høflig, men osse truende, så folk da ikke kendte ham, ville måske blive lidt usikker, fordi han lød truende, så vel som høflig, hvilket kunne være komplet åndsvagt, dog stod han nu bare og ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime16/8/2013, 13:52

Kuuma sad roligt og snakkede med sin kammerat, da en ukendt fyr i hættetrøje og handsker kom op til baren og skulle have øl og smøger, dog vidste han ikke om han lyttede så han skævede til fyren og trak så på skulderne, imens han vendte sig om for at snakke med sin kammerat igen som forklarede det var tid til og smutte, så de drak det sidste af deres øl, for at rejse sig op, og gå ud af baren, for at gå hver til sit, dog gik han tilbage for at gå direkte op til bardisken og prikke den hætteklædte fyr på skulderen for at spørge simpelt.
''lyttede du til vores samtale?''
han lød direkte, og dog høflig, men osse truende, så folk da ikke kendte ham, ville måske blive lidt usikker, fordi han lød truende, så vel som høflig, hvilket kunne være komplet åndsvagt, dog stod han nu bare og ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime16/8/2013, 20:41

Luke var ved at få en smøg op af pakken og kom den i munden. Han løftede et øjenbryn og skævede over imod hånden der tungt landede på hans skulder. Han så undrende på fyren i masken, og kunne ikke lade være med at tænke han havde set det look før.. ”nej?” sagde han og lød lettere forvirret. Han havde ikke engang opdaget fyren, så han anede ikke hvad der blev hentydet til. Han strammede svagt grebet om flasken i hans hånd og så på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime17/8/2013, 14:31

Kuuma havde set fyren havde været ved og få en smøg op af pakken, dog stod han bare og ventede på svar, og han så fyren løfte et øjenbryn, han kunne se de undrende ansigt's træk i manden's ansigt, og han så stille på manden, imens han skævede kort rundt for og se om nogen skulle blande sig, da ingen ville nærme sig, så han på fyren igen, og hørte han's nej, og han stirrede dybt på manden med sine gennemborende gule øjne, før han slap ham og trådte et skridt tilbage, dog så han at han strammede svagt grebet om sin flaske, og han lagde stille sin hånd på sin Tac45, som kun fyren kunne se og han sagde roligt.
''hvis du forsøger og slå mig med den flaske, vi kan snakke om det hvis du vil, og det siger jeg som den gode vovse jeg er, men vil du ikke, så maler jeg stedet rødt med dit blod, for at slikke det op, som den gode vovse jeg er, hva syntes du?''
han lød venlig, direkte glad, som om tanken om at dræbe ham og slikke blodet op, på en ukendt måde og sindsyg tankegang om verden, ville give ham en seksuel glæde at skade fyren med flasken, dog var han's alvorlige øjne osse et tegn for han enten var komplet gal, og at han mente han ville skyde ham ned for øjnene af alt og alle i baren, slikke blodet op og gå uden dårlig samvittighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime17/8/2013, 22:14

Luke fulgte mandens hånd med øjnene da han fjernede den og slappede lidt af igen. Det varede dog ikke længe. Da manden lagde hånden på sit våben, hævede han begge øjenbryn og kneb så øjnene sammen. ”Hør her, jeg ved ikke hvilket stof du er påvirket af lige nu” sagde han tog smøgen ud af munden. Han pustede langsomt røgen ud uden at bryde øjenkontakten ”jeg er her for at slappe af, få en kold øl og muligvis spille lidt poker. Jeg ved ikke hvilket lort der har givet dig paranoia op og ned af rygraden, men jeg foreslår du for fremtiden ikke snakker om hemmeligt shit i offentlige rum. Jeg ved ikke hvem du er, jeg kunne ikke være mere ligeglad. Jeg vil gerne drikke min øl, og det rager mig en høstblomst hvem du taler med og hvad du taler om.. så længe du ikke blander mig ind i det.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime18/8/2013, 00:33

Kuuma så roligt på den fremmede mand som så ud til og slappe af som lige så hurtigt så ud til og hæve øjenbrynene da han havde lagt sin hånd på sin pistol, dog lyttede han roligt til manden da han snakkede, han svarede dog ikke imens manden tog smøgen ud af munden, og så ham puste røgen langsomt ud, imens han selv holdt øjenkontakten, dog svarede han igen ikke manden, holdet hånden på sin pistol, imens han roligt så på fyren med et underligt muntert blik, dog lagde han hovedet på skrå da manden sagde hemmeligt shit, imens han roligt svarede manden da han blev stille.
''jeg snakkede ikke hemmeligt, kan bare ikke lide folk da lytter, og for at svare dig på det med at tage noget, så vej, det sløver sanserne, og så kan jeg ikke.. jage.. og selv om du virker ligeglad, kunne du godt være en af General Zolner's spion drenge, og hvis du er, så bliver du ikke den første jeg har sendt til helvede med en kugle til panden, men er du ikke en af han's drenge, så kan det være jeg giver en øl, selv om du virkede ret uforskammet''
han lød glad og munter, da han sagde jage, som om det var en god ting, at skræmme livet af andre ved og jage dem, og så dræbe dem langsomt, dog så han nu bare glad ud, som en da enten var direkte sindsyg eller bare havde et alvorligt problem med virkeligheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime18/8/2013, 20:23

”Så burde du lade være med at tale i offentlige rum” sagde Luke og tog en tår af sin øl. Han vidste ikke helt hvad han skulle stille op med den fremmede. Han var tydeligvis ikke særligt klog i hovedet. Om han rent faktisk kunne bruge et våben eller ej, det var ikke til at vide. Men den fremmede havde tydeligvis ikke fornuft nok til ikke at forsøge sig med et våben midt på baren.
”Nu hvor vi taler om uforskammet.. så er det heller ikke særligt høfligt at true andre, især ikke fredelige folk der bare nyder en drink. Jeg ved ikke hvem generel.. hvad du nu end sagde er, og jeg mener stadig du må have forfølgelsesvanvid. Jeg tror der er noget medicin for den slags.. men du må gerne give en øl” han så vurderende på Kuuma.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 12:42

Kuuma stod roligt og nedstirredet fyren, imens han hørte ham, dog svarede han ikke, så bare alvorligt på ham, imens han så fyren tage en tår af sin øl, og han's hjerne arbejdet på højtryk, da han ikke var vant til den her slags, han plejet bare og pande vedkomnet ned som den gale køter han var, men noget fik ham til og komminikere istedet, så han satte sin Tac45 i hylster, og da han hørte manden igen, satte han sig roligt ned og bestilte to øl, den ene blev stillet til Kuuma den anden til manden, og da han havde taget en tår af sin øl, svarede han.
''det kommer an på hvad man ser som uforskammet, blandt ulve, er det for at vise hvem da er den stærkeste, fordi hvis den anden ikke angriber ulven som truet, så er ulven da truet stærkest, og selv om du er fredlig, så kan man altid vende sig om og sige boom boom, og bye bye, men det kommer an på så meget, dog ser du ikke ud til og være en af han's drenge, selv om det kunne være skuespil, men du ser ikke ud til og ligne en da skabt til skuespil, og ja jeg har forforfølgesvandvid, da jeg er blevet forfulgt hele mit liv, så ja det har jeg, og da ikke noget medicin udover en kugle til hovedet, og det kan jeg ikke tillade mig, og din øl står der''
da han var færdig, nikkede han imod øllen da stod på bordet imens han selv tog en tår af sin øl, og han havde lydt venlig ,fra og være truende til venlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 15:15

Luke betragtede ham imens han snakkede. Han kunne ikke lade være med at se på fyren som om han var lidt gal. Han drak det sidste af sin egen øl, og tog derefter imod den nye øl der var blevet stillet ved ham. ”Men nu er du jo ikke en ulv” sagde han og åbnede den ”og jeg er ret sikker på der er nogle piller der kan få forfølgelsesvanviddet til at lægge sig. Hvis du bliver forfulgt overalt, burde du nok heller ikke befinde dig i offentlige rum” han betragtede ham undersøgende ”og du virker også lidt bange for en person der har en pistol”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 16:36

Kuuma stod roligt og holdt øje med fyren foran sig, og han blinkede til ham med en dæmpet latter som om de havde delt en joke, som kun de forstod, og han nikkede roligt og sagde venligt.
''tro mig, er mere ulv end du tror hehe''
han's hehe blev understreget af en dyb knurre lyd, dog ikke truende, men som en glad ulv, og han så roligt på fyren da han sagde det med han's de piller, og han sagde roligt.
''de piller jeg skal bruge, er dyre, så jeg prøver og få ro i sjælen hos min Alpha, har lige lavet et.. job, for penge, ikke til medicin, kun hvis det går helt galt, og tjoh jeg bliver skam forfulgt, af som fornævnte general Zolner's små dengse drenge, da jeg er en slags.. desertør, da jeg blev overfaldet på patrulje og.... jeg mistede hende''
han lød komplet tom nu, trist, og han sagde stille.
''vi blev angrebet af varulve, gale varulve, komplet sindsyge, og da de var forsvundet, efter jeg blevet efterladt til døden med min makker, min eneste ven den gang, hun ville ikke være et.. udyr, så hun bad mig ende det''
han tog en stor slurk af sin øl, og han sagde så tomt, med et trist blik.
''så jeg tog hende's liv og deserterede selv om de ville bruge mig til at.. eksperimentere på, men det bliver over mit døde lig''
han drak resten af sin øl, og så roligt på fyren, og han sagde så roligt som kommentar til han's sidste sætning.
''jeg er skam bange, men jeg tager så mange af dem med mig i døden, hvis de kommer for og hente mig, uanset hvor mange de er, så skal jeg nok få dræbt et par stykker, for mig er de kun.. tal, som går en op hver gang et af deres hjerter stopper''
han lød alvorlig, som om han faktisk havde tænkt sig at angribe hele Occulta hæren alene mand, som ville være det direkte lalleglade vanvid forude sindsyge, og det forsvandt som dug for solen da han så ud til og vågne op og han sagde roligt.
''det må du undskylde dettt.. kom bare ud''
han træk på sine store skuldre og købte en øl mere til dem begge to imens han så tænksom ud i sine gule øjne, med en strøg af sorg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 16:47

Luke sad stille og så undersøgende på Kuuma imens han fortalte. Han havde aldrig været god til at tale følelser med gutterne, og var altid en af de første til at skifte emne eller gå når den slags kom op. Han sukkede indvendigt og følte lidt han burde sige noget medfølende.. ”øhm.. jamen så held og lykke.” sagde han og rømmede sig ”du skal nok få hævn” han drak det sidste af sin øl og tog imod den næste. Han åbnede den og så lidt frem for sig i lokalet. Han kunne ikke helt placere om fyren gerne ville snakke eller ej.. ”så hende pigen” sagde han henkastet ”en kæreste?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:02

Kuuma sad roligt og drak af sin øl, vidste godt at fyren så undersøgende på ham, og han så dog ikke op, han så fortsat på sin øl osse, han skævede dog stille til fyren da han sagde held og lykke, og han svarede roligt.
''tak, og det håber jeg at jeg gør, jo flere jeg kan dræbe, jo bedre er det''
han så roligt ned i bordet, imens han overvejedet hvad han havde sagt, og han skævede stille op da han spurgte ind til pigen, og han så ud til og overveje det lidt før han roligt sagde.
''vi havde vores.. hygge tider sammen, jeg mødte hende da jeg var 10 og hun var 8, og tja vi hjalp hinanden og med tiden kom da mere i det, især da jeg som 12 året, dræbte min første mand, som prøvedet at gøre hende fortræd, men nej, vi blev aldrig kærester, dog var hun min første kærlighed, indtil jeg mistede hende, og tja jeg vandrede længe ude i vildnisset, sloges med alt og alle da kom for tæt på, i håb om jeg selv døden, og dog, med tiden, blev jeg den jeg er til idag, men min veninde Vanillia, åbnedet mit hjerte, selv om jeg ikke følte det var rigtigt der, så jeg mødte min Alpha, Diana, som jeg er hos nu, og lever sammen med''
han lød rolig, imens han tog en tår af sin øl, og han så roligt på den anden, imens han så igen kiggedet ned i bordet, og tog en tår af sin øl til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:07

Luke nikkede i et forsøg på at vise at han forstod ham. ”Kærlighed er tuff, og folk dør desværre” han sukkede og tog en står tår af øllen ”farligt at knytte sig til folk, tomt ikke at gøre det.. hvad så med din.. øhm Alpha? Har I noget sammen, eller hvordan? Du lyder meget glad for hende”. Han vendte blikket mod øllen så han ikke behøv have øjenkontakt imens de talte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:11

Han så roligt på den anden og så der efter roligt ned i bordet, og han sagde så roligt til svar da han hørte ham.
''døden er en del af livet, og livet er en del af døden, sort og hvid, ond og god, alting har sin balance''
han lød rolig og velovervejet, og dog nikkede han enig, men svarede osse.
''det er farligt ja, og tja min Alpha? jeg elsker hende, og tjoh vi har noget sammen, og ulve mæssigt, og er meget glad for hende, hvis da skete hende noget, eller nogen gjorde hende ondt, så ville jeg flå huden af ham, for at rulle ham i salt og så bide struben op på ham, for at drikke han's blod og at pisse det ud i hovedet på ham, mildt sagt''
ved disse ord, tog han en tår mere af sin øl, imens han roligt så i bordet med en afslappet holdning, selv om han's krop's sprog sagde han var på vagt, altid på vagt, som en jaget hund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:16

”Du bliver ved med at sige ulveting” sagde Luke lidt forvirret og så op på ham ”er du en varulv eller sådan noget?” Han var ikke sikker på hvor mange overnaturlige væsner han burde være i nærheden af. Hans sidste møde havde nær gået galt, og fyren her virkede ustabil nok uden at være en varulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:24

Han klukkedet lavt og muntert, sagde roligt.
''det gør jeg nemlig''
han mødte manden's forvirrede blik, og hørte ham, svarede ham roligt.
''ja jeg er en varulv, og du er en cyborg, du dufter som en, hehe''
han tog en tår af sin øl, imens han roligt så på ham, og han knurredet en munter latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:26

”Lidt lavere, jeg har ikke sagt det til folk her inde” sagde Luke og kastede kort et blik rundt på enkelte af de folk han snakkede med. ”Så hvad nu? Nu løber du bare rundt i en voldsom blodrus og dræber alt hvad du kommer i nærheden af?” spurgte han og drak lidt mere af øllen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:33

Kuuma sad roligt og så sig omkring, folk havde travlt med deres eget og han sagde venligt.
''ingen høre efter, og hvis da er, så må vi bare sende dem til tælling, hmm?''
han lød rolig og glad, han så dog fyren kigge rundt, og han hørte ham dog, og han svarede venligt.
''hvis jeg bliver gal nok, så kunne jeg godt finde på at dræbe alle her inde, udover dig, du virker som en god gut, men naah ellers er jeg fredlig nok, så længe man ikke udfordre mig, fordi så er det enten til døden, eller til den anden flygter, hehe''
han drak en tår mere af sin øl, imens han stillede den halvt tomme øl foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 17:36

Luke drak lidt af sin øl og sad tænksomt et øjeblik ”du er ikke typen der får dårlig samvittighed kan jeg gætte” sagde han, mere som en konstatering end et reelt spørgsmål. Han var ikke helt sikker på hvor han havde ham henne, før havde Kuuma virket positiv ved tanken om at slå ham ihjel. ”Og tak, tror jeg”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime19/8/2013, 22:10

Kuuma skævede roligt til fyren, og han sagde roligt selv om det lød som en konstatering men bare for at bekræfte det.
''jeg har ikke tal på hvor mange jeg har dræbt, torturet, lemlæstet, ødelagt, knækket, jaget, og tja har ikke dårlig samvittighed endnu''
ved disse ord, endnu en gang, tog han en tår af sin øl, imens han roligt skævede til ham da han sagde tak, og han svarede høfligt.
''det var så lidt, dude''
han sad roligt og tog en tår mere af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime20/8/2013, 03:47

"De fleste af dem du dræber har vel intet med din hævn at gøre?" denne gang spurgte Luke. Han så over på Kuuma og afventede svar. Han kunne forestille sig at det var let at glemme hvem der var ven og hvem der var fjende i en blodrus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime20/8/2013, 15:38

Kuuma så roligt på ham, han vidste at fyren spurgte, og han sagde roligt, uden angre.
''rigtig mange af dem var ikke en del af min hævn, men når nogen forsøger at dræbe mig, så dræber jeg først, medmindre jeg vil.. pumpe, dem for informationer, omkring værdi genstande, som jeg kan bruge, eller andet gods, hvem ved?, hva med dig?''
han lød rolig, og konkret, dog direkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime20/8/2013, 16:59

"Jeg er ikke typen der dræber" han trak på skulderen og drak "slagsmål, jo det sker jo.. men der er ingen grund til at slå dem ihjel. Hvis jeg dræbte alle dem jeg havde været i kamp med, så ville jeg ikke have flere pokervenner"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Empty
IndlægEmne: Sv: a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )   a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» fight, fight, fight, all i know ( Digt )
» fight on, or die trying. ( digt ).
» en ny chance - Luke Stark
» Regs ~ A new friend?
» [uafsluttet] just friend? ~ (Luna og Du jon)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: