Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Fighting for your own life? ~ Ventor

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Icon_minitime24/8/2012, 06:12

"Idiotiske som du kan se. At give deres datter til en dæmon, fordi man ikke kunne holde sig ude af gæld. I mine øjne var de ikke mere værd end det skidt de havde under neglene." Hun mente hvert ord, tydeligvis.

"Jeg hader dem ikke, de var jo min familie. Men jeg er ikke ked af at de nu ligger 16 tommer under jorden." Sagde hun inden hun drak noget mere vand.

Hun bed lidt sammen, og så på ham, afventende. Ville han vide mere?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Icon_minitime24/8/2012, 07:54

han kiggede stadig uforstående som var det intet, ''tja, det er bedre end at leve blandt en morder som myrderede din egen familie, og efterlod sine stedbrødre og sin moder rådne i sit eget blod mens man kun som nyfødt ser dem ligge der'' han smilede lidt og kiggede rundt ''at se sin far myrde dine stedsøskende og din mor er ikke et syn du ønsker, det er værre end blot at føle sig svigted men at føle at hver dag får du muligheden for at blive dræbt, men at leve som slave ville næsten være bedre end de vilkår jeg har levet, men uden at samligne hvem der har det værst ville jeg sige at du har det, for du fik lov til og se din fars og mors ansigt før de sendte dig bort'' han kiggede tilbage på hende med et let smil på læben ''hvad er grunden til at du hader mig så meget?'' han kiggede mistroisk på hende og kunne ikke helt se grund til at hade ham, selvom han havde lagt hale om hendes hals, havde hun jo også lagt et skud efter ham og bed ham i halen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Icon_minitime24/8/2012, 12:30

"jeg hader dig ikke. jeg stoler bare ikke på dig. der er forskel." sagde hun inden hun så på ham.
"undskyld det med din hale... Det var ikke fordi jeg ville skade dig..." hun så ned, stille.

Hun gned sin hals lidt, den var stadig øm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Icon_minitime27/8/2012, 07:41

han smilede lidt og der efter kiggede på hendes hals ''jeg tror vist det går lige op, da du stadig ser ud til og havde øm om halsen, og det beklager jeg også for'' sagde han kort og kiggede på hendes hals, som sikkert nok havde haft det hårdt pga hans hale, han kiggeder rundt ''hvorfor flytter du heletiden'' sagde han kort og kiggede tilbage på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fighting for your own life? ~ Ventor   Fighting for your own life? ~ Ventor - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fighting for your own life? ~ Ventor
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Skovens hemmelighed(Ventor)
» Life in the jungles~James
» problemer real life, med fortiden ( fravær )
» Dance for life, dance for death, dance for someone.... (Millicent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: