Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 en ny chance - Luke Stark

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime17/8/2013, 23:54

"ah ... ja, det er lidt weird" sagde hun og tænkte lidt, "men jeg ved ikke, jeg kan nu meget godt lide det".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 00:08

"Ville du have byttet det ud hvis der ikke var sket noget med dine arme?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 00:13

Hun overvejede det, "altså, jeg havde ikke haft råd, min onkel gjorde det kun fordi de var kommet til skade, men hvis jeg havde haft råd, klart" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 00:14

"Virkelig?" Luke så undersøgende på hende "er der noget på din krop du ikke ville skifte ud?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 00:17

Hun tænkte lidt over det, "det ved jeg ikke helt, måske ville jeg ikke udskifte mit sidste øje, eller min næse, det ville være underligt at have en robotnæse" sagde hun tænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 00:26

Luke så vurderende på hende "du overrasker mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 00:33

"hm? hvorfor det?" spurgte hun og så lidt forvirret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:07

"Jeg havde regnet med du var mere knyttet til din krop" sagde Luke "det er de fleste"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:11

"oh .. nej ikke specielt" sagde hun med et lille grin, "eller det er ikke så meget at jeg ikke er knyttet til den, jeg tror mere jeg ikke opfatter en ny del som at miste noget, mere som at forbedre det jeg har, det er jo stadig min arm, bare ikke helt lavet af de samme ting".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:15

"Det er selvfølgelig rigtigt" Luke så undersøgende på hende "hvad med dit ansigt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:16

"Det ville være lidt underligt en dag at se anderledes ud, men jeg har allerede udskiftede det ene øje, og det har fungeret helt fint" sagde hun og trak p skuldrene, "så det tror jeg også godt jeg kunne".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:18

"Et øje er jo heller ikke det samme" Luke så på hende "hvis du fik et nyt ansigt og ikke lignede dig selv mere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:23

"det ville være virkelig virkelig weird, det tror jeg helst jeg ville foretrække ikke skete" sagde hun og smilede svagt, "det ville være så mærkeligt at kigge sig i spejlet og så ikke være sig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:26

Luke nikkede "og hvis du blev designet så du lignede dig selv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:34

"hm ... så ville det vel være ok, tror jeg" sagde hun tænktsomt, det var egentligt et ret interessant spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:37

Luke nikkede og stoppede op foran sin lejlighed "så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:47

"oh" hun stoppede op og kiggede på lejligheden, "oh ... godt" sagde hun og smilede, selvom det var lidt tvunget, hun havde ikke haft lyst til at nå frem allerede, "så håber jeg du har en god dag resten af dagen".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:50

"Også dig" sagde Luke og kastede blikket mod sin lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 20:56

Hun nikkede og smilede til ham, "mange tak" hun løftede hånden og vinkede, "så ses vi jo nok på et tidspunkt" sagde hun med et smil og skulle til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime18/8/2013, 21:04

Luke så lidt efter hende og vinkede kort. Så gik han op i lejligheden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en ny chance - Luke Stark - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en ny chance - Luke Stark
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )
» [Uafsluttet] Flugten (Kuuma, Luke, Niko, Selena)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: