Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 en ny chance - Luke Stark

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime13/8/2013, 21:56

”Nej, din onkel har helt ret” sagde Luke og følte i sine lommer. Der var ingen smøger. Han sukkede kort ”har du en smøg?” spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 11:27

"øh ..." hun mærkede på sine lommer, selvom hun var ret sikker på ikke at have nogen, hun røg ikke. "Nej, desværre ikke ... øhm, jeg kan se om vi har nogen indefor?" tilbød hun og smilte genert, "måske min onkel har nogen, eller det kan være der ligger nogen et sted".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 11:34

Luke overvejede hendes tilbud et øjeblik. "Ok" sagde han så og gik hen til hende. "Det er også din onkel der har lavet dig?" spurgte han og så undersøgende på hendes metalliske dele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:09

Hun nikkede ivrigt, "ja, han er en super god engineer, jeg tror han kan lave alt, vi troede eller aldrig jeg ville kunne komme til at se med mit dårlige øje, med så fixede han det" fortalte hun, og skulle til at fortsætte, da hun kom i tanke om cigaretterne, "oh ja ... jeg går lige ind og kigger efter cigaretter" sagde hun lidt forlegen over at have glemt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:12

Luke nikkede og så lidt efter hende. Han var ikke sikker på om han skulle følge efter eller ej, så han endte med at stå og sveje frem og tilbage imens han ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:14

Hun gik tilbage i huset og ledte efter nogle cigaretter, efter at have ledt et par minutter lykkedes det hende at finde en pakke der ikke var helt tom, hun tog en af dem og gik ud til Luke igen. "Hey" sagde hun med et smil og rakte cigaretten frem, "jeg fandt en, her".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:16

"tak" svarede han og tog imod pakken. Han kom til at lægge for meget kraft i, og pakken blev klemt. Han rynkede brynene og tjekkede at smøgerne var ok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:25

Niko undertrygte en fnisen, "det sker i starten, man skal først lige vende sig til hvor stærk man er blevet" hun smilede opmuntrende til ham, "men så er det altså også ret sejt, når man har fået styr på det, man kan løfte meget tungere ting og alt muligt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:30

Luke nikkede.. "styrke burde ikke være et problem" sagde han og fik reddet en smøg. Han kom den i munden og tændte den. "Så Niko.. ved du overhovedet hvad jeg hedder?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:34

"øh ..." hun tøvede svagt, ikke helt sikker på at hun burde afsløre at hun vidste det, han kunne jo finde på at spørge hvor hun vidste det fra, og hun havde i hvert fald ikke lyst til at forklare om, hvordan hun nogen gange smuglyttede til hans samtaler. "altså ... ikke rigtigt" sagde hun, ikke helt i overensstemmelse med sandheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:35

"Mit navn er Luke" præsenterede han sig "jeg tænkte nu hvor jeg kendte dit navn.. og det bliver nok også akavet hvis du ikke kan fortælle din onkel hvad jeg hedder" sagde han og kom hænderne i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:43

Hun nikkede og smilede lidt, "ja, det har du helt sikkert ret i" sagde hun og rakte hånden frem, "rart at møde dig" sagde hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 20:49

Luke gav hende hånden og sørgede for at trykke mindre hårdt denne gang. Det havde sikkert ikke skadet hende, hendes hånd var jo også metal.. han sendte hende et lille smil "i lige måde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:10

Hun rødmede svagt og mærkede at hun blev helt varm indeni, hun gjorde alt hvad hun kunne for ikke at vise det udadtil og bekæmpede lysten til at kigge ned i jorden eller smile som en åndssvag. "Hvad har du tænkt dig at gøre nu?" spurgte hun i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:11

"Oh jeg ved ikke.. tage hjem tror jeg" sagde han tænksomt "teste disse her arme og ben, se hvad de kan.. få skaffet noget tøj der dækker de her" han så ned af armene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:17

"oh, det behøver du da ikke" sagde hun, før hun nåede at tænke, "øh ... altså, jeg mener det ser altså ikke helt dårligt ud, ikke at det er noget jeg skal blande mig i" tilføjede hun hurtigt bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:21

Luke så på Niko og nikkede lidt. "Tja.." sagde han tænksomt "jeg er ikke sikker på jeg har lyst til at gutterne på baren ved det.. jeg kan komme i tanke om en ting eller to der ville være en del sjovere hvis de ikke gjorde.." han smilede lumsk ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:25

Niko nikkede, og grinte svagt, "ja, det kunne blive en fordel når du lægger arm" medgav hun, "ved du egentligt hvor dit hjem er herfra?" spurgte hun bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:27

"Nej" Luke så sig lidt omkring "men det kan vel ikke være helt væk.. vi er stadig i Miama ikke?" han sukkede kort "kunne man lokke dig til at vise mig vej?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:30

"Jep, det er vi" sagde hun og nikkede ivrigt, "ja, gerne, jeg kan finde de fleste steder i byen herfra, bare fortæl mig hvor det er" sagde hun og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:32

Luke forklarede hende kort hvor han boede og gav hende adressen "er det langt her fra?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:37

Hun brugte lige et par sekunder, på at finde ud af, hvor i byen det var. "Neej, det tror jeg ikke" sagde hun så, "det burde kunne gås på tyve minutter, så det er ikke slemt, især ikke nu, hvor dine ben ikke bliver trætte på samme måde" fortsatte hun og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:38

"Det er rigtigt" sagde han og så ned på sine ben "jeg er jo blevet en menneskelig drabermaskine"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:42

Hun kiggede overraskede på ham, så nikkede hun alvorligt, "ja ... det er faktisk på en måde lidt skræmmende, hvad man lige pludselig kan" sagde hun, "det gør hverdagen lettere, men nogen gange er det også lidt skræmmende at vide, at man kunne knuse nogens hånd eller ben eller arm hvis man havde lyst" fortsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime15/8/2013, 21:45

"Ja.. skræmmende" sagde Luke, men så ikke helt ud som om det var det han tænkte. Dette her ville give ham en kæmpe fordel i slagsmål.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en ny chance - Luke Stark - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny chance - Luke Stark   en ny chance - Luke Stark - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en ny chance - Luke Stark
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» a bar fight, and a new friend maybe? ( Luke )
» [Uafsluttet] Flugten (Kuuma, Luke, Niko, Selena)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: